LH 320 με πολύ crosswind στο Aμβούργο..παρά λίγο..

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
nikos_k.":hv3bpo3g said:
Άρχισαν τα όργανα στη Γερμανία!


Φίλε Νίκο και εγώ παρακολούθησα τις ειδήσεις χθες βράδυ στη γερμανική τηλεόραση και έβγαλα και εγώ τα ίδια ακριβώς συμπεράσματα με εσένα.
Μου φαίνεται πραγματικά περίεργο τη μια μέρα να λένε πως ήταν σφάλμα του χειριστή και την άλλη να τον κάνουν ήρωα!
Αυτό με βάζει σε σκέψεις πως παίζονται συμφέροντα από πίσω κυρίως για την προστασία του ονόματος της LH.
Αυτό που με χάλασε ήταν ο εκπρόσωπος της DFS... Σε λίγο θα μας πεί πως έφταιγε το αεροδρόμιο... Απλά έλεος...
Τώρα αυτά που γράφουν "Τα Νέα" αρνούμαι και να το σχολίασω... Με άνεμους της τάξης των 250 χλμ/ω θα έιχε ξηλωθεί!! και ο διάδρομος!!

Τέλος φίλε Air Style η γερμανική εφημερίδα B**d δεν αξίζει να τη διαβάζεις γενικότερα και όχι μόνο για το άρθρο για το περιστατικό... Είναι ένα μέσο για να κατευθύνουν τον κόσμο.

Αυτές είναι οι απόψεις μου. :great:
 
παιδιά δεν υπάρχει ριπή 250km/h.
Τουλάχιστον τα τελευταία 150 χρόνια στη γηραιά Ήπειρο δεν έχει καταγραφεί.
Πέρυσι η Γερμανία κι Αγγλία είχαν τυφώνα κατηγορίας 1 (95-120 μίλια).
Οι Γερμανοί μιλάνε στον Αμβούργο για 155 μίλια, δηλαδή κατηγορία τυφώνα 3!

Τα συμπεράσματα δικά σας
 
gkatsou":1riogoi0 said:
Τέλος φίλε Air Style η γερμανική εφημερίδα B**d δεν αξίζει να τη διαβάζεις γενικότερα και όχι μόνο για το άρθρο για το περιστατικό... Είναι ένα μέσο για να κατευθύνουν τον κόσμο.

Αν είχες διαβάσει το ποστ μου με λίγη προσοχή, ελπίζω για σένα ότι θα ήσουν σε θέση να κατανοήσεις από τα συμφραζόμενα ότι δεν διαβάζω την εν λόγω εφημερίδα και ότι ακριβώς λόγω της ευρέως γνωστής δημαγωγικής της δραστηριότητας αλλά και διαπλοκής με παράγοντες οικονομικών και πολιτικών συμφερόντων παρέθεσα εδώ την αναφορά της στο περιστατικό, η οποία μου προξένησε μεγάλη εντύπωση δεδομένης της μεγάλης επιρροής του εντύπου αυτού στα ευρεία κατώτερα και μεσαία κοινωνικά στρώματα της Γερμανίας.
 
Φίλε Air Style,
το ποστ σου το διάβασα πολλές φορές και κατανόησα πλήρως αυτά που εννοείς και επίσης κατανόησα πλήρως πως δεν τη διαβάζεις.
Αυτό που έγραψα, το έγραψα με διαφορετικό τόνο, εννοόντας πως δεν αξίζει κανείς να ασχολείται μαζί της γενικότερα και όχι προσωπικά εσύ.
Σε καμία περίπτωση δεν σε κατηγόρησα, αν αυτό άφησα με το ποστ μου να εννοηθεί.
Αλλά επειδή είμαστε εκτός θέματος, ας κλείσουμε εδώ την παρένθεση.

Πάντα φιλικά,gkatsou :)
 
OK, σ' αυτήν την περίπτωση πάω πάσσο. :) Πάντως θα μπορούσες να είχες εκφραστεί με πιό σαφή τρόπο, ώστε να μην τίθεται θέμα παρεξήγησης των όσων γράφεις (π.χ. "...όντως δεν αξίζει..." ή "...πράγματι δεν..." ή "Συμφωνώ ότι δεν αξίζει..."). :wink:
Άλλωστε την ίδια γνώμη έχουμε... :arrow: Ξεκάθαρη προσπάθεια συγκάλυψης των όποιων λαθών και παράλληλα διάσωσης της φήμης της αεροπορικής εταιρίας!
 
