Lufthansa

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.273
Likes
994
Περιοχή
Elbonia
να βοηθά την εταιρεία στο να προσφέρει «ποιοτικότερες» και πιο «βελτιωμένες» (και μάλλον επί πληρωμή) επιλογές στο μέλλον.

Το Bottomline: Φάτε δωρεάν όσο προλαβαίνετε...

Το διάβασα και δεν βρίσκω τη σύνδεση μεταξύ «θέλουμε να πετάμε (pun intended) λιγότερο φαΐ» και του «θα πληρώνετε επιπλέον για το φαΐ».

Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για πρόταση μιας εταιρείας που θα αρχίσει να σαρώνει δίσκους το 2024 για να δει αν ποτέ και αν αξίζει να αλλάξει κάπως ο τρόπος και η ποσότητα που φορτώνεται στα αεροπλάνα ώστε να μειωθούν τα απορρίμματα. Τρέχα γύρευε.

Στη θέση σου δεν θα ανησυχούσα καθόλου.
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.150
Likes
810
Website
www.air-born.gr
Καλά, στην καλύτερη θα δούμε απεργίες από τα πληρώματα γιατί δε θα δεχτούν αυτόν τον έξτρα φόρτο εργασίας που εδώ που τα λέμε θα κάνει το μάζεμα των δίσκων (όπου τελοσπαντων βγάζει ακομα δισκο η LH) ακόμα πιο αργό και βασανιστικό. Επίσης με δεδομένο πως αρκετές πτήσεις είναι βραδινές και η καμπίνα είναι ήδη σκοτεινή θέλω να δω τι σκανάρισμα θα γίνεται…

Την τελευταία φορά πάντως που έκανε έρευνα για το inflight food η LH, μας είπε πως οι επιβάτες το βρίσκουν χαμηλής ποιότητας και θέλουν κάτι καλύτερο. Ε αυτό, ερμηνεύτηκε ως «να, θα σας βγάλω και καλό και ποιοτικό buy on board”. Όποτε μην ξαφνιαστείτε αν τώρα πουν πως οι «επιβάτες πετάνε πολύ φαγητό και πάει χαμένο και αυτό δεν είναι βιώσιμο όποτε αν γυρίσουμε τους δίσκους επι πληρωμή δε θα πεταμε πια τοσο πολύ». Από αυτούς όλα τα περιμένω, τίποτα καλό πάντως.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.273
Likes
994
Περιοχή
Elbonia
Σοβαρά τώρα, πιστεύετε ότι το πλήρωμα θα σκανάρει δίσκους;
 

AirFlightTravels

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2008
Μηνύματα
585
Likes
150
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Προσπαθώ εδώ και καμιά ώρα να κάνω μια κράτηση για ΗΠΑ. Ενώ μου έβγαζε τα εισιτήρια όλα οκ το απόγευμα, πλέον δε μου δίνει την επιστροφή. Δοκίμασα και από τη σελίδα της Swiss. Ενώ αν κλείσω ξεχωριστά την επιστροφή Ο/W την δίνει κανονικά. Δηλαδή αν επιλέξω το πρώτο σκέλος δε μου δίνει την επιστροφή. Να περιμένω μπας και φτιάξει ή να αφήσω την αστροσυμμαχία και να πετάξω πάω με ΒΑ που είναι και πιο οικονομικά; Πιο πριν έδινε τιμές και το petas. Αυτή τη στιγμή τίποτα.
 

ariadgr

Business-Class-Member
Εγγραφή
01/06/2005
Μηνύματα
400
Likes
92
Μπορεις να τους παρεις και τηλεφωνο αφου δεν δουλευει το site, και να μη σου χρεωσουν booking fee για το λογο αυτο.
 

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
573
Likes
826
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.953
Likes
1.662
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Παρά το ότι απεχθάνομαι τις επιθετικές εξαγορές του LH group, ίσως είναι η μοναδική ελπίδα να μπει μια τάξη σε αυτό το πράγμα που λέγεται ITA - the-airline-formerly-known-as-Alitalia.
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.150
Likes
810
Website
www.air-born.gr
Δάκρυα χαράς στα κεντρικά της LH που εξαπανέκαθεν πρέπει να είχε άχτι την ιταλική αγορά. Ποιος ξεχνάει τη Lufthansa Italia? Lufthansa Italia - Wikipedia

Ξέχασαν βέβαια να γράψουν πως η συγκεκριμένη εξαγορά θα πρέπει να περάσει από την ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού. Είμαι πολύ περίεργος να δω που θα καταλήξει το σκεπτικό αυτό καθώς το γκρουπ ελέγχει τις αεροπορικές LH, OS, LX, SN και να μην ξεχνάμε τη eurowings καθώς και την άκρως σχετική με την Ιταλία Air Dolomiti… Δηλαδή αν αυτό δεν είναι dominant position τότε τι είναι;

Να πούμε εδώ ότι η ΕΕ προσπαθεί να μπλοκάρει τη συγχώνευση Korean-Asiana (!) επειδή θα επηρεάσει την ευρωπαϊκή αγορά… Press corner

