Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Είναι οι αεροδιακομιδές λόγος για να παραμείνει δημόσια η Ολυμπιακή; Τι θα εμποδίζει μια ιδιωτική Ολυμπιακή να συνεχίσει το συγκεκριμένο έργο;
Για παράδειγμα, η Lufthansa και έχει αποκρατικοποιηθεί και πραγματοποιεί πολύ πιο σοφιστικέ αεροδιακομιδές από την Ολυμπιακή.
http://www.lufthansa.com/online/por...l_preparation?l=en&nodeid=1770814&cid=1000243
Μήπως η ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής θα βοηθούσε να ανέβει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών της ακόμα και σε αυτόν τον τομέα;
 
Ειναι θεϊκο που ενω ολοι εχουμε καταλαβει τι φταιει και ποιος ειναι ο κυριος υπευθυνος για ολη την καταντια της ΟΑ συνεχιζουμε να στηριζουμε αυτο τον κυριο υπευθυνο... Φιλοι πριν καθισετε και κατηγορησετε ολους αυτους που κατηγορειτε καθιστε και σκεφτειται ποσο εσεις στηριξατε το πολιτικο συστημα που καταντησε την ΟΑ εδω που ειναι.......... Αντε δεν μπορω να πω και περισσοτερα γιατι θα ερθω αντιθετος με τους κανονισμους του φορουμ..... :deadthread:

Αντε ας την ξεπουλησουν πια να τελειωνει το θεμα μπας και ησυχασουμε πια.... :with:
 
corfu75":2djrzgft said:
να πουμε και κατι αλλο ακομα...και η αγαπημενη παιρνει ασθενη και θερμοκιτηδα με νεογνο,αλλα φορειο (ξαπλα),δεν παιρνει.Παιρνει ασθενη καθημενο,δηλαδη καθισμενο σαν απλο επιβατη..

Δεν στα εχουν πει καλα. Η αγαπημενη σαφως και παιρνει stretcher (και ετσι ειθισται για καθε εταιρεια που σεβεται τον εαυτο της). Μου εχει τυχει αρκετες φορες να "διαχειριστω" περιπτωση stretcher στην αγαπημενη.

Συγνωμη για το εκτος, απλα οι ανακριβειες πρεπει να εχουν αντιλογο.

Η μαλλον, για να μην ειμαι εκτος:

"ουαου, θα ηταν τελεια να επαιρνε ο Βγενο την ΟΑ!!!"
 
Ενα ενδιαφερον αρθρο της ελευθεροτυπιας:
Για παρεξήγηση έκανε λόγο ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης, αναφερόμενος σε δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας, σύμφωνα με το οποίο ο υπουργός Οικονομίας Γ. Παπαθανασίου εμφανίστηκε να απευθύνει πρόσκληση στον επικεφαλής της Aegean για την πώληση της Ολυμπιακής.


«Ο υπουργός Οικονομίας δεν έκανε καμία πρόσκληση σε κανέναν συγκεκριμένο επιχειρηματία για την Ολυμπιακή», αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο χθες αργά το απόγευμα. Πηγές προσκείμενες στην Aegean έχουν κατ' επανάληψη δηλώσει τις τελευταίες ημέρες πως δεν ενδιαφέρονται για την Ολυμπιακή, ενώ και συνεργάτες του Κ. Χατζηδάκη λένε σε κάθε ευκαιρία πως δεν υπάρχει πρόθεση για τη δημιουργία ιδωτικού μονοπωλίου στις ελληνικές αερομεταφορές.

Τυχόν συγχώνευση μεταξύ Aegean και Ολυμπιακής θα δημιουργούσε μια αεροπορική εταιρεία που θα έλεγχε το σύνολο των διαδρομών εντός Ελλάδας και γύρω στο 45% της συνολικής κίνησης από και προς τα ελληνικά αεροδρόμια (χωρίς να περιλαμβάνονται στον υπολογισμό οι πτήσεις τσάρτερ).

Η κυβέρνηση επιθυμεί, εκτός της MIG, να εμφανιστεί και άλλος ενδιαφερόμενος για την αγορά της Ολυμπιακής. Το βέβαιο είναι πως αύριο θα γίνει η πρώτη συνάντηση μεταξύ των συμβούλων της κυβέρνησης και της επενδυτικής εταιρείας, τη στιγμή που αρμόδιοι παράγοντες εκτιμούν πως εφόσον ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις, η συμφωνία μπορεί να υπογραφεί κοντά στο τέλος του μήνα. Σημειώνεται πως απαιτείται η έγκριση των κυβερνητικών χειρισμών και από την πλευρά της Κομισιόν, η οποία για την ώρα κρατά κλειστά τα χαρτιά της.

