LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ουσιαστικά (τουλάχιστον airside) ακολουθεί το στυλ του υπάρχοντος αεροσταθμού, απλώς έχει έναν επιπλέον όροφο και είναι πιο επιβλητικό.

Airside view:
Εδώ παλιό (δεξιά) + νέο κτίριο (αριστερά) πέρυσι https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=7042
Νέο κτίριο (το κίτρινο στον 2ο όροφο έχει φύγει) φέτος https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=12313


Landside view:
Τμήμα του νέου κτιρίου φαίνεται στα δεξιά της φωτογραφίας. https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=11065
 
Κυπριακές Αερογραμμές - Αναστολή πτήσεων προς Ρόδο

Οι Κυπριακές Αερογραμμές πληροφορούν το ταξιδιωτικό κοινό ότι είναι υποχρεωμένες να αναστείλουν προσωρινά τις πτήσεις τους μεταξύ Ηρακλείου-Ρόδου και Λάρνακας-Ρόδου (μέσω Ηρακλείου) κατά την περίοδο 5 Νοεμβρίου 2007 μέχρι 30 Μαρτίου 2008, εξαιτίας έργων που προγραμματίζονται στο Αεροδρόμιο της Ρόδου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, τα έργα αυτά που θα εκτελεστούν κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου, αφορούν ειδικότερα την επισκευή του αεροδιαδρόμου προσγείωσης και απογείωσης.
Ως εκ τούτου, σημειώνεται, το συνολικό μήκος του αεροδιαδρόμου θα μειωθεί σημαντικά με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η ασφαλής προσγείωση των αεροσκαφών τύπου Α320 και Α319 που χρησιμοποιούν οι Κυπριακές Αερογραμμές.
Η εταιρεία αναφέρει ότι οι κρατήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί για τα συγκεκριμένα δρομολόγια από 5 Νοεμβρίου 2007 μέχρι 30 Μαρτίου 2008 έχουν αναπόφευκτα ακυρωθεί.
 
Ιδού και το σχετικό ΝΟΤΑΜ:

A2040/07 - 1.DUE TO RESURFACING AND MAINTENANCE WORK OF RWY 07/25 THE FIRST
1655 M FROM RWY 25 ARE UNSERVICEABLE.
2.NEW RWY 25 BEGINNING 1715 M FROM EXTREMITY OF RWY 25 (REFER TO
AIP GREECE VOL I, LGRP AERODROME CHART).
3.NEW RWY LENGTH 1590 M THRESHOLD RWY 25 DISPLACED 155 M FROM NEW
RWY 25 BEGINNING.
DECLARED DISTANCES:
RWY 07 : TORA-TODA-ASDA-LDA : 1590 M.
RWY 25 : TORA-TODA-ASDA : 1590 M. LDA : 1435 M.
4.RWY 25 SHALL BE MARKED AND LIGHTED PROPERLY.
5.MACHINERY 5 METRES IN HEIGHT WILL BE OPERATING WITHIN THE
UNSERVICEABLE 1655 M OF RWY 25.
6.TWY A AND B UNSERVICEABLE. 05 NOV 05:00 2007 UNTIL 30 MAR 05:00 2008. CREATED:
17 OCT 09:37 2007
 
Re: Κυπριακές Αερογραμμές - Αναστολή πτήσεων προς Ρόδο

theospet":2z2wxmur said:
Ως εκ τούτου, σημειώνεται, το συνολικό μήκος του αεροδιαδρόμου θα μειωθεί σημαντικά με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η ασφαλής προσγείωση των αεροσκαφών τύπου Α320 και Α319 που χρησιμοποιούν οι Κυπριακές Αερογραμμές.
Η εταιρεία αναφέρει ότι οι κρατήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί για τα συγκεκριμένα δρομολόγια από 5 Νοεμβρίου 2007 μέχρι 30 Μαρτίου 2008 έχουν αναπόφευκτα ακυρωθεί.

