Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
CaptainChris":37anzkh6 said:
Αντε να δουμε τωρα τι θα μας πουν παλι. Απ' οτι θυμαμαι αν αποτυχει ο διαγωνισμος η ΟΑ πρεπει να σταματηση να πεταει την επομενη μερα δηλ αυριο σωστα? ετσι δεν ελεγε ο Χατζηδακης οταν πηρε το οκ απο την ΕΕ για τον διαγονισμο και την Πανθεων? Αληθεια η Πανθεων θα πεταξη ποτε?

Σε αλλο θεμα ειπε καποιος οτι η pantheon ειναι απλα το νομικο κελυφος και δε θα πεταξει ποτε.Και νομιζω οτι αφου η ΟΑ μπηκε σε καθεστως εκκαθαρισης μετα τον απριλιο που θα τελειωνε η αγορα,αν δεν εχει βρεθει επενδυτης τοτε κλεινει οριστικα.

απο το megatv :

Πληροφορίες, πάντως, αναφέρουν ότι μεταξύ των επενδυτών είναι πολύ πιθανό να εμφανιστεί η Air One, η εταιρεία που μπήκε πρόσφατα στην Alitalia.

τι αλλο λετε να ακουσουμε ?

Και για την Air One η οποια δε κατεθεσε μη δεσμευτικη προταση ειναι απλα εκτος παιχνιδιου.Εκτος αν ο διαγωνισμος ριναι του τυπου "οοοοοτι να'ναι" οποτε...!

Αααααχ τι αλλο θα δουμεεεε!????
 
CaptainChris":130xeyhk said:
Αντε να δουμε τωρα τι θα μας πουν παλι. Απ' οτι θυμαμαι αν αποτυχει ο διαγωνισμος η ΟΑ πρεπει να σταματηση να πεταει την επομενη μερα δηλ αυριο σωστα? ετσι δεν ελεγε ο Χατζηδακης οταν πηρε το οκ απο την ΕΕ για τον διαγονισμο και την Πανθεων? Αληθεια η Πανθεων θα πεταξη ποτε?

Αμαν! Μαθε να γραφεις τουλαχιστον το ΠΑΝΘΕΟΝ με Ο και οχι με Ω!
Δεν θα σταματισει να πεταει. Θα ξαναγινει διαγωνισμος, μετα απο μερικους μηνες.
Θαθελες ομως να κλεισει, ε?

Για να μην διαδιδονται "αρβυλλες", σχετικα με την ΠΑΝΘΕΟΝ και τις ΟΑΕ, η πρωτη (Πανθεον), θα νοικιαζει απο τις ΟΑΕ (wet lease), τα αεροπλανα της, και θα εκτελει το 65% των δρομολογιων της ΟΑ που ειχε το καλοκαιρι 2008.
Το υπολοιπο 35%, θα εκτελειται απο τις ΟΑΕ, οποτε η εταιρια θα φαινεται οτι "μαζεψε".
Και οι δυο θα πετανε παραλληλα, μεχρι ο νεος ιδιοκτητης παρει στα χερια του το 100% των μετοχων της ΠΑΝΘΕΟΝ, οποτε απο εκεινη την στιγμη θα μπορει να κανει οτι θελει, χωρις κανενα περιορισμο εκ μερους της ΕΕ, οπως ειχε γινει με την SABENA.
 
Οπως σας ειχα πει, μολις μαθω κατι σχετικο με την εκβαση του διαγωνισμου, θα σας ενημερωνα αμεσα.
Λοιπον,
Οι προσφορες (δεσμευτικες), τελικα ηταν τρεις (3).
1. Της εταιριας KLESH
2. Της εταιριας ATHENS AIR
3. Της εταιριας CHRYSLER AVIATION

Οι πληροφοριες που εχω , αναφερουν οτι ο διαγωνισμος παει για "αγονος".
Θα παραταθει ο χρονος που ειχε η κυβερνηση δεσμευτει στην ΕΕ, για την ιδιωτικοποιηση, που εληγε στις 31-12-2009, για ενα με δυο χρονια ακομα, και με το αιτιολογικο οτι υπαρχει "κακη" οικονομικη κατασταση, και δυσκολα θα μπορεσει η κυβερνηση να βρει εναν επενδυτη που θα εγγυηθει την λειτουργια της εταιριας.
Τελος, στα αμεσα σχεδια, ειναι η συναψη δανειου, για τον εκσυγχρονισμο της εταιριας, την αναβαθμιση της, ουτως ωστε το "πακετο" να ειναι πιο δελεαστικο.
Σε οτι αφορα την διοικηση, σκεπτονται να την αναθεσουν αμεσα σε οικο του εξωτερικου, ο οποιος ειναι "ειδικος" στην διοικηση αεροπορικων επιχειρησεων, οπως παραδειγματος η Lufthansa Consulting.
 
