Long haul για Aegean

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Εσείς κ. aakunz συνεπικουρούμενος και από το κ. Ovelix είστε ας πούμε οι ειδήμονες και καθοδηγητές- δίκην Ινδού Γκουρού του Φόρουμ, με την παραπάνω ειρωνική σας τοποθέτηση στο σχόλιο του κ. Osten και κατ΄ επέκταση του κ. CHRISTOSS5, για να γνωρίζουμε δηλαδή ( διαχρονική η επισήμανση )
Να με συγχωρήσουν οι συμφορουμίτες που αναφέρετε αλλά προσωπικά μόνο τον CHRISTOSS5 αναγνωρίζω και παραδέχομαι ως γκουρού.
 
Και ποιος είσαι εσύ και άλλοι εδώ μέσα που θα είστε ειρωνες προς τους άλλους! εκτός και αν είστε μέσα στους Γλάρους και προσπαθείτε να μας αποδείξετε ότι σωστά πρατει που δεν πάει τουλάχιστον NYC η έννοια της εσωστρέφειας Γλάροι,λογικά οι τόσες αεροπορικές που έρχονται και κάνουν long haul routes είναι άσχετοι, και οι Γλάροι επιστήμονες ξέρεις τι είναι μια Φοβικη εταιρία που έπιασε ταβάνι γιατί δεν μπορεί παραπάνω αυτή είναι η Aegean... και θα λέμε την γνώμη μας σας αρέσει δεν σας αρέσει και οποία ειρωνεία σας την επιστρέφουμε.
 
Πρόταση στους admins ( και με κάποια δόση χιούμορ ) : Να βάζαμε ένα κατώτατο όριο ηλικίας σε όσους θέλουν να γίνουν μέλη αυτού του φόρουμ; ;)

Και με κίνδυνο να γίνω επαναλήψιμος και βαρετός: :deadthread: ( προσωρινά μόνο )
 
Nαι, κλείστε οποιοδήποτε θέμα αποκτάει έστω και λίγο content, για να μείνει το forum με τους γνωστούς 2-3 boomers να κάνουν από ένα bump σε 2 threads την εβδομάδα.

Με όλο το σεβασμό, ποιο είναι το κακό θέλει κάποιος να παίζει fantasy league με τα long haul της Aegean; Και ποια η καταλληλότερη ιστοσελίδα από το airliners.gr για να γίνει αυτό;

Αν σε κάποιον χρήστη δεν αρέσει, απλώς δεν συμμετέχει. Lurkάρω χρόνια την σελίδα χωρίς ενεργή συμμετοχή, αλλά θα ήθελα να πω μπράβο στον Osten που ήρθε ορεξάτος να ταράξει λίγο τα νερά.

Και για να μείνουμε στην θεματολογία του thread, εγώ ψηφίζω υπέρ 4 Α350 για Aegean άμεσα:cool:. Για προορισμούς ΗΠΑ και Λονδίνο, Άμστερνταμ και Γερμανία σε 'καυτές' ημερομηνίες.
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό το θέμα πρέπει να συζητείται με τόση συναισθηματική ένταση. Έχουμε σχεδόν 140 αναρτήσεις για ένα θέμα που στην πραγματικότητα είναι αδιάφορο. :(

Πολλοί εύχονται η Aegean να ξεκινήσει πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, κατά προτίμηση ήδη από αύριο, και μάλιστα προς προορισμούς που παλαιότερα εξυπηρετούσε η OA. Αυτή η συζήτηση είναι ωραία για να εκφράζει κανείς τα όνειρά του με λόγια, αλλά παρακαλώ αποφύγετε τους συναισθηματικούς καβγάδες μεταξύ σας. Αυτοί δεν βοηθούν κανέναν.

Παρακαλώ συνεχίστε με ηρεμία, διαφορετικά θα πρέπει να κλείσω αυτό το ονειρικό θέμα.:4:
 
Η δήθεν συναισθηματική φόρτιση υποκρύπτει πολιτική/κομματική αντιπαράθεση: η κρατική παλιά Ολυμπιακή που μετέφερε την Ελληνική Σημαία στην Β. Αμερική & Αυστραλία έναντι του κακού και μίζερου ιδιώτη Βασιλάκη. Για τον λόγο αυτό αποφεύγω να συμμετέχω (don't feed the trolls).
 
