Missing luggage

Και μετα λενε για την Αλιταλια και τα χαλια της...... :great:
 
Οποτε να στειλω τις αποδειξεις στην ελληνική Lufthansa?
 
Πήρε σήμερα η μητερα μου την ελληνική lufthansa να ρωτήσει που να στείλω τις αποδείξεις και τις είπαν ότι δεν δικαιούμαι χρήματα πίσω....
 
ΕΦΥΓΕ Η ΕΤΙΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΛΙΤΣΑ

Καλησπερα . Αν η ετικετα που μπαινει στο χερουλι της βαλιτσας φυγει , η βαλιτσα ειναι ευκολο μετα να βρεθει;
 
Re: ΕΦΥΓΕ Η ΕΤΙΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΛΙΤΣΑ

Θεωρητικα, ναι. Οταν περνανε το Tag στο χερουλι, κολλανε και στην αποσκευη ενα αυτοκολλητο με το tag number.
Στην πραξη... δεν θα ημουν και πολυ αισιοδοξος.
 
Μου 'χει τύχει και τελικά την βρήκαν: η αναγνώριση γίνετε με την περιγραφή που τους δίνεις : όταν την χάνεις έχουν καμιά 20αρια φωτογραφίες από τύπους αποσκευών και με το χρώμα έχεις κάποιες ελπίδες αν δεν έχουν μαζευτεί εκατοντάδες ίδιες (πχ samsonite κλασική, σκληρή, μαύρη). Για αυτό είναι πάντα καλό να έχουμε ένα δικό μας tag με το όνομα μας και το αεροδρόμιο βάσης μας και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά σε μια τσέπη.
 
Υπάρχει κάπου κάποιο content list που πρεπει να συμπληρώσω για να στείλω στη Lufthansa ή απλά φτιάχνω ένα excel και τους στέλνω?

(είναι 5 μέρες και ακόμα δεν έχουν εντοπίσει τη βαλίτσα).
 
Να ανφέρω ότι ακόμα δεν έχει βρεθεί η βαλίτσα και η lufthansa δεν μου έχει ζητήσει να στείλω content list της βαλίτσας και γενικότερ δεν έχει απαντήσει κανένα email μου. Ξέρετε τι θα πρέπει να κάνω;
 
Για δοκιμασε να πας στην τοπικη ΥΠΑ ....διαφορετικα πηγαινε δια νομικου προσωπου
 
Αγαπητέ/ή magica,
το Φεβρουάριο που μας πέρασε ταξίδευα οικογενειακώς στο Ταλλίν και η Lufthansa εκτός του ότι "ξέχασε" δύο παιδικά καρότσια στη Φραγκφούρτη, έχασε και μία βαλίτσα μας.
Αποζημιωθήκαμε για το ποσό των (περίπου) 1150€. Απ' όσο θυμάμαι είχα συμπληρώσει ένα έντυπο που μου έδωσαν στο "lost & found" του Ταλλίν και το είχα στείλει με φαξ σε κάποιο τηλέφωνο στα γραφεία τους στη Φραγκφούρτη (όταν πλέον είχαμε επιστρέψει στην Αθήνα). Είχα γράψει αναλυτικά τι περιείχε η βαλίτσα καθώς και τα έξοδα που έκανα εκεί λόγω μη άφιξης των καροτσιών. Φυσικά είχα κρατήσει και τις πρωτότυπες αποδείξεις (τις οποίες δε μου ζήτησαν)
Τα χρήματα πιστώθηκαν στην κάρτα με την οποία είχα εκδόσει τα εισιτήρια. Μάλιστα, δε με ενημέρωσαν καν ότι μας αποζημίωσαν και τυχαία κατάλαβα ότι είχαν καταθέσει τα χρήματα.
Να ξέρεις ότι κανένας από την εταιρεία δεν πρόκειται να σου πει τις κινήσεις που πρέπει να κάνεις.
Ρίξε μια ματιά σε αυτό το λινκ:
http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... 71151&l=en

@SX-Petros:
α) Στην τοπική ΥΠΑ δε χρειάζεται να πάει. Το πολύ πολύ να της κοινοποιήσει την αλληλογραφία που θα έχει με την εταιρεία.
β) Νομικά πρόσωπα ΔΕΝ είναι οι δικηγόροι (αν αυτό εννοείς).
 
Top