Minoan Air

  • Thread starter Thread starter SkyPan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Minoan Airlines

Αγαπητε Airlaw,
Οπως θα εχεις παρακολουθησει στις λιγες μερες που ειμαι μελος εχω υποστηριξει και εγω οτι η MIN εχει δεχτει μεγαλο πολεμο χωρις καν να εχει ξεκινησει ακομα,κατι για το οποιο δεν συμφωνω.Πρεπει να δουμε τα πεπραγμενα της πρωτα και μετα να μιλησουμε,υπαρχει αλλωστε η προκαταληψη λογω ZF.
Απορια....Εαν οι ενστασεις επι των τεχνικων προσφορων εχουν πραγματι αποριφθει,και η οικονομικη της προσφορα ειναι χαμηλοτερη των υπολοιπων,πως μπορει η επιτροπη διαγωνισμου της ΥΠΑ να την *πεταξει* εξω απο την στιγμη που ο διαγωνισμος ειναι κυριως μειοδοτικος? Και ποτε επιτελους θα ανοιχτουν αυτες οι προσφορες?
 
Re: Minoan Airlines

throwaway":1gdavhvh said:
Φαίνεται ότι ο κύριος/κυρία από τα Κύθηρα που σχολιάζει την παρέμβαση Καρατζαφέρη έχει αρκετό μένος για τις νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες όπως αυτή της ΜΙΝΟΑΝ και απορώ από πού πηγάζει

Από τα 64 ευρώ που μου χρωστά ακόμη η ZF για πτήση που ακύρωσε επειδή το αεροσκάφος της δεν έπερνε μπροστά και από τις ατελείωτες ώρες ταλαιπωρίας και καθυστερήσεων που μου πρόσφερε στο σύντομο διάστημα που πέρασε από το τόπο μας! Και να σκεφτεί κανείς ότι η ZF εκτελούσε πτήσεις ήδη 10 μήνες πριν αναλάβει άγονες γραμμές σε αντίθεση με την MINOAN που φιλοδοξεί να ξεκινήσει με αυτές...

throwaway":1gdavhvh said:
Αν δεν είναι στημένο καρτέλ ΟΑ/Α3 όλες οι πτήσεις εσωτερικού σε τιμές και σε ώρες αναχώρησης τότε τι είναι? Αν η πώληση/εκχώρηση των παραδοσιακών SLOT του Λονδίνου, Παρισίων, Βρυξελλών κλπ. του Βγενόπουλου στον Βασιλάκη δεν είναι παράδοση άνευ όρων τότε τι είναι? Αν η παροχή handling της ΟΑ προς την Α3 στον ΑΙΑ δεν είναι συνεργασία και όχι ανταγωνισμός τότε τι είναι? Αν η συρρίκνωση της ΟΑ από πραγματική Αεροπορική Εταιρεία σε περιφερειακό μαγαζάκι δεν είναι παράδοση άνευ όρων (ή με όρους - ποιος ξέρει) τότε τι είναι? Κύριε ή κυρία από τα Κύθηρα αυτός είναι ο υγιής ανταγωνισμός που θέλετε στην χώρα σας?

Λυπάμαι που είμαι τόσο ηλίθιος και αδυνατώ να καταλάβω τι σχέση έχει ο ανταγωνισμός με τις άγονες γραμμές! Αλλά όπως είπατε και σε προηγούμενο post δεν είστε καν κάτοικος Έλλάδος άρα δεν μένετε σε άγονη γραμμή. Άρα ότι και να πούμε δεν πρόκειται να καταλάβει ο ένας τον άλλον!

ΤΕΣΠΑ! Όπως έχω πει και σε προηγούμενη ανάρτησή μου, αν η ΜΙΝΟΑΝ αναλάβει κάποιες γραμμές θα κριθεί στη πράξη για το αν είναι κακή ή καλή. Όπως επίσης έχω πει όμως, θα πρέπει να κάνει μεγάλη προσπάθεια για να φθάσει το επίπεδο εξυπηρέτησης που έχουμε σήμερα!
 
Re: Minoan Airlines

Aγαπητε φιλε απο Κυθηρα,
Εχουμε δικιο να ειμαστε αγανακτισμενοι απο την ZF(και εμεις εδω απο αυτη εξυπηρετουμασταν,και κατι μου λεει οτι κα παλι απο την MIN θα εξυπηρετηθουμε),ομως η προηγουμενη κακη εμπειρια,δεν αποτελει προαγγελο κακης εξυπηρετησης απο μια ενδεχομενη αναληψη της γραμμης απο την MIN,εξαλου θα εξυπηρετει λιγοτερες πτησεις αφου θα εχει μονο αγονες,και αρα και μικροτερες καθυστερησεις λογω τεχνικων προβληματων κτλ..
Οντως θελει μεγαλη προσπαθεια απο μερους τους για να φτασουν στο επιπεδο εξυπηρετησης των αλλων,αλλα ασ ελπισουμε οτι θελουν και μπορουν.
 
Re: Minoan Airlines

VOG":1ngkx3li said:
αρα και μικροτερες καθυστερησεις λογω τεχνικων προβληματων κτλ..
Αυτο απο που προκυπτει? Ας πουμε οτι η εταιρια παιρνει και τα 11 δρομολογια, πολλα απο τα οποια τη καλοκαιρινη σεζον πρεπει να εκτελουνται καθημερινα, και τα οποια εκτελει με 4 αεροσκαφη (συνολικα τοσα εχει η εταιρια). Ποσες πτησεις θα φορτωσεις στην peak μερα στο καθε ενα? Και αν χαλασει 1 απο αυτα οι πτησεις που ειχε να εκτελεσει πως θα γινουν?
Ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ αβασιμος ο συλλογισμος σου, ΕΚΤΟΣ αν τα Fokker της Minoan Air ειναι τα μονα τα οποια δεν θα παθαινουν ΠΟΤΕ τεχνικα σε ολο το κοσμο. Εγω ξερω οτι το θεμα ειναι ποσα αεροσκαφη εχεις stand by και ποσα πληρώματα εχεις διαθεσιμα ωστε να κανουν της πτησεις σε περιπτωση που κατι στο προγραμμα παει στραβα! Δε πα να πετας σε 1 προορισμο? Αν εχεις ενα αεροπλανο και χαλασει ΤΕΛΟΣ. Εχεις καθυστερηση/ακυρωση.
 
