OveLix":crtzcc3m said:
Πιθανότατα κάποιοι πιστεύουν ότι η σύμβαση παραχώρησης ενός αεροδρομίου περιλαμβάνει και την υποχρέωση του αναδόχου να περνάει με τη μεζούρα ανάμεσα στους ταξιδιώτες ή να τους δίνει μάσκες. Ή ότι μπορεί να πει «στοπ, θέλουμε μόνο 15 πτήσεις την ημέρα». Δικαίωμά τους να το πιστεύουν, δικαίωμά μου να μην τους παίρνω στα σοβαρά.
Ο διαχειριστής του αεροδρομίου – εν προκειμένω η Φραπορτ- είναι υπεύθυνος για την τήρηση ΟΛΩΝ των διαδικασιών, να φοράνε μασκες οσοι εισέρχονται μεσα στο τερμιναλ, να τηρούνται οι αποστάσεις, να βγάζει μηνύματα που να υπευθυμίζει τα μέτρα κλπ… Τι από αυτά δεν καταλαβαίνετε ? τι διαφέρει από τον καταστηματάρχη που τρώει πρόστιμο, επειδή δεν τηρεί τα μέτρα ???
Αν δεν το γνωρίζετε, ο διαχειριστής του αεροδρομίου- εν προκειμένω ΠΑΛΙ η Φραπορτ- είναι αυτός που αποφασίζει για τη δυνατότητα εξυπηρέτησης α/φ, δηλαδή αυτός δίνει στον slot coordinator, τον μέγιστο αριθμό που μπορεί να εξυπηρετήσει παίρνοντας υποψη τις θέσεις πάρκινγκ και τον προσφερόμενο χώρο στα check in και τα gates, σε συνεννόηση με τον Ελεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας που έχει δώσει το μέγιστο αριθμό κινήσεων στην κυκλοφορία…και ΝΑΙ , για να έρθουν τόσες μαζί πτήσεις πηραν το ΟΚ από τη Φραπορτ… Απο τη στιγμή που τελικά δεν υπήρξε πρόβλημα στις κινήσεις και αρα ο Ελεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας εκανε τη δουλειά του, το πρόβλημα εστιάζεται στη χωρητικότητα των κτιρίων. Δεν εχει σημασία τελικά ποιόν παίρνετε στα σοβαρά, σημασία έχει τι ισχύει..Αν ισχύει κατι διαφορετικό, αποφασίζει δηλαδή κάποιος άλλος και ειχαμε αυτό το δυσμενές για τον τουρισμό μας αποτέλεσμα, να μας διαφωτίσετε. Στο video της Sun (
https://www.thesun.co.uk/news/13014657/ ... uled-once/) φαίνονται καθαρά οι επιβάτες που αποκαλείτε γίδια, να φορούν κανονικότατα τις μασκες τους στριμωγμένοι σε ενα χώρο ... Βρείτε έστω και εναν που δεν φοράει μάσκα τόσο στο video όσο και στις φωτό, γιατί εγώ αδυνατώ... αν το βρείτε και πάλι να μας διαφωτίσετε. Αλήθεια, αν θεωρείτε γιδια τους τουρίστες που παρακαλούσαμε να ερθουν στη χώρα μας και να ξοδέψουν τα ευρουλάκια τους για να ζήσει ο ελληνας, αυτό δειχνει και το επίπεδο... κρίμα !!
OveLix":crtzcc3m said:
Το βραβείο αποδίδεται στον χρήστη που έγραψε ότι ένοιωσε πολυ άσχημα σαν (sic) Ελληνας επειδή δέκα Άγγλοι γκρίνιαξαν στο Twitter ότι δεν ήρθε ο παιδονόμος να τους μαζέψει και επειδή οι αεροπορικές εταιρείες επέλεξαν εκείνη την ώρα να αναχωρήσουν.
Αν δεν κανω λάθος φαίνονται πολύ περισσότεροι απο "δεκα Αγγλοι" στις αρκετά διαφωτιστικές φωτογραφίες που συνοδεύουν τα άρθρα και τα posts των επιβατών, τέτοιες φωτογραφίες άλλωστε θυμαμαι να συνοδεύουν άρθρα που έγραφαν για απαράδεκτες καταστάσεις στα ελληνικά αεροδρόμια επι Δημοσιας ΥΠΑ, ώς διαχειριστή. Με τέτοιες φωτογραφίες διαμορφώθηκε το κλίμα στην ελληνική κοινωνία να δεχτεί σχεδόν αδιαμαρτύρητα την παραχώρησή τους σε ιδιώτη, έτσι δεν ειναι ? γιατί αν δεν συμφωνείτε, μπορούμε να ανατρέξουμε στο γκουγκλη να μας θυμίσει εκείνες τις εποχές. Τοτε λοιπόν κανείς δεν επικαλούνταν οτι δεν έφταιγε ο διαχειριστής, αλλά η Αστυνομία, η επίγεια εξυπηρέτηση, ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας, το τελωνείο ή οτιδήποτε άλλο ...
Τέλος, για να ειμαστε και χρήσιμοι, ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ οι αεροπορικές εταιρείες την ώρα άφιξης και αναχώρησης, ο διαχειριστής τους δίνει ΠΑΝΤΑ το ΟΚ !