panos81c
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/08/2008
- Μηνύματα
- 441
- Likes
- 38
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT
Πόσο θόρυβο θα κάνουν πια τα ελικοφόρα σκατουλάκια, άντε πού και πού κανένα μικρό business jet; Ειδικά για πτήσεις τέτοιου τύπου, τα μικρά αεροδρόμια κοντά στα κέντρα των πόλεων κερδίζουν έδαφος. Άλλωστε είναι μάλλον απίθανο να ξαναδούμε μεγάλα jet αεροπλάνα να απογειώνονται από το Ελληνικό παρά μόνο στο... flight simulator. Άντε στην καλλίτερη περίπτωση να γίνει το πολυπόθητο Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας και να προσγειωθεί κανονικά από τον διάδρομο κάποιο αεροπλάνο που αποσύρεται και γίνεται στατικό έκθεμα.
Το τμήμα του αεροδρομίου του Ελληνικού που απομένει είναι ιδανικό για αεροδρόμιο γενικής αεροπορίας. Όλες οι εγκαταστάσεις είναι έτοιμες, εύκολη πρόσβαση έχει (άλλωστε σύντομα θα λειτουργήσει και η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό), άπλετος χώρος υπάρχει για τα ιδιωτικά αεροπλάνα, άρα γιατί να δούμε πολυκατοικίες αντί αυτών; Γιατί πάρκο στην Ελλάδα μπορεί εύκολα να συζητιέται, αλλά σπανιότατα υλοποιείται.
LAN":1bn4yde6 said:Ειπαμε... Αγαπαω τα αεροπλανα, τα λατρευω αλλα οχι και να μας ξυπνανε απο τις 7 το πρωι... Και να τα βλεπουμε να παιρνουν υψος πανω απο τα κεφαλια μας... Τα Σπατα μια χαρουλα ειναι! Γιατι θελουν κι αλλα?
Πόσο θόρυβο θα κάνουν πια τα ελικοφόρα σκατουλάκια, άντε πού και πού κανένα μικρό business jet; Ειδικά για πτήσεις τέτοιου τύπου, τα μικρά αεροδρόμια κοντά στα κέντρα των πόλεων κερδίζουν έδαφος. Άλλωστε είναι μάλλον απίθανο να ξαναδούμε μεγάλα jet αεροπλάνα να απογειώνονται από το Ελληνικό παρά μόνο στο... flight simulator. Άντε στην καλλίτερη περίπτωση να γίνει το πολυπόθητο Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας και να προσγειωθεί κανονικά από τον διάδρομο κάποιο αεροπλάνο που αποσύρεται και γίνεται στατικό έκθεμα.
Το τμήμα του αεροδρομίου του Ελληνικού που απομένει είναι ιδανικό για αεροδρόμιο γενικής αεροπορίας. Όλες οι εγκαταστάσεις είναι έτοιμες, εύκολη πρόσβαση έχει (άλλωστε σύντομα θα λειτουργήσει και η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό), άπλετος χώρος υπάρχει για τα ιδιωτικά αεροπλάνα, άρα γιατί να δούμε πολυκατοικίες αντί αυτών; Γιατί πάρκο στην Ελλάδα μπορεί εύκολα να συζητιέται, αλλά σπανιότατα υλοποιείται.