Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ο οποίος Λαϊνός είναι απο τους πιο "ψαγμενους" στο θεμα των αερομεταφορων στην Ελλαδα με παρα πολλα βιβλια και για την ΟΑ (Η αλήθεια πίσω από την κρίση στην Ολυμπιακή Αεροπορία Α.Ε. και άλλα θέματα μεταφορών ) αλλα και για αλλα αεροπορικα θεματα(5 ΓΛΩΣΣΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΙ ΝΑΥΛΟΙ).

Αν μη τι αλλο,ειναι απο τους πιο αξιοπιστους να μιλησουν για την ΟΑ και το πως εφτασε μεχρι εδω...
 
Αν δε με απατα η μνημη μου το 1999 ο Κυριος Λαινας διαπραγματευοταν τι θεση του Οικονομικου Διευθηντου σε ιδιοτικη αεροπορικη εταιρια η οποια δεν μπορουσε να δωσει τον μισθο που ηθελε.!!!!!!!!!!
 
και βεβαια ειναι εσκεμμενη η πτωχευση της εταιριας...ισως για να την ξεφορτωθουν και να ευνοηθουν ανταγωνιστες??η και για να καλυψουν τις τεραστιες σπαταλες τους?υπουργικες μεταφορες κτλπ και τα τοσα χρονια κατασπαταλησης του δυναμικου της επιχειρησης χωρις ποτε να πληρωθει ουτε ενα ευρω??
 
NFEEFE":1zje096i said:
Ο οποίος Λαϊνός είναι απο τους πιο "ψαγμενους" στο θεμα των αερομεταφορων στην Ελλαδα με παρα πολλα βιβλια και για την ΟΑ (Η αλήθεια πίσω από την κρίση στην Ολυμπιακή Αεροπορία Α.Ε. και άλλα θέματα μεταφορών ) αλλα και για αλλα αεροπορικα θεματα(5 ΓΛΩΣΣΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΙ ΝΑΥΛΟΙ).

Αν μη τι αλλο,ειναι απο τους πιο αξιοπιστους να μιλησουν για την ΟΑ και το πως εφτασε μεχρι εδω...


Θα ήταν τότε ιδιαίτερα ενδιαφέρον, να μας εξηγήσει κάποιος, γιατί αυτή τη 'χρυσοφόρα' ΟΑ, όπως την παρουσιάζει, δεν τη θέλει κανείς - και όσοι ενδιαφέρονται δίνουν 'ψίχουλα'. Μήπως, λέω, μήπως δεν είναι έτσι τα πράγματα και η 'χρυσοφόρα' ΟΑ κάθε άλλο παρά έτσι είναι;

Έχουμε κουραστεί να ακούμε τα ίδια επιχειρήματα από τους συνδικαλιστές των ΟΑ. Αν είναι έτσι, ρε παιδιά, και είναι 'χρυσοφόρα' τότε γιατί δεν κάνετε ένα fundraising, με το πειστικό σας πλάνο, και πάρτε τη!!
 
Ο Λαϊνος δεν ειναι συνδικαλιστης, και νομιζω οτι εχει γραψει παρα πολλες μελετες και βιβλια για την ΟΑ,αλλα και για γενικα αεροπορικα θεματα.
Σιγουρα ξερει παραπανω απο μενα και σενα.

Και για του λογου το αληθες:
"Ο Δρ Ιωάννης Λαΐνος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1950. Το 1967 απεφοίτησε από το Πρώτο Πρότυπο Λύκειο Αρρένων Αθηνών. Το ίδιο έτος εισήχθη στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής Πειραιώς. Το 1991 ανακυρήχθηκε διδάκτωρ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο στο γνωστικό αντικείμενο της Διοίκησης και Οικονομίας των επιχειρήσεων εναερίων μεταφορών. Είναι συγγραφέας τεσσάρων βιβλίων και συν-συγγραφέας άλλων δύο στο γνωστικό αντικείμενο της Διοίκησης και Οικονομίας των εναερίων μεταφορών. Έχει μεγάλο αριθμό διεθνών δημοσιεύσεων με επιστημονική κρίση, σε θέματα που αφορούν στη Διοίκηση-Οικονομία των εναερίων μεταφορών και την αξιοποίηση του ανθρώπινου παράγοντα. Δεκάδες σχετικών άρθρων του έχουν δημοσιευθεί επίσης στον ελληνικό πολιτικό και οικονομικό τύπο. Το 1972 εισήχθη στην Ολυμπιακή Αεροπορία με εξετάσεις στις οποίες αρίστευσε. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στον Τομέα Οικονομικών Μελετών (1986-2001), του ανετέθη από την Διοίκηση της Ο.Α. η εκπόνηση, την οποία έφερε σε πέρας με επιτυχία, δεκάδων οικονομοτεχνικών μελετών, σχετικών με τον προσδιορισμό της υφισταμένης οικονομικής πραγματικότητας της Ο.Α. τις αιτίες και τις προοπτικές της. Απεχώρησε από την Ο.Α. το 2001 εθελοντικά. Από το 1993 μέχρι σήμερα διδάσκει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θέματα σχετικά με την Οικονομία και τη Διοίκηση των αεροπορικών επιχειρήσεων."

