LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias (Επέκταση apron κ.α.)

satcorfu":12wrarxd said:
Αλήθεια, πιστεύει κανείς οτι σε συνδυασμό και με την πτώση του τουρισμού χρειάζεται να φτιάξουμε κανενα νέο αεροδρόμιο για 2-3 εκ. επιβάτες ??? μήπως για να φεύγουν απο την Κέρκυρα οι Γιαννιώτες και οι Αρτινοί??? ή μήπως κάποιοι έχουν βάλει στο ματι το φιλέτο της γής που θα βάλουν χέρι αν μεταφερθεί το αεροδρόμιο ?

Ακριβώς... Μάλλον οι φορείς της Κέρκυρας πρέπει πρώτα να κοιτάξουν πως θα επαναφέρουν τις αφίξεις τουριστών στα παλιότερα επίπεδα (2000-2001), μιας και το αεροδρόμιο παρουσιάζει σταθερά μείωση αφίξεων... συγκρινόμενα με τα υπόλοιπα μεγάλα αεροδρόμια που είχαν αύξηση στην κίνηση τους (Ηράκλειο, Θεσ/νίκη, Ροδος, Χανιά κτλ.). Στην παρούσα φάση ούτε η επέκταση του κτίριου ούτε της πίστας, έχουν κάποια ουσιαστική χρησιμοτητα. Καλά για νέο αεροδρόμιο, δεν το συζητώ καν...
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias (Επέκταση apron κ.α.)

Φιλε και πατριωτη satocorfu,θελω να πιστευω πως ολα αυτα που εγραψες δεν τα ενοεις....Οτι εργα γινονται σε αυτο το τριτοκοσμικο αεροδρομιο ειναι ασπιρενες και το ξερεις,επετρεψε μου να σου κανω μια ιστορικη ανασκοπιση.Απο το 1935 που υπαρχει, ελεγαν πως ειναι προσωρινα. Ανεκαθεν, ελεγαν για την μεταφορα του στην λευκιμη και συγκεκριμενα στην περιοχη (αλυκες) μαλιστα επι της δικτατοριας ειχαν γινει και οι απετουμενες απαλοτριωσεις για αυτο τον λογο.Με την αποκατασταση της δημοκρατιας ο Κωνστατινος Καραμανλης οχι..ο Κωστακης πηγε να το συνεχισει αλλα....σταματησαν οι εργασιες.Παμε στο σημερα .Θα ξερεις και εσυ,πως ειναι το μοναδικο αεροδρομιο στον κοσμο που ο πυργος κοιτα ΑΝΑΠΟΔΑ,ειναι το μοναδικο αεροδρομιο στον κοσμο που στον χωρο σταθμευσης των αε/φων αντι για βιομηχανικο μπετον εχει ασφαλτο,ειναι το μοναδικο αεροδρομιο που οταν εχει καθοθο απο τον 17 η κυκλοφορια των αυτοκινιτων σταματα,ειναι το μοναδικο αεροδρομιο που εχει ουρες , απο αναχωρουντες επιβατες μεχρι εξω, σαν το ΙΚΑ. Ειναι το μοναδικο αεροδρομιο που ο διαδρομος βουλιαζει καθε χρονο 3 εκατοστα. Α.......ξεχασα να αναφερω πως το αεροδρομιο ειναι ολο κτισμενο σε αποξιραμενη λιμνη για αυτο σε μελετες στο υπεδαφος εχει...ΒΟΥΡΚΟ,ειναι το μοναδικο αεροδρομιο που το χειμωνα απο παντου σταζει η στεγη,ειναι το μοναδικο αεροδρομιο μεσα σε κατοικιμενη περιοχη, και πολλα αλλα που δεν τα γραφω γιατι στενοχωριεμε για το νησι μας ,που εχει ,αυτο το αεροδρομιο και οσο για εμποδια εχει δυο απο τον 35 το ποντικονησι και απο τον 17 το ορος παντοκρατορα.Δεν δεχομε το νησι που εδωσε τα φωτα στον τουρισμο, να εχει αυτο το ΑΙΣΧΟΣ.Απο την αλλη να λεμε και δοξα τον Θεο που υπαρχει και το προσωπικο που υπερβαλει εαυτο για να κρατισει καποιο επιπεδο,και που εισαι.....να δεις που οταν γινει το νεο αεροδρομιο στα ΙΟΑ που θα ειναι διεθνες δεν θα ερχετε κανεις στο νησι μας οπως και με τα πλοια που παρακαμπτουν την Κερκυρα αυτα φιλε μου. Λυση μονο μια... ΝΕΟ ΣΥΝΧΡΟΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΙΜΗ. Υ.Γ. Και για την ιστορια διεθνες δεν ειναι αλλο ,επαψε να ειναι απο το 1993.
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias (Επέκταση apron κ.α.)

