LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Συμφωνώ με το Spotterakis. Ας κάνουν πρώτο κάποιες μικρές βελτιώσεις στην γενική υποδομή και εικόνα του κτιρίου…

Και αυτό με τον διάδρομο και με τις υπερατλαντικές πτήσεις - σε μια στιγμή που ακόμα για ταξίδια εντός Ευρώπης οι ανταποκρίσεις το χειμώνα θα γίνουν τόσο κακές που σε κάποιες περιπτώσεις θα αναγκαστώ να διανυκτερεύσω στην Αθήνα – είναι απλά γελοίο. Ή μήπως για BRU να πάω μέσω Καναδά, αφού δεν μας έμειναν πια πτήσεις για Ευρώπη …. :wall:
 
Συμφωνώ απόλυτα. Προσπαθώ να βγάλω τα δρομολόγια για τον χειμώνα (Νοέμβριο - Μάρτιο) και οι επιλογές είναι τόσο περιορισμένες που πολλά από τα δρομολόγια θα γίνουν αναγκαστικά μέσω Αθήνας. Θλίψη.
 
Εγώ λέω να γίνουν και τα 2. Λεφτά για ανάπτυξη πρέπει να υπάρξουν. Γιατί ο διάδρομος δεν θα γίνει για υπεραντλαντικές πτήσεις (εδώ γελάμε) αλλά μαντεύω για τα wide bodies των τσαρτεράδικων και των transaero αυτού του κόσμου. Και επιτέλους ας κάνει κάποιος ένα επίσημο site!
 
Καλησπέρα παιδιά!

1.Έχουμε νέα με την Ryanair στη Θεσσαλονίκη; Τι θα κρατήσει και τι όχι τελικά... Άντε μπας και έχουμε λίγο κίνηση και χειμώνα και όχι μόνο seasonal. Ήδη ετοιμάζω ένα ταξίδι και θα πρέπει να κατέβω Αθήνα για να πάω Ζυρίχη...

2. Επίσης γενικά για τα wide bodies. Δε ξέρω πόσο δύσκολο είναι αλλά έχω δει πριν 2-3 χρόνια 747 βράδυ σταθμευμένο στο Μακεδονία και στο youtube υπάρχει βιντεο προσγείωσης. Άρα καλή η κατασκευη του διαδρόμου αλλά μήπως πρώτα θα έπρεπε να φτιαχτεί λίγο σωστά το Τερμιναλ ώστε να μην είναι αυτές οι τεράστιες ουρές και μετά να δούμε τι μένει; Μιλάμε για Καναδά όταν δεν θα έχουμε βασικά δρομολόγια Ευρώπης...
 
Ήταν ήδη το καλοκαίρι και πουλάνει Θεσσαλονίκη για μέχρι και τέλη Οκτωβρίου 2013! Πολύ καλή περίπτωση νομίζω το ότι έχει ανταπόκριση για London City με 99 ευρώ one way
 
Λοιπόν, να μην ανησυχείτε που φεύγουν τόσα δρομολόγια. Η Αegean είναι εδώ...
Παρά την κάμψη της καταναλωτικής ισχύος των Ελλήνων λόγω της κρίσης αλλά και της κάμψης των αφίξεων σε πανελλαδικό επίπεδο που επικεντρώνεται κυρίως στην Αθήνα, η Θεσσαλονίκη αναπτύσσεται σε διεθνείς αφίξεις και το 2012.

Η AΕGEAN καλύπτοντας πλέον 12 τακτικά δρομολόγια εξωτερικού από Θεσσαλονίκη σε προορισμούς της Γερμανίας, Ρωσίας, Γαλλίας, Ισραήλ και Κύπρου μετέφερε κατά το πρώτο 8μηνο του χρόνου 420 χιλιάδες επιβάτες στο διεθνές δίκτυό της από Θεσσαλονίκη με αύξηση 5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Η κυρίως αύξηση προήλθε από τους 5 πλέον προορισμούς της Ρωσίας που δραστηριοποιείται η εταιρία αλλά και από τους 4 της Γερμανίας που αποτελεί την πιο παραδοσιακή αγορά της εταιρίας από το αεροδρόμιο «Μακεδονία».

Και οι δηλώσεις του Κου Γερογιάννη που μπλέκει Θεσ/κη, επιδοτήσεις, Τurkish, MEB3 και LGAV
Η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα είναι από τους κερδισμένους του φετινού καλοκαιριού. Τόσο η AEGEAN όσο και κάποιες άλλες εταιρίες αύξησαν την διεθνή τους δραστηριότητα κόντρα στην κρίση. Αυτό που απαιτείται από την πολιτεία είναι ανταγωνιστικά και λειτουργικά αεροδρόμια αλλά και ισότιμη αντιμετώπιση των αερομεταφορέων, χωρίς διακρίσεις και ειδικές επιδοτήσεις. Τέτοια λάθη δεν πρέπει να επαναλαμβάνονται γιατί δημιουργούν στρεβλώσεις. Είναι αλήθεια ότι η ενίσχυση της Turkish και των εταιριών του κόλπου αποδυναμώνει την παραδοσιακή παρουσία κάποιων δυτικών εταιριών μια τάση που επιταχύνεται λόγω της ελληνικής κρίσης. Η ανταγωνιστικότητα της Αθήνας πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα αλλιώς η αποδυνάμωση των αερομεταφορών και η εξάρτηση από hubs και εταιρίες τρίτων χωρών θα καταστεί απόλυτη και επικίνδυνη. Το θέμα της χειμερινής δραστηριότητας καθώς και των χαμηλότερων τελών για την αδύναμη περίοδο είναι επίσης σημαντικό

:arrow: http://el.aegeanair.com/i-etaireia/grafeio-tupou/deltia-tupou/deltio-tupou/?prid=389
 
Η αλήθεια ειναι ότι η Ryan έλεγε για παράνομες επιχορηγήσεις στην κρατική ΟΑ κ έκανε καταγγελίες στην ΕΕ κ τώρα φτάσαμε να πέρνει αυτή επιδοτήσεις κάτω απο το τραπέζι ενώ οι ελληνικές εταιρίες π πληρώνουν φόρους κ ασφαλιστικές εισφορές στα ελληνικά ταμεία δεν περνούν μια ... Υπάρχει λογική στην σημερινή κατάσταση ;
 
Εχω την εντύπωση ότι η Α3, με την πρόσφατη επίσκεψη Βασιλάκη στον Μπουτάρη,αλλά και με τις δηλώσεις Γερογιάννη για SKG, προσπαθεί να πείσει ότι αυτή ευθύνεται για την αύξηση της κίνησης φέτος και επομένως αποτελεί εγγύηση για μελλοντική ανάπτυξη.Επειδή όμως αυτή είναι η μισή αλήθεια, σε συνδυασμό με το όψιμο ενδιαφέρον και τις πρόσφατες δηλώσεις τοπικών παραγόντων για το μέλλον της κίνησης , ρωτάω μήπως όλα αυτά τελικά αποσκοπούν στο να αποτρέψουν κάτι παρά να δημιουργήσουν?
 
Υπαρχει καμια περιπτωση να υπαρχει καπου το πληρες εβδομαδιαιο προγραμμα πτησεων απο και προς το μακεδονια?
Εχω φαει το κοσμο, αλλα δεν μπορω να βρω το τρεχων..
προσπαθω να μαζεψω τις ωρες απο καθε εταιρια που πεταει προς τα εδω, αλλα δυσκολευωμαι να βγαλω ακρη...
Αν μπορουσα να το βρω καπου μαζεμενο....
 
Top