Long haul για Aegean

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συγγνώμη, αλλά είστε υπερβολικοί. Η απάντηση είναι αντικειμενικά καλή για ερώτημα που ανάγεται σε μελλοντική εταιρική απόφαση. Δείτε το από την άλλη πλευρά: Η εξυπηρέτηση πελατών δεν έχει ιδέα τι αποφάσεις θα πάρει στο μέλλον το Δ.Σ. και αν κάποτε πάρει, θα μαθευτεί πρώτα από τα δελτία τύπου ή τις διαρροές προς τον τύπο, πολύ πριν το μάθει η εξυπηρέτηση πελατών. Δεν αφορά μόνο την εξυπηρέτηση της Aegean αυτό, αφορά οποιαδήποτε εταιρεία ερωτάται για υποθετικά πράγματα για τα οποία ενδέχεται κάποτε να υπάρξουν οι συνθήκες να υλοποιηθούν. Δηλαδή πώς θα μπορούσε ή τι θα έπρεπε να απαντήσει η εξυπηρέτηση πελατών; Ναι, υπάρχει περίπτωση; Όχι, δεν υπάρχει περίπτωση; Πάλι τότε θα γράφατε ότι στερείται σοβαρότητας. Ή περίμενε κάποιος σε ερώτηση στο facebook ή στο instagram να πληροφορηθεί σε δύο γραμμές το χρονοδιάγραμμα του σχεδιασμού της εταιρικής πολιτικής;
 
Top