Minoan Air

  • Thread starter Thread starter SkyPan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Minoan Airlines

Λογικα φιλε Alex96 αφου οι συμβασεις ειναι για 04 χρονια,μαλλον τοσο θα ειναι και η επιδοτηση,δεν το γνωριζω...Τωρα ας μην αποκλειουμε μελλοντικα σχεδια,μακαρι να υπαρξουν γιατι θα ειναι καλο για ολους,αρκει οι επιχειρηματιες που ειναι απο πισω να βαλουν χρημα.
 
Re: Minoan Airlines

Πάντως κάποιοι επιχειρηματίες (πχ ZF,ΑSL κ.α.) απέτυχαν γιατί εμπιστεύθηκαν λάθος ανθρώπους.
Ας το λάβει αυτό υπ'οψη ο επιχειρηματίας-χρηματοδότης των Μινωικών Αερογραμμών.
 
Re: Minoan Airlines

Κάτι τελευταίο ας πω...και δε θα ασχοληθώ αλλο αν ειναι καλή η κακή η ΜΙΝ.

Θα ήταν καλό για αρχή να έδιναν στην ΜΙΝ 2-3 γραμμές το πολύ για να δουν τι έργο προσφέρει, και στον επόμενο διαγωνισμό αν έχουν προσφέρει αυτό που πρέπει να της δώσουν παραπάνω.
 
Re: Minoan Airlines

Ευτυχως ή δυστυχως αν μειοδοτησει θα παρει αρκετες,κανενα νεο για τις οικονομικες προσφορες?
 
Re: Minoan Airlines

Ας το ξαναπούμε άλλη μία φορά.
Πρώτα η εταιρεία πρέπει να περάσει απο τις τεχνικές προσφορές, και μετά να ανοιχτεί ο φάκελος των οικονομικών. Αν η ΜΙΝ και κάθε ΜΙΝ κοπεί απο τις τεχνικές, δεν παίζει ρόλο αν έδωσε το χαμηλότερο τίμημα.

Στις τεχνικές προσφορές, υπάρχει και η τιμή του Ναύλου!!!!

Οικονομικές προς το παρόν δεν έχουν ανοιχτεί. Να είσαι σίγουρος μόλις ανοιχτούν θα μαθευτεί αμέσως.
 
Re: Minoan Airlines

piperwarrior":193k9rs0 said:
Προς το παρόν 2 άτομα έχω δει που πραγματικά έχουν ακούσει πράγματα, φήμες και διαρροές από τον χώρο. Ο throwaway και η Ανδριάννα. Throwaway για να έχεις ακούσει και εσύ αυτά που έχεις ακούσει, θα έχεις ακούσει ότι βρίσκονται άτομα από την SKyexpress πίσω από τις Μινωικές (το μεταδίδω σαν φήμη και μόνο αλλά προσωπικά έχω ακούσει το όνομα Τσαγκαράκη, αν και δεν φαίνεται πουθένα, τουλάχιστον στο διαδίκτυο που το έχω ψάξει). Και ερωτώ εάν ειναι αλήθεια αυτό: γιατί η δημιουργία νέας εταιρίας και όχι απλά επέκταση της πρώτης;

Και όσον αφορά την εξήγηση σου για το θέμα Καρατζαφέρη. Το βλέπεις αθώο και μπράβο σου, απλά εγώ μιας και παραμένω στην Ελλάδα είμαι λιγάκι πιο καχύποπτος...
Είμαι καχύποπτος φερ' ειπείν στην αποχώρηση από το κόμμα τους δύο ατόμων, όπου ο ένας εμπλέκεται ήδη σε σκάνδαλο με απευθείας ανάθεση (λέω σκάνδαλο γιατί το ακούω πια από άτομα άσχετα από τον αεροπορικό χώρο, που δεν ασχολούνται με την εξέλιξη του διαγωνισμού) και ο άλλος δήλωσε πως θα παραιτηθει από την έδρα του αν του ζητηθεί αλλά μόνο μετά από την ψήφιση του νομοσχεδίου για το καμποτάζ.

Δεν θα αναλύσω περαιτέρω την καχυποψία μου, ο καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα και κάνει τις δικές του εικασίες. Απλά το αναφέρω έτσι... Food for thought φίλοι μου, food for thought!

