LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είναι από χτες το βράδυ εδώ στα Γιάννενα καθηλωμένο ένα DH8D της Ολυμπιακής με νηολογιο SX-OBF ξέρει κανείς τι έγινε;;;
Βλάβη να υποθέσω ή κάτι άλλο...

Στις 2 τα ξημερώματα τελικά προσγειώθηκε ένα άλλο ίδιου τύπου αεροσκάφος και παρελαβε τους επιβάτες και εκτέλεσε την Oal167 με 4 ώρες καθυστέρηση.

Αν ξέρει κάποιος να μου πει τι έγινε με αυτό το αεροπλάνο θα το εκτιμούσα.

Ευχαριστώ.
 
Προφανως καποια βλαβη που καθιστα το αεροσκαφος ανετοιμο να πεταξει!
 
Πληροφορίες θέλουν τα Γιάννενα να συνδέονται με την Κοπεγχάγη από την εταιρία Danish Air Transport από τον ερχόμενο Μάιο μέχρι τον Σεπτέμβριο και βάλε,επίσης κοιτούν το ενδεχόμενο εκτός των πτήσεων τσάρτερ που θα εκτελούν να μεταφερουν και ανεξάρτητους επιβάτες. Περιμένουμε τώρα να δούμε πόσες φόρες την βδομάδα θα την βλέπουμε.

:arrow: :arrow: http://allnews-epirus.blogspot.gr/2016/ ... st_33.html

Εγώ πάντως επειδή <<μπούχτισα>> να βλέπω όλο OA και A3 τόσα χρόνια έχω πετάξει από τη χαρά μου... :banana: :banana: :banana: :thx: :thx: :thx:


ΥΓ. Σας παρακαλώ μην αρχίσετε να με ειρωνεύεστε για αυτό που έγραψα,αν έχετε τέτοιο σκοπό ας μην γράψετε...γνώμη μου πάντα!! :rant: :rant:
 
Φαίνεται ότι μάλλον πρόκειται για άλλο ένα από τα γνωστά ανέκδοτα που έχουμε ακούσει κατά καιρούς τα τελευταία χρόνια σχετικά με έναρξη πτήσεων από ξένες εταιρείες. Μακάρι, φυσικά, να είναι αλήθεια.
Το θεωρώ αρκετά δύσκολο όμως δεδομένου ότι το αεροδρόμιο στερείται καυσίμων γεγονός το οποίο (προς το παρόν) απαγορεύει αντίστοιχες κινήσεις. Εάν το ενδιαφέρον της DAT εγείρει ξανά ενδιαφέρον για καύσιμα στα Γιάννενα από ιδιωτική εταιρεία, αυτό είναι άλλο θέμα. Το μόνο λογικό στην όλη υπόθεση είναι πως όντως τα αεροδρόμια Κέρκυρας και Ακτίου περνούν στην ιδιοκτησία της Fraport και ακριβαίνουν, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό θα αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για τη συνέχιση των πτήσεων εκεί. Άλλωστε οι προσδοκίες της Fraport είναι να φέρει κίνηση στα αεροδρόμια και όχι να χάσει την ήδη υπάρχουσα.
 
Σωστά αυτά που λες αλλά συνήθως αυτό το site όσες φορές το παρακολουθώ ότι λέει για το
αεροδρόμιο αυτό γίνεται χωρίς υπερβολές το εχω παρατηρήσει αυτό πολλές φορές.
Όσον αφορά το θέμα καυσίμων μου έχουν πει όταν βρήκα αυτοπροσώπως στο γραφείο του έναν τοπικό άρχοντα μου είπε πως τα καύσιμα στα Γιάννενα έφυγαν επειδή δεν υπάρχει κίνηση,τώρα που υπήρξε το ενδιαφέρον θα μεριμνήσουν για να υπάρξει καύσιμο.
Θα προσπαθήσω μάθω περισσότερα πράγματα μέσα στις μέρες γι αυτό.

Ας είναι αληθινό.

Με εκτίμηση.
 
Να κάνω μια διευκρίνηση περί έναρξης δρομολογίων αρχικώς τσάρτερ και πιθανως τακτικά δρομολόγια CPH-IOA-CPH απο την εταιρία DAT (Danish Air Transport).

