Μισθοί Ιπταμένων

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
@Α300
A300":1gsornyr said:
Φυσικά και είναι αυταπόδεικτο ότι τα μινιμουμ προσόντα μπορεί να τιθενται απο το διαγωνισμό αλλά τελικά καθοριζονται απο αυτους που συμμετέχουν...
Σε ένα διαγωνισμό ΔΕΝ υπάρχουν ελάχιστα προσόντα, αλλά ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ προσόντα.
Επαναλαμβάνω ότι, όταν ένας διαγωνισμός ζητά π.χ. αεροσυνοδούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τότε ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ όσοι υποψήφιοι κατέθεσαν, ως βασικό τίτλο σπουδών, πτυχίο ΑΕΙ.
Τα προσόντα καθορίζονται (ευτυχώς) από νόμους και προεδρικά διατάγματα (όσο πολύπλοκα κι αν είναι αυτά) και όχι από του ίδιους τους υποψηφίους. Από τους υποψήφιους καθορίζεται (άτυπα) ο αριθμός των (απαιτούμενων για την πρόσληψη) μορίων.
Πέρα από τον βασικό τίτλο σπουδών, μοριοδοτούνται και άλλα προσόντα όπως ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία, κατοχή δεύτερου τίτλου σπουδών (της ίδιας κατηγορίας εκπαίδευσης) συναφούς με την προκυρησσόμενη ειδικότητα κλπ.
Αν μελετήσεις μια προκήρυξη (εδώ μπορείς να βρεις πολλές), μπορείς να διαπιστώσεις τα παραπάνω και ο ίδιος.
Σε προηγούμενο ποστ σού είχα προτείνει να μου στείλεις πμ για να σου διευκρινήσω πώς έχει ΑΚΡΙΒΩΣ το όλο θέμα (μια και το συγκεκριμένο τυχαίνει να το γνωρίζω πάρα πολύ καλά), αλλά δεν ενδιαφέρθηκες.
fotis":1gsornyr said:
...Επειδή όμως αν το συζητήσουμε εδώ, θα ξεφύγουμε από το θέμα, μπορείς να μου στείλεις πμ για διευκρινήσεις.
Παρ' όλα αυτά συνεχίζεις να υποστηρίζεις τα ίδια (κάποιες φορές μάλιστα πουλώντας πνεύμα)
A300":1gsornyr said:
Όπα! Πλακώσανε οι 'χειρΗσταράδες'...χεχε...thanks for making my point crystal clear... :mrgreen:
και
A300":1gsornyr said:
Fotis, το ηθελες αυτο που έγραψες ή σου ξεφυγε;
και
A300":1gsornyr said:
Φυσικά και είναι αυταπόδεικτο ότι τα μινιμουμ προσόντα μπορεί να τιθενται απο το διαγωνισμό αλλά τελικά καθοριζονται απο αυτους που συμμετέχουν...
για κάτι που (απ' ότι φαίνεται) δε γνωρίζεις.
 
Σε καμία αεροπορική ευαιρία στον κόσμο οι αποζημιώσεις ή τα εκτός έδρας όπως τα λέμε εδώ στην Ελλαδίτσα δεν ονομάζονται μπόνους ή έξτρα. Μπόνους και έξτρα έχουνε σε τράπεζες, βιοτεχνίες, ποδοσφαιρικές ομάδες κτλ. Παγκοσμίως και διεθνώς αυτό που οι ξενοφερμένοι μας ονόμασαν μπονους και εξτρα λέγεται στον αεροπορκό κλάδο per diem ή allowance, και υπολογίζεται στα πλαίσια των κανονικών μηνιαίων αποδοχών του ιπταμένου (για του λόγου το αληθές μπορείτε να διαβάσετε μια οποιαδήποτε προκήρυξη ξένης αεροπορικής εταιρίας-κατά προτίμηση κάποιας που δεν πετάει μόνο σε χώρες με εμφύλιο ή χολερα), στον κανονικό του λοιπόν μισθό, ήτοι, ως επιπλέον του βασικού μισθού, που είναι η σωατή ορολογία στα ελληνικά, για αυτό που ερμηνεύσατε ως 'κανονικό' και που εγώ ποτέ δεν ανέφερα ως τέτοιο.