φίλε μου piperwarrior δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο πολύ έχω γελάσει με όλα αυτά που διαβάζω καθημερινά για την συγκεκριμένη εταιρεία....και σ 'ευχαριστώ που πιστεύεις το ότι έχω γράψει εδώ μέσα....θα σας πω μόνο δύο λέξεις ακόμα....πόσο δύσκολο είναι για όλους σας να καταλάβουν ότι πίσω από την καινούργια εταιρεία είναι τα δυο άτομα που δημιούργησαν την σκαι εξπρές??? τσαγκαράκης-μαυραντωνάκης?? πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν οτι κάποιος δεν ανέχεται τον γρύλο (σουισπορτ) εκεί μεσα και επειδη δεν μπορεί να τον βγάλει ...απλά κάνει αλλη εταιρεία και φεύγει αυτός!!δεν υπάρχει καμμία περίπτωση συνεργασίας!!! :!: περιμένετε όπως σας έχω ξαναπεί και όλα θα φανούν....υπομονή!!!!
 
Re: Minoan Airlines

Την ΜΙΝ είτε θα την πετάξουν εντελώς απο τον διαγωνισμο (λόγω το σουσουρο που έχει γίνει για μια εταιρεία που μόλις έγινε) είτε θα τις δώσουνε 2-3 γραμμές για να δουν τι πτηρικό έργο θα δείξει η εταιρεία. Παραπάνω δεν πρόκειται να πάρει...η ΥΠΑ δυστυχώς, ίσως και ευτυχώς μπορεί και κάνει θαύματα και μαγικά στους διαγωνισμούς. Το έχει δείξει και η ιστορία.

Φίλε VOG ειλικρινά θα σκάσω με εσένα...τι ώφελος έχεις εσυ από την ΜΙΝ. Σαν εξήγηση δίνω ότι είσα εργαζόμενος ή πρόκειται να δουλέψεις για την ΜΙΝ αν πάρουν γραμμές. Κούλαρε λίγο, κι αλλοι είναι εργαζόμενοι εδω μέσα από άλλες εταιρείες και οι θέσεις τους δεν είναι εξασφαλισμένες λόγω άγονων.

Υπομονή 2-3 βδομάδες ακόμα και όλα θα μαθευτούν.


Και κάτι τελευταίο...λίγο gossip αυτά που γράφει στο τέλος η ανδριάννα τα έχω ακούσει κι εγώ. Ισως είναι φήμες, ισως λίγο και η ράδιο αρβύλα. Ιδωμεν.
 
Re: Minoan Airlines

1. Το F50 - Σύγχρονο ή όχι
Παρατηρώ ότι το θέμα του σύγχρονου ή όχι σχολιάζεται ξανά. Δεν θα προσπαθήσω να πείσω κανένα σας διότι το θεωρώ ‘waste of time and effort’. Όμως θα σας δώσω μερικές συμβουλές, ειδικά σε όσους είναι μεγαλύτεροι από μένα (εσύ που ήσουν 3 ετών το ’58 μου ρίχνεις μια επταετία). Αν θέλετε να έχετε εμπεριστατωμένη γνώμη σε ένα θέμα μην αρκείστε στο διαδίκτυο (πχ Wikipedia) διότι αν δεν έχετε τις απαιτούμενες γνώσεις δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε τη σαβούρα από τα σωστά. Να αναφέρεστε σε επίσημα δημοσιεύματα, ακαδημαϊκά συγγράμματα/βιβλία, εγχειρίδια κατασκευαστών κλπ. Το Wikipedia, για όλα τα θέματα, αναφέρεται σε πέντε επιγραμματικά χαρακτηριστικά που έχει αρπάξει από δω και από εκεί, που μπορεί να είναι σωστά (μπορεί όμως και όχι) χωρίς να κάνει επιστημονικά εμπεριστατωμένη ανάλυση διότι δεν υπάρχει επιστημονικός συντάκτης. Δεν αναφέρει τίποτα περισσότερο από ότι ανέφερα και εγώ. Δηλαδή ότι το F50 έχει βασιστεί στην εμπειρία του F27, όπως το 737 classic και NG στην εμπειρία του 737-100/200, δηλαδή του 1950. Δεν πετάς στα σκουπίδια ένα καλό design επειδή έχει περάσει μισός αιώνας. Το ίδιο και τα ακόμα σε παραγωγή Α330/340 σχεδιάστηκαν το 1980 όπως και το F50 άρχισε να παράγεται το 1986 με τη θερμοσυγκόλληση των δομικών μερών και την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων. Το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες μέθοδοι δεν έχουν αντικατασταθεί ακόμα και σήμερα τις καθιστά σύγχρονες ‘common sense!’.

2. 11 Γραμμές – 4 αεροσκάφη, βγαίνει?
Τα αεροπλάνα υπάρχουν για να πετούν. Οι 11 γραμμές απαιτούν περίπου 6.000 ώρες πτήσεις ετησίως, που σημαίνει ότι το έργο βγαίνει άνετα και με τρία (2.000 ώρες/α/φος) και με εφεδρεία. Το TDR (Technical Dispatch Reliability) των F50 ευρίσκεται σήμερα στο 99,45%, που σημαίνει μια ακύρωση σε κάθε 200 πτήσεις. Άρα βγαίνει και παραβγαίνει.

