LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Καλημέρα!

Σήμερα(Κυριακή 10.01.) ματαιώνονται σωρηδόν οι πτήσεις. Είναι πραγματικά τόσο κακές οι συνθήκες; Να ελπίζω για βραδυνή πτήση ή να το αφήσω για αύριο πρωί; Ευχαριστώ!

EDIT: Επικοινώνησα με ΕΜΥ του Α/Δ, υπάρχει πρόβλημα με την κατεύθυνση του ανέμου...
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Τα METAR των τελευταίων ωρών:

LGRP 101050Z WS R07 NOSIG RMK RWY07 09013G29KT 360V180
LGRP 100950Z WS R07 NOSIG RMK RWY25 10012G20KT RWY07 12010G23KT 030V210
LGRP 100920Z WS R07 NOSIG RMK RWY07 10013G30KT 010V190
LGRP 100850Z WS R07 NOSIG RMK RWY25 11012G20KT RWY07 10012G27KT 020V180
LGRP 100750Z WS R07 NOSIG RMK RWY25 14010G18KT RWY07 12012G27KT 030V210
LGRP 100720Z WS R07 NOSIG RMK RWY07 12014G30KT 030V210
LGRP 100650Z WS R07 NOSIG RMK RWY07 12014G26KT 030V210
LGRP 100550Z WS R07 NOSIG RMK RWY07 12012G27KT 040V200
LGRP 100450Z WS LDG RWY07 NOSIG RMK RWY07 12015G25KT 060V210
LGRP 100350Z WS LDG RWY07 NOSIG RMK RWY07 12012G29KT
LGRP 100250Z LDG RWY07 NOSIG RMK RWY07 13009G23KT 360V210
LGRP 100150Z WS LDG RWY07 NOSIG RMK RWY07 14012G24KT
LGRP 100050Z WS LDG RWY07 NOSIG RMK RWY07 10008G19KT RWY25 12009G18KT

WS=windshear.

Η διεύθυνση του ανέμου κυρίως κάθετη (120-140 μοίρες).
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Μάλιστα. Τα παραπάνω σημαίνουν πραγματικά κακές συνθήκες, να υποθέσω... Ευχαριστώ.
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Μία πάρα πολύ ωραία ιδέα έριξε στο τραπέζι ο νομάρχης Δωδεκανήσων, προτείνοντας την παραχώρηση χώρου εντός του αερολιμένα για δημιουργία μουσειακού-εκθεσειακού χώρου... Για να δούμε, εάν, πότε και τί θα απαντήσουν οι αρμόδιοι...
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=17132&catid=1&subcatid=5
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Για μουσεία έγραφα στο παραπάνω post ωστόσο μάλλον πρώτα πρέπει να λύσουμε τα βασικά και αυτονόητα :wall: :rant:

Για 2 ώρες έμεινε χωρίς ρεύμα :shock: τμήμα του Α/Δ προχθές, Κυριακή, το βράδυ με αποτέλεσμα
...Αξίζει να σημειωθεί ότι αεροπλάνο που επρόκειτο να προσγειωθεί στη Ρόδο, αναγκάστηκε να κάνει βόλτες πάνω από το νησί για περίπου μισή ώρα, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα, το οποίο ήταν τελικά πιο σοβαρό από ότι αρχικά είχε επισημανθεί...

Το περασμένο ΣΚ είχαμε και τα πρώτα charter... Ρόμπα πάλι :evil: ...

:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=28308&catid=1&subcatid=5
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Διαβάστε και το άλλο άρθρο για τη Ρόδο με τον τίτλο "χτύπημα στον τουρισμό του νησιού" να δείτε τις τραγελαφικές καταστάσεις με τους οδηγούς τουρ.λεωφορείων, το ρεζιλίκι για άλλη μια φορά στους τουρίστες και την ταλαιπωρία αυτών..μου θύμισε το άλλο ρεζιλίκι στην Κω, το άλλο στο Ηράκλειο με τους οδηγούς ταξί και τις υπηρεσίες limo και πάνε λέγοντας τα ρεζιλίκια..
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Αναγνώστης της Ροδιακής ενημερώνει σήμερα ότι η αργοπορία στην αποκατάσταση του πρόβληματος ηλεκτροδότησης που παρουσιάστηκε την περασμένη Κυριακή οφείλεται στην έλλειψη προσωπικού, ηλεκτρολόγων συγκεκριμένα :wall: :rant: :puke:

ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ!!!