Στο μεταξύ, παρών δηλώνει και ο Ευρ. Στυλιανίδης, ο οποίος όσον αφορά τουλάχιστον το θέμα της Ολυμπιακής έχει μείνει στη σκιά, αφού στο ζήτημα αυτό ο Κ. Χατζηδάκης έχει τον πρώτο λόγο. Σήμερα το απόγευμα ο υπουργός Μεταφορών θα έχει συνάντηση με τους πιλότους των Ολυμπιακών Αερογραμμών, οι οποίοι πρόκειται να του παρουσιάσουν τη δική τους πρόταση για τη διάσωση της εταιρείας. Οι πιλότοι προτείνουν να αναλάβει διεθνής οίκος τη διαχείριση της εταιρείας και να πραγματοποιηθεί ένα πρόγραμμα εξυγίανσης, που θα «παγώσει» για δύο χρόνια κάθε διαδικασία πώλησης.

Πολλα σχεδια ακουγονται...Να δουμε ποιο θα επικρατησει τελικα.

Επισης,στο αρθρο http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=2414817 του εθνους,αναφερεται οτι η ZF επιμενει και ψαχνει "συμμαχιες προκειμένου να επανέλθει με συνολική προσφορά και για τις τρεις εταιρείες του Ομίλου της Ολυμπιακής".

Πολυ μπερδεμα,και πολυς ανουσιος τσακωμος απο καποιους.

Και μια ανακριβεια.Η Α3 παιρνει strecher,αλλα δε παιρνει οταν εχει full πτηση και απομενει λιγος χρονος,προκειμενου να μη καθυστερησει.Εχει τυχει απειρες φορες να μη παρει επιβατες η Α3 με strecher και να τους παρει η ΟΑ.Οπως το ιδιο εχει τυχει και με την ΑΖ για FCO αν θυμαμαι καλα.Νομιζω οτι πρεπει να γινει η ζητηση τουλαχιστον 48 ωρες πριν,αν και γι'αυτο δε παιρνω και ορκο.Ξερω οτι ειμαι off topic αλλα ουτε μπορει να λεγεται οτι δε παιρνει,ουτε οτι παιρνει οπως η ΟΑ.(επισης ξερω οτι τη πατησα και καποιοι θα πεσουν παααλι να με φανε γιατι μιλαω υπερ της ΟΑ :banana: )
 
Δεν μπορω να καταλαβω, γιατι καθε φορα που αναφερεται η ΟΑ, οι ιδιοι και οι ιδιοι , χωρισμενοι σε δυο στρατοπεδα , ριχνουν ο ενας φασκελα στον αλλο.
Καποιοι εχουν "μισος" για την ΟΑ (δικαιωμα τους), και καποιοι αλλοι (οπως εγω) την εχουν "πανω απ'ολα, ακομα και απο την οικογενεια τους".
Δυστυχως η ευτυχως η εταιρια στο αμεσο μελλον θα ιδιωτικοποιηθει. Ειτε αυτο ερεσει σε καποιους ειτε οχι. Και αυτο θα εχει και θετικες επιπτωσεις στο κοινωνικο συνολο και τους εργαζομενους, αλλα και αρνητικες.
Κακιστα καποιοι εδω μεσα, κατηγορουν ΟΛΟΥΣ τους εργαζομενους, σαν "τεμπελιδες-βυζματοφορους-κοπανατζηδες".
Ειναι ΛΑΘΟΣ μεγαλο, και ΑΔΙΚΙΑ, εξ'αιτιας καποιων λιγων (που ομως κατεχουν "εξεχουσες" θεσεις) τεμπελιδων-λουφαδορων-κακων επαγγελματιων, να συκοφαντουνται οι υπολοιποι οικογενειαρχες σκληρα εργαζομενοι της Εταιριας. Και αυτο θα πρεπει να το αναγνωρισουμε ολοι μας.
Σε οτι ομως αφορα την ιδιωτικοποιηση, οι χειριστες στους οποιους ανηκω τα τελευταια 29 κοντα χρονια, στηριζουν μια σωστη, τιμια, ιδιωτικοποιηση, προς οφελος ολων μας.
Και απ'οτι φαινεται, η τελευταια προταση εξαγορας, ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει τα χρονια που υπηρετω (εργαζομαι) στην Εταιρια αυτη.
Αν τελικα η προταση αυτη γινει δεκτη, και δεν βρισκω τον λογο να μην γινει, (εκτος φυσικα αν προκυψουν παλι τα υπογεια ρευματα που δεν θελουν την ΟΑ να αναπτυχθει), η εταιρια θα μεγαλουργησει, και αυτο αφ'ενος θα εχει αμεσο αντικτυπο στον ταξιδιωτη, με καλυτερες υπηρεσιες, αφ'ετερου θα στριμωξει τον ανταγωνισμο παρα πολυ (μιας και η ΟΑ σαν ιδιοκτητη πλεον με εναν πολυ "ματσωμενο" ιδιοκτητη), οποτε ...
Η θα καταπιει τον ανταγωνισμο, αν δεν μοιραστει η πιττα (δεν μπορω να διανοηθω οτι η ΟΑ θα "κατασπαραχθει" απο τον ανταγωνισμο),
ειτε θα υπαρξει συνεργασια μεταξυ των δυο (μοιρασμα της πιττας). Ο καιρος θα το δειξει.
Τελος, δεν μπορω να μην αναφερθω και στι "διακομιδες ασθενων" με την ΟΑ.
Υπηρξα μαρτυς πολλων μεταφορων, σαν ακομα κ2 απο τα ελικοφορα sd330, αλλα και σαν κ1 στα 727-737, οπου πηγαιναμε και περναμε τραυματιες-αρρωστους, πολλες φορες χωρις επιβατες, λογω ασθενειων που δεν επετρεπαν την με επιβατες πτηση (οπως μηνυγκητιδα), και μετα πηγαιαμε στο 201 ΓΝΑ, για 2-3 μερες, αφου μας "βομβαρδιζαν" με αντιβιωση, για να μην ασθενισουμε εμεις, αλλα και να μην κολλησουμε και τα παιδια μας. Φυσικα ουτε λογος για "ειδικα χρηματικα επιδοματα".....
Και αυτα λογω του οτι η εταιρια τοτε εκανε κοινονικο εργο. Και ας μην βιαστουν καποιοι να πουν οτι αυτο δεν επρεπε να γινοταν. Ας ερθουν στην θεση του γονιου που το παιδι του το ειχε κτυπησει αυτοκινητο στο νησι, και κομματιασμενο το φερναμε στην Αθηνα.
Ας ηρεμισουμε λοιπον, και να ευχομαστε ολοι μας, οτι καλυτερο για την εταιρια αυτη, που τοσοι και τοσοι ΑΣΕΛΓΗΣΑΝ πανω της!
 