3. Κρατικοδίαιτη Εταιρεία
Σύμφωνα με πληροφορίες η ΜΙΝΟΑΝ δεν σκοπεύει να είναι κρατικοδίαιτη. Επίσης γνωρίζω ότι στο επιχειρηματικό σχέδιο που κατέθεσαν στην ΥΠΑ/Δ1 για την εμπορική άδεια δεν περιέχουν καν τις άγονες. Αν ολοκληρωθεί η επένδυση που ισχυρίζονται ότι θα κάνουν και αν φέρουν τα άλλα δύο F50 καθώς επίσης αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες που έχω ότι το 2013 θα αρχίσουν με ένα στόλο 3 Α320 για charter, νομίζω ότι θα είναι καλό για τον τόπο.

4. Sky Express – Τσαγκαράκης - Μαυραντωνάκης
Αναμφισβήτητα η Sky Express παραμένει το πιο πετυχημένο εγχείρημα στην ιστορία της ελεύθερης αεροπορίας στην Ελλάδα. Μετά την Α3, είναι η μακροβιότερη ιδιωτική αεροπορική εταιρεία 2005 – 2012! Ο λόγος είναι απλός, οι δύο ιδρυτές της (ένας αεροπόρος της Οξφόρδης – Τσαγκαράκης και ένας αεροναυπηγός του Imperial - Μαυραντωνάκης) ήταν επαγγελματίες και το έκαναν από μεράκι. Η ιδιότητα του επαγγελματία όμως δεν τους έκανε και επιχειρηματίες (ζητώντας συγγνώμη και από τους δύο, μπορεί να είναι άριστοι επαγγελματίες, επιχειρηματίες όμως είναι …άστο καλύτερα γιατί θα πω βαριά κουβέντα). Ήταν λοιπόν αναμενόμενο κάποια στιγμή η Εταιρεία να μεγαλώσει και να χρειαστεί τις πιστοδοτικές ευκολίες που μπορεί να προσφέρει μόνον ένας επιχειρηματίας. Εκτιμώ επομένως ότι αυτό το διαπίστωσαν για αυτό και αποσύρονται (ή αποσύρθηκαν – δεν γνωρίζω) από τη μετοχική σύνθεση της Εταιρείας. Τώρα, να κάνουν άλλη Εταιρεία, δεν τους θεωρώ τόσο ηλίθιους, το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρών σοφών! Το να ασχοληθούν με άλλη Εταιρεία επαγγελματικά, μπορεί να παίζει, θα ήταν άλλωστε τιμή για κάθε επιχειρηματία να τους έχει μαζί του και αν παίξουν στην ΜΙΝΟΑΝ (μακάρι) να είστε σίγουροι ότι η Εταιρεία θα απογειωθεί!
 
Re: Minoan Airlines

Αγαπητοι φιλοι,
Ηδη ο Τσαγκαρακης αποσυρθηκε,η SE αγοραστηκε 100% απο το Γρυλλο.
 
Re: Minoan Airlines

ANDRIANNA12":5fin1z6n said:
φίλε μου piperwarrior δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο πολύ έχω γελάσει με όλα αυτά που διαβάζω καθημερινά για την συγκεκριμένη εταιρεία....και σ 'ευχαριστώ που πιστεύεις το ότι έχω γράψει εδώ μέσα....θα σας πω μόνο δύο λέξεις ακόμα....πόσο δύσκολο είναι για όλους σας να καταλάβουν ότι πίσω από την καινούργια εταιρεία είναι τα δυο άτομα που δημιούργησαν την σκαι εξπρές??? τσαγκαράκης-μαυραντωνάκης?? πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν οτι κάποιος δεν ανέχεται τον γρύλο (σουισπορτ) εκεί μεσα και επειδη δεν μπορεί να τον βγάλει ...απλά κάνει αλλη εταιρεία και φεύγει αυτός!!δεν υπάρχει καμμία περίπτωση συνεργασίας!!! :!: περιμένετε όπως σας έχω ξαναπεί και όλα θα φανούν....υπομονή!!!!

Ε, και τι πειραζει αν ειναι και οι δυο στις Μινωικες;;;;;. Υπαρχει τιποτε το μεμπτο εδω;. Κανουν τιποτε το παρανομο και δεν το ξερουμε; (Αν οντως ισχυει αυτο...). Και που ξερεις εσυ οτι δεν ανεχονται τον Γρυλλο;. Μηπως παιζει τιποτε αλλο που δεν γνωριζεις εσυ;. Και στο κατω κατω μακαρι να ειναι αυτοι οι ανθρωποι στις Μινωικες γιατι εχουν να προσφερουν πολλα με την εμπειρια τους τοσα χρονια στο χωρο!
 
Top