LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μήπως περιμένουν κάνα 380 ?, Λέω μήπως....
 
Εννοούν Runway Strip, είναι Recommendation (και όχι υποχρέωση) στο Annex 14 του ICAO (ΑΚΑ "Η βίβλος των αεροδρομίων"), και γίνεται σιγά-σιγά σε όλα τα Γερμανοκρατούμενα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport.
Συγκεκριμένα, γίνεται "grading" ~50μέτρα εκατέρωθεν του διαδρόμου: καθάρισμα, δημιουργία κλίσης (για να φεύγουν τα νερά), στρώσιμο με χαλίκι και "πάτημα".
Σε μια παρουσίαση του ICAO έχει και μια σελίδα που βοηθάει για όποιον διψάει για αεροδρομιακό κάψιμο:
2024-03-27 10_49_27-NVIDIA GeForce Overlay DT.png
 
να θυμίσω οτι τα έργα τοσο στη Ρόδο οσο και στα άλλα 12 αεροδρόμια της Fraport( εκτός Θεσσαλονίκης) πληρώνονται απο το Ελληνικό Δημόσιο και ολο το κόστος αλλά και οι περιγραφές των έργων αναλυτικά ανα αεροδρόμιο περιγράφονται στο ΦΕΚ Τεύχος B’ 6457/31.12.2021 Απο εκεί και το screneshot για το κόστος της Ρόδου, οπου φαινεται και το ποσο που παίρνει η Fraport ώς αμοιβή διαχείρισης έργου
1711548368741.png
 
Εννοούν Runway Strip, είναι Recommendation (και όχι υποχρέωση) στο Annex 14 του ICAO (ΑΚΑ "Η βίβλος των αεροδρομίων"), και γίνεται σιγά-σιγά σε όλα τα Γερμανοκρατούμενα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport.
Συγκεκριμένα, γίνεται "grading" ~50μέτρα εκατέρωθεν του διαδρόμου: καθάρισμα, δημιουργία κλίσης (για να φεύγουν τα νερά), στρώσιμο με χαλίκι και "πάτημα".
Σε μια παρουσίαση του ICAO έχει και μια σελίδα που βοηθάει για όποιον διψάει για αεροδρομιακό κάψιμο:
Εύγε, είχα χρόνια να τα δω και σκεπτόμουνα που να ψάχνεις τώρα :)
Εκτός από τα runway strips a.k.a λεπτολωρίδες, θα κάνουν και τα runway end areas; Αλμυρό το project αν δεν έχει και αυτά και αν αυτή είναι η τιμή.
Από την άλλη αν ήταν να τα κάνουν θα περίμεναν την έναρξη της σεζόν;
Post automatically merged:

να θυμίσω οτι τα έργα τοσο στη Ρόδο οσο και στα άλλα 12 αεροδρόμια της Fraport( εκτός Θεσσαλονίκης) πληρώνονται απο το Ελληνικό Δημόσιο και ολο το κόστος αλλά και οι περιγραφές των έργων αναλυτικά ανα αεροδρόμιο περιγράφονται στο ΦΕΚ Τεύχος B’ 6457/31.12.2021 Απο εκεί και το screneshot για το κόστος της Ρόδου, οπου φαινεται και το ποσο που παίρνει η Fraport ώς αμοιβή διαχείρισης έργου
View attachment 4091
Βάζε και κανένα link να μας διευκολύνεις λίγο παραπάνω ;)
Αυτή είναι η επένδυση της Fraport που αναπαράγουν τα ξεφτέρια :rolleyes:
Άλλη μια μεγάλη δημοσιογραφική επιτυχία.
Σε καλό μας :mrgreen:
Οι μελέτες και τα τοιαύτα από FRA έρχονται;
Δεν βάζουν μυαλό οι επενδυτές, τα ίδια κάνουν όπου και να πάνε. Τους έφυγαν νύχτα από την Σαουδική Αραβία, εδώ και σε κάτι άλλες χαροκαμένες βαλκανικές χώρες τους κάνουν υποδοχές. Τι décadence
 
Last edited:
Μελέτες είναι μιξ, οι κανονισμοί/απαιτήσεις κλπ είναι από την Κανονισμούς του κράτους (που είναι οι κανονισμοί της EASA, που έχει αντιγράψει πάρει ιδέες από ICAO και FAA), και μετά μελέτες/έργα/εποπτεία/κλπ είναι της Fraport (παραλάβαμε τα αεροδρόμια και λείπουν τα εξής).

Να θυμίσουμε επίσης, ότι είναι τα έργα "που απαιτούνται από το Δημόσιο προκειμένου να επιτευχθεί η αρχική πιστοποίηση με βάση τον Κανονισμό 2014 σε σχέση με τα Μη Πιστοποιημένα Περιφερειακά Αεροδρόμια".
Κοινώς, τα αεροδρόμια δεν είναι πιστοποιημένα (δεν ήταν ποτέ :cool:), και τώρα τα πληρώνει το δημόσιο και δίνει ένα ωραιότατο 8% στη Fraport για διαχείριση των έργων. Η εναλλακτική ήταν να κάνει τη διαχείριση η ΥΠΑ/Δ15; Ίσως, αλλά υποπτεύομαι ότι κανένας ιδιώτης δεν θα ήθελε να μπλέξει με την ΥΠΑ να κάνει τη διαχείριση των έργων.
Το που το βρήκε η ΕΡΤ ότι "Τα έργα χρηματοδοτεί η Fraport" είναι άλλο ερώτημα, επίσημο Δελτίο Τύπου της Fraport δεν βρίσκω που να το λέει.