docORL":12aaob7m said:
Και απ'οτι φαινεται, η τελευταια προταση εξαγορας, ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει τα χρονια που υπηρετω (εργαζομαι) στην Εταιρια αυτη.
Αν τελικα η προταση αυτη γινει δεκτη, και δεν βρισκω τον λογο να μην γινει, (εκτος φυσικα αν προκυψουν παλι τα υπογεια ρευματα που δεν θελουν την ΟΑ να αναπτυχθει), η εταιρια θα μεγαλουργησει, και αυτο αφ'ενος θα εχει αμεσο αντικτυπο στον ταξιδιωτη, με καλυτερες υπηρεσιες, αφ'ετερου θα στριμωξει τον ανταγωνισμο παρα πολυ (μιας και η ΟΑ σαν ιδιοκτητη πλεον με εναν πολυ "ματσωμενο" ιδιοκτητη), οποτε ...

Αγαπητέ docORL ,
Ίσως αυτό να είναι και το πιο πετυχημένο post σου. :great:
Όσοι από μας (θέλω να πιστεύω ΟΛΟΙ) εναντιωνόμαστε στην διατήρηση του σημερινού status quo της Ο.Α , δεν το κάνουμε επειδή την "μισούμε" αλλά επειδή την αγαπήσαμε (και την αγαπάμε ακόμα) και πονάμε όταν βλέπουμε τα χάλια της και να ακούμε τον ξύλινο λόγο των συνδικαλιστών της που θεωρούν ότι οι Έλληνες φορολογούμενοι είναι λίγο πολύ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να την διατηρούν στην ζωή (πηγαίνοντας ενάντια στην κοινοτική νομοθεσία) δίνοντας σαν επιχειρήματα τουλάχιστον αστείους για την σημερινή πραγματικότητα λόγους και κάνοντας ακρότητες στα αεροδρόμια.

docORL":12aaob7m said:
Η θα καταπιει τον ανταγωνισμο, αν δεν μοιραστει η πιττα (δεν μπορω να διανοηθω οτι η ΟΑ θα "κατασπαραχθει" απο τον ανταγωνισμο),
ειτε θα υπαρξει συνεργασια μεταξυ των δυο (μοιρασμα της πιττας). Ο καιρος θα το δειξει.

