LGTP Tripoli

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
OA701":2wvuup8f said:
χρειάζεται ας πούμε διαπλάτυνση τουλάχιστον 15 μέτρων ο διάδρομος.

Γιατί το λες αυτό; Τα 30 m είναι ok.
Και σε Ζάκυνθο, Μύκονο, Σαντορίνη, Σκιάθο το δημοσιευμένο πλάτος είναι 30 m.
.
 
Μπορεί να έχουν 30μ δημοσιευμένο αλλά έχουν και ασφαλτοστρωμένο "αέρα" 15μ, 7.5 κ 7.5 εκατέρωθεν. Της Τρίπολης δεν έχει "αέρα", είναι περίπου 32μ και εκατέρωθεν χωράφια.

Ειδικός δεν είμαι, βρήκα μάλιστα στο νετ ότι σε 30άρι διάδρομο κατεβαίνουν πιστοποιημένα 737/Α320 αλλά θα το έκαναν στην Τρίπολη οι τσαρτεράδες/λοκοστάδες όταν "ξεσκίζουν" τον στόλο τους την busy season?

Ίσως και να κάνω λάθος, αν κάποιος γνωρίζει την πολιτική των αεροπορικών σε αυτό το θέμα ευχαρίστως να την ακούσουμε.
 
Re: Αεροδρόμιο Τρίπολης : Χρήση ως Low Cost

OA701":10jiexc6 said:
Παραλογισμοί!!! Άραξος, Καλαμάτα, Τρίπολη ενώ και για την Ανδραβίδα (ξανα)έγινε λόγος, απ΄τον Γερουλάνο μάλιστα... Σπάρτη, Άργος και Κόρινθος να ετοιμάζονται...
:wall: :wall: :wall:

Φέρεται ήδη να υπάρχει ενδιαφέρον απο μία κοινοπραξία για την Τρίπολη, πακέτο μεεεεεεε ... τη Σπάρτη...
:twisted:

:arrow: http://tourismlobby.blogspot.com/2011/06/blog-post_2273.html

ΥΓ
Δώστε προσοχή και στους μετόχους


Κι απο άρθρο της Καθημερινής για το α/δ Τρίπολης ξεχωρίζω
Τελικά με αυξημένη πλειοψηφία εκκρίθηκε η μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου της Τρίπολης σε μεικτό, εμπορευματικό και επιβατικό χαμηλού κόστους με αυτοχρηματοδότηση.

και

Σχετικά με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας ο κ. Τατούλης υπογράμμισε με έμφαση ότι δεν πρόκειται να θιγεί και ότι η λειτουργία του αεροδρομίου στην Τρίπολη δεν θα έχει ανταγωνιστικό χαρακτήρα, αλλά συμπληρωματικό.

:arrow: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_31/05/2011_392866

:twisted: για το υπογραμμισμένο κομμάτι
 
Θετικά φαίνεται ότι βλέπει ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας τη μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου της Τρίπολης σε μικτό (στρατιωτικό και πολιτικό).
http://ppel.gov.gr/2011/10/etimotita-to ... -politiko/
 
Αυτή τη "θετική" αντιμετώπιση που είχαν οι διάφοροι υπουργοί για το αεροδρόμιο της Τρίπολης, τη θυμάμαι προσωπικά από την εποχή που υπουργός Εθνικής Αμύνης ήταν ο Γιάννος...
 
Μα δεν υπάρχει κοντά αυτό της Καλαμάτας


Οff topic. Κύρια Μπεγλίτη είστε πολύ προκλητικός και ερειστικός.

Καταλαβαίνετε τι εννοώ.
 
Τώρα το είδα αυτό...

Μπεγλίτης to Τατούλης":2s586ax1 said:
Για το λόγο αυτό θεωρώ σκόπιμο να θέσεις το ζήτημα επίσημα και στην ΥΠΑ, προκειμένου αυτή να το αξιολογήσει και στη συνέχεια να δρομολογηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες.

Η ΥΠΑ ανέθεσε ήδη από το 2003 σε μελετητικό γραφείο την εκπόνηση μελέτης στην οποία εξετάστηκε η σκοπιμότητα, οι απαιτήσεις και το σχέδιο ανάπτυξης για την επανενεργοποίηση του στρατιωτικού αεροδρομίου Τρίπολης για πολιτικές πτήσεις. Η σχετική μελέτη ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο του 2005. Από τη μελέτη αυτή προέκυψε ότι σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς (Annex 14, PANS-OPS του ICAO) δεν είναι εφικτή η ασφαλής επιχειρησιακή αξιοποίηση του αεροδρομίου Τρίπολης για την εξυπηρέτηση πτήσεων jet αεροσκαφών για πτήσεις δημόσιων μεταφορών (εξωτερικού και εσωτερικού), εξαιτίας των σημαντικών υφιστάμενων ορεινών όγκων και εμποδίων και των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν.

Οι πολιτικοί μας τελικά είναι σε μια άλλη διάσταση. Υπουργός και περιφερειάρχης είναι ικανοί να ξαναζητήσουν και να ξαναπληρώσουν μερικά χιλιάδες ευρώ για τη σύνταξη νέας μελέτης...
 
Σύνταξη νέας μελέτης, κυριολεκτικά, δεν νομίζω να υπάρξει, αρχικά τουλάχιστον. Επικαιροποίηση το λένε, που έχει μια λογική όταν μεσολαβήσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα απ΄τη σύνταξη της αρχικής μελέτης.

Ωστόσο, δεν είναι ασύνηθες η επικαιροποίηση να βγάζει άχρηστη την 1η μελέτη ώστε να ξαναμελετηθεί το θέμα... :twisted:
 
Δεν μιλάμε γι'αυτό... :roll: :roll:

Εδώ οι κύριοι από τον τρόπο που μιλάνε φαίνεται ότι έχουν παντελή άγνοια για το ότι έχει προηγηθεί προεργασία πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχει ενδιαφέρον από τοπικούς παράγοντες για την ενεργοποίηση του αεροδρομίου της Τρίπολης ως πολιτικού. Η μελέτη του 2003 έγινε επειδή πάλι οι τοπικοί άρχοντες είχαν απευθυνθεί στην ΥΠΑ για να εξετάσει τη λειτουργία του αεροδρομίου ως πολιτικού για πτήσεις charter...
 
Το σχόλιο μου αφορούσε τις 2 τελευταίες αράδες σου. Προς τι τα roll eyes? Υπονοώ πώς ότι και να έχει γίνει δεν είναι απαραίτητο να είναι σε άλλη διάσταση ο Τατούλης (γιατί ο Μπεγλίτης δεν έχει καμιά υποχρέωση να γνωρίζει και σωστά τον παραπέμπει στην ΥΠΑ), μπορεί απλά να αποσκοπεί σε πολιτικές σκοπιμότητες η ανακίνηση του θέματος, απ' το έμπρακτο ενδιαφέρον του περιφερειάρχη για την περιοχή του μέχρι τη δημιουργία δουλειών σε μελετητικά γραφεία...
 
Top