Όπως είπα θα μάθω περισσότερα για το θέμα αυτό και σημερα ρώτησα εναν δημοσιογράφο που δουλεύει στο Δημοτικό Ραδιόφωνο και είναι συγγενής μου και μου είπε και αυτός πως έχει εντάξει το αεροδρόμιο μας για πτήσεις η εν λόγω εταιρία.
Άρα μέχρι στιγμής δεν πρόκειται ούτε περί αστείου ούτε φαίνεται να είναι ψέμα. :banana:

Όποτε σίγουρα θα μεριμνήσουν για καύσιμα κτλπ.

Για ότι νεότερο θα υπάρξει ενημέρωση.

Με εκτίμηση.
 
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ημερομηνίες έναρξης των πτήσεων.

Πραγματικά η χαρά μου είναι μεγάλη που θα δούμε μια άλλη αεροπορική εταιρεία στα Γιάννενα και φυσικά θα χαίρονται και όσοι θέλουν στο αεροδρομίο μια άλλη αεροπορική εταιρεία.

Μια καλή αρχή ξεκινάει και θα έχει αποτέλεσμα.

Ως αναφορά για τις πτήσεις:

Όπως είπε και ο φίλος Nicolas1985 οι πτήσεις ξεκινάνε στις 5-6-2017 Και ολοκληρώνονται στις 16-10-2017.

DX206: CPH-IOA: 07:15-11:05/ A320-232
DX207: IOA-CPH: 12:05-13:55/ A320-232

Σημείωση: Οι πτήσεις είναι καθαρά
Summer Seasonal charter και θα μεταφέρουν σε συνεργασία με τουριστικατουριστικό πρακτορεία τους επιβάτες στα Σύβοτα,Πάργα και Αγίους Σαράντα.
Γίνονται βέβαια συζητήσεις να μεταφερθούν και ανεξάρτητοι επιβάτες που θέλουν να τα ταξιδέψουν από τα Γιάννενα στην Κοπεγχάγη. Οψομεν!!!

-------------------------------------------------------------------

Ας γράψουμε και τα κλασσικά απο Αθήνα έτσι για να υπάρχουν:

OA160: ATH-IOA: 08:55-10:00
OA161: IOA-ATH: 10:25-11:25

OA166: ATH-IOA: 20:15-21:20
OA167: IOA-ATH: 21:50-22:50

Όλες με το ελικοφόρο DH8-400Q εκτός την Παρασκευή και Κυριακή (όπως είχε ενημερώσει σε άλλο θέμα ο Jerry) που θα εκτελούνται έπειτα από καιρό προγραμματισμένα με 320,και αυτός είναι ο λόγος Που γράφω τα δρομολόγια για Αθήνα.


Ευχαριστώ και ας ευχηθούμε καλή αρχή στην Danish air transport και γεμάτες οι πτήσεις της. :banana: :thx: :thx:
 
Πολύ καλά τα νέα όντως, αλλά να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.

Α) Όταν λέμε θα κάνει η DAT δρομολόγια CPH IOA charter βασικά εννοούμε ότι κάποιος tour operator από Δανία έβγαλε και διαφημίζει πακέτα για Σύβοτα κ.λ.π. στην τοπική αγορά του.

Και καθώς αυτά πάντα τα δρομολόγια δουλεύουν back to back καταλαβαίνετε ότι δυστηχως αν δεν γεμίσουν θα τα περιορίσει ή και ακυρώσει πολύ λογικά, και επίσης γιατί όλος αυτός ο κόπος από την στιγμή που τα Σύβοτα και οι τριγύρω περιοχές εξυπηρετούνται πολύ καλύτερα από το αεροδρόμιο του Ακτίου που γεμίζουν τα charter πιο εύκολα καθώς εξυπηρετούν πολύ περισσότερους κοντινούς τουριστικούς προορισμούς.

Και Β) σχετικά με τα δρομολόγια της Aegean βάση των κανονισμών της ΙΑΤΑ η αεροπορική δεν δεσμεύεται ως προς τον τύπο αεροσκάφους που έχει για κάθε προορισμό συγκεκριμένα στα Γιάννενα τον τελευταίο καιρό έρχεται το Q100 (37 θέσεων).