satcorfu":2zfxkhpp said:
τα προβλήματα του υπάρχοντος αεροδρομίου μπορούν να λυθούν αν θέλει η εκάστοτε κυβέρνηση.
Η επέκταση της πίστας είχε αρχίσει και έχει μείνει στη μέση.. άρα χώρος για παρκάρισμα περισσότερων α/φ μπορεί να βρεθεί.. αμεσα συνδεδεμένο βέβαια με την προσθήκη νέων θέσεων α/φ θα πρέπει να είναι και η επέκταση κτιρίου επιβατών, κάτι που προβλέπεται απο το master plan και που το οποίο βρίσκεται σε κάποιο συρτάρι. Υποσταθμός παροχής ρεύματος- ο παλιός υποσταθμός δεν αρκεί και για τα δύο υπάρχοντα κτίρια, ιδιαίτερα την θερμή περίοδο του καλοκαιριού- έχει κατασκευαστεί, δεν έχει όμως συνδεθεί κλπ κλπ....
Πολλά απο αυτά που σχετίζονται με δυσλειτουργίες όμως δεν έχουν να κάνουν με το κτιριακό , αλλά σοβαρές ελλείψεις προσωπικού, όπως παροχή πληροφοριών, που κάθε χρόνο έχει πρόβλημα εκτός απο τις πάγιες ελλείψεις προσωπικού στους επιχειρησιακούς κλάδους.... το approach του radar δεν λειτουργεί λόγω έλλειψης ΕΕΚ
Το υπάρχον αεροδρόμιο βρίσκεται στο μέσο ενος μακρόστενου νησιού, μοιράζοντας έτσι το χρόνο πρόσβασης απο βορρά και νότο, πολύ κοντά στην πόλη, είναι αρκετά προφυλαγμένο απο τον καιρό - δεν πιστεύω αυτό να ισχύει σε περιοχή όπως η Λευκίμμη και εαν οι Πολεοδομίες έκαναν τη δουλειά τους όπως πρέπει δεν θα υπήρχαν προβλήματα με εμπόδια που φέρνουν σε δύσκολη θέση το LGKR.. το τελευταίο άλλωστε θα μπορούσε να συμβεί και την επομένη της λειτουργίας του "νέου αεροδρομίου " στη Λευκίμμη
Αλήθεια, πιστεύει κανείς οτι σε συνδυασμό και με την πτώση του τουρισμού χρειάζεται να φτιάξουμε κανενα νέο αεροδρόμιο για 2-3 εκ. επιβάτες ??? μήπως για να φεύγουν απο την Κέρκυρα οι Γιαννιώτες και οι Αρτινοί??? ή μήπως κάποιοι έχουν βάλει στο ματι το φιλέτο της γής που θα βάλουν χέρι αν μεταφερθεί το αεροδρόμιο ?

+1000

Eρωτησεις προς τον corfu75:
-O πυργος κοιταει αναποδα? Για καντο λιγο λιανα αυτο...
-Μπορω να σου απαριθμησω πολλα αεροδρομια που κλεινει δρομος για να χρησιμοποιηθει ο διαδρομος για αφιξη/αναχωρηση. Τοσο στην Ελλαδα οσο και στο εξωτερικο. Επειδη ουτε χρονο εχω ουτε διαθεση, ψαξου.
-Απο τη μερια του 17 ειναι εμποδιο ο Παντοκρατορας? Απο το κατωφλι του 17, οι ακτες της "χερσονησου" οπου βρισκεται ο Παντοκρατορας (προσοχη, οι ακτες, οχι το βουνο), απεχουν περιπου 12χλμ. Δεν θα το ελεγα τοσο εμποδιο...
-Το ποντικονησι δεν ειναι κατω ακριβως απο την τελικη του 35 ωστε να χαρακτηριστει κι αυτο εμποδιο.
-Οσο για το νεο αεροδρομιο στη Λευκιμμη.... Απο ποιο δρομο ακριβως θα εξυπηρετειται η πολη της Κερκυρας? Τις 2 λωριδες που υφιστανται τωρα?
-Νεο αεροδρομνιο στη Λευκιμμη... Πριν τον ΧΥΤΑ, η μετα?
-Απο που και ως που η Κερκυρα εδωσε τα φωτα στον τουρισμο??? Επισης λιγο λιανα,θα το εκτιμουσαμε.
-Ποιο αεροδρομιο επαψε να ειναι διεθνες απο το 1993? Το LGKR?
-Περα απο το nickname, εχεις αλλη σχεση με το νησι??? Γιατι απο τα γραφομενα σου, δε νομιζω...