...........................Δυστυχώς δεν είναι ούτε στα δικά σου αλλά ούτε και στα δικά μας χέρια να κάνουμε την Αιγαίου παγκόσμιο αερομεταφορέα......

Μα ακριβώς γι αυτό μπορεί κι εκείνος να το ελπίζει.
Κάποιοι βλέπουν τα πράγματα πιο ρεαλιστικά και κάποιοι πιο ονειροπόλα.

..... μια Φοβικη εταιρία που έπιασε ταβάνι γιατί δεν μπορεί παραπάνω αυτή είναι η Aegean...

Που πάντως παρουσιάζει κέρδη (ή αν θες μείωση των ζημιών μετά την παραγγελία νέων α/σκαφών) σε σχέση με την ΟΑ στα τελευταία έτη των long haul

Η δήθεν συναισθηματική φόρτιση υποκρύπτει πολιτική/κομματική αντιπαράθεση: η κρατική παλιά Ολυμπιακή που μετέφερε την Ελληνική Σημαία στην Β. Αμερική & Αυστραλία έναντι του κακού και μίζερου ιδιώτη Βασιλάκη...

Ίσα ίσα, Η Ελληνική Σημαία στη Β. Αμερική & στην Αυστραλία "πρωτομεταφέρθηκε" με το όνειρο του ιδιώτη Ωνάση και σταμάτησε όταν η κρατική ΟΑ απέκτησε οικονομική τρύπα μεγαλύτερη από εκείνη του όζοντος.
Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που υποστηρίζει την άποψη οποιασδήποτε επέκτασης που να στηρίζει τη γνώμη του σε ένα όνειρο (ή μάλλον ΕΦΙΑΛΤΗ κρατικού αερομεταφορέα)
 
Nαι, κλείστε οποιοδήποτε θέμα αποκτάει έστω και λίγο content, για να μείνει το forum με τους γνωστούς 2-3 boomers να κάνουν από ένα bump σε 2 threads την εβδομάδα.

Με όλο το σεβασμό, ποιο είναι το κακό θέλει κάποιος να παίζει fantasy league με τα long haul της Aegean; Και ποια η καταλληλότερη ιστοσελίδα από το airliners.gr για να γίνει αυτό;

Αν σε κάποιον χρήστη δεν αρέσει, απλώς δεν συμμετέχει. Lurkάρω χρόνια την σελίδα χωρίς ενεργή συμμετοχή, αλλά θα ήθελα να πω μπράβο στον Osten που ήρθε ορεξάτος να ταράξει λίγο τα νερά.

Και για να μείνουμε στην θεματολογία του thread, εγώ ψηφίζω υπέρ 4 Α350 για Aegean άμεσα:cool:. Για προορισμούς ΗΠΑ και Λονδίνο, Άμστερνταμ και Γερμανία σε 'καυτές' ημερομηνίες.
Φίλε μου λέω την άποψη μου και δεν δίνω βάση σε ειρωνείες,η Aegean μας αρέσει δεν μας αρέσει ειναι σαν τον κρατικό αερομεταφορέα μας,και έπρεπε το κράτος να επιβάλει Nyc πρέπει να υπάρχει επίδειξη σημαίας εκεί,εξισώνουν συνέχεια την Ολυμπιακή άλλα δεν φουνταρε η παλιά Ολυμπιακή από τους προορισμούς, άλλα από τις λαμογιες τους χιλιάδες εργαζομένους με τους καλύτερους μισθούς δωρα προνόμια τα είχαν όλα,και μόλις την φουνταραν με όλα αυτά άρχισε ο συνδικαλισμος γιατί χάσανε οι αχάριστοι τα προνόμια,και δεν έκλεισε ούτε από τα 747 ούτε τα Α300 ούτε τα Α340-300 ούτε τους long haul routes τα παραπάνω που είπα την φουνταραν, άλλα η καραμέλα πήγαιναν άδεια κλπ
 