Αν ομως ενδιαφερεσαι τοοοοσο πολυ μπορεις να παρεις το βιβλιο του "Η αλήθεια πίσω από την κρίση στην Ολυμπιακή Αεροπορία Α.Ε. και άλλα θέματα μεταφορών" για να μαθεις οοοοτι θες.

Οσο για το θεμα μας ακουστηκε οτι απομενουν μονο οι υπογραφες για την πωληση σε επενδυτικο fund της Αραβιας.Μιας και ο Ιανουαριος τελειωνει θα μαθουμε συντομα.
 
NFEEFE":2ajezycc said:
Το 1972 εισήχθη στην Ολυμπιακή Αεροπορία με εξετάσεις στις οποίες αρίστευσε. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στον Τομέα Οικονομικών Μελετών (1986-2001), του ανετέθη από την Διοίκηση της Ο.Α. η εκπόνηση, την οποία έφερε σε πέρας με επιτυχία, δεκάδων οικονομοτεχνικών μελετών, σχετικών με τον προσδιορισμό της υφισταμένης οικονομικής πραγματικότητας της Ο.Α. τις αιτίες και τις προοπτικές της. Απεχώρησε από την Ο.Α. το 2001 εθελοντικά. Από το 1993 μέχρι σήμερα διδάσκει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θέματα σχετικά με την Οικονομία και τη Διοίκηση των αεροπορικών επιχειρήσεων."

To 1972 δεν είχαμε δημοκρατία........................
Το να "αριστεύσεις" είναι πολύ σχετικό (ιδιαίτερα για την εποχή) μια και δεν υπήρχε ΑΣΕΠ...............

Κατά την διάρκεια της θητείας του (1986-2001) οι οικονομοτεχνικές μελέτες κτύπησαν κάποιο καμπανάκι η τα έβρισκαν 'ΟΛΑ ρόδινα????

Το 2001 που "Απεχώρησε από την Ο.Α. εθελοντικά" μήπως εντάχθηκε σε κάποιο πρόγραμμα "εξυγίανσης" της εταιρείας???

Μήπως έχει και αυτός μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση που βρίσκεται η ΟΑ σήμερα (αφού βάσει των.....μελετών του πορεύθηκε η εταιρία) και προσπαθεί να την αποποιηθεί ??????

Μερικά απλά ερωτήματα που και ο ποιο καλόπιστος μπορεί να θέσει....................
 
NFEEFE":1o2lek17 said:
Ο Λαϊνος δεν ειναι συνδικαλιστης, ...........να παρεις το βιβλιο του "Η αλήθεια πίσω από την κρίση στην Ολυμπιακή Αεροπορία Α.Ε. και άλλα θέματα μεταφορών" για να μαθεις οοοοτι θες........

Καλό θα ήταν να μην αναφέρεις κάτι αν δεν γνωρίζεις και επίσης όταν συστήνεις ένα βιβλίο σε κάποιον άλλον, να το έχεις τουλάχιστον διαβάσει εσύ πρώτα, για να γνωρίζεις γιατί πράγμα μιλάς.

Στο παραπάνω βιβλίο του στίς σελίδες 358 και 359 ο ίδιος ο κ. Λαϊνος αναφέρεται στην συνδικαλιστική του δράση ως αντιπρόεδρος της ΟΣΠΑ και Γ.Γ. της ΕΕΑΕ και αναφέρει μάλιστα και τους λόγους για τους οποίους σταμάτησε να ασχολείται.
 
Ας αφήσουμε λιγο τον κύριο Λαϊνο που στο κάτω κάτω μιλαει για το παρελθόν και ας μιλήσουμε για το μέλλον. Εδω http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_301014 η Καθημερινή λεει οτι το τίμημα για την Πάνθεον αναμένεται να ειναι κάτω απο 70 εκ. και εγω ρωτώ για μια καταχερώμενη εταιρία που και εμείς που την αγαπάμε λεμε οτι εχει γίνει μετρία και χάνει λεφτά με το τσουβάλι ειναι μικρό το τίμημα αυτό? Δεν ειμαι ειδικός αλλα δεν μου φαίνεται μικρό. Είναι στην πραγματικότητα ενα αρκετά απαξιωμένο όνομα (να χαρείτε μην ξεκινήσουμε ποιος φταίει, μιλάμε για το παρόν) και ενας απαρχαιωμένος στόλος. Νομίζω ότι πρέπει να πουληθεί με μόνο κριτήριο ποιος θέλει να την κάνει ξανά αξιόλογη εταιρία και όχι το τίμημα που θα καταβάλει.
τι λέτε?
 
Η ΟΑ δεν ειναι μονο ο στολος αλλα και η τεχνικη βαση και η επιγεια εξυπηρετηση.Μπορει το κομματι αερογραμμες να μην αξιζει τοσα αλλα τα αλλα αξιζουν και υπερκαλυπτουν το προβλημα με τα αεροπλανα.Σκεψου οτι αυτα ειναι η μονη επενδυση που θα εχει η νεα εταιρια να κανει καθως θα εχει ετοιμα σλοτ, τεχνικη βαση και επιγεια εξυπηρετηση και φυσικα μηδενικα "χρεη" (τα "" επειδη εχουμε ξαναμιλησει για τα χρεη της τωρινης ΟΑ).
Μονο τα σλοτ αξιζουν παραπανω αν πουληθουν.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top