http://www.airpics.net/photo/4099
Μια σπάνια φωτογραφία ενός 727 της Ariana Afghan, ενός από τα ελάχιστα που είχαν απομείνει από τους βομβαρδισμούς, με αμερικανικό νηολόγιο (γραμμένο με το χέρι!), πηγαίνει προς το νέο του ιδιοκτήτη
http://www.airpics.net/photo/4103
H Venus έχει μόλις κλείσει και το SX-CAO έχει ξεβαφτεί από το livery της εταιρίας και με τίτλους της Safair είναι έτοιμο προς αναχώρηση.
http://www.airpics.net/photo/4104
Στην εποχή που δεν υπήρχαν internet στα σπίτια μας, οτιδήποτε ερχόταν για πρώτη φορά στο LGAT, μας ήταν εντελώς άγνωστο. Έτσι και το 727-100 της Saudia!
Δυο απο, τις πολυ πολυ πολυ πρωτες μου φωτο στο Ελληνικο (ημουν μολις ...9 ετων τοτε, ο πατερας μου εφτιαχνε την ταχυτητα κ το διαφραγμα, κ εγω απλα καδραριζα και πυροβολουσα!)
Για τα 727.737,747 πρωην ΟΑ, το 1-11 και την Dacota εχουμε μιλησει πολλακις στο παρελθον. Ποιος ομως θυμαται τα δυστυχα μικρα αεροπλανακια που σαπιζουν κ αυτα στο Ελληνικο? (Ελπιζω να μην "ακουγομαι" πολυ δραματικος )
Επισης εκει βρισκονται και το πρωην SX-AOS, καθως και κομματια απο το SX-BNE (για καποιο αγνωστο λογο, δεν τα εχω σε φωτο, προβλημα που θα διορθωθει συντομα )
Γιώργο; Στην φωτο της Air-Atlanda στο βάθος φαίνεται ένα BRITTEN NORMAN 2A Mk.III Trislander αν δεν απατώμαι! Υπάρχει περίπτωση να έχεις το νηολόγιο του ή υπάρχει περίπτωση να είναι το μετέπειτα SX-CBN; Χρειάζομαι την ημερομηνία που ήρθε στην Έλλαδα πρώτη φορά.
Βάσει των ημερομηνιών όλων των Trislander στην βάση δεδομένων μου, το πρώτο [c/n 319] (μιλάω για ελληνικά νηολόγια μόνο) έρχεται στην Ελλάδα περίπου στις αρχές του Νοεμβρίου του 1994 ίσως και αρκετά νωρίτερα αλλά νηολογείται επίσημα ως SX-CBN στις 10/11/1994 ιδιοκτησία της Athens Air. Διαγράφεται από το νηολόγιο ένα χρόνο αργότερα στις 10/11/1995 και παίρνει ξανά το G-OREG και αργότερα το G-AZLJ με την Air Atlantique. Μερικά χρόνια αργότερα (09/02) το αγόρασε η Atlantic Bridge Aviation με έδρα το Kent για spare parts προς την Lydd Air. Άλλα νηολόγια που είχε πάρει πριν το G-OREG με αύξουσα σειρά είναι τα: G-51-319, G-AZLJ(Aurigny Air Services και Aviation West), G-OAVW.
Να προσθέσω ότι δίπλα του φαίνεται επίσης ένα Cessna (Twin prop) μάλλον το Cessna 411, SX-APU το οποίο είχε στην ιδιοκτησία της η Athens Air από το 1992.