Χρειάζονται οι ΟΑ και Aegean regional jet στο στόλο τους;

  • Thread starter Thread starter spotterakis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και η Αxon δεν είχε Embraer? Γιατί δεν πέτυχε;
 
Καταρχας συγνωμη για τα ορθογραφικα μου λαθη, ειμαι αμορφωτος το ξερω!
Η Axon πετουσε με τα ERJ145 Αθηνα-Θεσσαλονικη και Ηρακλειο, ειταν δυνατων να ανταγωνιστη της ΟΑ και Α3? Ο τροπος που λειτουργουσαν ειταν καταδικασμενος για αποτυχια, αφηστε που αλλο σκοπο ειχαν αυτοι, αφου δεν τον πετυχαν δεν ειχαν αλλο λογο υπαρξης. Τα μικρα 50 θεσεα τζετς ειναι για περιφερειακες γραμμες, ξαναγραφω δεστε την Carpatair απο την Τιμισοαρα. Με εδρα την Θεσσαλονικη και προορισμους Βαλκανια, πολεις της Ρωσσιας, Γεωργιας, Ουκρανιας, Μεση Ανατολη, Ιταλια, Γαλλια και αλλες Ευρωπαικες χωρες να δειτε τι καλα θα πηγαινε μια εταιρια με μικρα 50/70/90 θεσεων τζετς. Σε συνδιασμο και με δρομολογια εσωτερικου για να υπαρχη και καποια τροφοδοσια φυσικα. Απο Αθηνα νομιζεται οτι ειναι λιγοι οι προορισμοι που θα μπωρουσαν να δουλεψουν καλα με τετοια αεροπλανα? Και το Ηρακειο θα μπωρουσε να γινει εδρα με προορισμους που θα εξυπηρετουνται ολο το χρονο, οπως και η Ροδος!
 
jetflight":38tt71xz said:
Σε αυτο το σημειο συμφωνω,αλλα δυστυχως καμια απο τις 2 ελληνικες εταιριες δεν εχει αναπτυξει εντονα τις περιφεριακες πτησεις. Λειτουργουν και κυριως η Α3 με βαση το αθηνοκεντρικο συστημα.
Οι μεγαλες αεροπορικες εταιριες στην Ευρωπη ακριβως για αυτο το λογο εχουν πολλα τετοια αεροσκαφη στο στολο τους διοτι δεν βαζουν στο παιχνιδι μονο τα πολυ κεντρικα αεροδρομια π.χ το Παρισι στη Γαλλια ,αλλα και αλλα οπως Η Μασσαλια η Λυον κ.α. Στην Ελλαδα δεν υπαρχει σχεδον καθολου αυτο το πραγμα .
Τωρα μιλας σωστά..αυτό ειναι που μας εχει φαει στην Ελλάδα..οτι ολα λειτουργούν αθηνοκεντρικά και καποτε πρεπει να παψει αυτό αλλά πρεπει να υπαρχει η θεληση για κατι τετοιο..ξερεις ποσοι επιβατες προτιμουν να φυγουν απο θεσνκη προς καποιο ευρωπαϊκο προορισμό που δεν συνδεεται απευθειας μεσω καποιας ευρωπαικης πόλης,βουδαπεστη,βιεννη,ρωμη,παρα να κατεβουν αθηνα?παρα πολλοι...
στο εξωτερικό περιφερειακεσ πόλεις αναπτυσσονται ταχυτατα με απευθείας αεροπορικες συνδεσεις ειτε με regional τζετ ειτε με λοκο εταιριες (Μπριστολ,Νιουκαστλ,Βαλενθια,Μασσαλια,Ντορτμουντ κτλ..)...
Εδω στην ελλάδα ποια εταιρια εχει σκεφτει να αναπτυξει σοβαρα τα μεγαλυτερα περιφερειακα αεροδρομια της?Θεσνκη, Ηρακλειο, Ροδος και Κερκυρα αν θελαμε θα μπορουσαμε να τα κανουμε βασεις με rjs και να ανατπύξουν το δικό τους δικτυο χειμωνα καλοκαιρι ενισχύοντας παραλληλα και το τουριστικο ρευμα προς την χωρα μας και το χειμωνα που νεκρωνει..δεν ειναι αναγκη να ειναι ολα συνδεδεμενα με το ηλιος-θαλασσα..στη Μαγιόρκα δηλ. πανε για μπανιο το χειμωνα που εχει 10 βαθμούς? Να θυμίσω τι σφαγη γινεται χειμωνα καλοκαίρι πια στη Μάλαγα και στην Αλικαντε όπου όλες οι εταιριες και κυριως οι λοκο σκοτωνονται να πετανε με β.ευρωπαιους...απλα οι Ισπανοι ειναι ετη φωτος μπροστα απο μας στο θεμα του τουρισμου και του μαρκετινγκ..
Οταν ημουν φοιτητης στην αγγλία επειδη ημουν κοντα στο Γκατγουικ εβλεπα όλους τους κρητικους και τους ροδιτες απο απριλιο και μετα να κλεινουν θεσεις με τα τσαρτερ να πανε απευθειας στην πολη τους παρα να τρεχουν μεσω αθηνων..αλλα βλεπετε δεν συμφερει ουτε την ΟΑ ουτε την Α3 που λειτουργουν αθηνοκεντρικα να χασουν feeder flights... γιατι όπως παντα σκεπτομαστε μυωπικα,κοντοφθαλμα...
Εαν θελαμε (σαν κρατος με σωστη τουριστικη πολιτικη και υποδομες αλλά και οι εταιριες)μπορουσαμε τόσο την θεσνκη οσο και τις αλλες πόλεις που ανεφερα να τις κανουμε regional βασεις..
 
