LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν έχει αναφερθεί πουθενά ότι θα κλείσουν τα αεροδρόμια της χώρας κ θα λειτουργεί μόνο της Αθήνας για διεθνείς πτήσεις σε συγκεκριμένους προορισμους όπως έγινε τον Μάρτιο.
 
Ulrike, σίγουρα ένα αρνητικό PCR test είναι υποχρεωτικό για όλους τους εισερχόμενους (πλην των transit) ;

Δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό...στο site του ΑΙΑ λένε ότι θα βγει NOTAM σήμερα...η AEGEAN αναγράφει ότι to PCR είναι υποχρεωτικό μαζί με το PLF για κάποιο λόγο και ειδικα μετά τις 11-11 ?.... :(
 
Το διάβασα σε διάφορα άρθρα σχετικά με τις ανακοινώσεις του Χαρδαλιά στην Πέμπτη. Π.χ.
https://www.airnews.gr/2020/11/06/κανονικά-οι-πτήσεις-από-το-εξωτερικό-μ/
Αν και εν τω μεταξύ έχω διαβάσει και για τεστ εντός των 72 τελευταίων ωρών (αντί των αρχικών 48 για τα αεροπορικά ταξίδια). Και εάν ακόμα δεν έχει βγει ΝΟΤΑΜ, ίσως όντως θα ισχύει από 11/11, και όχι από 9/11 όπως αρχικά το ανακοίνωσαν.
 
Εν τω μεταξύ βγήκαν τα σχετικά ΝΟΤΑΜ. Από τις 11/11/2020 αρνητικό PCR των τελευταίων 72 ωρών για όλες τις αφίξεις εξωτερικού. Επίσης, υποχρεωτικό PLF και για πτήσεις από Ελλάδα προς το Εξωτερικό. Συν ΝΟΤΑΜ με τους γνωστούς περιορισμούς για πτήσεις / ταξίδια εσωτερικού.

Αν και δεν βρίσκω τί θα ισχύει για τη Θεσσαλονίκη. Η Α3 γράφει στην ιστοσελίδα της ότι από την επόμενη εβδομάδα θα επαναφέρει κάποιες πτήσεις εσωτερικού και προς Γερμανία και Κύπρο, και τις πουλάει ήδη (φυσικά, με πολύ περιορισμένες συχνότητες). Αλλά δεν βρίσκω κάποια σχετική ανακοίνωση εάν / πότε θα ανοίξει το αεροδρόμιο για κανονικές πτήσεις.
 
Το NOTAM που απαγορεύει πτήσεις από/προς Θεσσαλονίκη ακυρώθηκε.
Ισχύει αντ'αυτού το γενικό που πιάνει όλη τη χώρα.
(πηγή)
 
Νομίζω έχει βελτιωθεί αισθητά το θέμα προσγείωση με ομίχλη στο αεροδρόμιο Μακεδονία. Παρακολουθώ προσγειώσεις στον διάδρομο 10 με metar που δίνουν ορατότητες 100m, 50m και VV001 που παλαιότερα δεν θα επιχειρούσαν καν.
Αν και το σύστημα είναι το ίδιο με τον 16 (ILS catII) πρέπει να παίζει μεγάλο ρόλο το γεγονός πως έχει ακόμη ένα χιλιόμετρο μήκος και όλη η προσέγγιση γίνεται πάνω από τη θάλασσα.
 
Σωστά. Το ένα είναι αυτό που αναφέρεις. Το άλλο όμως σημαντικό είναι ότι η προέκταση του 10 είναι (σχετικά) καθαρή από εδαφικές εξάρσεις με αποτέλεσμα να επιτρέπει στα ελάχιστα και στο missed approach point να κατέβει ακόμα χαμηλότερα εν συγκρίσει με τον 16 που έχει τους λόφους του Πλαγιαριου /Τριλοφου στην προέκταση και δεν χωράει περαιτέρω βελτίωση.
 
Πριν λίγες μέρες που ήταν να πάει ο Μητσοτάκης όμως λόγω ομίχλης ακυρώθηκε το ταξίδι. Ποιές βελτιώσεις πρέπει να γίνουν ακόμα ωστε να ξεχάσουμε την ομίχλη για πάντα; (Η οποία μία φορά με είχε στείλει στην Καβάλα...)

Η να το θέσω αλλιώς. Αν πέρσυ είχαμε πχ 100 ακυρώσεις ή προσγειώσεις σε άλλα αεροδρόμια λόγω ομίχλης κλπ, φέτος, με την λειτουργία του διαδρόμου πόσες θα έχουμε αναλογικά; 20; 40; 10; (προφανώς απο αιτίες τις οποίες η λειτουργία του διαδρόμου δεν κατάφερε να επιλύσει..)
 
spinal":wlv6v1hb said:
Σωστά. Το ένα είναι αυτό που αναφέρεις. Το άλλο όμως σημαντικό είναι ότι η προέκταση του 10 είναι (σχετικά) καθαρή από εδαφικές εξάρσεις με αποτέλεσμα να επιτρέπει στα ελάχιστα και στο missed approach point να κατέβει ακόμα χαμηλότερα εν συγκρίσει με τον 16 που έχει τους λόφους του Πλαγιαριου /Τριλοφου στην προέκταση και δεν χωράει περαιτέρω βελτίωση.

Δλδ θα μπορουσε να μπει catIII τωρα με την επεκταση του 10 στην θαλασσα;
 
YCNZ":no3jc2v9 said:
Πριν λίγες μέρες που ήταν να πάει ο Μητσοτάκης όμως λόγω ομίχλης ακυρώθηκε το ταξίδι. Ποιές βελτιώσεις πρέπει να γίνουν ακόμα ωστε να ξεχάσουμε την ομίχλη για πάντα; (Η οποία μία φορά με είχε στείλει στην Καβάλα...)

Η να το θέσω αλλιώς. Αν πέρσυ είχαμε πχ 100 ακυρώσεις ή προσγειώσεις σε άλλα αεροδρόμια λόγω ομίχλης κλπ, φέτος, με την λειτουργία του διαδρόμου πόσες θα έχουμε αναλογικά; 20; 40; 10; (προφανώς απο αιτίες τις οποίες η λειτουργία του διαδρόμου δεν κατάφερε να επιλύσει..)
Αυτή η ακύρωση που επικαλείσαι δεν είναι αντικειμενική της νέας κατάστασης. Ίσως οφείλεται στα minima της Π. Α., στην πιστοποίηση του α/Φ, των χειριστών ή ακόμα και μια αλλαγή προγράμματος του πρωθυπουργού και να δόθηκε επισήμως η συγκεκριμένη αιτιολογία. Δεν ξέρω, ίσως. Οι υπόλοιπες πτήσεις πάντως εκείνη την ημέρα έπιασαν μια χαρά.

Το πόσες αναλογικά δεν μπορούμε να το απαντήσουμε φέτος. Γιατί πρόκειται για μια μη κανονική χρονιά οπότε δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.

spotterakis":no3jc2v9 said:
Δλδ θα μπορουσε να μπει catIII τωρα με την επεκταση του 10 στην θαλασσα;
Πιθανότατα ναι. Αν λυνόταν το ζήτημα του κόστους της αναβάθμισης.
 
Top