Λάθος posts ...

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Εμείς σε συγχωρούμε για το ορθογραφικά σου λάθη (αν και μου βγήκε το μάτι για να διαβάσω τα 2 μηνύματά σου) αλλά είμαι σίγουρος οτι αν στείλεις ένα βιογραφικό γραμμένο με αυτά τα Ελληνικά, δεν έχεις μέλλον...

Εγώ πάντως ξέρω τουλάχιστον 7-8 άτομα που έχουν πάει για συνέντευξη (είτε είχαν τον τύπο, είτε πολλές ώρες σε άλλο turboprop) και ξέρω και τουλάχιστον 2 που έχουν προσληφθεί ήδη.
 
Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Πραγματικά enaatomo, τα ορθογραφικά σου "βγάζουν μάτι". Αφού το ξέρεις ότι δεν τόχεις, γιατί δεν γράφεις πρώτα στο word, να σου "κοκκινίσει" και να σου διορθώσει τα λάθη; Και κάτι ακόμα: με ενοχλεί απίστευτα να στέλνουν μέλη τόσο απαξιωτικά και υποτιμητικά posts 10 λεπτά μετά την εγγραφή τους στο forum! Κάποιοι άνθρωποι έχουν δώσει αρκετό από τον προσωπικό τους χρόνο σε αυτό το forum, φίλε μου. Μάρη
 
Re: Η Wizz Air στην Κυπρο

Σωστο και αυτο,ενα κακο τον λοκο ειναι που αλλαζουν προορισμους απο την μια στιγμη στην αλλη.
 
Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

οσο για σενα φιλαρακο FlyHigh, δλδ ποσες πολλες συνεντευξεις???
φιλε δεν ξερω εδω μεσα τι δηλωνεις , αλλα αν ησουνα πιλοτος θα σε εκοβα επειδη δεν εισαι σαφεις!!!
Θα σε ειχα κοψει πριν μπεις στην αιθουσα!.... :cool:

ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΚΡΗΒΕΙΣ,ΑΛΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ!!!

Να πας σε κάποια εταιρεία και να ζητήσεις δουλειά στο recruitment team... θα χεις μεγάλη επιτυχία!! Γιατί ντε και καλά πρέπει να λέμε ψέματα ότι έχουν ήδη προσλάβει κάποιους πιλότους χωρίς να ξέρουμε αν αυτό σχετίζεται με την ανακοίνωση για τους low timers δεν μπορώ να το καταλάβω!!!
 
Re: Argo Airways

λοιπόν επειδή εδώ μέσα κύριε hastaroth δεν πολύ θέλετε να διαβάζετε ορθογραφικά γιατί σας χαλάνε την μέρα πραγματικά συγγνώμη και ίσως είναι και το τελευταίο μου post σε αυτό το forum.όσο για τα υπόλοιπα διαφωνώ κάθετος αλλα δεν θα κάτσω να το συζητήσω με εσάς ειδικότερα που έχετε και μια μεγάλη ιδέα για τον ευατό σας και επιθυμείτε να μαυρίζετε τα γράμματα για να έχετε κύρος, ίσως δεν έχετε την γνώση και την εξειδίκευση στον χώρο για να τραβήξετε την προσχή
και στρέφεστε σε ορθογραφικά λάθη για να το επιτύχετε και πιστέψτε με μόλις με διώξατε από το forum γιατί τύπους σαν και εσάς απλά δεν τους ανέχομαι και διακριτικά αποχωρώ


ΥΓ 1.σε κάθε καλο forum υπάρχουν και οι δήθεν γνωστες που βγάζουν τα κόμπλεξ τους σε άσχετους τομείς σαν και εσάς ένα πράγμα :great:

ΥΓ 2.ταξιδέψτε για να γνωρίσετε τα ελληνικά νησιά....καλο θα σας κάνει .σίγουρα θα παρατηρήσετε πως υπάρχουν πολλά στην ελλάδα και ίσως ηρεμήσουν και τα νεύρα σας

καλω σασ βραδη κειρυαι χαστα :shock:
 
Re: Argo Airways

Ωραιος ο κυριος Ζαφος......συμφωνω απολυτα...το εχω παθει κ εγω.... :thx:
 
Re: Argo Airways

Δηλαδή;Τί είναι αυτό που έχεις πάθει;
 
Re: Argo Airways

Kαι ανορθόγραφος και άσχετος και εριστικός... μη φύγεις μη, με πόνο σου φωνάζω... που θα βρούμε άλλον τέτοιο...
 