CaptainChris":368bk86h said:
Η Axon πετουσε με τα ERJ145 Αθηνα-Θεσσαλονικη και Ηρακλειο, ειταν δυνατων να ανταγωνιστη της ΟΑ και Α3? Ο τροπος που λειτουργουσαν ειταν καταδικασμενος για αποτυχια, αφηστε που αλλο σκοπο ειχαν αυτοι, αφου δεν τον πετυχαν δεν ειχαν αλλο λογο υπαρξης.

τι σκοπο δηλ ειχαν?
 
Κι εγώ το ίδιο θα ρωτούσα, τι σκοπό είχαν; Πάντως είχαν καλές ανταποκρίσεις αν θυμάμαι καλά και για τις πτήσεις εξωτερικού που εκτελούσαν. Επίσης, γιατί μιλάμε για έλλειψη regional jets τη στιγμή που - κατά τη γνώμη μου - τα RJ100 είναι ο ορισμός των rj? Καλά, ότι κάποια ελικοφόρα θα έπρεπε να αντικατασταθούν συμφωνώ κι επαυξάνω. Με τα CRJ που ακούστηκε για ΟΑ υπάρχει κανένα νέο;
 
εμ..6 Αβρο δεν μας καθιστουν ακριβως και χωρα με σοβαρό regional jet στολο...ειπαμε για σοβαρο αριθμό και επιπλεον και μικροτερα μοντελα..αυτα εχουν 112 θεσεις..ενας ολοκληρωμενος στολος θα ειχε CR-7/CR-9 ή E-170/75, E-190/195 που πιανουν ολη την γκαμα από 70-80 μεχρι 112-116 θεσεις...εντύπωση μου εκανε που η Α3 μαζι με τα AR-100 δεν πηρε ποτε και AR-8 οπως η LH και η Swiss...

Δεν ηξερα οτι η ΟΑ κοιταει για CRJ..ξερετε τι τύπους?
 
Εχω ξαναπει οτι δεν γνωριζω αν οι ΟΑ πανε καλα στη Γενευη και τη Βιεννη. Ειπα οτι εαν ισχυει οτι δεν παει καλα λογω του μικρου στολου της δεν εχει παρα να κοψει. Λαμβανω υποψη τη σημερινη κατασταση των ΟΑ και οχι τι θα επρεπε να κανει.Η διαφωνια ως προς το να επελεγε καποιο μικροτερο α/φ π.χ 90 θεσεων απο Αθηνα για Βιεννη και Γενευη δεν στεκει διοτι δεν ειναι περιφερειακα ,αλλα κεντρικα δρομολογια που οι ανταγωνιστες δεν βαζουν ποτε αεροπλανο κατω του 320. Στη Θεσσαλονικη ειναι αλλιως τα πραγματα.
Η Axon απετυχε γιατι ακολουθησε και αυτη το Αθηνοκεντρικο συστημα,αλλα με regional jets κατι που την εκανε να υστερει π.χ στο Αθηνα Θεσσαλονικη σε σχεση με τα αεροπλανα που πετουσαν ΟΑ ,Cronus,αλλα και η Α3 δυναμωσε με τη συγχωνευση οπου πηρε αρκετα 737 στο στολο της.
Πρεπει να αναπτυχθουν point to point συνδεσεις οπως και στο εξωτερικο,αλλιως με τη λογικη που εχουν οι 2 της ελληνικης αγορας δεν υπαρχει κανενας λογος αποκτησης μικροτερων αεροσκαφων.
Για το IST ,ATH συμφωνω να μην πεταει με ATR,αν και τωρα μονο 2 φορες την εβδομαδα το κανει ετσι.Απο την αλλη ειναι προτιμοτερο εφοσον η Κωνσταντινουπολη ειναι κοντα εφοσον δεν εχει αεροπλανα να το κανει με ελικοφορο, παρα να υποβαθμισει το αντιστοιχο για Ρωμη που εχει πιο μεγαλο ειδικο βαρος σαν προορισμος και λογω ανταγωνισμου.
 