Αν και εφόσον προχωρήσει η εξαγορά θελω πραγματικά να δω πως θα αντιμετωπίσει η LH το ιταλοκεντρικο προσωπικό της ΙΤΑ καθώς επίσης και την αγορά της Ιταλίας εν γένει που με την Alitalia στην πτώση, έχει πλήρως αλωθεί από τις locos. Θα δούμε!
 

nick7488

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
430
Likes
482
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Δάκρυα χαράς στα κεντρικά της LH που εξαπανέκαθεν πρέπει να είχε άχτι την ιταλική αγορά. Ποιος ξεχνάει τη Lufthansa Italia? Lufthansa Italia - Wikipedia

Ξέχασαν βέβαια να γράψουν πως η συγκεκριμένη εξαγορά θα πρέπει να περάσει από την ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού. Είμαι πολύ περίεργος να δω που θα καταλήξει το σκεπτικό αυτό καθώς το γκρουπ ελέγχει τις αεροπορικές LH, OS, LX, SN και να μην ξεχνάμε τη eurowings καθώς και την άκρως σχετική με την Ιταλία Air Dolomiti… Δηλαδή αν αυτό δεν είναι dominant position τότε τι είναι;

Να πούμε εδώ ότι η ΕΕ προσπαθεί να μπλοκάρει τη συγχώνευση Korean-Asiana (!) επειδή θα επηρεάσει την ευρωπαϊκή αγορά… Press corner

Αν και εφόσον προχωρήσει η εξαγορά θελω πραγματικά να δω πως θα αντιμετωπίσει η LH το ιταλοκεντρικο προσωπικό της ΙΤΑ καθώς επίσης και την αγορά της Ιταλίας εν γένει που με την Alitalia στην πτώση, έχει πλήρως αλωθεί από τις locos. Θα δούμε!
Lufthansa Italia, ποιος να ξεχάσει τέτοια πετυχεσιά :mrgreen: οι Γερμανοί μάλλον τα ξέχασαν. Για long haul η Ιταλία είναι αιμοδότης.
η dolomiti είναι μούφα ιταλική αν θυμάμαι καλά. Πριν την κατάρρευση της Alitalia οι LCCs έκαναν το αντίθετο του hub and spoke τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει αφού έχουν παρεισφρήσει και στο τιμημένο κάστρο του FCO. Θέλει πολύ δουλειά, κουράγιο και πολύ χρήμα για να αλλάξει το σκηνικό που έχει διαμορφωθεί από την εταιρία που εκδημοκράτισε τα αεροπορικά ταξίδια. Ούτε το όνομα της δεν θέλω να πω.
Η ΕΕ μόνο τις φτωχάλες ξέρει κυνηγάει όχι την Lufthansa. Τα deals που κάνει η FR με την Boeing δηλαδή είναι τύπου level playing field :rolleyes: Πληρώνει B737 σε τιμή DH4. Ποιος μπορεί να το παλέψει αυτό.
 

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
573
Likes
826
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Ξέχασαν βέβαια να γράψουν πως η συγκεκριμένη εξαγορά θα πρέπει να περάσει από την ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού. Είμαι πολύ περίεργος να δω που θα καταλήξει το σκεπτικό αυτό καθώς το γκρουπ ελέγχει τις αεροπορικές LH, OS, LX, SN και να μην ξεχνάμε τη eurowings καθώς και την άκρως σχετική με την Ιταλία Air Dolomiti… Δηλαδή αν αυτό δεν είναι dominant position τότε τι είναι;
….
….Αν και εφόσον προχωρήσει η εξαγορά θελω πραγματικά να δω πως θα αντιμετωπίσει η LH το ιταλοκεντρικο προσωπικό της ΙΤΑ καθώς επίσης και την αγορά της Ιταλίας εν γένει που με την Alitalia στην πτώση, έχει πλήρως αλωθεί από τις locos. Θα δούμε!

Το μόνο εύκολο σε αυτή την ιστορία θα είναι η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού. Η Ευρωπαϊκή Ένωση «διυλίζει κουνούπια και καταπίνει καμήλες» για να δανειστούμε την φράση του Χριστού. Ή, για να δανειστώ τα λόγια του Γκαρυ Λίνεκερ ( πρώην Άγγλου διεθνή ποδοσφαιριστή ) «στο τέλος κερδίζουν πάντα οι Γερμανοί».

Το δύσκολο είναι το πως θα ταιριάξουν δυο εντελώς διαφορετικές κουλτούρες σε μια αγορά όπου ήδη έχει κριθεί το παιχνίδι υπέρ των Ryanair, WizzAir, και Easyjet. Γιατί οποίος νομίζει ότι οι Ιταλοί ( μεγαλομανείς και απείθαρχοι ) θα κάτσουν να τους πουν οι Γερμανοί ( Lufthansa über Alles ) πως να τρέξουν την Αλιτάλια ΙΤΑ, θα πρέπει να κάτσει να διαβάσει ξανά την αεροπορική ιστορία της Ευρώπης.

Όπως λένε και κάτι γνωστοί μου εκεί πάνω στην ορεινή Ναυπακτία: good like with that! :confused:
 
Top