@spotterakias
Καλά, το άρθρο αυτό δεν είναι τίποτα... Για δές εδώ κι εδώ... :wall: :wall: :wall:

Δικά μας :bash: , που λέει κι ένα εκλεκτό μέλος του φόρουμ
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

@ OA 701
σε ποιά απο τις περιπτώσεις ιδιωτικοποίησης στην Ελλάδα - και υπογραμμίζω Ελλάδα - έγινε έτσι όπως θα περίμενες να γίνει , δηλαδή σωστά ?
Ολυμπιακή ? ( με την εξαρχής κάτω απο το τραπέζι συμφωνία για συγχώνευση με Aegean), τον ΟΤΕ που δεν έχει τεχνικούς πλέον για να φτιάξουν τις βλάβες και να "τρέξουν" τις νέες τεχνολογίες ? με εργολάβους καθαρισμού που πληρώνουν 500 Ευρώ και σε βάζουν να υπογράψεις οτι πήρες Δώρο χριστουγέννων χωρίς να έχεις πάρει cent?.....
μήπως αλήθεια μια ιδιωτικοποίηση θα έφερνε περισσότερους ηλεκτρολόγους στο αεροδρόμιο ? ή θα είχε εναν φουκαρά με 700 Ευρώ να τρέχει 24ωρο με το τηλέφωνο στο χέρι ? αυτό θέλουμε απο τις ελληνικές ιδιωτικοποιήσεις ? να ξεπουλιούνται υπηρεσίες και κρατικό κεφάλαιο σε ημετέρους και να δουλεύουμε εμείς οι σκλάβοι για 600 Ευρώ ???
γιατί άλλο η ιδιωτικοποίηση, όπως σωστά εννοιείται και γίνεται σε αρκετά ευρωπαϊκά κράτη και άλλο αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας !
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Φίλε Σατκορφού, ότι αναφέρεις έχει βάση, αλλά μπορώ να σου αντιπροβάλλω 542.574.687 περιπτώσεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ που το κράτος δεν κάνει για επιχειρηματίας. Νομίζω η περίπτωση ΟΣΕ μόνο φτάνει...

Όσο για τα 700Ε, προτιμώ μια ιδιωτική που απασχολεί πχ 100 άτομα των 700Ε παρά το κράτος που μπορεί και να απασχολεί 200 ψήφους, άτομα ήθελα να πώ, με ποικιλία από 400Ε των stage μέχρι 3.400 με τα διάφορα επιδόματα και κλάιν μάιν και δεν παράγουν έργο κι όλας...

Προσωπικά, θα προτιμούσα είτε να αποδωθούν στις τοπικές κοινωνίες μέσω πολυμετοχικών σχημάτων είτε να αναλάβει η ΥΠΑ τις ευθύνες της και με συνεργασίες πχ με την ΑΕΝΑ να εκσυγχρονιστεί σε όλα τα πεδία και μέτωπα. Βέβαια, μέχρις στιγμής, σε μια χώρα βουτηγμένη στη διαφθορά και το προσωπικό συμφέρον ότι και να διαλέξεις το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο-δυστυχώς. Ωστόσο, στην πρώτη περίπτωση, δεν θα μας φταίει πλέον το απρόσωπο κράτος των Αθηνών αλλά τα ίδια τα μούτρα μας. Κάτι, που ίσως αναγκάσει πολλούς να αναλάβουν ευθύνες και να λειτουργήσουν για πρώτη φορά με γνώμονα το συμφέρον του εκάστοτε τόπου.

Ωστόσο, το θέμα δεν είναι τι προτιμώ εγώ σαν ΟΑ701 ή εσύ σαν σατκορφού. Το θέμα είναι τι είναι καλύτερο για το μέρος που εξυπηρετεί το Α/Δ και για τη χώρα έπειτα. Τα 5-6 δυνατά περιφερειακά Α/Δ δυστυχώς αντιμετωπίζονται ως μηχανές παραγωγής ζεστου-ζεστού μετρητού, με τα λεφτά να φεύγουν για Αθήνα χωρίς εισιτήριο επιστροφής. Αυτό με τσαντίζει.

Και επιπλέον, το Α/Δ είναι η πρώτη και το βασικότερο η τελευταία εικόνα που παίρνει ένας επισκέπτης μαζί του. Δεν είναι δυνατόν ένας αερολιμένας να χρειάζεται έγκριση απ' την Αθήνα για να τοποθετήσει 10 κλιματιστικά ή 5 παραπάνω πίνακες ανακοινώσεων ή να "ζητιανεύει" υπαλλήλους απ' τους τοπικούς φορείς για να κρατάει 24/7 ανοικτό το τμήμα πληροφοριών αφου στην Αθήνα κωφεύουν. Ούτε είναι δυνατόν να μην έχει website.