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι η πολυμορφία στον στόλο αυξάνει το κόστος. Αν η Α3 είχε 320, 737, ARJ ΚΑΙ CRJ δε νομίζω να την πολυσυνέφερε... Όσο για την Axon έχω την εντυπωση ότι τα δρομολόγια εσωτερικού ήθελε κυρίως να τα χρησιμοποιήσει σαν feeder flights οπότε κατά τη γνώμη μου πολύ σωστά επέλεξε ERJ. Τώρα για το πόσο καλά πάνε τα δρομολόγια των ΟΑ μια γεύση μπορεί να πάρει κανεί από το πόσο συχνά ακυρώνουν πτήσεις (τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα χωρίς υπερβολή). Και για να μην παρεξηγηθώ, είμαι υπέρ των regional jets. Ιδιαίτερα συμφωνώ με τον Captain Chris για τα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης, αλλά....
 
H Axon ειχε σκοπο να παρει την Ολυμπιακη, και αφου δεν το πετυχε εκλεισε, το ξεχασατε? Παντως οι εταιριες θα μπωρουσαν ανετα να αναπτηξουν ενα δικτυο με μικρα τζετς ειδικα απο Θεσσαλονικη. Και εαν λετε για τα Avro RJ100, ναι ανηκουν σε αυτο το ειδος και σωστα χρεισημοπιουνται σε γραμμες με ποιο μικρη κινηση αλλα αλλο ειναι το ζητουμενο. Να πεταμε απο Αθηνα - Ναπολι, Μπολονια, Βενετια, Μασσαλια, Σκοπια, Ζαγκρεπ, Αλεξανδρια (καθε μερα), Σμυρνη, και αλλους προορισμους που δεν μπωρουν να σηκωσουν ενα αεροσκαφος 150 θεσεων αλλα ενα οικονομηκο 70 θεσεων Embraer θα πηγαινε μια χαρα!
Απο Θεσσαλονικη, Ηρακλειο και Ροδο σε πολλες πολεις σε ακτινα 3ωρων η 1000 μιλιων.
 
από jetflight την Σήμερα, 04:14

Eχω ξαναπει οτι δεν γνωριζω αν οι ΟΑ πανε καλα στη Γενευη και τη Βιεννη. Ειπα οτι εαν ισχυει οτι δεν παει καλα λογω του μικρου στολου της δεν εχει παρα να κοψει. Λαμβανω υποψη τη σημερινη κατασταση των ΟΑ και οχι τι θα επρεπε να κανει.Η διαφωνια ως προς το να επελεγε καποιο μικροτερο α/φ π.χ 90 θεσεων απο Αθηνα για Βιεννη και Γενευη δεν στεκει διοτι δεν ειναι περιφερειακα ,αλλα κεντρικα δρομολογια που οι ανταγωνιστες δεν βαζουν ποτε αεροπλανο κατω του 320. Στη Θεσσαλονικη ειναι αλλιως τα πραγματα.

Συγνωμη φιλε μου jetflight που επιμενω τοσο αλλα δεν θελω να ακολουθησω την λογικη σου στα περι κοψιματος και υποβαθμισης.
Γιατι με την λογικη αυτη και τη σημερινη κατασταση της ΟΑ που παιρνεις ως βαση κανενα εως ελαχιστα δρομολογια πρεπει να μεινουν και αυτα ουτε καν σε 1 χ καθημερινη βαση!!!
Επισης σε ξαναρωταω η εντος εισαγωγικων και το τονιζω για εσενα αλλαγη π.χ απο την ΑF ATH-CDG απο ΑΒ3 των 280 θεσεων to '80-αρχες '90 σε Α318/319/320/321 των 120-200 θεσεων ,ειναι απαξιωση του προορισμου η' προσαρμογη στη σημερινη πραγματικοτητα για συχνοτερα και περισσοτερα δρομολογια με καλυτερα feed για τα long haul της εταιριας
 
Top