Τις μομφές περί άγνοιας ή πλάκας τις αντιπαρέρχομαι με ύστατη αδιαφορία, αλλά θα παρακαλούσα να ακούσουμε και μια άλλη άποψη στο thread, και αν γίνεται από Έλληνες εργαζόμενους σε αεροπορικές εταιρείες. Αν ενδιαφέρεται κανείς.

ΥΓ. Skyhawk, ευχαριστώ που έληξε επισήμως απασχόλησή σου μαζί μου, γιατί ούτως ή άλλως δεν με αφορά προσωπικά ή άποψη των Αμερικανών ή των φιλοαμερικανών για την εργασία στην Ελλάδα και οπουδήποτε αλλού.
 
Άμα λέω εγώ ότι το έχεις ρίξει στην πλάκα , άδικο έχω ?

A300":2sslllxs said:
Οι διανυκτερεύσεις και οι αποζημιώσεις δεν είναι Μπόνους, ούτε κάτι έξτρα, είναι μέρος του κανονικού μισθού

A300":2sslllxs said:
στον κανονικό του λοιπόν μισθό, ήτοι, ως επιπλέον του βασικού μισθού, που είναι η σωατή ορολογία στα ελληνικά, για αυτό που ερμηνεύσατε ως 'κανονικό' και που εγώ ποτέ δεν ανέφερα ως τέτοιο.

Παρεπιπτόντως, τί πάει να πεί "σωατή" ? Δεν πιστεύω να είναι λάθος εκ' παραδρομής, καθώς ΙΣ/Φ δέν κάνουν λάθη. Ούτε ορθογραφικά ούτε εκ' παραδρομής. Δεν το δικαιολογεί το μορφωτικό τους επίπεδο. Μόνο τίποτα αμόρφωτοι (πχ πιλότοι-οδοκαθαριστές και καθαρίστριες) κάνουν λάθη. *


* Μήν κρίνεις ίνα μήν κριθείς :wink:
 
Να πω πως συμφωνώ με gonso, B747-400F, SkyΗawk και το μόνο που έχω να προσθέσω είναι υπό μορφή ερώτησης προς τον Α300.

Σκέψου και προβληματίσου… Και αν θες μας απαντάς:
Μήπως έχεις υπερτιμήσει λιγάκι την δουλειά των αεροσυνοδών και έχεις από την άλλη υποτιμήσει ελαφρώς τη δουλειά των πιλότων;;
Λέω μήπως…
 
Θα ήθελα να επανέρθω στο θέμα και να ρωτήσω με τι μισθό ξεκινάει κάποιος σήμερα ως συγκυβερνήτης στις δυο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες που υπάρχουν στην ελλάδα
 
Ευχαριστώ φίλε για το link.Πολύ διαφωτιστικό.Αν κατάλαβα καλά κάποιος που ξεκινάει με μισθό 1400ευρώ (αν είναι τυχερός και ξεκινήσει) πότε θα αποσβέσει τα ...μμύρια που έδωσε στη σχολή συν τις ευθύνες συν τα συνεχόμενα tests και συν τα όποια ιατρικά προβλήματα προκύψουν στο μέλλον (ιονίζουσα-ραδιομαγνητική ακτινοβολία). :cry: ( ΤΕΛΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ?)

ΥΣΤ:Το τελευταίο θα ήθελα να σχολιαστεί σε ξεχωριστό θέμα.
 
