LGAD/PYR Andravida

Μαζί σου ΟΑ701. Το terminal του LGRX είναι οτι πρέπει. Όχι άλλα πεταμένα χρήματα. Στο τέλος-τέλος θα θέλουν να διώξουν και τα F-4E AUP από την 117 για να το κάνουν αμιγώς πολιτικό. Δεν παίζονται οι άνθρωποι. :evil:
 
Μπορει,βεβαια,το ενα αεροδρομιο να γινει αμιγως πολιτικο, και το αλλο αμιγως στρατιωτικο. Λεω,εγω,τωρα... ;) Δεν μπορω να καταλαβω την χρησιμοτητα του να υπαρχουν τοσο κοντα η μια στην αλλη δυο αεροπορικες βασεις...
 
Eξίσου κοντά βρίσκονται η Αγχίαλος με τη Λάρισα καθώς και το Τυμπάκι με το Καστέλι και την Σούδα. Προφανώς και ισχύουν διαφορετικά κριτήρια στη χωροθέτηση αεροπορικών βάσεων, ένα απλό που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι δεν τοποθετείς ποτέ στον ίδιο χώρο πολλές δυνάμεις. Φυσικά, οι αναλογικά τεράστιες ένοπλες δυνάμεις μας έχουν άμεση σχέση και με τη γειτονιά που ζούμε.

Το ίδιο όμως δεν ισχύει στα πολιτικά α/δ και ειδικά της ηπειρωτικής Ελλάδας. Στη Δυτική Πελοπόννησο ας πούμε, σε ένα νοητό τόξο ~140χλμ βρίσκονται 3 α/δ (Άραξος, Ανδραβίδα, Καλαμάτα) ενώ υπάρχει και στην Τρίπολη εγκατάσταση. Προσωπικά, βλέπω ανύπαρκτο σχεδιασμό, αφού ένα πολιτικό α/δ σε κομβικό σημείο αυνεπικουρούμενο από καλή πρόσβαση μέσω αυτοκινητόδρομου και μέσου σταθερής τροχιάς θα ήταν ανταγωνιστικότερο για εμάς (όχι όμως και για τις ψήφους των πολιτικών).
 
OA701":lin8i07b said:
...ένα πολιτικό α/δ σε κομβικό σημείο αυνεπικουρούμενο από καλή πρόσβαση μέσω αυτοκινητόδρομου και μέσου σταθερής τροχιάς θα ήταν ανταγωνιστικότερο....
Μια και το έθεσες, η Πελοπόννησος δεν έχει πλέον μέσα σταθερής τροχιάς πέραν του Κιάτου. Κάτι προαστιακά υπολείμματα Πατρών - Ρίου και Κατακώλου - Αρχ. Ολυμπίας μετρούν μέρες...
 
Οι γραμμές Αρχαίας Ολυμπίας - Πύργου - Κατακώλου και ο Προαστιακός Πάτρας (Ρίο - Πάτρα - Άγιος Ανδρέας) δεν καταργούνται, όπως και ο οδοντωτός Καλαβρύτων, λόγω υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος λέει. Μπορεί στην γραμμή Κατακώλου-Ολυμπίας να μην γίνονται δρομολόγια τον χειμώνα ίσως.

Πάντως είναι αλήθεια ότι ο Άραξος με την Ανδραβίδα είναι κοντά και κανένα από τα δύο (ειδικά το δεύτερο) δεν εξυπηρετεί κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο. Η Ανδραβίδα βεβαίως είναι κοντά στην Αρχαία Ολυμπία, και είναι αλήθεια το ότι μετά την καταστροφική πυρκαγιά στην Πελοπόννησο χρειάζεται μια οικονομική ώθηση για τις περιοχές αυτές, όμως από την άλλη είναι βιώσιμη μια τέτοια επένδυση για το πιο μακροπρόθεσμο μέλλον;

Τα αεροδρόμια αυτά θα είναι αποκλειστικά charterάδικα, δεν βλέπω να αξιοποιούνται για εσωτερικές πτήσεις. Άρα και το κλείσιμο των σιδηροδρομικών γραμμών δεν προβλέπεται να επηρεάσει τόσο τα charter, καθώς οι tour operators μεταφέρουν τους τουρίστες με πούλμαν - και συνήθως δικά τους - και όχι με το τρένο (που όπως είχε καταντήσει στην Πελοπόννησο ο Θεός να το κάνει τρένο).
 