Και τέλος δεν καταλαβαίνω πως γίνεται πάντα να καταλήγουμε στις υποδομές του αεροδρομίου και το ILS, λες και αν ο Δανός τουρίστας κατέβει Γιάννενα ή Άκτιο και πάει καρφί Σύβοτα και πίσω παίζει κάποιο ρόλο για τον τουρισμό της πόλης.

Επήσις να προσθέσω ότι όλο αυτό μοιάζει και λίγο για fishing expedition καθώς όπως αναφέρεται στο link της DAT η πτήση Γιάννενα είναι μόνο κάθε Δευτέρα και όλοι οι προορισμοί που εξυπηρετούνται Συβοτα, Πράγα Αγ.Σαράντα εξυπηρετούνται και από τα δρομολόγια του Ακτίου και της Κέρκυρας όποτε ο όποιος tour operator το έχει λίγο δίπορτο να πω.

Με εκτίμηση,
Νίκος ..
 
Θα σου απαντήσω ένα προς ένα τα ερωτήματα.

1.) Η λογική που κρύβεται με αυτό σύμφωνα με δημοσιογράφο που ασχολείται μόνο με τα του αεροδρομίου πράγματα,λενε ότι αφενός έγινε λόγω των φόρων που θα βαρύνουν την DANISH AIR TRANSPORT λόγω ιδιωτικοποιήσεων στα αεροδρόμια (Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό),αφετέρου έγινε και για την προώθηση τουριστών στα αλβανικά παράλια των Αγίων Σαράντα, και να μεταφέρει και τουρίστες προς τα Σύβοτα και Πάργα με λεωφορεία μέσω Εγνατίας αλλά αυτό είναι το λιγότερο γιατί θα εξυπηρετούνται και από Άκτιο.
Θέλουν να φτιάξουν μια κατάσταση που όπως την παρομοίασε ο δημοσιογράφος του άρθρου όπως στην Ευρώπη όπου καποια αεροδρόμια που απέχουν μακριά από την θάλασσα 1/2ωρες μακριά πάνε τους τουρίστες από το αεροδρόμιο στα παράλια με λεωφορεία και η τιμή του λεωφορείου είναι ενσωματωμένη στην τιμή του εισιτηρίου,κάτι τέτοιο θέλουν πάνω κάτω να δημιουργήσουν και στα Γιάννενα.


2.) Ας μην λέμε ότι μας κατεβάζει η κούτρα με συγχωρείς δηλαδή,ποιός σου είπε εσένα ότι η AEGEAN φέρνει Q100 στα Γιάννενα θα τρελαθούμε τελείως.
Εγώ που μένω δίπλα από το αεροδρόμιο και βλέπω οποί ο αεροπλάνο τύχει να περάσει,οσες φορές και αν κοίταξα είτε στο παράθυρο,είτε στο Fr24,είτε στην ιστοσελίδα της Aegean ο τύπος που έρχεται πάντα στα Γιάννενα είναι το Q400,σπανίως όπως κάνει και θα κάνει για 2 ακόμα Δευτέρες φέρνει τα νεοαποκτηθέντα ATR42-600,αρκετές φορές και από το καλοκαίρι κάθε Παρασκευή και Κυριακή φέρνει το 320 και 319 που και που.
Το Q100 το έφερνε μόνο τότε η OLYMPIC AIR το 2013 που γινόταν τα έργα στο διάδρομο και είχε περιορίστει στα 1.350 μέτρα.

Μπορεί ρόλο για τον τουρισμό της πόλης να μην παίζει όλο αυτό το σκηνικό που δημιουργήθηκε αλλά δικαιούμαστε και εμείς εδώ στα Γιάννενα να φύγουμε από τα σύνηθες πρότυπα AEGEAN-OLYMPIC και να δούμε και μια αλλαγή στο όλο σκηνικό.

Επίσης τα περί ILS ακυρώθηκαν.
Πλέον ήρθαν πριν 1 εβδομάδα τεχνικοί στα Γιάννενα και εξέτασαν την περιοχή και την προσέγγιση των αεροσκαφών στο αεροδρόμιο και μέχρι τις 20 του μήνα θα υποβληθεί έκθεση από τους Ιταλούς μηχανικούς για εγκαταστήσουν το GBAS μέχρι τα τέλη Ιουνίου.

Με εκτίμηση Αριστιππος.


ΥΓ. Και χρόνια σου πολλά Νίκο.
 
Top