Μιλώντας πάντα για μισθούς Ελλάδας, διότι οι αντίστοιχοι μισθοί τουλάχιστον στην ΕΕ είναι περίπου διπλάσιοι, σε όλα τα επαγγέλματα / με το οξύμορο φαινόμενο τελευταία να ξεπερνάει ο μέσος όρος κόστους ζωής στην Ελλάδα από ατον αντίστοιχο της ΕΕ/ , πιστεύω πως ΑΞΙΖΕΙ φίλε asterixx25!
Γνωρίζεις πόσα παίρνει ένας γιατρός νεοδιοριζόμενος μετά από 15 χρόνια σπουδών στα 35/του σε ένα Νοσοκομείο / κι αν βρεί εργασία ?? Το βασικό 800 ευρώ!!
Ενώ ο τυχερός / αν προσληφθεί έγκαιρα / νεοπροσληφθείς πιλότος 23/αρης παίρνει όσα σχεδόν παίρνει ο σμηναγός στην ΠΑ , ο ανώτερος Δημόσιος υπάληλος, ο προϊστάμενος μιας Τράπεζας κλπ ..,μετά από πολλά χρόνια εργασίας.
Θα μου πείς ναι , μα οι πιλότοι είναι έτσι κι αλλιώς ........για το υπέυθυνο επάγγελμα που κάνουν ..... αριθμητικά συγκρινόμενοι με άλλες κατηγορίες εργαζομένων είναι ένας περιορισμένος αριθμός ειδικών εργαζομένων/ανθυγειϊνό επάγγελμα κλπ.....σωστά ,Ομως καλά είναι τα αρχικά ΚΑΘΑΡΑ 1.400 και σίγουρα θα αποσβέσει το κόστος σπουδών του καλύτερα ή συντομότερα , διότι ναι μεν το κόστος σπουδών στο Πιλότο είναι υψηλό και σε σύντομο χρόνο , αλλά το ίδιο εν κατακλείδι είναι και για το μέσο κόστος σπουδών για άλλες σπουδές σε μακρύτερο χρόνο.
Η διαπίστωση όμως είναι μία, δυστυχώς στις μέρες μας που οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες έχουν αλλάξει πλήρως από το παρελθόν σε σχέση με το τι προσδοκάς με αυτά που πληρώνεις για το κόστος σπουδών κλπ., ευτυχώς όμως η ελληνική οικογένεια "καλά κρατεί ακόμα" και φροντίζει εξολοκλήρου ή μερικώς να επωμισθεί ανεπιστρεπτή το κόστος σπουδών των παιδιών της κι έτσι κάπως είναι καλύτερα.
Δυστυχώς οι μέρες μας είναι αρκετά δυσκολότερες για όλους και βέβαια για τη μέση οικογένεια και τις σπουδές των νέων με μεγαλύτερη αβεβαιότητα και ανασφάλεια επαγγελματικού προσανατολισμού κλπ.
 
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου φίλε ECO.Όλες οι δουλειές έχουν τα ρίσκα τους αλλά για μια οικογένεια φαίνεται δυσβάσταχτο το ποσό να το δώσουν να σπουδάσει ο γιόκας τους για δυο χρόνια με 'αβέβαιο' μέλλον.Συγνώμη αν ξεφεύγουμε λιγο απο το θέμα.
 
Για να κάνω λίγο update στα στοιχεία του link, ένας νέος χειριστής στην Aegean βγάζει γύρω στα 1800 Euros το μήνα!
(Μου το είπε χειριστής της εταιρίας πριν από ένα χρόνο περίπου) Πιστεύω πως κάτι ήξερε...
Γιατί παίρνουν και κάποια extra χρήματα με την ώρα πτήσης για τα charter δρομολόγια.

Τώρα το αν αξίζει είναι άλλο θέμα. Έχω γράψει και παλιότερα πως αν το δούμε σαν ένα ακόμη επάγγελμα τότε φυσικά δεν αξίζει.
Αν όμως είσαι ποτισμένος με το μικρόβιο αξίζει, διότι είναι.... μονόδρομος :wink:

Γενικά όμως τη σήμερον ημέρα υπάρχουν πολλά άλλα επαγγέλματα για να πλουτίσεις...

Τέλος να πω πως ο φίλος ECO με κάλυψε απόλυτα.
Για τα ελληνικά δεδομένα ο μισθός και το όλο πακέτο στην Aegean είναι εξαιρετικό!
Κάνεις τη δουλειά που έχεις επιλέξει, σε μία αναπτυσσόμενη εταιρία, με ολοκαίνουρια εργαλεία για να κάνεις τη δουλειά σου (aka αεροπλάνα)
και παίρνεις τρεις φορές παραπάνω από τους παλιούς συμμαθητές σου στο λύκειο... Και είσαι μόνο 22-25 :)
Βέβαια από την άλλη δεν θα κάνεις και απόσβεση του τεράστιου κεφαλαίου που έχεις επενδύσει...
 
Top