LGTP Tripoli

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τέλος, ο κ. Τατούλης ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της οριστικοποίησης της μελέτης για τη μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου της Τρίπολης και σε πολιτικό. Για το έργο αυτό είπε, θα υιοθετηθεί επίσης η διαδικασία ΣΔΙΤ σε συνδυασμό με τη λογική της αυτοχρηματοδότησης, προσθέτοντας ότι, «είναι η πρώτη φορά που θα υιοθετηθεί το οικονομικό αυτό μοντέλο για υπηρεσίες αεροδρομίου».

Πηγή: Ναυτεμπορική

Άρα, να προσθέσω εγώ, έγινε τελικά νέα μελέτη μετά από αυτή που αναφέρεται πιο πάνω όπου και... ολοκληρώθηκε η οριστικοποίηση της :lol:

Αν είναι ΣΔΙΤ πάντως να τους πω καλή τύχη όταν ψάξουν να βρουν τράπεζες. Οι Εληνικές θα πούν: Ευχαρίστως αλλά δεν..." και οι ξένες:"Είσαι τρελός;"

Σοβαρά τώρα, οι τράπεζες πρέπει να δούν ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ πρόταση, που φυσικά εκτός απο τα οικονομικά στοιχεία θα περιλαμβάνει και τεχνικά. Έχουν (ή βρίσκουν) συμβούλους και εξετάζουν το θέμα. Μην ξεχνάμε ότι δανείζουν πολλές φορές το "έργο" και όχι την "εταιρεία" οπότε η ασφάλεια του δανείου τους έγκειται στην ασφάλεια της επένδυσης.
 
Αγαπητά μέλη, ειλικρινά θα ήθελα πολύ να έχω εικόνα από τον εγκέφαλο του κ. Τατούλη την ώρα που θα οραματίζεται το Tripolitsa International. Φαντάζομαι ότι το αποτέλεσμα θα είναι εξίσου εντυπωσιακό με την πρόσφατη καταγραφή των απίστευτων "εκρήξεων" στον εγκέφαλο μίας γυναίκας σε κατάσταση οργασμού. Είμαι σίγουρος ότι η μεταδοτικότητα της οργασμικής διάθεσης θα είναι χρησιμότερη στον λαό της Πελοπονήσου (επαγγελματιών, τουριστών και μη). Παρακαλώ κάποιος να τους ξυπνήσει πριν αφυδατωθούν από τους παρατεταμένους οργασμούς. Μόνο τα σίδερα ενός φρενοκομείου μπορούν πια να τους αξίζουν σε τέτοιες εποχές. Για να μην εκφράσω άλλες βιαιότερες σκέψεις. :evil: Συγχωρέστε μου την ηπιότητα των λόγων μου. 8)

δικός σας
 
Eίχε αναφέρει παραπάνω ο Χρήστος ότι το α/δ είχε κριθεί μη επιχειρησιακό λόγω των ορεινών όγκων που το περιβάλουν. Φαίνεται όμως ότι κάποιοι το έχουν πάρει πολύ σοβαρά το θέμα και βρήκαν τη λύση. EGNOS κυρίες και κύριοι!!!
:arrow: http://tourismlobby.blogspot.gr/2012/09/egnos.html#.UFLYC64izLY

Αν έχω καταλάβει σωστά το σχέδιο, πρώτα το δημόσιο θα εγκαταστήσει το σύστημα αυτό στο α/δ και έπειτα θα αναζητήσει ΣΔΙΤ. Σωστές δουλειές...
 
Εάν τελικά μπεί το EGNOS αυτό θα είναι μέρος των συστημάτων αεροναυτιλίας, όπως τα VOR/DME, άρα και να πουληθεί- παραχωρηθεί το αεροδρόμιο, δεν αλλάζει η κυριότητά του.
Το "ωραίο" πάντως ήταν η δήλωση που θέλει την Τρίπολη να γίνεται Low-cost αεροδρόμιο.... ετοιμαστείτε για Ryanair και Easyjet..!!!
 
ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΟΥΚΟΣ":3u3t5jn9 said:
Για την ενημέρωσή σας: http://www.capital.gr/News.asp?id=1738513

(ΥΓ: Για όνομα του Θεού, μη σφαχτείτε και μην ξεκατινιάζεστε...)
Φίλε Νίκο, δεν έδινες και τον τίτλο του άρθρου? Έπος του Philip K. Dick τουλάχιστον, ενώ και μερικά σχόλια του άρθρου είναι εξίσου επικά, π.χ η Τρίπολη μπορεί να ανταγωνιστεί τον Βενιζέλο ή ότι η FR κλείνει γιατί είναι απ΄τις μικρότερες και χειρότερες στο UK ή ότι τα πραγματικά hub έχουν δρόμους 5 λωρίδων. 2 εμπορικές γραμμές τρένου και ιντερνετ 10 Gbps που συνδέουν το hub με τον πλανήτη 8)

@flesland
Διάβασα κι εγώ αρκετά για την προσπάθεια της Πελοποννήσου, πουθενά δεν ανέφερε για hub και λοιπές ομορφιές, απλά ότι σκοπεύουν να ανοίξουν το α/δ της Τρίπολης.

Συνεχίζω πάντως να αδυνατώ να καταλάβω γιατί θέλουν 3 α/δ στην Πελοπόννησο για τα οποία θα πληρώσουμε όλοι μάλιστα αφού δεν υπάρχει περίπτωση να ιδιωτικοποιηθεί κάποιο. Όποιος τους είπε ότι όσο πιό πολλά α/δ τόσοι περισσότεροι τουρίστες ή τους δούλευε ή είναι εργολάβος...
 
Νέα σενάρια για μετατροπή του α/δ σε πολιτικό (μεικτό). Πρωταγωνιστές αυτή τη φορά είναι Καναδοί...

"Ρόλο-κλειδί για τη μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου της Τρίπολης σε πολιτικό αναλαμβάνει η καναδική κατασκευαστική εταιρεία ΙΒΙ Group με έδρα το Τορόντο, η οποία θα αναλάβει την τεχνική και κατασκευαστική υποστήριξη της μετατροπής του αεροδρομίου, αφήνοντας ωστόσο να εννοηθεί πως υπάρχει ενδιαφέρον και για τη χρηματοδότησή του.
Η εταιρεία έχει εκπονήσει ήδη μελέτη με τις ανάγκες του νέου αεροδρομίου και για τις απαιτήσεις της μετατροπής, έργο το οποίο αναμένεται να κοστίσει 75 - 90 εκατ. ευρώ. Στόχος είναι να ενισχύσει την περιοχή τόσο από την πλευρά της τουριστικής κίνησης (ήδη έχει επιχειρηθεί άνοιγμα σε αεροπορικές εταιρείες low-cost), όσο και των μεταφορών εμπορευμάτων, με τη μετεξέλιξη του αεροδρομίου σε εμπορευματικό κόμβο για πτήσεις cargo."


http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1776682
 
Μια ...επανάληψη σχετικά με το αεροδρόμιο της Τρίπολης.
Ενδιαφέρον έχει το τέλος του άρθρου:
"Επιπλέον, η εξυπηρέτηση πολιτικών πτήσεων από το αεροδρόμιο Τρίπολης, εκτιμάται ότι θα λύσει το πρόβλημα της «ασύμφορης», εξαιτίας του μεγάλου κόστους τελών, χρήσης του αεροδρομίου της Αθήνας, για τους τουριστικούς οργανισμούς που προγραμματίζουν πτήσεις charter. "

http://www.capital.gr/News.asp?id=1844439
 
Top