Macedonian Airlines: θυγατρική της ΟΑ (και πάλι;)

  • Thread starter Thread starter Theodore
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όχι δεν αστειεύομαι καθόλου!Απλά για άλλη μια φορά ο Βγενόπουλος δείχνει ότι ξέρει να μεγιστοποιεί τα ωφέλη οποιασδήποτε κίνησής του..Πιστεύω ότι η αγορά της Θεσσαλονίκης και της Β.Ελλάδας εκτός από αρκετά μεγάλη πληθυσμιακά,απευθύνεται σε ευρύτατο τουριστικό κοινό του εξωτερικού ενώ έχει και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά διαφοροποιημένα και εξειδικευμένα σε σχέση με την Αθήνα(πχ εντονότατη κίνηση προς αγορές όπωσ Γερμανία,Ρωσία,Ουκρανία,Εύξεινο Πόντο για τις οποίες μάλιστα έχουν εκφράσει ενδιαφέρον Astra/Athens) επομένως σηκώνει και μια δικιά της "ημιαυτόνομη" εταιρία..
Καθαρή επίκληση στο συναίσθημα(είπαμε,μετρ ο άνθρωπος..) του Θεσσαλονικιού που απαιτεί να έχει τη δική του έκδοση αυτού που έχει και ο Αθηναίος..Δεν ξέρω κατά πόσο το callsign ή ο τριγράμματος κωδικός επηρεάζουν διαδικαστικά ή λειτουργικά τις δυο εταιρίες αλλά κατά τη γνώμη μου δεν πρόκειται για τίποτα παραπάνω από ένα δευτερεύον hub ή focus city ή όπως θέλετε πείτε το της νΟΑ στο Μακεδονία..
 
η ΜΑ δεν προοριζεται να εχει κυριο λογο σε τακτικες πτησεις (και γραφω "κυριο" γιατι θα υπαρξουν εξαιρεσεις).... με μια "χαμηλου εταιρ. κοστους κινηση" καλυπτει πολλαπλα μετωπα... επιχ/κα, "μαρκετινιστικα", κυρους κτλ κτλ κτλ
 
KGP":2s9nc8am said:
[...] (και γραφω "κυριο" γιατι θα υπαρξουν εξαιρεσεις) [...]


Επειδη σε ξερω πολυ καλα, εσενα το αφτακι σου εχει πιασει πολλα περισσοτερα αποσα (αυτια) μερικων μερικων εδω.. :wink:
 
Γιατι ρε παιδια να κατακρινουμε τετοιες κινησεις?

Ο ανθρωπος αυτος εχει επιχειρηματικο δαιμονιο! Καθετι που παιρνει στα χερια του, το κανει μεγαλυτερο...

Ας τον αφησουμε να μεγαλωσει την ΟΑ... αυτο δεν θελαμε ολοι μας? Μια Δυνατη ΟΑ, οπως καποτε?

η Βορεια Ελλαδα, απο οπου ειμαι και εγω... και φυσικα η Μακεδονια, χρειαζεται τις Μακεδονικες Αερογραμμες, για την πληρη αναπτυξη της ευρυτερης περιοχης!
 
δε νομίζω να συκώθηκε ξαφνικά ο Βγενόπουλος και να είπε να κάνω ένα δώρο στη Βόρεια Ελλάδα και να τουσ ανοίξω τις Μακεδονικές.

αυτό που πιστευω είναι ότι μεν θέλει να ανοιξει μια θυγατρική εταιρεία ώστε απο τη μία να καλύπτει τα μικροπροβλήματα (ισως και μεγαλύτερα, ακόμα ειναι νωρις αλλα στην πορεία οσο θα μεγαλώνει θα εμφανίζονται, πιστευω να καταλαβαίνετε τι εννοώ) της ΜΑΜΑΣ εταιρείας (αλλωστε δε θα είναι και καμια τεραστια εταιρεία ...το πολύ με 4 αεροπλανακια να εχει μεσεου μεγέθους ...οχι οτι τωρα η οα εχει και κάτι αλλο)

απο την άλλη να τα εχει και στη Θεσσαλονίκη ώστε να κανουν πτησεις απο εδω. Η Γερμανία αναγκαστικά κόπηκε αρχικά αλλα για την νεα εταιρεία θα ξαναμπει. δεν μπορεί να ξεκιναει με όλα τα δρομολόγια (το εχουμε πει πολλες φορες)

Για εμένα εξυπνη κίνηση (για να καθυσυχάσει και εμάσ εδω πάνω αφου έκοψε τα παντα), κραταει ενα όνομα το οποιο για τους έλληνες λεει πολλα και γιατι οχι και για σπασιμο στους γείτονες? :D

:arrow: Χρηστο, Στέφανε, Περικλή, Δημήτρη θυμήστε μου να το συζητήσουμε απο κοντά το θέμα :D
 
και κάτι ακόμα

η LH & LX χρησιμοποιούν πολλές εταιρείες για την παρτη τους, γιατί να μην το κάνει και η οα?
augsburg airways, contact air, eurowings κτλ κτλ κτλ η μακεδονικές τουλάχιστον θα είναι και δημιουργεία των ΟΑ.
 
Πολύ έξυπνη η κίνηση του Βγενόπουλου με όποια μορφή και αν θελήσει να την αναπτύξει την εταιρία. :great:
 
Σε σημερινό άρθρο του Αγγελιοφόρου της Θεσσαλονίκης για τις Μακεδονικές Αερογραμμές, διαβάζω ότι υπάρχουν σκέψεις ακόμα καί για υπερατλαντική πτήση προς Καναδά! :D
 
Απο ατομα που λενε τον διαδρομο απο- προσγειωσης αεροδιαδρομο, μπερδευουν το Α340 με το Β747, δεν περιμενω κατι εξυπνο... Δεν τους τραβαει καμμια μηνυση ο Βγενο για συκοφαντια; Το συνηθιζει.. :lol:
 
Top