LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
ναι για την varig μιλαω νομιζω ηταν το pp-vti η vmt νομιζω (το χαρτι δεν τα καθαροδειχνει πια )
 
H VARIG δεν ερχόταν στο Ελληνικό, τουλάχιστον από τα μέσα δεκαετίας ΄80 και μετά. Για παλιότερα δεν ξέρω.
Όσο για τη VASP...
[album]15491[/album]
 
727 Golden Days

The Boeing 727!

http://www.airpics.net/photo/4098
American Airlines style livery σε ένα 727-100

http://www.airpics.net/photo/4099
Μια σπάνια φωτογραφία ενός 727 της Ariana Afghan, ενός από τα ελάχιστα που είχαν απομείνει από τους βομβαρδισμούς, με αμερικανικό νηολόγιο (γραμμένο με το χέρι!), πηγαίνει προς το νέο του ιδιοκτήτη

http://www.airpics.net/photo/4100
727-100 με τα "καινούρια" (τότε) χρώματα της Iran Air

http://www.airpics.net/photo/4101
...και το ίδιο αεροπλάνο με τα παλιά χρώματα της εταιρίας

http://www.airpics.net/photo/4102
Ασυνήθιστος επισκέπτης αυτό το 727F της Istanbul.

http://www.airpics.net/photo/4103
H Venus έχει μόλις κλείσει και το SX-CAO έχει ξεβαφτεί από το livery της εταιρίας και με τίτλους της Safair είναι έτοιμο προς αναχώρηση.

http://www.airpics.net/photo/4104
Στην εποχή που δεν υπήρχαν internet στα σπίτια μας, οτιδήποτε ερχόταν για πρώτη φορά στο LGAT, μας ήταν εντελώς άγνωστο. Έτσι και το 727-100 της Saudia!

http://www.airpics.net/photo/4105
Νυχτερινή ενός 727 της Τσέχικης charter εταιρίας Air Terrex

http://www.airpics.net/photo/4107
Η YΕΜΕΝΙΑ ήταν και αυτή schedule επισκέπτης, με το 727.
 
Δυο απο, τις πολυ πολυ πολυ πρωτες μου φωτο στο Ελληνικο (ημουν μολις ...9 ετων τοτε, ο πατερας μου εφτιαχνε την ταχυτητα κ το διαφραγμα, κ εγω απλα καδραριζα και πυροβολουσα!)

L-1011 Saudia
http://www.airpics.net/photo/4172/L
DC-8-61 Point Air (τα τσαρτερ της εποχης.... αααχχχχ... παμε να δουμε κανα 321 τωρα :puke: )
http://www.airpics.net/photo/4173/L
 
Για τα 727.737,747 πρωην ΟΑ, το 1-11 και την Dacota εχουμε μιλησει πολλακις στο παρελθον. Ποιος ομως θυμαται τα δυστυχα μικρα αεροπλανακια που σαπιζουν κ αυτα στο Ελληνικο? (Ελπιζω να μην "ακουγομαι" πολυ δραματικος :cool: )

SX-APC, Piper PA-23-250 B Aztec, Aviator Airways
http://www.airpics.net/photo/4346/L

SX-APU, Cessna 411, Athens Air
http://www.airpics.net/photo/4351/L

SX-AAZ, Piper PA-31 310 Navajo, Athens Air
http://www.airpics.net/photo/4352/L

SX-HDI, Bell 206B JetRanger, Avionic
http://www.airpics.net/photo/4353/L

Επισης εκει βρισκονται και το πρωην SX-AOS, καθως και κομματια απο το SX-BNE (για καποιο αγνωστο λογο, δεν τα εχω σε φωτο, προβλημα που θα διορθωθει συντομα :) )
 
seven4seven":avi3hd3s said:
καθως και κομματια απο το SX-BNE (για καποιο αγνωστο λογο, δεν τα εχω σε φωτο, προβλημα που θα διορθωθει συντομα :) )
Χλωμό σε βλέπω να διορθωθεί σύντομα, μιας και τα κομμάτια του ΒΝΕ δεν υπάρχουν πλέον στο LGAT!
 
Baby boeings

Rare Boeing 737-200s parade:
http://www.airpics.net/photo/4408/L Markair Alaska χρώματα / Air Atlanta σήμα και τίτλοι

http://www.airpics.net/photo/4407/L Gatari AS, από τα πιο όμορφα χρώματα

http://www.airpics.net/photo/4406/L Emerald: εταιρία που πέταξε μόνο για ένα μήνα!!!

http://www.airpics.net/photo/4405/L Aviogenex χρώματα - Bouraq logo

http://www.airpics.net/photo/4404/L Bouraq χρώματα / νοικιασμένο από Aviogenex

http://www.airpics.net/photo/4403/L Aerolineas Argentinas, μπλε αεροσκάφος με μπλε ουρανό!

http://www.airpics.net/photo/4402/L Air Tanzania, νυχτερινή καμηλοπάρδαλη!
 
απιστευτες φωτο....αναρωτιεμαι παντως τι δουλεια εχει το 732 της Aerolineas Argentinas στο Ελληνικο!!! :eek:
 
Ήταν ferry flight!
 
Γιώργο; Στην φωτο της Air-Atlanda στο βάθος φαίνεται ένα BRITTEN NORMAN 2A Mk.III Trislander αν δεν απατώμαι! Υπάρχει περίπτωση να έχεις το νηολόγιο του ή υπάρχει περίπτωση να είναι το μετέπειτα SX-CBN; Χρειάζομαι την ημερομηνία που ήρθε στην Έλλαδα πρώτη φορά.

Βάσει των ημερομηνιών όλων των Trislander στην βάση δεδομένων μου, το πρώτο [c/n 319] (μιλάω για ελληνικά νηολόγια μόνο) έρχεται στην Ελλάδα περίπου στις αρχές του Νοεμβρίου του 1994 ίσως και αρκετά νωρίτερα αλλά νηολογείται επίσημα ως SX-CBN στις 10/11/1994 ιδιοκτησία της Athens Air. Διαγράφεται από το νηολόγιο ένα χρόνο αργότερα στις 10/11/1995 και παίρνει ξανά το G-OREG και αργότερα το G-AZLJ με την Air Atlantique. Μερικά χρόνια αργότερα (09/02) το αγόρασε η Atlantic Bridge Aviation με έδρα το Kent για spare parts προς την Lydd Air. Άλλα νηολόγια που είχε πάρει πριν το G-OREG με αύξουσα σειρά είναι τα: G-51-319, G-AZLJ(Aurigny Air Services και Aviation West), G-OAVW.

Να προσθέσω ότι δίπλα του φαίνεται επίσης ένα Cessna (Twin prop) μάλλον το Cessna 411, SX-APU το οποίο είχε στην ιδιοκτησία της η Athens Air από το 1992.
 
Top