LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Andreas":3q8159qd said:
Κάνεις λάθος φίλε μου. Οι άνεμοι είναι νοτιοανατολικής κατευθύνσεως. Αυτό δηλαδή λένε στην εθνική μετεορολογική υπηρεσία.

Εδώ θα δεις στοιχεία των επικρατούντων ανέμων στο αεροδρόμιο: LGIR - windfinder. Γενικότερα υπάρχει ένας συνδυασμός βορειάδων και νοτιάδων, με τους πρώτους σε αρκετά μεγάλυτερο ποσοστό.
Όπως και να 'χει και στις 2 περιπτώσεις οι άνεμοι βρίσκονται κάθετα στη διεύθυνση του διαδρόμου. Αυτό που πρέπει να συμβαίνει είναι το εντελώς αντίθετο: ένας διάδρομος πρέπει να κατασκευάζεται πάνω στη διεύθυνση των επικρατούντων ανέμων.

Το ότι ο διάδρομος 09/27 είναι σε τελείως λάθος διεύθυνση από ανεμολογικής άποψης είναι από τα βασικότερα προβλήματα του αεροδρόμίου.
 
Ακριβώς, πρέπει να φτιάχνεται πάνω στη διέυθυνση, δεν αντιλέγω. Απλά ο 09/27 δεν έχει καθαρή κλίση προς ανατολή/δύση. Αλλά βοριοδυτική/νοτιοανατολική, κάτι το οποίο συμπίπτει με τους επικρατούμενους ανέμους(το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου).

xristos":25e6wvw9 said:
Ο 18/36 θεωρείται κλειστός διάδρομος. Ουσιαστικά το αεροδρόμιο έχει 2 διαδρόμους με τον 12/30 να χρησιμοποιείται και από ATR, DH8 της Ολυμπιακής, αλλά γνωρίζω και για Avro της Aegean.


Βασικά και αυτοί οι τύποι συνήθως χρησιμοποιούν τον 09/27.
 
Andreas":3ve8j96i said:
Απλά ο 09/27 δεν έχει καθαρή κλίση προς ανατολή/δύση.

E?
09 = 90 μοίρες = Ανατολή
27 = 270 μοίρες = Δύση

Γενικώς επαναλαμβάνω:
Το ότι ο διάδρομος 09/27 είναι σε τελείως λάθος διεύθυνση από ανεμολογικής άποψης είναι από τα βασικότερα προβλήματα του αεροδρόμίου. Γι' αυτό εξάλλου υπήρχαν επί χρόνια τα σχέδια κατασκευής του περίφημου λοξού διαδρόμου, για να λυθεί το πρόβλημα των πλάγιων ανέμων που δέχεται ο 09/27.
 
Για την προηγούμενη σου παράθεση να διευκρινήσω ότι ο 09/27 είναι ο καταλληλότερος υπαρχόμενος. Δεν το γενικεύω.
 
Andreas":fz2bhdys said:
Για την προηγούμενη σου παράθεση να διευκρινήσω ότι ο 09/27 είναι ο καταλληλότερος υπαρχόμενος. Δεν το γενικεύω.

Ο καταλληλότερος ανεμολογικά από τους υπάρχοντες διαδρόμους είναι ο 12/30. Ο 09/27 δεν είναι κατάλληλος αλλά αναγκαστικά χρησιμοποιείται από τη συντριπτική πλειοψηφία των πτήσεων αφού έχει το μεγαλύτερο μήκος.

Βασικά και αυτοί οι τύποι συνήθως χρησιμοποιούν τον 09/27.

Ναι συμφωνώ, απλώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τον 12/30.
Νομίζω το εξαντλήσαμε το θέμα... ;)
 
ευχαριστω πολυ παιδια!!!το αναλυσατε στο full!!!παντως ως αναφορα την ετησια εξυπηρετηση επιβατων το Ηρακλειο σημειωνει σταδιακη αυξηση. αμα
ειχε μεγαλυτερο αεροσταθμο και ενα ακομη διαδρομο(3000μ. και πανω) θα επιανε τρελα νουμερα.θα βλεπαμε μια κρητη γεματη απο επισκεπτες(οχι οτι δεν εχει).Τοτε σιγουρα το αεροδρομιο θα εξυπηρετουσε σχεδον οσους και το Βενιζελος.Αλλα καλα τα ονειρα μα η πραγματικοτητα καλυτερη...
 
Δυστυχώς ο διαθέσημος ελεύθερος χώρος δεν αρκεί διάδρομο 3000 μέτρω. Και τον 09/27 να θένε να επεκτήνουνε λίγο δεν μπορούνε, η Αλικαρνασσός είναι στη "μέση".
 
ποσα τ.μ. ειναι το terminal του ηρακλειου??ειχα ακουσει οτι σχετικα προσφατα ειχε γινει μια επεκταση...
 
abc":zwe5qtw6 said:
ποσα τ.μ. ειναι το terminal του ηρακλειου??ειχα ακουσει οτι σχετικα προσφατα ειχε γινει μια επεκταση...

Παιδιά έχουμε πει πολλές φορές πως πληροφορίες για τα αεροδρόμια υπάρχουν στο τμήμα αεροδρομίων του site.

:arrow: https://www.airliners.gr/el/air_index.php

Ας ρίχνουμε μια ματιά πρώτα εκεί!
 
Top