LGTP Tripoli

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προχωρά η πολιτικοποίηση του LGTP... περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό άρθρο του Travelling News.
 
Υπεγράφη στις 16/09/2014 απόφαση για τη λειτουργία του αεροδρομίου της Τρίπολης ως αεροδρόμιο κοινής χρήσης μεταξύ Πολεμικής και Πολιτικής Αεροπορίας.

"Δ. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: Με την παραχώρηση συγκεκριμένης έκτασης για τις απαραίτητες ενέργειες, τα έργα υποδομών που απαιτούνται από πλευράς ΥΠΑ και την κοινή χρήση του διαδρόμου προσγείωσης, του τροχοδρόμου και δαπέδων στάθμευσης, θα είναι δυνατό να λειτουργήσει πολιτικό αεροδρόμιο σε μια ιδιαίτερα σημαντική γεωγραφική θέση......Πιστεύω ότι από τον επόμενο χρόνο το Αεροδρόμιο της Τρίπολης θα εξυπηρετεί και τους νέους του σκοπούς."

http://www.ypodomes.com/index.php/liman ... E%B9%CE%BF
 
Το γλυτώνουμε το έμφραγμα, ελπίζω όχι προσωρινά.
Αμφίβολο είναι αν θα πραγματοποιηθεί η μετατροπή του αεροδρομίου Τρίπολης από στρατιωτικό σε μεικτής χρήσης, σύμφωνα με έγγραφα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και τις κατευθυντήριες γραμμές χρηματοδότησης αερολιμένων της Ευρωπαϊκής Ενωσης, αλλά και λόγω της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας.
...
Το στρατιωτικό αεροδρόμιο χρειάζεται να λύσει σημαντικά προβλήματα προκειμένου να φιλοξενήσει πολιτικές πτήσεις, όπως η επέκταση του υπάρχοντος διαδρόμου, η στροφή του κατά 7,5 μοίρες και η αναβάθμιση των αεροβοηθημάτων του αεροδρομίου. Σύμφωνα με πηγές της κατασκευαστικής αγοράς, απαιτούνται τουλάχιστον 20 εκατ. ευρώ για να εφαρμοστούν αυτές οι αλλαγές, τα οποία είναι δυσεύρετα στον κρατικό προϋπολογισμό και δεν μπορούν να αντληθούν από το ΕΣΠΑ.
:arrow: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=754819

Μου προκαλεί πάντως εντύπωση το κάτωθι
«Κρίσιμο μέγεθος για την οριστική αξιολόγηση της εν λόγω πρότασης θα αποτελέσουν τα συμπεράσματα της ανάλυσης κόστους - οφέλους, η οποία θα εκπονηθεί εφόσον επιλυθούν οι ανωτέρω δυσχέρειες, καθώς προτεραιότητα της πολιτικής ηγεσίας πρέπει να είναι η διασφάλιση της οικονομικής βιωσιμότητας και της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων της Πολιτείας» καταλήγει ο διοικητής της ΥΠΑ κ. Κωνσταντίνος Λιντζεράκος.
Δλδ έως τώρα έχουν σπαταληθεί πόροι για να ξοδέψουμε κι άλλους και να καταλήξουμε βάσει της μελέτης κόστους-οφέλους στο αυτονόητο - ότι το α/δ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΔΕΚΑΡΑ με τα υπάρχοντα δεδομένα; Αυτή τη μελέτη όφειλε να την κάνει ο Τατούλης πριν βάλει την ΥΠΑ να ασχολείται με αηδίες, την ώρα μάλιστα που στην Πάρο θα λειτουργήσουν το α/δ με παράγκες...
 
Μου γεννήθηκε μια απορία, γιατί να γίνει στροφή κατά 7,5 μοίρες του διαδρόμου αποπροσγείωσης;
Ευχαριστώ για την όποια απάντηση σας.
 
OA701":1cwbj4zv said:
Αυτή τη μελέτη όφειλε να την κάνει ο Τατούλης πριν βάλει την ΥΠΑ να ασχολείται με αηδίες, την ώρα μάλιστα που στην Πάρο θα λειτουργήσουν το α/δ με παράγκες...