(Πορτοκαλαδα και ποπ-κορν ανα χειρας, και περιμενω την απαντηση...! :p )
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias (Επέκταση apron κ.α.)

Διακρινω μια ειρωνια στα γραφομενα?? τελος παντον αν αν εχεις ερθει στο νησι πραγμα που αμφιβαλω, και αφου ξερεις και καλυτερα απο εμενα ο σωστος χωρος για τον πυργο ειναι απο τη δυτικη μερια και οχι απο την ανατολικη που ειναι σημερα ,δηλαδη εκει που ειναι σημερα το κτιριο της αερολεσχης.Το ποντικονησι αν ξερεις, (που δεν ξερεις) ειναι ακριβως στην καθοδο του 35 για αυτο αν εχεις ακουσει... (που δεν εχεις), ακουσει συνεργειο της ΥΠΑ πριν 6 χρονια παρανομα ειχαν κοψει τα κυπαρισσια για την ιστορια συντομα εκδικαζετε και η αποφαση απο το δικαστιριο υστερα απο μυνηση που τους εκανε ο Δημος Κερκυραιων.Οσο, για το δρομο ενοιτε πως πρεπει να γινει ο οδικος αξονας βορα-νοτου να σου εξηγησω. Μια ευθεια που η αρχη της απο τον νοτο ειναι ετοιμη μενει μονο το τουνελ στο ορος Τρουμπετα.Οσο για τα φωτα του τουρισμου στην ελλαδα, κανε μια αναζητηση που ανοιξε το πρωτο club-med και το hilton στο διαδικτιο και θα δεις.Τωρα για το διεθνες αν ξερεις, μεχρι και το 1993 ειχε ολο τον χρονο καθημερινα πτησεις η ΟΑ. απο Κερκυρα προς Μιλανο,Λονδινο,Ρωμη και σε πολες αλλες προτευουσες στην Ευρωπη.Μεχρι πριν λιγα χρονια ηταν ακομα στο δυτικο η πινακιδα που τα εγραφε.Εγω, ξερω πως, ενα αεροδρομιο λεγετε διεθνες οταν εχει απο και προς ολο τον χρονο πτησης τωρα δεν ειχει μα αφου εισαι και τοσο ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ για το LGKR θα ξερεις πως ειναι και το νουμερο 1 σε επικινδυνοτητα απο τον παγκοσμιο οργανισμο( μου διαυφεγει το ονομα του).Ο χωρος που θα κατακευαστει το νεο αεροδρομιο ειναι μετα το ΧΙΤΑ για να μαθαινεις.Τελος,εκτος απο το νικ μου που εχει αμεση σχεση απο το που ειμαι,θα σου απαντησω,με την γλωσσα που μιλαμε στα επτανησα(ιδιωμα).Ασπαιταρω αποκρυση σου,αλαμπραντζαντε,με μια τσιτσιμπυρα και κοκονελες.Υ.Γ.Για περισσοτερα επτανησιακα ελα Π.Μ.
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias (Επέκταση apron κ.α.)

