LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η Handelsblatt καλά θα κάνει να ασχοληθεί με τα γερμανικά μπουρδέλα και τις ουρές χιλιομέτρων τους και να αφήσει ήσυχα τα Ελληνικά αεροδρόμια που ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ. Φχαριστώ.

ΥΓ Οι φωτο με τις (οχι και τοσο) πολλές Rush στο LGAV που μας παραθέτεις είναι αποτέλεσμα τους χάους στα προαναφερθέντα μπουρ... αντε μην το πω πάλι, αεροδρόμια.
Αυτα ειναι τα εξω..Που βλεπουμε.. Υπαρχει και το..μεσα..Οπως υπαρχει και το κατω..Οπως βεβαια υπαρχει και το κτηριο εκει στον Βορρα που ειναι γεματο..Με inside info παντα.. Και για να επιβεβαιωσω τα αεροδρομια της Ευρωπης "ξεφορτωνουν"στην Αθηνα οτι ειναι για νησια και υπολοιπη Ελλαδα δημιουργοντας προσθετο βαρος στην Αθηνα και οχι πχ στην Ροδο η στο Ηρακλειο που ειναι ο τελικος προορισμος. Α και να μην ξεχασω στην Αθηνα εχει μπει και "ιδιωτης"μεσα στην διαχειριση αποσκευων περαν του προσωπικου του ΑΙΑ..
 
Πέρασα από τον ΔΑΑ σήμερα το πρωί 07:00. Χρόνος αναμονής για ελέγχους ασφαλείας κλπ 2 λεπτά συνολικά. Από την πλατφόρμα του μετρό στην πύλη αναχώρησης max 6 minutes!

Τι είπατε; Τι είπατε;
 
Μήπως (λέω μήπως) έπιασαν τόπο τα κρατικά λεφτά της ενίσχυσης σε ΑΙΑ κλπ (για διατήρηση προσωπικού) που κάποιοι φώναζαν ότι είναι υπερβολικά, οι ιδιώτες να κόψουν τον λαιμό τους κλπ; :rolleyes:
 
Θα έλεγα όχι. Όσα χρήματα πήρε ο ΔΑΑ από το κράτος ήταν σχετικά με την παραχώρηση, δεν σχετίζονται με τις υπηρεσίες (security checks, check in, etc.). Αυτοί οι φορείς εκμετάλλευσης (ground handling etc) έλαβαν διαφορετική βοήθεια από το κράτος.

Η χρηματοδότηση των παραχωρήσεων διαφέρει από άλλες εταιρείες, επομένως χρειάζονταν πραγματικά τα χρήματα από το κράτος ακόμα κι αν δεν μας αρέσει. Εκδίδουν επίσης ομόλογο για τον ίδιο λόγο.
 
Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα απο τις 27 της Ε.Ε. που η αγορά της είχε φέτος τον Ιούνιο περισσότερες πτήσεις προγραμματισμένες σε σχέση με την χρονιά-ρεκόρ του 2019.

361465416541.jpg
 
Μήπως (λέω μήπως) έπιασαν τόπο τα κρατικά λεφτά της ενίσχυσης σε ΑΙΑ κλπ (για διατήρηση προσωπικού) που κάποιοι φώναζαν ότι είναι υπερβολικά, οι ιδιώτες να κόψουν τον λαιμό τους κλπ; :rolleyes:
Δεν πρόλαβα να ρωτήσω, απάντησε ο CEO του ΑΙΑ.
«Το "Ελευθέριος Βενιζέλος" δεν αντιμετωπίζει προβλήματα έλλειψης εργαζόμενων, χάρη στη σωστή διαχείριση του προσωπικού που έγινε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τη στήριξη από κρατικά προγράμματα προστασίας της απασχόλησης, όπως το Συν-εργασία».