@nick7488 Εδώ όλο το ΦΕΚ, θα κάνουν και RESA 240μ στην Ρόδο. Αναλυτικά από τη σελίδα 106.
 
αν διαβάσει κανείς το Δελτίο Τύπου της Fraport για τις εργασίες στο αεροδρόμιο, στο τέλος λέει : "Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες εργασίες αποτελούν κομμάτι ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την περαιτέρω αναβάθμιση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφάλειας και λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων που διαχειρίζεται η Fraport Greece. Όπως προαναφέρθηκε, σχετίζονται με έργα μεγάλης κλίμακας που θα εκτελέσει η εταιρεία, στο πλαίσιο χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας."
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς λοιπόν οτι ο συντάκτης του Δελτίου ναι μεν δεν γράφει ευθέως οτι το έργο το πληρώνει η fraport, αλλά παίζει με τις λέξεις (και μπράβο του, αφού πετυχαίνει το σκοπό του- για αυτό άλλωστε τον πληρώνουν) και ο αναγνώστης πιστεύει οτι το θα "εκτελέσει η εταιρεία" πάει μαζί με τη "χρηματοδότηση απο το Ταμείο Ανάκαμψης".......Ευγε Fraport, έχει καταλάβει ο Γερμανός οτι οι νεοΕλληνες έχουν χαμηλό επίπεδο μόρφωσης !!!
 
Μικρή διόρθωση: τα αεροδρόμια της fraport (όπως και ο AIA) είναι πιστοποιημένα από τα τέλη του 2017, ωστόσο με αποκλίσεις. Για την διαχείριση των αποκλίσεων ο κανονισμός προσφέρει διάφορα εργαλεία. Για όσες από αυτές δεν υπάρχει δυνατότητα άρσης (για λόγους τεχνικούς, οικονομικούς, τοπογραφίας πχ) μπορούν να εκδοθούν ειδικοί όροι που περιορίζουν σε κάποιο βαθμό την επιχειρησιακή λειτουργία του αεροδρομίου. Για άλλες που μπορούν να αρθούν δίνεται ένα χρονικό περιθώριο βάσει σχεδίου δράσης που υποβάλλει το αεροδρόμιο με ταυτόχρονη λήψη μέτρων μετριασμού ενδεχόμενων απειλών ασφαλείας. Η διαδικασία που βρίσκεται τώρα σε εξέλιξη αν δεν κάνω λάθος αφορά ακριβώς την αποκατάσταση ορισμένων ευρημάτων που προέκυψαν κατά την αρχική πιστοποίηση.Μη πιστοποιημένα αεροδρόμια είναι αυτά που διαχειρίζεται η ΥΠΑ, τα οποία επίσης πρόκειται να πιστοποιηθουν, ακόμα και με αποκλίσεις, ειδικά αν θέλουμε να τα ιδιωτικοποιήσουμε. Τέλος, για τα αεροδρόμια της fraport έχω την εντύπωση ότι ήδη από την αρχική συμφωνία προβλεπόταν ότι το κόστος για την άρση των αποκλίσεων βαρύνει το δημόσιο, επομένως τα 1,2 δις του τιμήματος ήταν σαφές ότι στην πράξη θα είναι αρκετά λιγότερα. Ωστόσο, η αποτίμηση της fraport σε σχέση με τα άλλα σχήματα που υπέβαλαν προσφορά ήταν υπερδιπλάσια, οπότε μια ανάγνωση είναι ότι τους πιάσαμε και λίγο κορόιδο.
 
....με τη διαφορά όμως οτι ΟΥΔΕΠΟΤΕ έγιναν δημόσια γνωστές οι - υποτίθεται - άλλες 2 προσφορές που ειχαν κατατεθεί...επειδή ηταν του ΤΑΙΠΕΔ δεν εγινε καμμία ανάρτηση στη "Διάυγεια", όπως προβλέπεται για δημόσιους διαγωνισμούς, έτσι αρκεστήκαμε στο τι έγραψαν κάποιες εφημερίδες... Και επειδή το κείμενο ήταν πανομοιότυπο , ειναι προφανές οτι κάποιο Δελτίο Τύπου απο κάποιο γραφείο μοιράστηκε , μή δινοντας συγκεκριμένα ποσά και λοιπές δεσμεύσεις, απο τους - υποτίθεται - άλλους μνηστήρες. Αρα το "υπερδιπλάσιες" παραμένει κάπως αίολο !!!
Οπως επίσης, ΟΥΔΕΠΟΤΕ δημοσιεύτηκαν οι συμβάσεις που εγιναν μεταξύ της Fraport και του ΕΚΑΒ και Πυροσβεστικής.... χαρηκτηρίστηκαν λέει "απόρρητες" !!!
 
Top