Αγαπητέ Corfu75,
αυτά που γράφω δεν είναι απλά προσωπικές μου απόψεις αλλά συλλογικές θέσεις των εργαζομένων στο LGKR στους οποίους ανήκω και επίτρεψέ μου να σου πώ κατηγορηματικά οτι όποιος σου είπε οτι το αεροδρόμιο της Κέρκυρας έπαψε να είναι διεθνές, είτε είναι ηλίθιος είτε άσχετος.. το είχαν πεί και κάποιοι πολιτικοί στο πρόσφατο παρελθόν, μάλλον στηριζόμενοι στην άγνοια του κόσμου. Ηταν και είναι διεθνές, δηλαδή λειτουργεί επι 24ωρου βάσεως έχει ολα όσα χρειάζονται απο άποψη πυρασφάλειας(αυτό είναι το κυριότερο), δεν έχει κλείσει καθόλου εδώ και χρόνια παρα μόνο κάποιες ώρες λόγω κακής επίστρωσης ασφάλτου που έλιωσε στα λάστιχα α/φ εδω και 3-4 χρόνια και παλαιοτερα οταν έσπασε το δεξιο κύριο σκέλος ενος Β727 της ΟΑ με αποτέλεσμα να είναι κατειλημμένος ο διάδρομος για κάποιες ώρες μέχρι αυτό να μετακινηθεί.
Όσον αφορά την ιστορία περί Λευκίμμης, να σου πώ οτι το θέμα είχε εγερθεί την εποχή της χούντας οταν είχαν γίνει κάποια αρχικά- και μόνο αρχικά- σχέδια για την κατασκευή στρατιωτικού αεροδρομίου, το οποίο δεν έγινε ποτέ και ίσως είναι αυτό που τελικά έγινε στο Ακτιο.
Η περιοχή των Αλυκών της Λευκίμμης είναι - κατα τη γνώμη μου- πολύ χειρότερη απο την επιχωματωμένη του υφιστάμενου αεροδρομίου, οι κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής είναι πολύ χειρότερες απο αυτές που έχει το υπάρχον και πραγματικά περιμένω και εγώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την παρουσίαση αυτής της πολυδιαφημισμένης ΠΡΟμελέτης των -καλα τα κονομήσαμε- καθηγητών του ΕΜΠ απο τον νυν υπουργό κ. Δένδια. Μη ξεχνάμε οτι είχε αρχικά ανακοινωθεί οτι θα δινόταν μέχρι τέλους του 2008 ( το αργότερο είχε πεί τότε ο υπουργός), μετά αυτό πήγε για "μετά τις γιορτές", τώρα πέρασε και ο Μάρτης και βλέπουμε.....
Απαλλοτριώσεις δεν άκουσα να έχουν γίνει, είχα ακούσει για κάποιες δεσμεύσεις γής, αλλά σίγουρα ούτε κατ' ιδέαν για την υποτιθέμενη έκταση που θα χρειαζότανε ένα σύγχρονο αεροδρόμιο....
Οσον αφορά τον Πύργο ελέγχου και την άσφαλτο στην πίστα, αφού είσαι τόσο σιγουρος θα σιωπάσω !!
Δεν διαφωνώ οτι οπως είναι το αεροδρόμιο έχει προβλήματα , αλλά όπως έγραψα και πρίν, υπάρχουν λύσεις... δηλαδή τα εκατομύρια που δαπανήθηκαν μέχρι σήμερα για την επέκταση της πίστας είναι λιγα ? δεν πρέπει να προχωρήσει η ολοκλήρωση του έργου ? να πώ οτι αυτή την εποχή γίνονται εργασίες επέκτασης και εσωτερικής αναδιανομής της αίθουσας αναμονής των επιβατών, αφού περάσουν τον έλεγχο και θα υπάρχει περίπου 20-30% περισσότερος χώρος... λύνει σημαντικά προβλήματα.. για τις ουρές έξω, αναρωτήθηκες ποτέ γιατί φέρνουν του αναχωρούντες τουρίστες 4 ώρες πρίν και τους "ξεφορτώνουν" εκεί ? αναρωτήθηκες γιατί κάποιοι που φεύγουν στις 7 το πρωί να κάνουν το γύρο του νησιου με τα λεωφορεία απο το βράδυ και να ΄ρχονται απο τις 2-3 τα ξημερώματα στο αεροδρόμιο?
Και για να κλείσω θα σου πρότεινα να κάνεις ένα μικρό πείραμα ... πάρε με copy το περίγραμμα του αεροδρομίου απο το Google Earth και προσπάθησε να το βάλεις στην περιοχή των Αλυκών Λευκίμμης, προτιμώτερο με την ίδια κατεύθυνση διαδρόμων μια που σχεδόν παντα φυσάει μαίστρος, δές αν και πώς χωράει εκεί και μετά να αναρωτηθείς οτι λογικά θα πρέπει να έχει λιιιγο πιό μεγάλο διάδρομο, γιατί οχι και δύο διαδρόμους για να προλαβαίνουμε τις εκατοντάδες πτήσεις., προεκτάσεις για ILS, κτίρια και parking, οδικές προσβάσεις για τα 2-3 εκ. διακινουμένων επιβατών, που θέλει ο κύριος υπουργός και μετά τα ξαναλέμε !!!
Ας το φτιάξουμε λοιπόν το νέο αεροδρόμιο, να το στελεχώσουμε με κάποιες εκατοντάδες περισσότερους υπαλλήλους για να λέμε μετά οτι τσαμπα τους πληρώνουμε για να κάθονται (είναι και αυτό στη συνήθεια των καιρών που σε όλα φταίνε οι κακοί δημόσιοι υπάλληλοι) !!!
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias (Επέκταση apron κ.α.)