Αντιπαρέρχομαι τα προφανή περι "αεροδιαδρόμου" και ρωτάω το εξής: η ΟΑ άλλαξε τον τύπο σε ΑΤ7, η Α3 γιατί συνεχίζει με 733, 734 και AR1;
 
Re: Κυπριακές Αερογραμμές - Αναστολή πτήσεων προς Ρόδο

aakunz":aj2z5hum said:
η Α3 γιατί συνεχίζει με 733, 734 και AR1;

Φαίνεται ότι αντικατέστησε μόνο το 320 της γαλατάδικης Α3-200 με AR1.
Η Α3-651|2 θα γίνεται με 733 ως επί το πλείστον επίσης (σ.σ. είναι η πτήση FCO-ATH-RHO-ATH-FCO)
 
Short field operation in LGRP

Το LGRP εδω και ενα μηνα εχει LDA 1430μ.Η ΟΑ παροτι εχει αρκετους Κ1 με εγκεκριμενη εκπαιδευση για τετοιο LDA αποφασισε οτι και λογω της ιδιομορφιας του αεροδρομιο να μην στελνει 737.Ετσι απο περιεργεια που απεκτησαν την εγκεκριμενη εκπαιδευση για short field ops οι χειριστες της Α3 που συνεχιζει να πηγαινει με 737 στην Ροδο?Στην Α3 μολις 2 Κ1 ειναι εγκεκριμενοι για αυτη τη δουλεια.(σε οποιον θελει τους ονοματιζω κιολας).Οι υπολοιποι?Μηπως καναν μια ακομα απο τις "γνωστες εκαπιδευσεις" σε κανα διαδρομο μεσα σε κανα κτιριο της Α3.Αν βεβαια γινει καμια στραβη στη Ροδο (οπως εγινε αλλη φορα με εναν καουμπου της Α3) και βρεθει κανα 737 να κανει παρεα στο κουφαρι του Α300 της ΕΚ στην αρχη του 07 ,θα φταιει η κακια ωρα ,ο κακος μας ο καιρος και λοιπες δημοκρατικες δυναμεις.Και μην ακουσω οτι το αεροπλανο παει μονο με 70 ατομα ,γιατι ακομα και αν αυτο ισχυει (που πολυ αμφιβαλλω) τα JARS κατηγορηματικα αναφερουν οτι για LDA μικροτερο των 1700μ απαραιτητη ειναι η εκπαιδευση σε short field ops ανεξαρτητως pay load.
 
Χμ ... παράξενο! Χτες οι Κ1 της Α3 με "με εγκεκριμένη εκπαίδευση" ήταν 3! Σήμερα είναι 2! Τι έπαθε ο ένας; Απολύθηκε;

Προφανώς μας δουλεύεις, οπότε κι εσύ μπορείς να ρίξεις μια ματιά στην λίστα που υπάρχει στο "Ότι έχει σχέση με... το airliners.gr"!
 
Κομμενος διαδρομος στην Ροδο λογω εργων

Στην Ροδο μετα το περας της τουριστικης σεζον ξεκινησαν εργα στον διαδρομο, με αποτελεσμα ο διαδρομος να εχει μειωμωνο μηκος. Αυτο συνεπαγετε οτι το ILS δεν μπορει να χρησιμοποιηθει, και ο αερολιμενας να εχει αυξημενα μετεωρολογικα μινιμα.
Ειμαι χειρηστης, που τυχαινει να μενει στην Ροδο, και ετσι το θεμα αυτο με αφορα αμεσα, διοτι καθε φορα που επιστρεφω σπιτι μου ειμαι επιβατης, και απαιτω ακομα και με τους περιορισμους αυτους να γινονται σεβαστοι οι κανονες ασφαλειας πτησεων.
Αλλος ενας περιορισμος προκυπτει απο το μειωμενο μηκος του διαδρομου.

