Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
. Το είπε όσο "κομψά" μπορούσε ο άραβας, "brand νεκρότερο από την αρχαία Ελλάδα".[/quote]

Ε, αφου το ειπε ο κελεμπιοφορος μουσατος πετρελαιας, ας σκυψουμε και εμεις......ευχαριστωντας τον κιολας, που δεν μας εκανε και τιποτα αλλο..... :wall:
 
Ε, αφου το ειπε ο κελεμπιοφορος μουσατος πετρελαιας, ας σκυψουμε και εμεις......ευχαριστωντας τον κιολας, που δεν μας εκανε και τιποτα αλλο..... :wall:

Επειδή φοράει κελεμπία δε σημαίνει ότι τρώει και κουτόχορτο για να πετάξει τα ωραία του πετροδολλάρια σαν πετσετάκια στο μαγαζάκι της ΟΑ...
 
Σορυ αλλα εχω χασει τα αβγα και τα πασχαλια ... μεχρι ποτε θα πεταει πια ως εχει??? Ποτε παιζεται να πουληθει πια??? Μηνας και χρονος???

Αν ξαποστελνανε τα 17 737 και καποια απο τα ATR και και παιρνανε τα μισα 737-800 ή 320, πετσοκοβανε αρκετα το δικτυο και πετουσανε εστω και ως κρατικος αερομεταφορεας που θα ηταν το προβλημα...??? Δηλαδη το κρατος εχει λεφτα για τις κομπινες των πολιτικων και δεν θα μπορουσε να πραγματοποιησει την εξυγιανση της εταιρειας... Αλλα φιλοι μου καποιοι απο αυτους που γραφουν εδω μεσα με δακρυα στα ματια γι αυτη την κατασταση, προφανως συνεβαλαν στην καταστροφη της ΟΑ??? Μονες τους γινανε οι κυβερνησεις κυβερνησεις...??? 8) 8) 8) Ας αναλογιστουμε ολοι τις πραξεις μας... :with: :with: :with: :with: :with:
 
Κι άλλο πετσόκομμα στο δίκτυο; Πόσο πια;
 
Cyverius":2ongfvai said:
Ε

Επειδή φοράει κελεμπία δε σημαίνει ότι τρώει και κουτόχορτο για να πετάξει τα ωραία του πετροδολλάρια σαν πετσετάκια στο μαγαζάκι της ΟΑ...


Ποιος σου ανεφερε για τα χρηματα του μουσατου? Μονος σου το λες. Μιλαμε για την ελαχιστη εστω εθνικη περιφανεια που μας εχει μεινει (αν μας εχει μεινει..).
Και εγω προσωπικα δεν δεχομαι να αποκαλουν την Ελλαδα πεθαμενη υποθεση. Αν εσυ το δεχεσαι, δικαιωμα σου ειναι.... :great:
 
τωρα σε οτι αφορα τα νεωτερα, πληροφοριες λενε οτι η δουλεια "εκλεισε" προ ημερων στο Λονδινο, με το επενδυτικο σχημα pcp αν δεν κανω λαθος....μεταξυ των οποιων νεων, μου ειπαν για 25 Α320, καποια δικινητηρια long-range στην θεση των 340.
Τωρα αν ειναι "αρβυλλα" αυτα, θα το δουμε στο τελος του μηνα, οπου "κλεινουν" οι δεσμευτικες προσφορες.....
Παντως, αλλοιμονο αν δεν πουληθει. Το επομενο σεναριο, ειναι να αναλαβει η ΠΑΝΘΕΟΝ, με καποια τραπεζα που ελεγχεται απο το δημοσιο, την εταιρια, με αποτερο σκοπο την πωληση (επαναλυψη του διαγωνισμου) στο αποτερο μελλον.
Και μεχρι τοτε, η εταιρια θα συνεχισει να απαξιωνεται καθημερινα, προς οφελος των ανταγωνιστων της....
Και μεχρι τοτε, ας βαλουμε ξανα βαθια το χερι στην τσεπη, ουτως ωστε να πεταει το 340 στην Λαρνακα, και το Παρισι, επειδη τα 737 ειναι ολα σχεδον στο υποστεγο.....
:rant:
 