Από 26 Ιουλίου μέχρι 9 Σεπτ η Air Nostrum CFU-BCN 7 1150-1325 CR9 και CFU-MAD 2,7 1830-2050 CR9 (3,5ώρες σχεδόν σε CRJ :shock: :shock: )..
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias (Επέκταση apron κ.α.)

Οποιος θεωρει οτι θα κατασκευαστει αεροδρομιο στη Λευκιμη πλαναται οικτρα. Χρονια τωρα οι πολιτικαντηδες του νησιου και της χωρας λενε, λενε, ψαχνουν, ψαχνονται, κανουν μελετες....
Αν ποτε γινει, που αμφιβαλλω και απευχομαι, θα ειναι η ολοκληρωτικη καταστροφη για τη Κερκυρα και τον ηδη βαλλωμενο οπως και μειωμενο τουρισμο της. Οπως αναφερθηκε, φανταζεστε αυτους τους τουριστες με προορισμο τη Β.Κερκυρα να κανουν 2 ωρες ακομα στα λεωφορεια? Επισης, φανταστειτε τον ντοπιο πληθυσμο, της πολης αλλα ειδικοτερα του βορειου συγκροτηματος, ποσο πολυ θα σκεφτεται το αεροπλανο ως μεταφορικο μεσο για Αθηνα/Θεσσαλονικη αν θα πρεπει να μεταβει στη Λευκιμη..

Μη κανετε ονειρα λοιπον, το LGKR και απολυτα ασφαλες ειναι, και ομορφο, και βολικο αφου βρισκεται στο μεσον του νησιου. Κακοτεχνιες, παραλειψεις, ταλαιπωριες ειδικα το καλοκαιρι υπαρχουν. Μα στην Ελλαδα ειμαστε, υπαρχει κατι τελειο??? Με σωστη οργανωση και διαχειρηση αλλα κυριως με θεληση εκ των αρμοδιων, ολα μπορουν να επιτευχθουν.
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias (Επέκταση apron κ.α.)

Aυτα.....ειναι το ακουσα και αυτο!!! μα....αυτο το αεροδρομιο βλεπουν και τα περνουν οι επισκεπτες δεν το βλεπεις που ειναι η χειροτερη δυσφημηση τι να πω....!! οκ ειναι "ωραιο" αυτο το ΑΙΣΧΟΣ!
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias (Επέκταση apron κ.α.)

corfu75 δεν θα αναφερθώ στους άστοχους -έτσι κι αλλιώς- χαρακτηρισμούς "το μοναδικό αεροδρόμιο στον κόσμο κτλ. κτλ." που δεν βρίσκω το νόημα τους. Υπάρχουν δεκάδες αεροδρόμια ανά τον κόσμο δίπλα σε δρόμους, και/ή ανάμεσα σε εμπόδια, βουνά, δίπλα σε κατοικημένες περιοχές κτλ.

Η λύση σε πολλά προβλήματα αεροδρομίων δεν είναι απαραίτητα η συνεχής κατασκευή νέων terminals, δαπέδων και διαδρόμων! Τα περισσότερα ελληνικά αεροδρόμια έχουν κυρίως λειτουργικά προβλήματα παρά ουσιαστική έλλειψη υποδομών. Σε πολλές περιπτώσεις η στελέχωση ενός αεροδρομίου με επαρκές και εξειδικευμένο προσωπικό, η σωστή οργάνωση και λειτουργία χώρων και υποδομών ώστε να γίνεται η βέλτιστη εκμετάλλευση του 100% της χωρητικότητας τους, οι έξυπνες παρεμβάσεις και προσθήκες σε ήδη υπάρχουσες υποδομές, η βελτίωση των κανονισμών και διαδικασιών με παράλληλη σωστή εποπτεία τους μπορούν να βελτιώσουν κατακόρυφα τη λειτουργικότητα των αεροδρομίων χωρίς την σπατάλη τεράστιων πόρων.