Ιδού η φωτογραφία, που εννοούσα...
gallery/image_page.php?id=12535

Τα σχόλια του φωτογράφου (VasilisATH) προδίδουν ότι η ατυχής προσέγγιση έγινε υπό άριστες καιρικές συνθήκες.
http://vasilisath.blogspot.com/2007/10/lufthansa.html

Χμμμμ... :mrgreen:

Πάντως η εφημερίδα B**d στο σημερινό της φύλλο "αποκαλύπτει", ότι το αεροσκάφος δεν χειριζόταν ο (κατά τη γνώμη μου αρκετά νέος) 39χρονος κυβερνήτης, αλλά η 24χρονη συγκυβερνήτης. Και ενώ στο χθεσινό φύλλο έπλεκε το εγκώμιο του καλού "άριστου" κυβερνήτη, έκανε λόγο γιά "άριστους χειρισμούς" και "ηρωική πράξη" και προέτεινε μάλιστα την επιβράβευσή του με το μετάλλιο τιμής της Γερμανίας, σήμερα "αποκαλύπτει" ότι σύμφωνα με πληροφορίες της Γερμανικής ΥΠΑ το αεροσκάφος χειριζόταν η "24χρονη συγκυβερνήτης" και απορεί γιατί η "άπειρη" πιλότος ανέλαβε την προσέγγιση με αυτές τις οριακές καιρικές συνθήκες, κατά τ' άλλα όμως την επαινεί (αν και με πολύ πιο χαμηλούς τόνους) και συμβιβαστικά προσπαθεί να πείσει τους αναγνώστες, ότι η στην εν λόγω εταιρία το χαμηλότερο όριο ηλικίας είναι τα 21 και ότι η συγκυβερνήτης δεν έκανε κάτι ασυνήθηστο. :shock:

Νομίζω, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του...
 
Προσωπικά πιστεύω και κυρίως για την εφημερίδα B**d πως θα ειπωθούν πράγματα στο μέλλον για να φύγει η ευθύνη από τα χέρια του κυβερνήτη-συγκυβερνήτη! Δεν μπορώ να πιστέψω πως το αεροπλάνο το χειριζόταν εκείνη τη στιγμή η νεαρή συγκυβερνήτης!
Στο τέλος θα μας πουν ότι τα πληρώματα που δεν θέλησαν να ρισκάρουν τη προσγείωση είναι κότες και θα πρέπει να τιμωρηθούν! Απλά έλεος... :wall: :wall:
 
ειναι πλεον επισημο...η υπηρεσια διερευνησης αεροπορικων ατυχηματων της γερμανιας BFU ανακοινωσε οτι μεχρι που ακουμπησε το φτερο στον διαδρομο το 320 το κυβερνουσε η 24χρονη κοπελα, μετα ανελαβε ο κυβερνητης.....αποριες γεννα μονο ποση εμπειρια ειχε να αναλαβει την προσγειωση με τετοιες συνθηκες !
 
Δεν λέω ,
και οι Σ/Κ κάποτε πρέπει να διαχειρίζονται δύσκολες προσεγγίσεις για να εκπαιδευτούν και αυτοί ,
αλλά ήθελα να ήξερα στην LH (και όχι μόνον) δεν έχουν καθορίσει όρια για το πότε ο Σ/Κ πρέπει να παρακολουθεί τον Κυβ/τη για να μαθαίνει για την ασφάλεια της πτήσεως???
 
Πραγματικά, εσείς πιστεύετε πως τον έλεγχο τον είχε η νεαρή συγκυβερνήτης;;;
Και γιατί το έιπαν τώρα;;; :?: :?:

Και πάλι όμως, ακόμα και η νεαρή συγκυβερνήτης να είχε τον έλεγχο, ο κυβερνήτης θα μπορούσε να το αποτρέψει, δηλαδή να συμφωνήσουν στο να μην προσγειωθούν στο Αμβούργο λόγω καιρικών συνθηκών ή έστω να διάλεγαν από την αρχή τον άλλο διάδρομο...

Έχω άδικο;;; :roll: :roll:
 
Top