Re: Argo Airways

Φιλε Ζαφο , δεν ειναι να κανεις συζητηση με τον κυριο αυτον , γιατι αν ειχες παρακολουθησει παλαιοτερες συζητησεις θα καταλαβαινες οτι απλα δεν αξιζει τον χρονο σου , τωρα ομως το καταλαβες... και ουτε καν καταλαβε τι εγινε...
 
Re: Hellenic Imperial Airways

Δείτε αυτό:

Hellenic Imperial to Launch Athens - New York

Posted 25/05/2011

The long-held ambitions of Hellenic Imperial Airways to enter the transatlantic market will come to fruition next month when it inaugurates flights between Athens and New York’s John F Kennedy International Airport. The carrier has acquired two Airbus A340-300s for its expansion into the scheduled market and these are both due for delivery next month. These were formerly operated by Gulf Air and will retain the carrier’s three class interior, with 8 First Class sleeper seats, 24 lie-flat Business Class seats and 217 Economy seats.

The New York – Athens route was previously operated by Olympic Airways, however after two major changes to its operational structure, the service was dropped in favour of a codeshare with US carrier Delta Air Lines. As the table below illustrates, the US airline now serves the market on a daily basis, while Continental Airlines also offers a daily link to Newark Liberty International Airport.

fasdfsa.jpg



An estimated 181,000 O&D passengers travelled between Athens and New York in the past year. With direct services Delta Air Lines and Continental Airlines dominate the traffic, although Olympic Air also holds an 11.3 per cent share, with more than 21,000 passengers believed to have booked Delta flights via the Greek carrier’s code. This loyalty to the local carrier, as well as a large amount of leakage via other European hubs, will be key markets for Hellenic Imperial to build its own traffic on the route.

Hellenic Imperial plans to launch the Athens – New York sector on June 24 and Athens International Airport’s Director, Communications & Marketing, Ioanna Papadopoulou confirmed to The HUB that it was working with the carrier to support its expansion.

“It is with great pleasure that we welcome again long-haul services from a Greek carrier, although Hellenic Imperial will be operating in a competitive market, we feel the airline has the skills to succeed due to the vast Greek-American community that exists there. We at Athens International Airport, in line with our commitment towards our airline partners, will provide all those marketing tools in order to support the success of the operations and assist them in achieving the greatest awareness possible both in the local and in the North American market.”

Alongside New York, Hellenic Imperial plans to serve a number of other international markets. To maintain utilisation of the A340s, it plans to offer a weekly service to London Gatwick and three times weekly flights to Dubai and Kuwait City. In the longer-term it will add two Airbus A321s to its fleet to operate these flights and free up the widebodied aircraft to launch further long-haul services.

The Hellenic Civil Aviation Authority has already designated the company as the nominated Greek carrier to operate to Johannesburg, Dubai, Beirut, Havana, Kuwait, Bahrain, Melbourne and Manila and additional cities are on the airline’s radar, growing potentially to up to 30 potential destinations by the end of 2012. In the next phase of its growth its target markets are Syria (Damascus), Romania (Bucharest), Morocco (Casablanca), Saudi Arabia (Jeddah), Switzerland (Geneva), Canada (Toronto and Montreal) and France (Lyon, Marseille), with destinations in the Far East and Australia also under consideration.

Although Hellenic Imperial is new to the scheduled market it has a lot of experience in the Aircraft, Crew, Maintenance and Insurance (ACMI) leasing sector as one of the few European airlines providing large capacity aircraft to the market on short- and long-term contracts. It was established as a subsidiary of Jordanian-registered Air Universal in May 2006; the former had originally planned to establish a base on the Mediterranean island of Cyprus but eventually selected Eleftherios Venizelos International airport in Athens as its operational headquarters. It began operations with a single former Lufthansa B747-200, offering ACMI contracts to airlines and charter brokers before expanding its fleet to the four of the type it now operates.

http://www.routesonline.com/news/36/the ... new-york-/
 
Top