Re: Minoan Airlines

Βάσει των γραμμών που έχει ζητήσει η Minoan, τα 3 Fokker επαρκούν (και με το παραπάνω). Ίσως το ένα χρειαστεί να σταθμεύσει SKG (ή θα χρειαστεί να το φέρει με άλλο τρόπο). Οπότε μένει 1 spare.
 
Re: Minoan Airlines

Φίλε NFEE έχεις γνώση του τι γράφεις..... καλύτερα πρίν γράψουμε κάτι να ρωτάμε για να μάθουμε πρώτα
 
Re: Minoan Airlines

Στις τεχνικές προσφορές οι εταιρείς πρεπει να αποδείξουν με βάση το στόλο τους ότι βγαίνει το πρόγραμμα πτήσεων τους καθώς και ότι υπάρχει και διαθέσιμο σκάφος για ώρα ανάγκης.
 
Re: Minoan Airlines

Αγαπητε φιλε NFEE,
Συμφωνω και εγω με τους υπολοιπους,εξαλλου στην καλυτερη περιπτωση η MIN πιστευω οτι θα παρει 7-8 γραμμες,πολυ λιγοτερες απ'οτι εκτελουσε η ZF,αρα σαφως και βγαινουν τα δρομολογια,και ελαχιστοποιουνται οι πιθανοτητες για μεγαλες καθυστερησεις.
Επισης αν πιστεψουμε αυτα που ακουγονται τοτε θα εχει 02 ακομη αεροσκαφη μεχρι το καλοκαιρι.Μην απομονωνεις φρασεις μου που διαστρεβλωνουν το νοημα αυτων που λεω,και δεν λεω οτι τα fokker τησ ΜΙΝ δεν θα χαλασουν,αλλα μπορει να ανταπεξερθει καλυτερα απ'οτι η ZF
 
Re: Minoan Airlines

Τι capacity θα έχουν τα F50 της Minoan; Παρακάτω συγκεντρώνω τις ελάχιστες συχνότητες και ελάχιστες προσφερόμενες θέσεις για τα δρομολόγια που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον.

από Αθήνα
Αστυπάλαια -> 6 πτήσεις με 240 θέσεις τουλάχιστον (40θεσιο)
Ικαρία -> 9 πτήσεις με 540 θέσεις τουλάχιστον (60θεσιο)*
Λέρο -> 12 πτήσεις με 600 θέσεις τουλάχιστον (50θεσιο)
Κύθηρα -> 8 πτήσεις με 400 θέσεις τουλάχιστον (50θεσιο)
Σητεία -> 7 πτήσεις με 490 θέσεις τουλάχιστον (70θεσιο)*
Σκιάθο -> 7 πτήσεις με 490 θέσεις τουλάχιστον (70θεσιο)*
Κάρπαθο -> 10 πτήσεις με 600 θέσεις τουλάχιστον (60θεσιο)*

από Θεσσαλονίκη
Καλαμάτα -> 5 πτήσεις με 300 θέσεις τουλάχιστον (60θεσιο)*
Χίο -> 5 πτήσεις με 400 θέσεις τουλάχιστον (80θεσιο)*
Σάμο -> 5 πτήσεις με 400 θέσεις τουλάχιστον (80θεσιο)*
Κέρκυρα -> 4 πτήσεις με 240 θέσεις τουλάχιστον (60θεσιο)*

Στα δρομολόγια με (*) είναι προφανές πως θα πρέπει να εκτελεί περισσότερα δρομολόγια από τα εβδομαδιαία ελάχιστα για να καλύψει την ελάχιστη απαιτούμενη χωρητικότητα.

Πάντως το θέμα είναι να έχει και τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει και την επιπλέον θερινή ζήτηση που προκύπτει προς πολλούς από τους παραπάνω προορισμούς και η οποία δεν καλύπτεται από τις ελάχιστες θέσεις. Π.χ. πέρυσι η Astra για Χίο εκτελούσε 7 πτήσεις/εβδομάδα στην high season με αεροσκάφος 112 θέσεων και αντίστοιχα η Aegean πετούσε για Κέρκυρα με Α319 επίσης σε μεγαλύτερη συχνότητα από την ελάχιστη προβλεπόμενη.
 
Re: Minoan Airlines

Με τήρηση των προδιαγραφών είχε αναλάβει τα δρομολόγια και η "Αθηναϊκές Αερογραμμές" και είδαμε τη κατάληξη,IATA/TASO.
Αλλά έχω ένα ερώτημα προς όλους και συγχωρέστε με αν έχει ήδη διατυπωθεί:Πόσο "υγιή" και θεμιτή κρίνουμε μια προσπάθεια που για το ξεκίνημά της βασίζεται (αποκλειστικά;) στην επιδοτούμενη από το κράτος υπηρεσία;Σε δυο χρόνια,αν δε κάνω λάθος,οι επιδοτήσεις θα σταματήσουν.Ακόμα όμως και αν δε σταματήσουν,τι θα κάνει η εταιρεία εκτός από αυτές;
 
Top