Παραδείγματα ανά τον κόσμο υπάρχουν πολλά. Το αεροδρόμιο Luton του Λονδίνου εξυπηρέτησε κατά το 2008 10,1 εκατ. επιβάτες και 86.000 κινήσεις αεροσκαφών έχοντας ένα μοναδικό διάδρομο 2100 m που δεν διαθέτει παράλληλο τροχόδρομο σε όλο το μήκος του, καθώς και ένα μικρό σχετικά terminal και δάπεδο αεροσκαφών. Το αεροδρόμιο London City εξυπηρέτησε 3,2 εκατ. επιβάτες και 84.000 κινήσεις αεροσκάφων με ένα διάδρομο 1500 χ 30 m, χωρίς παράλληλο τροχόδρομο. Το Gatwick είναι το πρώτο αεροδρόμιο σε επιβατική κίνηση στον κόσμο με ένα και μοναδικό διάδρομο που εξυπηρέτησε κατά το 2007 259.000 κινήσεις αεροσκαφών και 35,1 εκατ. επιβάτες! Ο διάδρομος έχει ωριαία χωρητικότητα (declared capacity) 50 αεροσκαφών... όταν το Βενιζέλος με 2 διαδρόμους έχει 60... και η Θεσσαλονίκη με 2 χιαστί διαδρόμους έχει 25! Οπότε μπορείς να καταλάβεις ότι δεν είναι πάντα θέμα υποδομών (μεγάλοι διάδρομοι και εντυπωσιακά terminal) το πόσα αεροσκάφη και επιβάτες μπορεί να εξυπηρετήσει ενα αεροδρόμιο... αλλά μάλλον θέμα βέλτιστης και αποδοτικής λειτουργίας!

Στην Κέρκυρα έχουν ήδη δαπανηθεί αρκετά εκατομ. ευρώ για την επέκταση του δαπέδου στάθμευσης ενώ το master plan που εκπονήθηκε πριν μια δεκαετία, είχε εντοπίσει τις απαραίτητες εκτάσεις για πιθανή εκ νέου επέκταση του υπάρχοντος αεροδρομίου στην δυτική πλευρά του διαδρόμου αν η μελλοντική κίνηση το απαιτήσει.
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Για να είμαστε λίγο πιο ακριβείς, η χωρητικότητα ενός αεροδρομίου εξαρτάται από τρία πράγματα: τον αριθμό κινήσεων που μπορεί να εξυπηρετήσει ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας, τη χωρητικότητα του apron και τη χωρητικότητα του τέρμιναλ. Με απλά λόγια, η Κέρκυρα με τις υπάρχουσες υποδομές δε θα γίνει ποτέ Gatwick, όχι γιατί της λείπει ο διάδρομος, αλλά γιατί τα άλλα δύο στοιχεία δεν το επιτρέπουν. Όχι ότι ο στόχος είναι να γίνει Gatwick βέβαια... (Αυτά τα γράφω διευκρινιστικά σε όσους δεν τα γνωρίζουν και όχι για να διορθώσω το xristo που σίγουρα τα ξέρει ήδη).

Κατά τα άλλα συμφωνώ γενικώς με τον προλαλήσαντα.

Στο μόνο σημείο που ο corfu75 έχει ένα δίκιο, είναι στο ότι ο διάδρομος του LGKR έχει μάλλον κακή αντοχή (κι αυτό είναι θέμα υπεδάφους, που διορθώνεται ίσως, αλλά με πολύ μεγάλο κόστος), με αποτέλεσμα κάποιες φορές να τίθενται περιορισμοί βάρους στα αεροπλάνα που το χρησιμοποιούν. Αυτό το γράφω απλώς για να γίνεται κουβέντα...

Επίσης, σας θυμίζω ότι πιθανά εμπόδια δε θεωρούνται μόνο όσα είναι ακριβώς κάτω από τη νοητή προέκταση του διαδρόμου. Υπάρχουν σαφώς ορισμένες προδιαγραφές για επιφάνειες καθαρές εμποδίων πριν, μετά, δεξιά και αριστερά του διαδρόμου, με συγκεκριμένες κλίσεις. Αλλά αυτό ας μην το αναλύσουμε, γιατί θέλει ώώώρες...
 
Top