Σιγά, εδώ κάναμε ολόκληρους Ολυμπιακούς Αγώνες χωρίς καμιά οικονομική μελέτη, στο αεροδρόμιο Τριπόλεως θα κωλώσουμε; :banana:
 
Καλησπέρα, ξέρουμε αν πρόκειται να γίνει όντως η μετατροπή του αεροδρομίου της Τρίπολης σε αεροδρόμιο χαμηλού κόστους (το οποίο μπορεί ν' ανταγωνιστεί και το αεροδρόμιο των Αθηνών) ή είναι πάλι συζήτηση για να 'χουμε να λέμε?

Πηγή : http://www.arcadiaportal.gr/news/sympno ... s-tripolis
 
Δεν το βλεπω να γινεται προσωπικα. Δεν εχει το infostructure για να ανταγωνιστει την Αθηνα. Αν και θα ηθελα πολυ να δω να συμβαινει κατι τετοιο παρολλα αυτα η ελλειψη πχ τραινου το κανει εντελως ακαταλληλο μερος. Δεν νομιζω να ξεκινησει παλι συντομα το τραινο αφου μετα απο 8 χρονια εργασιων της γραμμης και αρκετα εκκατομυρια ευρω το δουλεψανε 1 χρονο περιπου και μετα το σταματησανε παλι. Ακομα και σαν τοποθεσια την θεωρω δυσκολη για εμπορικες πτησεις στο θεμα προσεγγισεων και απογειωσεων εχει βουνα "ολουθε" οπως λενε και τοπικα...
 
Η Τρίπολη είναι στην μέση του πουθενά, από άποψη συγκοινωνιών για έναν μεμονωμένο επισκέπτη. Δηλαδή φθάνεις στην Τρίπολη με ένα αεροπορικό εισιτήριο των 19.95 και μετά πρέπει να πληρώσεις 6-10 ευρώ ταξί μέχρι το ΚΤΕΛ και 30 ευρώ - 2.5 ώρες για Αθήνα. Ή να περιμένεις ένα από τα λίγα λεωφορεία για Άργος και Σπάρτη. Ή αναγκαστικά ενοικίαση αυτοκινήτου. Επομένως... έτσι κουβέντα να γίνεται.

Προφανώς είναι διαφορετική περίπτωση ένα charter που σε παραλαμβάνει το πούλμαν στην έξοδο.
 
Τι ακριβως σημαινει αεροδρομιο "χαμηλου κοστους"; Οτι θα ειναι προσιτο για εταιρειες "χαμηλου κοστους";

Για τη λειτουργια του α/δ Τριπολης ως πολιτικου απαιτουνται (συμφωνα με τη μελετη που εχει γινει) μια σειρά απο εργα υψηλου κοστους που περιλαμβανουν επεκταση, περιστροφη και ενισχυση διαδρομου, τροχοδρομους, δαπεδο αεροσκαφων, terminal, ραδιοβοηθηματα κτλ... Ουσιαστικα μιλαμε για ενα νεο αεροδρομιο. Γενικα τα αεροδρομια "χαμηλου κοστους" προκυπτουν απο μικροεπεμβασεις που γινονται σε ηδη υφισταμενα αεροδρομια (πχ στρατιωτικα, εμπορευματικα, βοηθητικα) χωρις μεγαλο κοστος. Ποιος ακριβως θα πληρωνε ολα αυτα τα εργα σε ενα αεροδρομιο που σκοπος του ειναι να διατηρησει ενα χαμηλο κοστος κατασκευης και λειτουργιας;

To α/δ Καλαματας απεχει πλεον με το νεο αυτοκινητοδρομο 45 λεπτα απο την Τριπολη. Ποιος ο ο λογος να γινουν επενδυσεις ταυτοχρονα σε 2 αεροδρομια που απεχουν μεταξυ τους 45 λεπτα;
 
Μπορείς να μου πεις τι εννοείς γιατί δεν το καταλαβαίνω τι είναι η περιστροφή και ενίσχυση διαδρόμου;
 
Top