Νέα αεροσκάφη στις ΟΑ;;; Μάλλον όχι...

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
el-greco":s83hpe59 said:
ohi opos tora opios theli lei tin gnomi tou...!!! [...] giati an mini sta heria afton pou ine tora tha pai gia klisismo
el-greco":s83hpe59 said:
Prepi na kseroun ti tous ginete,afto thelo na po...giati tora stin OA kathe enas bori na petaksi mia idea..
el-greco":s83hpe59 said:
alla to problima ine se afta ta kefalia pou tin ekmetalebonte tin OA ,afti PREPI na figoun :evil: giana pai i OA kalitera

El-greco, την εμπεδώσαμε την άποψη σου. Δεν χρειάζεται να την επαναλαμβάνεις 3 φορές μέσα στο ίδιο topic... Το forum δεν είναι χώρος για να εκφράσεις τα απωθημένα σου... :x
 
Nai,nase kala.Kani na leo oti thelo kai oses fores thelo edo mesa...an then goustaris min to diabazis,poli eukolo :wall

O TAKIS me ekane mia erotisi kai ego ton apantisa :!:
 
Tipota egw lew na kanei leasing h OA kana Tupolev 154 ,na kanoune kai ta gousta tous oi spotters kai oi loipoi endiaferomenoi

Sobara twra ekei ston OA taxoun xasei teleiws.Giati den thn psachnoun me EMB 170 h to EMB 145???
 
Και τι ακριβώς θα κάνουν τα Embraer; ATHLON και ATHCDG; Αν δεν απατώμαι αυτή τη στιγμή οι ΟΑ χρειάζονται αεροσκάφη άνω των εκατό θέσεων, τα οποία όμως δύσκολα θα έρθουν πριν τελειώσει η διαδικασία του διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης.
 
Cross":2k2ceegq said:
Και τι ακριβώς θα κάνουν τα Embraer; ATHLON και ATHCDG; Αν δεν απατώμαι αυτή τη στιγμή οι ΟΑ χρειάζονται αεροσκάφη άνω των εκατό θέσεων, τα οποία όμως δύσκολα θα έρθουν πριν τελειώσει η διαδικασία του διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης.

Den iparxei mono LON kai CDG stin OA....
Iparxei kai GVA pou den antexei daily 150 seats alla mporei daily 70 seats (EMB 170) kai to idio isxeii gia SOFIA-BELGRAD-BUCHAREST-ZURICH-POLLA ESOTERIKOU-kai para polla kainourgia regional opos COLOGNE-HAMBURG-LYON-MARSEILLES-NICE-BUDAPEST-PRAGUE-COPENHAGEN-STOCKHOLH....
Nomizo oti 5-6 EMB170 einai pleon aparetita gia tin OA.
Alloste BA-AZ-LH-SR-SK kai toses alles mega eteries stis EU den einai toso xazes pou exoun i dika tous i franchise RJ se megala numera ????
 
TAKIS":wfwgotas said:
Den iparxei mono LON kai CDG stin OA....
Iparxei kai GVA pou den antexei daily 150 seats alla mporei daily 70 seats (EMB 170) kai to idio isxeii gia SOFIA-BELGRAD-BUCHAREST-ZURICH-POLLA ESOTERIKOU-kai para polla kainourgia regional opos COLOGNE-HAMBURG-LYON-MARSEILLES-NICE-BUDAPEST-PRAGUE-COPENHAGEN-STOCKHOLH....
Nomizo oti 5-6 EMB170 einai pleon aparetita gia tin OA.
Alloste BA-AZ-LH-SR-SK kai toses alles mega eteries stis EU den einai toso xazes pou exoun i dika tous i franchise RJ se megala numera ????
Αυτή τη στιγμή στις ΟΑ πρέπει ν'αντικατασταθούν 717, ΑΒ6 κι ίσως κάποια 737 Classics. Συνεπώς τα Embraer 170 δεν ενδείκνυνται ως αντικαταστάτες των παραπάνω τύπων, για τα 145 δεν το συζυτάμε καν.
Επίσης τα αεροσκάφη αυτά πρέπει να βρεθούν σχετικά σύντομα κι απ'ό,τι ξέρω η Embraer δεν έχει διαθέσιμα 170 τους επόμενους μήνες για τις ΟΑ.
Συν τοις άλλοις, τα 717 και ΑΒ6 φεύγουν για να απλοποιηθεί ο στόλος και να λιγοστέψουν οι τύποι αεροσκαφών που χρησιμοποιούνται απο τις ΟΑ. Είναι λοιπον λογικό να έρθει ένας νέος τύπος στο στόλο;
Κάτι ακόμα που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι τα νέα αεροσκάφη χρειάζονται για να μπορέσουν να εκτελεστούν τα υπάρχοντα δρομολόγια κι όχι για να επεκταθεί το δίκτυο ή ν'αυξηθούν οι συχνότητες.
Μόνος σου είπες ότι οι BA, AZ, LH, SK (πάει η SR) είναι μεγάλες εταιρίες κι έτσι μπορούν να έχουν ειδικά τμήματα για περιφερειακά δρομολόγια. Οι ΟΑ δεν είναι μεγάλη εταιρία κι η Ολυμπιακή Αεροπλοϊα δεν υπάρχει πια. Ούτως ή άλλως η Αεροπλοϊα έκανε την κίνηση με τα 717 αλλά δεν της βγήκε.
Τελευταία απορία: Με τι χρήματα θα αγοράσουν/νοικιάσουν Embraer οι ΟΑ;
Τώρα αν ιδιωτικοποιηθούν οι ΟΑ κι αρχίσουν ν'αναπτύσσονται, ίσως δούμε και regional jets στο στόλο της.
Εν κατακλείδι, αυτή τη στιγμή το τελευταίο πράγμα που χρειάζονται οι ΟΑ είναι Embraer 170...
 
