spinal":wlv6v1hb said:Σωστά. Το ένα είναι αυτό που αναφέρεις. Το άλλο όμως σημαντικό είναι ότι η προέκταση του 10 είναι (σχετικά) καθαρή από εδαφικές εξάρσεις με αποτέλεσμα να επιτρέπει στα ελάχιστα και στο missed approach point να κατέβει ακόμα χαμηλότερα εν συγκρίσει με τον 16 που έχει τους λόφους του Πλαγιαριου /Τριλοφου στην προέκταση και δεν χωράει περαιτέρω βελτίωση.
Αυτή η ακύρωση που επικαλείσαι δεν είναι αντικειμενική της νέας κατάστασης. Ίσως οφείλεται στα minima της Π. Α., στην πιστοποίηση του α/Φ, των χειριστών ή ακόμα και μια αλλαγή προγράμματος του πρωθυπουργού και να δόθηκε επισήμως η συγκεκριμένη αιτιολογία. Δεν ξέρω, ίσως. Οι υπόλοιπες πτήσεις πάντως εκείνη την ημέρα έπιασαν μια χαρά.YCNZ":no3jc2v9 said:Πριν λίγες μέρες που ήταν να πάει ο Μητσοτάκης όμως λόγω ομίχλης ακυρώθηκε το ταξίδι. Ποιές βελτιώσεις πρέπει να γίνουν ακόμα ωστε να ξεχάσουμε την ομίχλη για πάντα; (Η οποία μία φορά με είχε στείλει στην Καβάλα...)
Η να το θέσω αλλιώς. Αν πέρσυ είχαμε πχ 100 ακυρώσεις ή προσγειώσεις σε άλλα αεροδρόμια λόγω ομίχλης κλπ, φέτος, με την λειτουργία του διαδρόμου πόσες θα έχουμε αναλογικά; 20; 40; 10; (προφανώς απο αιτίες τις οποίες η λειτουργία του διαδρόμου δεν κατάφερε να επιλύσει..)
Πιθανότατα ναι. Αν λυνόταν το ζήτημα του κόστους της αναβάθμισης.spotterakis":no3jc2v9 said:Δλδ θα μπορουσε να μπει catIII τωρα με την επεκταση του 10 στην θαλασσα;