(τελευταία παράγραφος)
 
Με επιφύλαξη για την ακρίβεια της πληροφορίας. Φαίνεται πολύ καλύτερη λύση. Aς ελπίσουμε να κάνουν το ίδιο και για άλλο cluster, αντί για παραχώρηση για 40 χρόνια σε ανάδοχο.

 
Και την αναβάθμιση και μανατζάρισμα των αεροδρομίων αυτών ποιος θα το αναλάβει?
Η ΥΠΑ και τα στελέχη της?
 
Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς. Νομίζω ότι συμφωνούμε ότι ο ρόλος της ΥΠΑ είναι εποπτικός και όχι να διαχειρίζεται παραχωρήσεις αεροδρομίων. Στην οποία περίπτωση η ΥΠΑ θα πρέπει να παραιτηθεί από ευθύνες και όχι να αναλάβει περισσότερες σε αυτόν τον τομέα.

Τι αντιλαμβάνεσαι ως πρόβλημα; Το γεγονός ότι πρέπει να υπάρχει μια εταιρική δομή για την υποστήριξη της λειτουργίας μιας παραχώρησης; Η Fraport Greece δεν ανακάλυψε τον τροχό, ούτε ήταν αδύνατη η ανάληψη περιουσιακών στοιχείων από την ΥΠΑ.

Μιλάω απλώς για έναν άλλο τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας όπου το κράτος είναι παρόν, με ή χωρίς βέτο, χωρίς άσκηση δικαιωμάτων διαχείρισης.

Το παράδειγμα που έχω στο μυαλό μου είναι η Manchester Airport Holdings (MAG) όπου δούλεψα πριν αρκετά χρόνια, όπου στην πραγματικότητα συγκέντρωσαν μερικά αεροδρόμια, δημιούργησαν μια εταιρεία χαρτοφυλακίου, ξεκίνησαν μια δημόσια εγγραφή και ιδιωτικοποίησαν ένα μέρος μόνο. Αυτός ο τύπος ιδιωτικοποίησης είναι προτιμότερος και ταιριάζει σε αυτό που προσπαθουν να κανουν οι Ελληνικές κυβερνήσεις διαχρονικά, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
 
Πέρασα από τον ΔΑΑ σήμερα το πρωί 07:00. Χρόνος αναμονής για ελέγχους ασφαλείας κλπ 2 λεπτά συνολικά. Από την πλατφόρμα του μετρό στην πύλη αναχώρησης max 6 minutes!

Τι είπατε; Τι είπατε;
Με συγχωρείς, αλλά το να περάσεις στις 7 το πρωί σε χρόνο dt απο το security στο Βενιζέλο δεν ειναι και κανένα κατόρθωμα !!

Επίσης, το προσωπικό εδάφους δεν ειχε πάρει καμμιά αύξηση ω΄ς κίνητρο για να παραμείνει στη δουλειά.
Αντίθετα, οι handlers, αν και γνώριζαν την τεράστια αύξηση στην κίνηση που ηταν προγραμματισμένη, αδράνησαν, δεν έκανα τις απαραίτητες προσλήψεις οταν έπρεπε (που οσοι ξέρουν απο αυτές τις δουλειές, γνωρίζουν οτι οι εταιρείες καλούν τον κόσμο για δουλειά στο παρα 5 κυριολεκτικά) και μετά δεν έβρισκαν.. Αλλωστε αυτη δεν ειναι δική μου διαπίστωση, αλλά εχει διατυπωθεί απο ακρετούς ειδήμονες του χώρου. Για αυτό και πέφτει μεγάλη ευθύνη σε αυτές τις εταιρείες που πιθσνόν να δουμε να εγειρονται και απαιτήσεις αποζημιώσεων για οτι γίνεται αυτο το διάστημα στα αεροδρόμια. Για παράδειγμα, η εταιρεία security εχει σύμβαση με το αεροδρόμιο για τόσες θέσεις , τοσο κόσμο κλπ...Πιστεύει κανείς οτι δεν υπάρχουν ρήτρες ?
 
Last edited:
Top