TAKIS":wfwgotas said:
Den iparxei mono LON kai CDG stin OA....
Iparxei kai GVA pou den antexei daily 150 seats alla mporei daily 70 seats (EMB 170) kai to idio isxeii gia SOFIA-BELGRAD-BUCHAREST-ZURICH-POLLA ESOTERIKOU-kai para polla kainourgia regional opos COLOGNE-HAMBURG-LYON-MARSEILLES-NICE-BUDAPEST-PRAGUE-COPENHAGEN-STOCKHOLH....
Nomizo oti 5-6 EMB170 einai pleon aparetita gia tin OA.
Alloste BA-AZ-LH-SR-SK kai toses alles mega eteries stis EU den einai toso xazes pou exoun i dika tous i franchise RJ se megala numera ????
Αυτή τη στιγμή στις ΟΑ πρέπει ν'αντικατασταθούν 717, ΑΒ6 κι ίσως κάποια 737 Classics. Συνεπώς τα Embraer 170 δεν ενδείκνυνται ως αντικαταστάτες των παραπάνω τύπων, για τα 145 δεν το συζυτάμε καν.
Επίσης τα αεροσκάφη αυτά πρέπει να βρεθούν σχετικά σύντομα κι απ'ό,τι ξέρω η Embraer δεν έχει διαθέσιμα 170 τους επόμενους μήνες για τις ΟΑ.
Συν τοις άλλοις, τα 717 και ΑΒ6 φεύγουν για να απλοποιηθεί ο στόλος και να λιγοστέψουν οι τύποι αεροσκαφών που χρησιμοποιούνται απο τις ΟΑ. Είναι λοιπον λογικό να έρθει ένας νέος τύπος στο στόλο;
Κάτι ακόμα που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι τα νέα αεροσκάφη χρειάζονται για να μπορέσουν να εκτελεστούν τα υπάρχοντα δρομολόγια κι όχι για να επεκταθεί το δίκτυο ή ν'αυξηθούν οι συχνότητες.
Μόνος σου είπες ότι οι BA, AZ, LH, SK (πάει η SR) είναι μεγάλες εταιρίες κι έτσι μπορούν να έχουν ειδικά τμήματα για περιφερειακά δρομολόγια. Οι ΟΑ δεν είναι μεγάλη εταιρία κι η Ολυμπιακή Αεροπλοϊα δεν υπάρχει πια. Ούτως ή άλλως η Αεροπλοϊα έκανε την κίνηση με τα 717 αλλά δεν της βγήκε.
Τελευταία απορία: Με τι χρήματα θα αγοράσουν/νοικιάσουν Embraer οι ΟΑ;
Τώρα αν ιδιωτικοποιηθούν οι ΟΑ κι αρχίσουν ν'αναπτύσσονται, ίσως δούμε και regional jets στο στόλο της.
Εν κατακλείδι, αυτή τη στιγμή το τελευταίο πράγμα που χρειάζονται οι ΟΑ είναι Embraer 170...