Sorry που επανερχομαι και παλι,
A300 θα πρεπει να σχολιασω καποια πραγματα που γραφεις, και που προσπαθεις να αποφυγεις κριτικη χαρακτηριζοντας τα ως " Ηλίου φαεινότερον, και τα εγκαταλείπεις εδώ ως αυταπόδεικτα".
Οταν για θεσεις ΙΣ/ΙΦ κανουν αιτηση τοσα ατομα με πτυχια ΑΕΙ, αυτο δεν σημαινει οτι οι θεσεις αυτες, απαιτουν τα πτυχια αυτα, αλλα οτι η ελληνικη οικονομια ("ΤΙΓΡΗΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ") δεν μπορει να τους δωσει θεσεις εργασιας που αρμοζουν στα προσοντα τους.
Παλαιοτερα πεταγα κι εγω επιβατες, στο εξωτερικο, οπου μεγαλωσα, και στην ΟΑ.
Εχω ακομα γνωστους στην ΟΑ, οποτε ξερω τους μισθους που παιζουν, και μπορεις να παραδεχθεις οτι ενω παραπονιεσαι για μισθους καινουριων ΙΣ/Φ συγκρινεις με μισθους κυβερνητων, παλαιων και υποψιαζομαι οτι τα 12000€ εχουν να κανουν με καποια ειδικη περιπτωση οπως πληρωμη δωρων, ρεπο η Bonus.
Το βρισκω τουλαχιστον περιεργο που συλλεγεις χαρτια μισθοδοσιας αλλων επαγγελματικων ομαδων. (Μπορεις και να μας αποκαλυψεις την συνδικαλιστικη σου ιδιοτητα).
Oταν διαβαζα το ποστ σου οπου περιγραφεις το τι πρεπει να κανει ενας Ι/Φ η μια Ι/Σ, μου ηρθαν στο μυαλο καποια αστερια του κλαδου σας , με τα οποια ειχα την χαρα και την τιμη να συνεργαστω στο περασμα μου απο την ΟΑ.
Το λεω αυτο χωρις ειρωνεια. Εχετε εξαιρετικα ατομα στις σειρες σας. Ειμαι ομως και συχνα επιβατης.
Για αυτο μπορω να σου πω πως εχετε και ατομα στις σειρες σας, τα οποια ουδεμια σχεση εχουν με την εξασφαλιση της ασφαλης διεξαγωγης της πτησης.
Εχω και παραδειγματα, αλλα το θεωρω ασκοπο να τα αναφερω, διοτι ξερεις για τι μιλαω.
Ασε λοιπον τις συγκρισεις με αλλους κλαδους. Πηγαινετε να συγκριθειτε με τους ΙΣ/Φ αλλων εταιρειων, του εξωτερικου κατα προτιμιση, και μετα πηγαινετε να διεκδικησετε τις οποιες βελτιωσεις.
PS: This text is intentionally posted , it didn't escape me....
PS2: Μιας και εχεις τοσο μεγαλο ενδιαφερον για την ασφαλεια των πτησεων, κανε μοu μια χαρη, και συζητησε το εξης με τους συναδελφους σου. Οταν κανετε αναγγελια σε ενδιαμεσους σταθμους, οπου γινετε ανεφοδιασμος με επιβατες μεσα στο αεροπλανο, κανετε την αναγγελια, αφου σταθμευση το αεροπλανο. Το βρισκω λιγο ατυχο να μιλατε για ζωνες λυτες, κατα την τροχοδρομηση.
A300 θα πρεπει να σχολιασω καποια πραγματα που γραφεις, και που προσπαθεις να αποφυγεις κριτικη χαρακτηριζοντας τα ως " Ηλίου φαεινότερον, και τα εγκαταλείπεις εδώ ως αυταπόδεικτα".
Οταν για θεσεις ΙΣ/ΙΦ κανουν αιτηση τοσα ατομα με πτυχια ΑΕΙ, αυτο δεν σημαινει οτι οι θεσεις αυτες, απαιτουν τα πτυχια αυτα, αλλα οτι η ελληνικη οικονομια ("ΤΙΓΡΗΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ") δεν μπορει να τους δωσει θεσεις εργασιας που αρμοζουν στα προσοντα τους.
Παλαιοτερα πεταγα κι εγω επιβατες, στο εξωτερικο, οπου μεγαλωσα, και στην ΟΑ.
Εχω ακομα γνωστους στην ΟΑ, οποτε ξερω τους μισθους που παιζουν, και μπορεις να παραδεχθεις οτι ενω παραπονιεσαι για μισθους καινουριων ΙΣ/Φ συγκρινεις με μισθους κυβερνητων, παλαιων και υποψιαζομαι οτι τα 12000€ εχουν να κανουν με καποια ειδικη περιπτωση οπως πληρωμη δωρων, ρεπο η Bonus.
Το βρισκω τουλαχιστον περιεργο που συλλεγεις χαρτια μισθοδοσιας αλλων επαγγελματικων ομαδων. (Μπορεις και να μας αποκαλυψεις την συνδικαλιστικη σου ιδιοτητα).
Oταν διαβαζα το ποστ σου οπου περιγραφεις το τι πρεπει να κανει ενας Ι/Φ η μια Ι/Σ, μου ηρθαν στο μυαλο καποια αστερια του κλαδου σας , με τα οποια ειχα την χαρα και την τιμη να συνεργαστω στο περασμα μου απο την ΟΑ.
Το λεω αυτο χωρις ειρωνεια. Εχετε εξαιρετικα ατομα στις σειρες σας. Ειμαι ομως και συχνα επιβατης.
Για αυτο μπορω να σου πω πως εχετε και ατομα στις σειρες σας, τα οποια ουδεμια σχεση εχουν με την εξασφαλιση της ασφαλης διεξαγωγης της πτησης.
Εχω και παραδειγματα, αλλα το θεωρω ασκοπο να τα αναφερω, διοτι ξερεις για τι μιλαω.
Ασε λοιπον τις συγκρισεις με αλλους κλαδους. Πηγαινετε να συγκριθειτε με τους ΙΣ/Φ αλλων εταιρειων, του εξωτερικου κατα προτιμιση, και μετα πηγαινετε να διεκδικησετε τις οποιες βελτιωσεις.
PS: This text is intentionally posted , it didn't escape me....
PS2: Μιας και εχεις τοσο μεγαλο ενδιαφερον για την ασφαλεια των πτησεων, κανε μοu μια χαρη, και συζητησε το εξης με τους συναδελφους σου. Οταν κανετε αναγγελια σε ενδιαμεσους σταθμους, οπου γινετε ανεφοδιασμος με επιβατες μεσα στο αεροπλανο, κανετε την αναγγελια, αφου σταθμευση το αεροπλανο. Το βρισκω λιγο ατυχο να μιλατε για ζωνες λυτες, κατα την τροχοδρομηση.