έχω την αίσθηση ή μήπως αυτό το έργο το έχουμε δει και το έχουμε ακούσει τόσες πολλές φορές, που καταντάει φαρσο- κομωδία; Μα ακριβώς τα ίδια; Πάλι 'άγονη' η διαδικασία; Πάλι οι επίδοξοι μνηστήρες 'μη αξιόπιστοι'; Πάλι 'δάνειο για ανάπτυξη ώστε σε καλύτερη οικονομική περίοδο το προϊόν να είναι πιο εκλυστικό;' Πάλι τα ίδια;

Μήπως δεν θέλουμε ως λαός να παραδεχθούμε ότι το 'προϊόν' είναι τόσο σάπιο που κανείς δεν θα το πάρει ποτέ, και ως λαός δεν θέλουμε τους πολιτικούς να μας το πούνε στα ίσια; Μήπως το μόνο που θέλουμε να ακούμε είναι ότι φταίνε οι κυβερνήσεις που χρέωσαν την 'χρυσοφόρα'' ΟΑ, και να ζούμε σε αυτή την εικονική πραγματικότητα για πάντα;
 
Κι αλλο δανειο??ΚΙ ΑΛΛΟ???
Αντε, καλως τα δεχτηκαμε!Κι αλλη Speedwings μας ερχεται.Αντε,βαρεθηκα πια.Παλι τα ιδια!

Και που θα πανε τα λεφτα?Σε αεροπλανα?Οοοοχι!Θα νοικιασουν αλλα και θα πληρωνει η ΟΑ δανεια για αεροπλανα που δε πηρε παλι!

And by the way:
Έληξε η προθεσμία για την υποβολή δεσμευτικών προτάσεων για την Ολυμπιακή και σύμφωνα με πληροφορίες του Βήματος του Σαββάτου, για το πτητικό κατέθεσαν προσφορές δύο σχήματα, για την επίγεια εξυπηρέτηση τρία και για την τεχνική βάση ένας υποψήφιος.

Σύμφωνα πάντοτε με Το Βήμα, σημαντικότερη «απώλεια» θεωρείται η κρατική αεροπορική εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων Εtihad Αirways, η οποία αποχώρησε από το διαγωνισμό.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, μετά και την αποχώρηση της Εtihad, οι ελπίδες της κυβέρνησης επαφίενται πλέον στα επενδυτικά funds τα οποία, αν δώσουν το ρευστό που απαιτείται, δεν θα είναι δύσκολο έπειτα να πετύχουν συνεργασίες που θα αφορούν το μάνατζμεντ της νέας εταιρείας που θα δημιουργηθεί.

Την ερχόμενη εβδομάδα η Διυπουργική Επιτροπή θα κληθεί να αποφασίσει αν είναι ικανοποιημένη από κάποια πρόταση και αν όχι, θα ζητήσει νέο γύρο προσφορών από τους ενδιαφερομένους.

Οποτε οτι μας πουνε απο την επομενη εβδομαδα(Κυριακη σημερα,ποιος σηκωνεται τωωωωρα?).

ΧΩΡΙΣ ΠΥΞΙΔΑ Η ΟΑ (αρθρο απο το εθνος)
Τα ερωματικά:
Το ερώτημα είναι απλό: Εάν η Etihad ενδιαφέρεται για την Ολυμπιακή, γιατί εισέρχεται μεμονωμένα στη γραμμή Αμπού Ντάμπι - Αθήνα - Αυστραλία; Η κυβέρνηση, πάντως εμφανίζεται σίγουρη για την επιτυχία του εγχειρήματος, έστω και αν το σοκ από την αποχώρηση των Αράβων του Κατάρ από τη διαδικασία ήταν ισχυρό.

