dab4coins
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/02/2008
- Μηνύματα
- 181
- Likes
- 13
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Όχι δεν αστειεύομαι καθόλου!Απλά για άλλη μια φορά ο Βγενόπουλος δείχνει ότι ξέρει να μεγιστοποιεί τα ωφέλη οποιασδήποτε κίνησής του..Πιστεύω ότι η αγορά της Θεσσαλονίκης και της Β.Ελλάδας εκτός από αρκετά μεγάλη πληθυσμιακά,απευθύνεται σε ευρύτατο τουριστικό κοινό του εξωτερικού ενώ έχει και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά διαφοροποιημένα και εξειδικευμένα σε σχέση με την Αθήνα(πχ εντονότατη κίνηση προς αγορές όπωσ Γερμανία,Ρωσία,Ουκρανία,Εύξεινο Πόντο για τις οποίες μάλιστα έχουν εκφράσει ενδιαφέρον Astra/Athens) επομένως σηκώνει και μια δικιά της "ημιαυτόνομη" εταιρία..
Καθαρή επίκληση στο συναίσθημα(είπαμε,μετρ ο άνθρωπος..) του Θεσσαλονικιού που απαιτεί να έχει τη δική του έκδοση αυτού που έχει και ο Αθηναίος..Δεν ξέρω κατά πόσο το callsign ή ο τριγράμματος κωδικός επηρεάζουν διαδικαστικά ή λειτουργικά τις δυο εταιρίες αλλά κατά τη γνώμη μου δεν πρόκειται για τίποτα παραπάνω από ένα δευτερεύον hub ή focus city ή όπως θέλετε πείτε το της νΟΑ στο Μακεδονία..
Καθαρή επίκληση στο συναίσθημα(είπαμε,μετρ ο άνθρωπος..) του Θεσσαλονικιού που απαιτεί να έχει τη δική του έκδοση αυτού που έχει και ο Αθηναίος..Δεν ξέρω κατά πόσο το callsign ή ο τριγράμματος κωδικός επηρεάζουν διαδικαστικά ή λειτουργικά τις δυο εταιρίες αλλά κατά τη γνώμη μου δεν πρόκειται για τίποτα παραπάνω από ένα δευτερεύον hub ή focus city ή όπως θέλετε πείτε το της νΟΑ στο Μακεδονία..