jerry
Concorde-Class-Member
Στην ΙΤΑ συνεχίζουν τις κιμπάρικες επενδύσεις με την τελευταία να είναι η luxurious διαμόρφωση στα 321neo που η εταιρεία θα παραλάβει. Φήμες ότι οι μανατζαρέοι του LH group έπαθαν συμφόρηση ελέγχονται ως ανακριβείς.
Τα 321 neo θα έχουν :
- 12 θέσεις business (διαμόρφωση 1-1)
- 12 θέσεις premium economy (διαμόρφωση 2-2)
- 141 θέσεις economy (διαμόρφωση 3-3)
Σύνολο δηλαδή 165 θέσεις (που σε σχέση με κάτι 230άρια είναι μια ανάσα δροσιάς). Τα 321neo θα δρομολογηθούν στις premium γραμμές της μέσης ανατολής, αρχής γενομένης με το TLV
				
			Τα 321 neo θα έχουν :
- 12 θέσεις business (διαμόρφωση 1-1)
- 12 θέσεις premium economy (διαμόρφωση 2-2)
- 141 θέσεις economy (διαμόρφωση 3-3)
Σύνολο δηλαδή 165 θέσεις (που σε σχέση με κάτι 230άρια είναι μια ανάσα δροσιάς). Τα 321neo θα δρομολογηθούν στις premium γραμμές της μέσης ανατολής, αρχής γενομένης με το TLV
 
				 
 
		 
 
		 Οι γραμμές της Μέσης Ανατολής από την Ιταλία είναι γύρω στις 4 με 5 ώρες, το Τελ Αβιβ δεν είναι ούτε τρεις. Να τα στέλνει ΗΠΑ, θα καταλάβαινα την διαρρύθμιση. Να τα στέλνεις έτσι σε regional, ποιος ακριβώς θα θέλει να πληρώσει το premium που απαιτεί μια τέτοια διαρρύθμιση για 3, άντε 4 ώρες πτήσης;
  Οι γραμμές της Μέσης Ανατολής από την Ιταλία είναι γύρω στις 4 με 5 ώρες, το Τελ Αβιβ δεν είναι ούτε τρεις. Να τα στέλνει ΗΠΑ, θα καταλάβαινα την διαρρύθμιση. Να τα στέλνεις έτσι σε regional, ποιος ακριβώς θα θέλει να πληρώσει το premium που απαιτεί μια τέτοια διαρρύθμιση για 3, άντε 4 ώρες πτήσης; 
					
				 
						
					
 
						
					