Ωστόσο, παρά τη βεβαιότητα αυτή, η έμμεση παραδοχή του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη -που έλαβε εξουσιοδότηση να συνεχίσει τον διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής- ότι δεν υπάρχει εναλλακτικό σχέδιο σε περίπτωση ναυαγίου, εντείνει τους φόβους και τις ανησυχίες των εργαζομένων για το τι μέλλει γενέσθαι.

Τα στοιχεία άλλωστε αποτυπώνουν την εικόνα πλήρους διάλυσης που επικρατεί σήμερα στην Ολυμπιακή.

Πάνω από το 15% των πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού ακυρώθηκαν κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα (από τα 6.935 προγραμματισμένα σκέλη διαδρομών, ακυρώθηκαν τα 1.066), η δαπανηρή μέθοδος των μισθώσεων wet leasing έχει επανέλθει με αεροσκάφη και πληρώματα άγνωστης προέλευσης, εκτελώντας δρομολόγια τον Δεκέμβριο που αντιστοιχούν σε 415 ώρες πτήσεων, ενώ η επιβατική κίνηση τον Δεκέμβριο υπέστη μείωση 20% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2007.

Μάλιστα, αντίστοιχες απώλειες σε επίπεδο επιβατικής κίνησης υπέστη η εταιρεία τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο.

Χωρίς πυξίδα
Σε όλα αυτά βέβαια προστίθεται -όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην Οικονομία ο πρόεδρος της ΟΣΠΑ, Μάρκος Κανδυλάκης- και το γεγονός ότι δεν γίνεται κανένας απολύτως προγραμματισμός σε σχέση με το θερινό πρόγραμμα, στο όνομα του επερχόμενου... μεσσία, έστω και αν στο συρτάρι της κυβέρνησης δεν υπάρχει εναλλακτικό σχέδιο, σε περίπτωση που ναυαγήσει ο διαγωνισμός.

«Αυτό που απαιτείται άμεσα -συνεχίζει ο πρόεδρος της ΟΣΠΑ- είναι ένα σχέδιο αναδιοργάνωσης που θα καταστήσει την εταιρεία βιώσιμη. Από τους 7.500 περίπου εργαζομένους δεν υπάρχει ούτε μια θέση εργασίας διασφαλισμένη την επόμενη μέρα του διαγωνισμού.

Αυτό είναι το επίτευγμα του κ. Χατζηδάκη».

Κ. Χατζηδάκης
Παραδέχθηκε ότι δεν υπάρχει εναλλακτικό σχέδιο εάν ναυαγήσει η ιδιωτικοποίηση
 
'πάλι στα χαμένα θα γυρνάω' υποστηρίζει η Βίσση και δεν έχει και άδικο. Έτσι όπως πάμε θα τη κλείσουμε και θα ησυχάσουμε! Έχω βαρεθεί αυτές τις 'προσπάθειες ανανέωσης και εκσυγχρονισμού'. Έλεος, σταματήστε, σας παρακαλώ που έλεγε και μια παλιά μου καθηγήτρια.
 
Εγω εχω μια απορια....

Ποιος θα δωσει δανειο στην ΟΑ??Δηλαδη ποιος θα δωσει τα χρηματα προκειμενου να αγορασει η ΟΑ αεροπλανα και γενικα να εξιγχρονιστει αν δε ξερει αν θα τα παρει πισω??Και αν, ας πουμε, μπουν ως υποθηκη περιουσιακα στοιχεια της ΟΑ,θα πρεπει να περιμενει αρκετα η νεα εταιρια,γιατι αν κλεισει η ΟΑ πριν την αποπληρωμη τα αεροπλανα και λοιπα υποθηκευμενα κατασχονται.Αρα παμε παλι στο σημειο μηδεν,δηλαδη εδω που ειμασταν και πριν το δανειο.

Πλεον το εχω χασει το θεμα δε μπορω να καταλαβω τι θελουν να μας πουν οι κυριοι στο ΥΜΕ....
Αντε,τεταρτη ακουστηκε οτι θα δωσουν συνεντευξη για το θεμα.Να δουμε τι θα δουμε...
:rant:
 
NFEEFE":251qtm2a said:
Εγω εχω μια απορια....

Ποιος θα δωσει δανειο στην ΟΑ??...