Προσωπικά, αν δεν τη πουλήσουν την ΟΑ, θα την προτιμούσα πεθαμένη υπόθεση (από το να συνεχίσει να "ζει" παρασιτικά για το γαμώτο της υπόθεσης)

Αυτό δεν είναι ανταγωνισμός (με κρατική ΟΑ), αυτό είναι "στημένο" παιχνίδι (σε βάρος και όχι υπέρ των φορολογουμένων και των μελλοντικών γενιών που θα κληθούν ως συνήθως να πληρώσουν τα σπασμένα)
 
Τα περί εθνικής περιφάνειας φίλε docORL άστα για τους Πατέστους και τον Καρατζαφέρη. Το ποιός και αν δέχεται αυτό που λένε για την Ελλάδα είναι πολύ αργά πλέον αφού (πιστεύω σαν πολυταξιδεμένος ξέρεις καλά) μόνοι μας με τα χεράκια μας και τη νοοτροπία μας την πεθάναμε προπολού, ο Άραβας δεν είπε τίποτα καινούργιο.

Ορίστε και το link με την είδηση http://english.capital.gr/news.asp?id=655980&spcatid=1

Μια ερώτηση, τα 24 Α320 πολύ καλή αρχή, η αντικατάσταση των 340 γιατί ? Καινούργια οικονομικά α/φ είναι με περίπου την ίδια χωριτηκότητα με τα 777 (αν ενοείς για δικινητήρια long-range) έχτρα έξοδα χωρίς λόγο θα είναι τα 777 (για αρχή) και είναι γνωστή η ΟΑ (θέλω να πιστεύω, άντε για να πούμε και ένα καλό) οτι ήταν απο τις πρώτες που πήραν 340. Με μια ανακαίνηση εσωτερική ιδίως η business με θέσεις που να μοιάζουν πιο πολύ σε κρεββάτια (δες AA, οκ ίσως θυσιάσουν λίγες απο τις 305 θέσεις του) μιά χαρά αρχή.
 
Δεν μιλαω για "εθνικη υπερηφανεια'. Αυτην την αφηνω σε αυτους που αφηνουν τους γειτονες να αλλονιζουν στο Αιγαιο, τους Σκοπιανους να φερονται ως γνησιοι Μακεδονες, κλπ, κλπ....Οι διαφοροι Πατεστοι επαψαν να υπαρχουν...Τους πατησε το τρενο. Ουτε ειμαστε ολοι μας υπο την "προστασια" των μονιμως τεμπελιδων και αραχτων συνδικαλιστοπατεραδων....! Νομιζω οτι καθε νοημων εργαζομενος, και ειδικα εργαζομενος που ΑΓΑΠΑΕΙ την δουλεια που κανει, εχει προ καιρου αεισηχτιρησει την επικρατουσα κατασταση, η οποια ειναι τρις χειροτερη απο αυτην που οι εκτος εταιριας βλεπουν!
Τι να κανουν οι εκαστοτε εργαζομενοι, οταν η καθε διοικηση ακολουθει πιστα τις εντολες του μετοχου, να απαξιωσει τελειως την εταιρια, ουτως ωστε ο Ελληνας να ριξει τρεις μουντζες, δυο στην εταιρια και μια στον εαυτο του που πληρωνει τα κερατιατικα.
Εχουμε βαρεθει να τρεχουμε στους εισαγγελεις, και αυτοι με την σειρα τους, να βαζουν στο ραφι (να θεσουν στο αρχειο...) αυτα που καταγγελονται!
Καταλαβετε το! Το "συστημα" ετσι δουλευει! Απαξιωνει τα παντα, ριχνοντας το φταιξιμο κυριως στους εργαζομενους, και μετα αφου εχει ηδη προλειανει την κοινη γνωμη, πουλαει και καποιοι κονομανε, την περιουσια του φορολογουμενου, λες και ειναι του μπαμπα τους.
Υπαρχει εστω και ενας, που να πιστευει οτι δεν μπορουνε να διοικησουν τιμια και σωστα μια μικρη επιχειρηση?
Δεν θελουν! Η μαλλον θελουν να εξυπηρετησουν καποια συμφεροντα.

