LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
"Τί χες Γιάννη, τί χα παντα" για το Μακεδονία το οποιο παραμενει απλησιαστο με την παραμικρη ομιχλη. Ετσι και σημερα, χωρις καποιο ιδιαιτερα σοβαρο προβλημα, πτήση από τη Χίο, που επρόκειτο να προσγειωθεί στη Θεσσαλονίκη στις 10.25 , επέστρεψε στη Χίο!
 
Ειναι τα ATR (και τα πληρωματα) της Sky Express πιστοποιημενα για LVO;
Στα χαρτια ο καιρος δειχνει CAT I (RVR 600m, BKN004) αλλα με ορατοτητα στα 50 μετρα πιθανοτατα δεν εβλεπαν για να πιασουν.
 

Attachments

  • E673EDBA-215D-4170-BB7E-4EF43366B701.jpeg
    E673EDBA-215D-4170-BB7E-4EF43366B701.jpeg
    81,7 KB · Προβολές: 2.115
Παρ´όλο που τα system minima είναι 550m για ILS CAT I με DH 200’, η διαδικασία CAT I του 10 έχει DH 442’ (για category B) και 452’ (για category C). Το ψηλότερο DH ανεβάζει το required RVR / CMV στα 1400m.

Το πλεονέκτημα του νέου διαδρόμου (RVR 300m αντί για 450m) μπορούν να το εκμεταλλευτούν εταιρίες με πιστοποίηση πληρωμάτων και αεροσκαφών CAT II η CAT III.

Εκτιμώ ότι η θέση του 10 έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα: δεν επηρεάζεται από τη ρύπανση της πόλης (πυρήνες συμπύκνωσης), η οποία συμβάλει στη δημιουργία χαμηλής νέφωσης, στο σημείο στο οποίο απαιτείται η οπτική επαφή με τον διάδρομο.
 
Pilot-737 εχεις απολυτο δικιο, δεν ειχα δει καθολου τα plates του 10.
 

Attachments

  • 21BCCDE1-261F-4910-BAF9-C72222D3786E.jpeg
    21BCCDE1-261F-4910-BAF9-C72222D3786E.jpeg
    298,5 KB · Προβολές: 1.664
PILOT-737":1hz5qnel said:
Εκτιμώ ότι η θέση του 10 έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα: δεν επηρεάζεται από τη ρύπανση της πόλης (πυρήνες συμπύκνωσης), η οποία συμβάλει στη δημιουργία χαμηλής νέφωσης, στο σημείο στο οποίο απαιτείται η οπτική επαφή με τον διάδρομο.
Χμμμ δεν ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο. Αν ηξερες τι καινε οι ρομά στον καταυλισμο abeam του κατωφλιου 10 και ολα τα υπολοιματα καυσης πως εξαπλωνονται χαμηλα σε ολη την περιοχη θα παθαινες πλακα....

Σιγουρα εχει 2 πλεονεκτηματα. Οτι η προεκταση του διαδρομου ειναι σχετικα καθαρη απο εμποδια σε αντιθεση με τον 16 πραγμα που επιτρεπει το κατεβασμα των minima και δευτερον η επεκταση ειναι μες τη θαλασσα κατα 1000μ οπου η ομιχλη ακτινοβολιας θεωρητικα δεν ειναι τοσο πυκνη.
 
Νέο «πρόσωπο» απέκτησε το αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»

Ένα διαφορετικό αεροδρόμιο, διπλάσιο σε έκταση, με δυο τερματικούς σταθμούς συνδεδεμένους με αερογέφυρα, σύγχρονο ντιζάιν σε χρώμα γκρι, ολοκαίνουργιους χώρους check-in, διπλάσιες πύλες αναχώρησης, νέα καταστήματα εστίασης και πολλές επιπλέον παροχές θα αντικρίζει πλέον ο ταξιδιώτης με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Το αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» είναι ένα από τα 14 αναβαθμισμένα και ασφαλή αεροδρόμια που παραδίδει τρεις μήνες νωρίτερα από τα αρχικά χρονοδιαγράμματα και από τη συμβατική της υποχρέωση προς το Ελληνικό Δημόσιο, η Fraport Greece στη χώρα, στους Έλληνες και τους ταξιδιώτες απ’ όλον τον κόσμο και το οποίο, όπως αναφέρει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής Ανάπτυξης της εταιρείας Γιώργος Βήλος, απορρόφησε σχεδόν το 25% της συνολικής επένδυσης, ύψους 440 εκατ.ευρώ.
Λεπτομέρειες και φωτό εδώ: https://www.ptisidiastima.com/makedonia-transformed-into-a-totally-different-airport/

Επίσης:
Η Fraport Greece ολοκλήρωσε την αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, ύψους 440 εκατ. ευρώ.
Τρεις μήνες νωρίτερα, έναντι του αρχικού χρονοδιαγράμματος, η Fraport Greece ανακοίνωσε ότι παρέδωσε στο ελληνικό επιβατικό κοινό τα 14 αναβαθμισμένα πλέον περιφερειακά αεροδρόμια.