Όλες οι τράπεζες. Σφαγή θα γίνει για να χρηματοδοτήσουν τις ΟΑ, αφού ως εγγυητής θα μπει το ελληνικό Δημόσιο (εμείς δηλαδή).
Όπως γίνεται τώρα με το δάνειο των 425 εκατ. € που θα πάρει ο ΕΛΓΑ έτσι ώστε να δώσει στους αγρότες τις "αποζημιώσεις" που υποσχέθηκε η κυβέρνηση για να σταματήσει ο αποκλεισμός των εθνικών οδών.
 
οταν εχεις ενα αυτοκινητο, και θες να το πουλησεις, πριν το πας στην μαντρα, το πλενεις, το καθαριζεις, το γυαλιζεις, αμα εχει και καμμια αβαρια, επισκεπτεσαι το φαναρτζη, και μετα πας στον εμπορο, να πιασεις μια καλη τιμη.
Αμα ομως το πλακωσεις στις λασπες, πας καμμια ειδικη ακροπολιαρικη την προηγουμενη, και αρχιζει να τριζει ολοκληρο, με τετραγωνισμενες ζαντες, και διαφορα κτυπηματα, τι περιμενεις να σου πει ο "μαντρας"?
Ετσι λοιπον, η εταιρια αφου απαξιωθηκε οσο δεν μπορει να φανταστει ανθρωπινος νους που δεν ειναι "μεσα" στην εταιρια, αφου "φαγανε" με χρυσα κουταλια, αφου κλεισανε γραμμες γιατι "ετσι ειπε ο μετοχος" (το δημοσιο), τι περιμενατε να γινει? Να κανουν ουρα οι υποψηφιοι εξω απο το γραφειο του υπουργου, να πλακωνονται μεταξυ τους, ποιος θα ειναι ο νεος ιδιοκτητης?
Ετσι λοιπον, αυτο που εγω προσωπικα αποκομισα στην 4η (?) αποπειρα πωλησης, ειναι οτι ο πρωθυπουργος επεσε θυμα παραπληροφορησης, ο ΥΜΕ (πρωην ειδικα) το ιδιο, απο αυτους που χροοοονια τωρα λυμαινονται τον χωρο αυτο.
Το πληγμα για το κυβερνων κομμα ειναι μεγαλο, και θα ειναι ακομα μεγαλυτερο αν την πτωχευσουν. Πως ειναι δυνατον οι "ειδημονες" που κυβερνανε αυτον τον τοπο, να μην μπορουν να πουλησουν, αναβαθμισουν, λειτουργησουν, οπως θελετε πεστε το, μια μικρη εταιρια?
Τι να περιμενουμε για την παιδια, την υγεια, το συνταξιοδοτικο?
Παλι λοιπον, θα πεσουν "δανεια" παλι καποιοι θα τα "κονομισουν", παλι ολοι μας θα πληρωσουμε.
Και ειναι κριμα, γιατι πιστευω οτι υπαρχουν ΚΑΙ τιμιοι Ελληνες, και αξιοι επαγγελματιες, που θα μπορουσαν αυτην την χωρα να την πανε στα ουρανια.
Διοτι οι πολιτικη δεν ειναι επαγγελμα, αλλα λειτουργημα. Εδω η πολιτικη θεωρειται μεσον πλουτισου.
 
docORL":2w8ucldz said:
Fxxxr":2w8ucldz said:
ΑΕίναι στην πραγματικότητα ενα αρκετά απαξιωμένο όνομα

σοβαρα? Το ονομα που "κραταει" την εννοια του ολυμπισμου, και της Ελλαδας, ειναι απαξιωμενο?
Μπραβοοοοοο!
Τι αλλο θα διαβασουμε! :wall:
docORL":2w8ucldz said:
Ετσι λοιπον, η εταιρια αφου απαξιωθηκε οσο δεν μπορει να φανταστει ανθρωπινος νους[...]
Νομίζω πως δε χρειάζεται να σχολιάσω...

Παρά ταύτα, αφού φτάσαμε στο επίπεδο να κάνουμε παραλληλισμούς με μάντρες και μεταχειρισμένα (τέτοια παραδείγματα παραθέτουν σε παιδιά του Δημοτικού, που δεν έχουν ακόμη αφαιρετική σκέψη, κι όχι σε νοήμονες ενήλικες), πιστεύω ότι ο έμπειρος και σοβαρός αγοραστής μπορεί να διακρίνει τη διαφορά ανάμεσα σε «καλοσυντηρημένο ατρακάριστο» και «ρετουσαρισμένο, κακοσυντηρημένο τρακαρισμένο»...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top