Δεν μπορω να καταλαβω, γιατι καθε φορα που αναφερεται η ΟΑ, οι ιδιοι και οι ιδιοι , χωρισμενοι σε δυο στρατοπεδα , ριχνουν ο ενας φασκελα στον αλλο.
Καποιοι εχουν "μισος" για την ΟΑ (δικαιωμα τους), και καποιοι αλλοι (οπως εγω) την εχουν "πανω απ'ολα, ακομα και απο την οικογενεια τους".
Δυστυχως η ευτυχως η εταιρια στο αμεσο μελλον θα ιδιωτικοποιηθει. Ειτε αυτο ερεσει σε καποιους ειτε οχι. Και αυτο θα εχει και θετικες επιπτωσεις στο κοινωνικο συνολο και τους εργαζομενους, αλλα και αρνητικες.
Κακιστα καποιοι εδω μεσα, κατηγορουν ΟΛΟΥΣ τους εργαζομενους, σαν "τεμπελιδες-βυζματοφορους-κοπανατζηδες".
Ειναι ΛΑΘΟΣ μεγαλο, και ΑΔΙΚΙΑ, εξ'αιτιας καποιων λιγων (που ομως κατεχουν "εξεχουσες" θεσεις) τεμπελιδων-λουφαδορων-κακων επαγγελματιων, να συκοφαντουνται οι υπολοιποι οικογενειαρχες σκληρα εργαζομενοι της Εταιριας. Και αυτο θα πρεπει να το αναγνωρισουμε ολοι μας.
Σε οτι ομως αφορα την ιδιωτικοποιηση, οι χειριστες στους οποιους ανηκω τα τελευταια 29 κοντα χρονια, στηριζουν μια σωστη, τιμια, ιδιωτικοποιηση, προς οφελος ολων μας.
Και απ'οτι φαινεται, η τελευταια προταση εξαγορας, ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει τα χρονια που υπηρετω (εργαζομαι) στην Εταιρια αυτη.
Αν τελικα η προταση αυτη γινει δεκτη, και δεν βρισκω τον λογο να μην γινει, (εκτος φυσικα αν προκυψουν παλι τα υπογεια ρευματα που δεν θελουν την ΟΑ να αναπτυχθει), η εταιρια θα μεγαλουργησει, και αυτο αφ'ενος θα εχει αμεσο αντικτυπο στον ταξιδιωτη, με καλυτερες υπηρεσιες, αφ'ετερου θα στριμωξει τον ανταγωνισμο παρα πολυ (μιας και η ΟΑ σαν ιδιοκτητη πλεον με εναν πολυ "ματσωμενο" ιδιοκτητη), οποτε ...
Η θα καταπιει τον ανταγωνισμο, αν δεν μοιραστει η πιττα (δεν μπορω να διανοηθω οτι η ΟΑ θα "κατασπαραχθει" απο τον ανταγωνισμο),
ειτε θα υπαρξει συνεργασια μεταξυ των δυο (μοιρασμα της πιττας). Ο καιρος θα το δειξει.
Τελος, δεν μπορω να μην αναφερθω και στι "διακομιδες ασθενων" με την ΟΑ.
Υπηρξα μαρτυς πολλων μεταφορων, σαν ακομα κ2 απο τα ελικοφορα sd330, αλλα και σαν κ1 στα 727-737, οπου πηγαιναμε και περναμε τραυματιες-αρρωστους, πολλες φορες χωρις επιβατες, λογω ασθενειων που δεν επετρεπαν την με επιβατες πτηση (οπως μηνυγκητιδα), και μετα πηγαιαμε στο 201 ΓΝΑ, για 2-3 μερες, αφου μας "βομβαρδιζαν" με αντιβιωση, για να μην ασθενισουμε εμεις, αλλα και να μην κολλησουμε και τα παιδια μας. Φυσικα ουτε λογος για "ειδικα χρηματικα επιδοματα".....
Και αυτα λογω του οτι η εταιρια τοτε εκανε κοινονικο εργο. Και ας μην βιαστουν καποιοι να πουν οτι αυτο δεν επρεπε να γινοταν. Ας ερθουν στην θεση του γονιου που το παιδι του το ειχε κτυπησει αυτοκινητο στο νησι, και κομματιασμενο το φερναμε στην Αθηνα.
Ας ηρεμισουμε λοιπον, και να ευχομαστε ολοι μας, οτι καλυτερο για την εταιρια αυτη, που τοσοι και τοσοι ΑΣΕΛΓΗΣΑΝ πανω της!