Η επένδυση της Fraport Greece ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2017, παράλληλα με την έναρξη της παραχώρησης για τη διαχείριση και ανάπτυξη 11 αεροδρομίων σε νησιά και τρία στην ηπειρωτική Ελλάδα.

Οι εργασίες στα αεροδρόμια δεν σταμάτησαν κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών τα τρία πρώτα χρόνια με υψηλή επιβατική κίνηση, ενώ συνεχίστηκαν και εν μέσω της πανδημίας ξεπερνώντας εν τέλει τις δυσκολίες και τα τεράστια εμπόδια που προέκυψαν.

Έτσι, τον Ιανουάριο του 2021, η Fraport Greece ολοκλήρωσε τα έργα και στα 14 αεροδρόμια, νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση, η οποία είχε τεθεί για τον Απρίλιο του 2021.

To επενδυτικό πρόγραμμα, ύψους 440 εκατ. ευρώ, της Fraport Greece περιλάμβανε την κατασκευή πέντε νέων σύγχρονων αεροσταθμών, πέντε επεκτάσεις, τέσσερις αναδιαμορφώσεις αεροσταθμών, την κατασκευή και ανακαίνιση 12 πυροσβεστικών σταθμών και την ανακαίνιση 12 διαδρόμων αποπροσγείωσης.

Ακόμη, όλα τα αεροδρόμια πλέον διαθέτουν μοντέρνα συστήματα διαχείρισης αποσκευών και ανίχνευσης εκρηκτικών.
Λεπτομέρειες και φωτό εδώ: https://www.metaforespress.gr/aeroporika/ολοκληρώθηκε-κατά-3-μήνες-νωρίτερα-το/
 
Αυτο όμως που ξέχασε να αναφέρει το Δελτίο Τύπου της Fraport ,ειναι οτι απο 4/4/21 αυξάνονται και πάλι τα τέλη.. Συγκεκριμένα τετραπλασιάζονται τα τέλη προσγείωσης για τα μεγάλα αεροσκάφη, απο 1.68 στο 7.91 ο τόνος και αυξάνεται κατά 3 ακόμα ευρώ το τέλος επιβατών
https://www.fraport-greece.com/uploads/ ... 021_GR.pdf
 
Ότι προβλέπει η σύμβαση του συντρόφου Σπιρτζη που την υπέγραψε με δάκρυα στα μάτια.
 
airfan":28kaxdj0 said:
Αυτο όμως που ξέχασε να αναφέρει το Δελτίο Τύπου της Fraport ,ειναι οτι απο 4/4/21 αυξάνονται και πάλι τα τέλη.. Συγκεκριμένα τετραπλασιάζονται τα τέλη προσγείωσης για τα μεγάλα αεροσκάφη, απο 1.68 στο 7.91 ο τόνος και αυξάνεται κατά 3 ακόμα ευρώ το τέλος επιβατών
https://www.fraport-greece.com/uploads/ ... 021_GR.pdf


Αυτά δεν γράφονται σε δελτίο τύπου, ειδικά αυτή την περίοδο στην παρακμή της οικονομίας :D
 
Εμείς καλά σχολιάζουμε εδώ τις αυξήσεις αλλά το θέμα είναι τι θέλαμε (ή τι θέλουμε) τελικά στα Ελληνικά αεροδρόμια. Τις παλιές μη επαρκείς και παλιές εγκαταστάσεις ενός διεθνούς αεροδρομίου με τα τέλη να παραμένουν τα ίδια ή -επιτέλους- σύγχρονα αεροδρόμια, terminals, εγκαταστάσεις κλπ με το τίμημα της αύξησης των τελών; Γιατί, τουλάχιστον όπως το καταλαβαίνω εγώ, τέτοια έργα και τα τέλη στο παλιό καθεστώς δε νομίζω ότι συνδυάζονται.
Το νέο terminal της Θεσσαλονίκης πάντως κατ εμέ είναι εντυπωσιακό και δικαιολογεί αύξηση τελών προκειμένου και οι υπηρεσίες που προσφέρει να είναι οι ανάλογες. Είναι κάτι σαν την αύξηση διοδίων στις Εθνικές οδούς. Εγώ τουλάχιστον προτιμάω να δώσω αυξημένα διόδια προκειμένου να ταξιδεύω με άνεση και ασφάλεια παρά να πληρώνω λίγα και να οδηγώ στις εθνικές 10 και 20 ετών πριν.
 
Top