Παραθετω εδω ΝΟΤΑΜ που περιεχει τα νεα προσωρινα μηκη διαδρομου:

A2040/07 - 1.DUE TO RESURFACING AND MAINTENANCE WORK OF RWY 07/25 THE FIRST
1655 M FROM RWY 25 ARE UNSERVICEABLE.
2.NEW RWY 25 BEGINNING 1715 M FROM EXTREMITY OF RWY 25 (REFER TO
AIP GREECE VOL I, LGRP AERODROME CHART).
3.NEW RWY LENGTH 1590 M THRESHOLD RWY 25 DISPLACED 155 M FROM NEW
RWY 25 BEGINNING.
DECLARED DISTANCES:
RWY 07 : TORA-TODA-ASDA-LDA : 1590 M.
RWY 25 : TORA-TODA-ASDA : 1590 M. LDA : 1435 M.
4.RWY 25 SHALL BE MARKED AND LIGHTED PROPERLY.
5.MACHINERY 5 METRES IN HEIGHT WILL BE OPERATING WITHIN THE
UNSERVICEABLE 1655 M OF RWY 25.
6.TWY A AND B UNSERVICEABLE. 05 NOV 05:00 2007 UNTIL 30 MAR 05:00 2008. CREATED:
17 OCT 09:37 2007

Τον χειμωνα απο Ροδο εχουμε κατα κανονα μονο πτησεις εσωτερικου. Η ΟΑ στελνει μονο ελικοφορα αυτη την στιγμη. Η Α3 που εχει τα RJ100 με σχετικο shortfield performance απο οτι ειδα ο ιδιος στελνει αυτα. Με μεγαλη εκπληξη και απορια διαβασα σε ποστ αλλου μελους που εφαγε μπαν οτι η Α3 παει με Β737, και shortfield-πιλοταραδες.
Δεν παιζει ρολο αν η συγκεκριμενη εταιρεια διαθετει 2 η 3 πιλοταραδες του ειδους.

Το ερωτημα ειναι οταν δεχετε κρατησεις για ενα 737, πως προεξoφλει οτι αμα φτασει στην Ροδο με το 737, θα μπορει να εκτελεσει την προσγειωση, ειδικα τον χειμωνα, που ανα πασα στιγμη μπορει να εχει βρεγμενο διαδρομο;

Και αν τα νουμερα του performance ειναι τοσο ασφαλη, η ΟΑ δηλαδη γιατι δεν παει με 737; Αυτοι μπρικια κολλανε;

Μηπως καποιος φιλος της Α3 θα ηθελε να μας δειξει παραδειγμα υπολογισμου performance;
 
Με τον ίδιο τρόπο που έρχονται και μεγαλύτερα αεροσκάφη αυτές τις μέρες του χρόνου (λογικά δηλαδή καθόλου)...Σκέψου να έρθει ο άλλος από την Ολλανδία με ATR :lol: Αυτά περί Ρόδου δεν τα έχουμε ξανασυζητήσει και κλειδώσει 13 φορές τις τελευταίες 3 μέρες;

η ΟΑ δηλαδη γιατι δεν παει με 737; Αυτοι μπρικια κολλανε;
Δεν ξέρω, αυτοί πηγαίνανε με Α340 στην Κω...Φαντάζομαι ότι κάθε εταιρεία λοιπόν πρέπει να αγοράσει Α340 για να πηγαίνει αποστάσεις 200nm.
 
Re: Κομμενος διαδρομος στην Ροδο λογω εργων

B747-400F":1oz74rty said:
Στην Ροδο μετα το περας της τουριστικης σεζον ξεκινησαν εργα στον διαδρομο, με αποτελεσμα ο διαδρομος να εχει μειωμωνο μηκος.

Τα 2 τελευταία posts μεταφέρθηκαν στο υπάρχον θέμα, όπου η είδηση έχει αναφερθεί ήδη εδώ και ένα μήνα... :roll:
 
Top