LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Φωτογραφια με το ελληνικο δυσκολα.. Με το ξενο του ναι.. 1621782069282.png
 
  • Like
Reactions: GEM
Δυστυχώς δεν το έχω. Δεν ήξερα ότι τα συντρίμμια του ήταν στο Ελληνικό; Πως και γιατί μεταφέρθηκαν εκεί; Δεν μπορούσαν να τα πάνε Ρόδο δίπλα στο Αραβικό Α300; Σκουπιδότοπος ήταν και εκεί τότε...
 
Δεν ξέρω για ποιο λόγο βρέθηκαν στο Ελληνικό, μια υπόθεση που μπορώ να κάνω είναι ότι ίσως είχε να κάνει με την διερεύνηση του συμβάντος.
 
Μία ερώτηση για εκείνους που δούλεψαν πίστα στο Ανατολικό: Θυμάστε πόσες θέσεις στάθμευσης είχε; υπήρχαν δύο πίστες,η πίστα Α η κλασική και η πίστα Β στο New Charter Terminal...
Βρήκα αυτό στο αρχείο μου, από το 1998:
 

Attachments

  • LGAT apron 1998.PNG
    LGAT apron 1998.PNG
    1.014 KB · Προβολές: 27
1.Ευχαριστώ για την απάντησή σου.
2.Μήπως το συγχέεις με τη μεταφορά τού Ντορνιέ το 1997 και την εναπόθεσή του κοντά στη διασταύρωση 03/21 και 15L?
 
Το θυμάμαι και το Dornier, δεν νομίζω ότι τα μπερδεύω, θυμάμαι ότι ήταν τα δύο αεροπλάνα "ανακατεμένα" στον ίδιο χώρο, διασταύρωση 3/21 και 15L.
Aφήνω μια μικρή πιθανότητα να μην θυμάμαι καλά, περάσαν και 20 χρόνια από τότε...
 
Tupolev TU-134

Μόλις 4 ακόμα τύποι αεροσκαφών στο Ελληνικό (και οι 4 Σοβιετικοί!) με πρώτο ένα ακόμα αεροσκάφος που σαφώς έχουμε πεθυμήσει όσοι το προλάβαμε. Στο Ελληνικό τα Tupolev ήταν από τους πιο συχνούς τύπους αεροσκαφών κυρίως μετά την διάλυση της ΕΣΣΔ και τον διαμοιρασμό των εκατοντάδων Σοβιετικών αεροσκαφών σε άλλες εταιρίες, μικρές και μεγάλες.
Οι 79 φωτογραφίες που παρατίθενται θα μπορούσαν να είναι και σαφώς παραπάνω αλλά σίγουρα είναι ένα σχεδόν πλήρες αφιέρωμα στις εμφανίσεις του 134 στο Ελληνικό.

 
το STINGER TAIL ..τι σκοπο ειχε??
 
Είναι κεραία HF. Η έκδοση -134ΑΚ είχε επιπλέον ασυρμάτους και χρησιμοποιούταν σαν εναέριο κέντρο επικοινωνιών.
 
Κάτι παραπλήσιο αλλά λιγότερο εντυπωσιακό έχει και το B707, (και ta E3, KC135), προς τα εμπρός.
 
Top