Η λέξη "πολυτυπία" και ό,τι συνεπάγεται αυτό για μια εταιρεία στο χείλος του γκρεμού όπως οι ΟΑ, σας λέει τίποτα?
Γιατι άν δε σας λέει, τοτε οκ, Emb170 για 50-70 θέσεις, όλη την οικογένεια Α320 για αντικατάσταση των 737, Α332 για LON/CDG ,Α345 για SYD και JFK,άντε και μερικά τουπόλεφ για να γουστάρουμε. ATR42/72 καθώς και Bombardier CRJ για το εσωτερικό. Α! Ξέχασα και 747F για cargo πτήσεις. :stupid:
 
Θα συμφωνήσω γενικώς με τον seven4seven και τον Cross.

Δύο επισημάνσεις...

TAKIS":21de2q4t said:
Iparxei kai GVA pou den antexei daily 150 seats alla mporei daily 70 seats (EMB 170) kai to idio isxeii gia SOFIA-BELGRAD-BUCHAREST

Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, άλλα στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία σπουδάζουν πολλοί Έλληνες φοιτητές και τα συγκεκριμένα δρομολόγια (Σόφια & Βουκουρέστι) έχουν ιδιαίτερη κίνηση. Εκτός εάν εκτελεί τρία καθημερινά δρομολόγια με EMB-170... :shock:

Cross":21de2q4t said:
Ούτως ή άλλως η Αεροπλοϊα έκανε την κίνηση με τα 717 αλλά δεν της βγήκε.

Σταύρο, νομίζω τα 717 για την Αεροπλοΐα ήταν ό,τι πρέπει. Για τα ευρωπαϊκά δρομολόγια μάλιστα από Θεσσαλονίκη ήταν ιδανικά και οι γραμμές είχαν κίνηση και επιτυχία. Ωστόσο μετά την απόσυρση των 732, η ΟΑ αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα έλλειψης αεροσκαφών, και τα "κατέβασε" άρον-άρον στην Αθήνα για να τα εντάξει στο στόλο της…
 
Επίσης τα αεροσκάφη αυτά πρέπει να βρεθούν σχετικά σύντομα κι απ'ό,τι ξέρω η Embraer δεν έχει διαθέσιμα 170 τους επόμενους μήνες για τις ΟΑ.
Τελευταία απορία: Με τι χρήματα θα αγοράσουν/νοικιάσουν Embraer οι ΟΑ;

Ego den blepo tin OA na einai se tetia megali biasini gia ta nea A/C eno to jerei to problima tis edo kai toylaxiston 1 xrono.
Opote mporei na kanei ipimoni gia kapious mines akoma an einai na parei kati pio sosto.
Tora gia ta xrimata ti ennoeis oti exei gia 737 kai den exei gia EMB170 diladi pos simbeni auto ???

Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, άλλα στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία σπουδάζουν πολλοί Έλληνες φοιτητές και τα συγκεκριμένα δρομολόγια (Σόφια & Βουκουρέστι) έχουν ιδιαίτερη κίνηση. Εκτός εάν εκτελεί τρία καθημερινά δρομολόγια με EMB-170...

Tote giati me to zori exei 1x734=150 seats daily an exei tosi kinisi ?
Etsi opos to thetis prepei na parei A380 gia na kalipsei ti zitisi...




Η λέξη "πολυτυπία" και ό,τι συνεπάγεται αυτό για μια εταιρεία στο χείλος του γκρεμού όπως οι ΟΑ, σας λέει τίποτα?
Γιατι άν δε σας λέει, τοτε οκ, Emb170 για 50-70 θέσεις, όλη την οικογένεια Α320 για αντικατάσταση των 737, Α332 για LON/CDG ,Α345 για SYD και JFK,άντε και μερικά τουπόλεφ για να γουστάρουμε. ATR42/72 καθώς και Bombardier CRJ για το εσωτερικό. Α! Ξέχασα και 747F για cargo πτήσεις.
Den eipa kati tetio alla an to theleis etsi mporei na parei 737 gia monotipia kai na petaei ATH-JFK me 2 stasis kai AUSTRALIA me 4 .
 
TAKIS":ms7r7x4j said:
Tora gia ta xrimata ti ennoeis oti exei gia 737 kai den exei gia EMB170 diladi pos simbeni auto ???

Τα 734 πλέον τα βρίσκεις σε οικονομικές τιμές στην αγορά. Κάτι που δεν συμβαίνει στα 170 επειδή δεν υπάρχουν τόσα πολλά και επειδή είναι νεότερα αεροσκάφη

TAKIS":ms7r7x4j said:
Tote giati me to zori exei 1x734=150 seats daily an exei tosi kinisi ?

Γιατί με το ζόρι; Δεν έχω τα στοιχεία στο χέρι μου για την επιβατική κίνηση των ανωτέρω δρομολογίων. Αν τα έχεις δώστα μας να το συζητήσουμε.

TAKIS":ms7r7x4j said:
Den eipa kati tetio alla an to theleis etsi mporei na parei 737 gia monotipia kai na petaei ATH-JFK me 2 stasis kai AUSTRALIA me 4 .

Δε κατάλαβες τι θέλει να σου πει ο Σέβεν. Η πολυτυπία υπάρχει σε αεροσκάφη που εκτελούν τα δρομολόγια μικρο-μεσαίων αποστάσεων. Σε αυτό το τομέα οι ΟΑ έχουν Β737Classic, Β717 και Α300. Αν είχαν εδώ ΜΟΝΟ ένα τύπο (π.χ. Β737Classic) τότε τα έξοδα τις εταιρείας, σε σχέση με την χρήση τριών τύπων, θα ήταν μειωμένα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top