panos81c":1rj9p68y said:
Πάντως είναι αλήθεια ότι ο Άραξος με την Ανδραβίδα είναι κοντά και κανένα από τα δύο (ειδικά το δεύτερο) δεν εξυπηρετεί κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο. Η Ανδραβίδα βεβαίως είναι κοντά στην Αρχαία Ολυμπία, και είναι αλήθεια το ότι μετά την καταστροφική πυρκαγιά στην Πελοπόννησο χρειάζεται μια οικονομική ώθηση για τις περιοχές αυτές, όμως από την άλλη είναι βιώσιμη μια τέτοια επένδυση για το πιο μακροπρόθεσμο μέλλον;
Ο Άραξος δλδ δεν εξυπηρετεί την Πάτρα?
Για την οικονομική ώθηση συμφωνώ απόλυτα. Αλλά το να φτιάξεις 2ο α/δ δίπλα στο υπάρχον sorry αλλά δείχνει ασχετοσύνη, επικίνδυνη μάλιστα για το μέλλον της περιοχής.

panos81c":1rj9p68y said:
Τα αεροδρόμια αυτά θα είναι αποκλειστικά charterάδικα, δεν βλέπω να αξιοποιούνται για εσωτερικές πτήσεις. Άρα και το κλείσιμο των σιδηροδρομικών γραμμών δεν προβλέπεται να επηρεάσει τόσο τα charter, καθώς οι tour operators μεταφέρουν τους τουρίστες με πούλμαν - και συνήθως δικά τους - και όχι με το τρένο (που όπως είχε καταντήσει στην Πελοπόννησο ο Θεός να το κάνει τρένο).
Κακώς δεν το βλέπει κανείς έτσι. Απ' τον Άραξο μπορούν να αναπτυχθούν εσωτερικές πτήσεις έστω και εποχικές (ή επιδοτούμενες) ενώ και τα charter δεν είναι μονόδρομος. Γενικά, επειδή με ξένισε η επιμονή των Ηλείων για το α/δ ενώ το έχουν παραδίπλα τους και το παρακολουθώ πλέον λιγάκι το θέμα, η περιοχή μάλλον χρειάζεται ανθρώπους που να κατέχουν 2-3 πραγματάκια και κυρίως να μείνει όσο μπορεί μακριά απο πολιτικούς και πολιτική.
 
Συνεχίζεται ο παραλογισμός, εν μέσω μάλιστα πολύ σοβαρής κρίσης
Ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, κ. Γιάννης Μαγκριώτης, απαντώντας σήμερα στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ηλείας κ. Γιώργου Κοντογιάννη για τη δημοπράτηση του αεροδρομίου Ανδραβίδας, τόνισε:

“Ο Νομός Ηλείας και η ευρύτερη περιοχή έχει ανάγκη το αεροδρόμιο για αναπτυξιακούς και κοινωνικούς λόγους. Ως Υπουργείο Υποδομών εμμένουμε στο σχεδιασμό του αεροδρομίου Ανδραβίδας και ως πολιτικού αεροδρομίου και στη ταυτόχρονη λειτουργία του με το στρατιωτικό.

Το έργο προγραμματίζεται να χρηματοδοτηθεί από δύο διαφορετικούς φορείς, από το Π.Ε.Π. της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για το κτίριο του Αεροσταθμού και από τη Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών του ΥπΥΜε Δι για τα έργα αναβάθμισης του διαδρόμου προασαπογειώσεων και τα λοιπά έργα αρμοδιότητας ΓΕΑ.

Περισσότερα, εδώ

Έτσι όπως το πάνε, η Πελοπόννησος θα διαθέτει 4 διεθνή α/δ μιάς και η Τρίπολη προχωράει, λέει, με ΣΔΙΤ

Με αγάπη, μια μπανάνα ολοδική τους,
:banana:
 
OA701 δεν μας λές και λίγα πραγματάκια για την πίστα της ΟΑ στο αεροδρόμιο της Ανδραβίδας?
 
Λυπάμαι, αλλά δεν ξέρω να σου πώ "λίγα πραγματάκια για την πίστα της ΟΑ στο αεροδρόμιο της Ανδραβίδας". Βασικά δεν καταλαβαίνω καν την ερώτηση, πάντως αν θέλεις, μπορείς να μας πείς εσύ... :)
 
Needless to say more
Με μια αιφνιδιαστική κίνηση -όπως την έκριναν Ηλείοι Περιφερειακοί σύμβουλοι- η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος εισηγείται αλλαγές στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ βγάζοντας από αυτό τα 20 εκατ. που ήταν δεσμευμένα για το αεροδρόμιο Ανδραβίδας.

Με τον τρόπο αυτό στέλνει στις καλένδες και τις τελευταίες ελπίδες για την ανάπτυξη πολιτικού αεροδρομίου στην Ανδραβίδα και μάλιστα χωρίς προηγουμένως να ενημερώσει τους Ηλείους περιφερειακούς συμβούλους...
:arrow: http://www.patrisnews.com/nea-enimerosi/ileia/ektos-espa-to-aerodromio-andravidas#.UXJOq0phrAt
 
Top