Γιατί "έπρεπε να την επιβάλει το κράτος," γιατί απαραίτητα ΝΥ και γιατί "πρέπει να υπάρχει επίδειξη σημαίας εκεί"; Ποιος τα ορίζει αυτά τα πρέπει; Βασίζονται σε κάποια έρευνα/στοιχεία ή απλά είναι για να ικανοποιεί ο καθένας το απωθημένο του;
Με συγχωρείτε αλλά αυτή δεν είναι επιχειρηματολογία, πώς περιμένετε να γίνει μια σοβαρή συζήτηση όταν ο καθένας ορίζει τα δικά του πρέπει και μιλάει χωρίς καμία βάση;
Πώς είναι δυνατόν να συγκρίνετε αγορές, δρομολόγια, αεροπλάνα, τον κλάδο γενικότερα με τουλάχιστον 20-30 χρόνια πριν; Βασιζόμενοι σε τι στοιχεία;
Η Aegean μπορεί να είναι μία αρκετά συντηρητική εταιρεία που αποφεύγει τα μεγάλα ρίσκα και προτιμά τις αργές και προσεκτικές κινήσεις, αλλά αυτά τα μυαλά που λέτε εσείς την έχουν φτάσει εκεί που είναι και θέλετε να την βλέπετε σε κάθε γωνια του κόμου και να νιώθετε περήφανοι.
 
Αγαπητέ κ. pet "συ είπας" και σωστά, για Αυστραλία κ.α του ιδιώτη Ωνάση και τις τρύπες του όζοντος της Δημόσιας ΟΑ. Εγώ δεν επιμένω στη βάση Λειτουργίας και/ή επαναφοράς της Α3 σε νοοτροπία Δημοσίου απλά ισχυρίζομαι ότι η Α3 πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να λειτουργεί ως η αξιοπρεπέστερη μεγαλύτερη Ελληνική Ιδιωτική Αεροπορική εταιρεία με χαρακτηριστικά Legacy ανταγωνιστικής εταιρίας με Διεθνή παρουσία και αναγνώριση.
Εξήγησα άλλωστε παραπάνω με επιχειρήματα στην ανάλυσή μου, αλλά ξέχασα να αναφέρω επειδή δεν είμαι βέβαιος, άλλον ένα ακόμα θετικό και πλεονεκτικό λόγο για την Διεθνή της επέκταση, για τον όμως οποίο δεν είμαι βέβαιος ότι υφίσταται και ο οποίος είναι ο εξής :
Δεν πρέπει αντικειμενικά να έχει στην ιδιοκτησία της η Α3 και τα SLOTS της ΟΑ για Καναδά, Αμερική, Αυστραλία, Ν. Αφρική, όπως έχει ήδη κάνει χρήση στην Ευρώπη και στο Εσωτερικό της Χώρας μας;; Αν λοιπόν υφίστανται, λογικό δεν θα ήταν να είχε προχωρήσει σε παραγγελία καινούργιων με ταυτόχρονη άμεση Μίσθωση wide bodies, αρκούμενη μόνο στη παραγγελία των Α321neo, γιατί;;; για να “μπαινωβγάζουν” τις δεξαμενές και να γίνονται LR να πετάνε στο Δελχί και/ή όπου αλλού και να ταλαιπωρούνται τα Πληρώματα χωρίς διανυκτερεύσεις και ανάπαυση, όπως ήδη γίνεται;;
Και κάτι άλλο ακόμη άσχετο με τα παραπάνω, θα έπρεπε να φάνε κανένα Drone and/or missile στο κεφάλι αφού μέχρι χθες η Α3 ήταν η Μοναδική ξένη Εταιρία που πετούσε στο Ισραήλ, βασιζόμενοι ίσως στο dome του Νετανιάχου, του οποίου το α/φ ειρήσθω εν περόδω φιλοξενείται στο Βενιζέλο, όπως και όλα τα πολιτικά της α/φ "τη κάνανε" σε άλλα α/δ άλλων χωρών.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top