Πραγματικα θελουμε "εδω και τωρα" να πωληθει, να αξιοποιηθει απο τον ιδιωτη, να γινει μια εταιρια οπως θα επρεπε να ειναι, να υπαρξει σωστος και υγιειης ανταγωνισμος, προς οφελος των Ελληνων κυριως επιβατων.
Να παμε να δουλεψουμε οι περισσοτεροι σε αλλες εταιριες, και οσοι μεινουν εδω, να επανδρωσουν την νεα εταιρια.
Ο Νομος που ψηφιστηκε προσφατα στην Βουλη, για τους εργαζομενους, ειναι μια εξασφαλιση, που και ο ποιο φανταξιοπληκτος, δυσκολα θα μπορουσε να φανταστει.
Ποιος απο τους χειριστες θα πηγαινε να εργαστει, με αμοιβες κατωτερες των χρηματων που θα λαμβανει καθημενος? Ουδεις! Εκτος και αν η ελλειψη πεπειραμενων χειριστων αναγκασει την νεα εταιρια να βαλει το χερι βαθια στην τσεπη. Και αυτο θα εχει ως αποτελεσμα, πολλοι χειριστες απο την Αιγαιου να "μεταγραφουν" στην νεα ΟΑ, για τους καλυτερους ορους που θα υπαρχουν. Πιεση λοιπον και στην Αιγαιου, οπου φυσικα για να κρατησει τους χειριστες της, θα αναγκασθει εκ των πραγματων να τους "δελεασει" με καλυτερο μισθολογιο.
Ευχομαι λοιπον, η ιδιωτικοποιηση της ΟΑ, να κανει καλο στον Κλαδο των χειριστων, και στους υπολοιπους εργαζομενους, αναβαθμιζοντας τους ορουςεργασιας, και τα μισθολογια. :great:
 
Σωστά αυτά αλλά δε θα επεκταθώ γιατί είναι ένα πολύπλοκο θέμα όσο και το κομπιναδόρικο μυαλό του Έλληνα (αυτό σημαίνει μέτοχος, διοίκηση ΚΑΙ εργαζόμενοι) που αντί να διοχετεύει την ίδια ενέργεια (ή έστω την περισσότερη) στο να κάνει την χώρα "περίφανη" συστηματικά τη φτιαρίζει (γι'αυτο είμαστε πρώτοι στις συνομοσιολογίες). Και γι'αυτό η ΟΑ δεν θ'αποτελούσε εξαίρεση, απλά μερικοί μαζί κι εγώ πιστεύαν ότι λόγω της φύσης του επαγγέλματος θα υπήρχαν πιο ανοιχτά μυαλά. Αλλά με την κάποια μικρή εμπειρία μου στον προγραμματισμό (Τσαγκαράκιδες, Κοσταντέλους, Παπαδάκος, Κιούσης μερικά ονόματα που μού'ρχονται στο μυαλό) και ξέροντας το ποιόν μας σαν Έλληνες και ειδικά αφού έζησα στο εξωτερικό για κάποια χρόνια (μέτρο σύγκρισης) απογοητεύτηκα και για την ΟΑ που αγάπησα λόγω του πατέρα μου αλλά και για τη παραφουσκομένη εταιρεία που μου φτιάξαν στο μυαλό μου, τα μεγάλα λόγια "ασφαλέστερη εταιρεία, κάνει κοινωνικό έργο, μας ενώνει με όλο το κόσμο" κλπ κλπ που θέλει να τα παρουσιάσει σαν assets (ανίσχυρα για τον πιθανό αγοραστή) αλλά για άλλους σκοπούς όμως. Και ενώ δεν έχω ζήσει την Ωνάσση εποχή που την παρουσιάζουν σαν μεγάλη (άλλοι λένε οτι το χρέος άρχησε απο τότε) λόγω όλων των απο πάνω είμαι πολύ επιφυλακτικός. Σόρρυ όμως ξέφυγα, επι του θέματος για την αντικατάσταση των 340 τι γνώμη έχεις σαν ειδικός ?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top