Βλέπεις, ότι ένα θέμα μπορείς να το δείς απο πολλές σκοπιές. Απ' τους μισθούς και τα benefits των εργαζομένων εώς τον αντίκτυπο που έχει στον τουρισμό και τις τοπικές κοινωνίες. Και απ΄όσο ξέρω, και δυστυχώς σ' αυτή τη χωρά το έχουμε διαγράψει προ πολλού, το γενικότερο συμφέρον υπερισχύει των μεμονωμένων συμφερόντων, κλικών και κουμπαριών.

ΥΓ
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά, ωστόσο αξίζει!!! Ψίθυροι αναφέρουν ότι ο νέος τερματικός του Διαγόρα χρηματοδοτήθηκε εξ' ολοκλήρου απο ΚΠΣ και άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα, με αλχημείες. Το δημόσιο, ενώ συγχρηματοδοτεί υποτίθεται έργα των ΚΠΣ, έδωσε 0 ευρά. Ύστερα σου λέει "τέλος εκσυγχρονισμού αεροδρομίων" και μ@λ@κίες...
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Στον θαυμασό κόσμο του "Διαγόρα", τα ευτράπελα συνεχίζονται... Ένα χρόνο πρίν, όταν έγινα μέλος του a.gr, το πρώτο μου πόστ ανέφερε
OA701":3dwyav85 said:
Εδώ, στα νοτιοανατολικά, τις τελευταίες εβδομάδες γίνεται Ο χαμός καθώς στον Διαγόρα έχει να γίνει αποκομιδή σκουπιδιών κανένα μήνα. Βέβαια, όσο πετούσαμε εμείς οι ιθαγενείς, κανείς δεν ασχολήθηκε αλλά δια μαγείας μόλις ξεκίνησαν τα charterάδικα εφημερίδες, κανάλια και ραδιόφωνα το έκαναν θέμα κσι όχι άδικα αφού επιστρέφοντας χθές και εγώ στο νησί είδα τα χάλια.
Αν κατάλαβα καλά, το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι η ΥΠΑ δεν δέχεται να πληρώνει τέλη αποκομιδής στον οικείο δήμο καθώς θεωρεί ότι σαν δημόσιο απαλλάσεται απ' αυτήν την υποχρέωση. Έχει κανείς ιδέα τι γίνεται ας πούμε στα άλλα 2 μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια (HER,SKG)?

Τα ίδια και χειρότερα φέτος, τα ακουπίδια έχουν να μαζευτούν απο αρχές Μαρτίου αλλά όλοι ασχολήθηκαν μόλις έκλεισε ο ΧΥΤΑ για όλο τον δήμο και τα χωριά πλημμύρισαν στα σκουπίδια. Η εικόνα είναι ενδεικτική και ευτυχώς που δεν ανέβασαν το χθεσινό βίντεο για να πάθετε σοκ και να γίνουμε once more ρόμπες.

Για την απορία που είχα εκφράσει προ έτους, το γίνεται δλδ σε άλλα περιφερειακά Α/Δ, την έλυσα. Φήμες θέλουν τον δήμο που εξυπηρετεί το Α/Δ να ζητά κάμποσα παραπάνω ευρά απ' ότι στα άλλα μέρη (βρήκε στην ΥΠΑ την κότα με το χρυσό αυγό) και φυσικά την ΥΠΑ να αρνείται να τα δώσει.

Κάτι άλλο που ακούστηκε και είναι πραγματικά εξοργιστικό είναι ότι ελέγχεται πλέον πειθαρχικά ο αερολιμενάρχης του Διαγόρα επειδή παρέκαμψε την ΥΠΑ και την γραφειοκρατία της δίνοντας άμεση λύση στα προβλήματα που παρουσίαστηκαν τον χειμώνα με την εισροή υδάτων στο κτίριο επιβατών του αερολιμένα απ' την οροφή του... :wall: :wall: :wall:

Τα υπόλοιπα, δεν λέγονται :( ...

ΥΓ
Ε και να κάνει καμία καταδρομική ο Ο΄Λίρης... Οχι μόνο θα πάει άδικα τόση δουλειά και λεφτά αλλά θα στοιχίσει κι άλλα τόσα σε αποζημιώσεις...
 
Top