LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πολύ καλά πηγαίνει η κίνηση του Σεπτεμβρίου για τον ΔΑΑ.

Φλερτάρει με το 2019 ο Σεπτέμβριος στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»​

Η επιβατική κίνηση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών απέχει μόλις 3%, σε σχέση με τους αριθμούς του πρώτου μήνα του φθινοπώρου πριν την πανδημία. Εκπληξη από την κίνηση εσωτερικού, που θέτει τις βάσεις για να ξεπεραστεί το ορόσημο.

Φλερτάρει με το 2019 ο Σεπτέμβριος στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»
 
Φαίνεται ότι τελικά όχι απλά θα «σπάσουμε» το φράγμα των 20 εκατομυρίων επιβατών αλλά θα προσεγγίσουμε τα 22 εκατ.
Καθόλου άσχημα και ελπίζω η διοίκηση του αεροδρομίου να βάλει μπροστά έργα ουσιαστικής επέκτασης του αεροσταθμού τώρα γιατί οι υποδομές είναι ανεπαρκείς. Τα πιο πολλά widebodies σταθμεύουν πλέον σε μακρινά remote stands με παρεχόμενες υπηρεσίες που θυμίζουν Ελληνικό.
 
Όχι ότι υπαινίσσομαι κάτι, αλλά τα σχέδια του αεροδρομίου των Σπάτων της δεκαετίας του 1970, αφορούσαν ένα αεροδρόμιο που θα εξυπηρετούσε τις ανάγκες μέχρι το έτος 2000.
 
Εννοείς ότι χρειάζεται καινούριο αεροδρόμιο; Μα αφού άνοιξε μόλις το 2001, πως θα μπορούσε να κλείσει το 2000;
 
Η σχεδίαση ήταν ήδη παλιά, αναπροσαρμόστηκε με κάποιο τρόπο για την κατασκευή, και προέβλεπε ήδη από τα σχέδια τη δημιουργία δεύτερου αεροσταθμού. Για την κατασκευή του οποίου όμως απαιτούνται σημαντικές επενδύσεις. Και όπως έλεγε και ο μακαρίτης "Υπάρχει λοιπόν ανάγκη χρημάτων και χωρίς αυτά δεν γίνεται τίποτα" (Περικλής, για την ανέγερση της Ακρόπολης).
 
Περικλής, για την ανέγερση της Ακρόπολης
Ο Δημοσθένης στον Ολυνθιακό Α, για την αντιμετώπιση της επεκτατικότητας του Φιλίππου.
 
  • Like
Reactions: AGV
Πάντα είχα μια σκέψη όταν έφευγα από τον ΔΑΑ για τον χώρο ανάμεσα στα πάρκινγκ και τον εμπορικό χώρο…πχ μια κατασκευή Προκάτ σιδερένια μόνο για Lcc και τσάρτερ γενικά… και ένωση του MTB με satelite κάποια επέκταση μικρή προς τον δρόμο η πίστα σε συνδυασμό με επέκταση προς βορρά και αλλαγή των stand με άλλη διαρρύθμιση…
 
Σεπτέμβριος

Εσωτερικό : 823,314 +33.9% ( 2019 : +1.5% )
Εξωτερικό : 1,760,433 +52.2% ( 2019 : -6.3% )
Σύνολο : 2,583,747 +45.9% ( 2019 : -3.9% )


2022 :
Eσωτερικό : 5,667,311 +74.3% ( 2019 : --7.4% )
Εξωτερικό : 11,584,174 + 124.9% ( 2019 : -16.3% )
Σύνολο : 17,251,485 + 105.3% ( 2019 :-13.6% )
 
Βλέπω πολλά bird strikes στο LGAV.
Aegean Airlines flight A34084, an Airbus A321-231, suffered a bird strike on takeoff from runway 03R at Athens Airport, Greece.
The aircraft turned back for a safe landing, 20 minutes later. Bird strike Incident Airbus A321-231 SX-DGQ, 07 Oct 2022

Air Transat flight TS697, an Airbus A330-343, suffered a bird strike on takeoff from Athens-Elefthérios Venizélos International Airport, Greece.
The flight crew elected to return to the airport. A safe landing was made, 37 minutes after takeoff. Bird strike Incident Airbus A330-343 C-GTSD, 08 Oct 2022
 
Σύμφωνα με το routesonline το αεροδρόμιο προσφέρει τα περισσότερα κίνητρα στις αεροπορικές!

It is true that Athens offers the most comprehensive incentives' scheme in the world, comprising 14 different elements, covering any possible type of route development from home-based airlines, LCCs or visiting carriers. You want incentives for transfer passengers, fifth freedom flights, growth incentives, seasonal frequencies, low fares incentive and more…we've got them all! With the outbreak of the pandemic, we were ready to respond – as we have done in the past – in no time aiming to offer support to our airlines. As such, during the pandemic and in an effort to assist airlines to reinstate their services we designed special incentives for a limited period of time in order to encourage the restart. Despite the ongoing crisis and the devastating effect at the airport, our top priority was our airlines and their operations, thus, the operating carriers benefitted from discounts totaling above €20 million!!!
Athens : HEY BIG SPENDER … ON INCENTIVES !!!
 
Top