Δυστυχώς συνεχίζεις να χρησιμοποιείς νοοτροπία "η ταν η επί τας" , υπάρχει χώρος για πάνω από δύο εταιρείες στην χώρα μας και αυτό είναι καλό και για τους επιβάτες και για την χώρα μας.

docORL":12aaob7m said:
Υπηρξα μαρτυς πολλων μεταφορων, σαν ακομα κ2 απο τα ελικοφορα sd330, αλλα και σαν κ1 στα 727-737, οπου πηγαιναμε και περναμε τραυματιες-αρρωστους, πολλες φορες χωρις επιβατες, λογω ασθενειων που δεν επετρεπαν την με επιβατες πτηση (οπως μηνυγκητιδα), και μετα πηγαιαμε στο 201 ΓΝΑ, για 2-3 μερες, αφου μας "βομβαρδιζαν" με αντιβιωση, για να μην ασθενισουμε εμεις, αλλα και να μην κολλησουμε και τα παιδια μας. Φυσικα ουτε λογος για "ειδικα χρηματικα επιδοματα".....

Κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό.

Σκέψου όμως ότι ΑΝ η ΟΑ ήταν κερδοφόρα αντί ζημιογόνα , ότι μπορεί τα χρήματα που εξανεμίστηκαν στην μαύρη τρύπα της να δημιουργούσαν νέα νοσοκομεία και Κέντρα πρώτων βοηθειών σε περισσότερα μέρη της Ελλάδας κάνοντας έτσι την ανάγκη για αεροδιακομιδές πολύ μικρή έως ελάχιστη.

Ας ευχηθούμε λοιπόν να τελεσφορήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης και να δούμε ξανά την ΟΑ όπως ακριβώς την φανταζόμαστε .
 
Καλησπερα και απο εμενα,

Με πολυ ενδιαφερον παρακολουθω αυτην την συζητηση οσον αφορα την ΟΑ.

Θα ηθελα να εκφρασω την γνωμη μου και παρακαλω να την σεβαστειτε.

Δουλευω σε αυτην την εταιρια εδω κ 5 χρονια και σεβομαι ειλικρινα το ψωμι που βγαζω.Δεν ειμαστε ολοι χαραμοφαηδες η οτι αλλο θελετε και εχετε εντιπωση.Διστιχως ναι υπαρχουν πολλες περιπτωσεις ατομων οι οποιοι μπηκανε στην εταιρια μονο κ μονο για να βγαλουνε την συνταξη τους και να καθονται.
Οσον αφορα το θεμα ιδιοτικοποιησης ειμαι υπερ για ενα και μονο λογο.
Για να φυγουν ολοι αυτοι που με τα χρονια διαλυουνε την εταιρια και εχει φτασει στην σημερινη κατασταση.
Για να μην εχει καθε κυβερνηση δικαιωμα εκμεταλλευσης αεροσκαφους ειτε για εκλογες ειτε για επισκεψεις με σκοπο να μπαινει συνεχεια μεσα.
Λετε οτι πολλοι απο εσας εδω στο φορουμ που το βρισκω καταπληκτικο εχετε σχηματισει "κλικες" χωρις παρεξηγηση με τις αεροπορικες εταιριες που αγαπατε.Και εγω ειμαι ενας απο εσας ο οποιος αγαπω πραγματικα τις ΟΑ .Πριν ομως κανετε οποιοδηποτε σχολειο ειτε για την μια ειτε για την αλλη εταιρια σκεφτιετε αν ισχυειουν οι πληροφοριες που περνετε και μετα καντε τις ποστ.
Στο κατω κατω εχουμε ολοι μας ενα ενδιαφερον.Την αγαπη για το αεροπλανο κ γενικα οτι υπαρχει απο αυτο
Φιλοι μου ειμαι στην διαθεση σας για οποιαδηποτε απορεια και σας ευχαριστω για τον χρονο σας
 
SX-Petros":13ooii9e said:
Φιλοι μου ειμαι στην διαθεση σας για οποιαδηποτε απορεια και σας ευχαριστω για τον χρονο σας

Μια αποριούλα, με το συμπάθιο δηλαδής: Τον ορθογράφο στον browser σου, γιατί δεν το ενεργοποιείς? Βγάζουν μάτια τα "ορθο"γραφικά σου. :roll:

Επί της ουσίας, η ιδιωτικοποίηση είναι πάντα ο μεγάλος φόβος των αργόμισθων (βλέπε τι έγινε στον ΟΤΕ με τη DT), γιατί συνεπάγεται αξιολόγηση, καθώς ο ιδιώτης θέλει αποτελέσματα και κερδοφορία. Ας ελπίσουμε ότι κάτι τέτοιο θα γίνει και στις ΟΑ, για να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι και να μπει μια τάξη, ώστε να υπάρξει ικανός ανταγωνιστής της Αιγαίου. Αυτά, προς το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου,μόνο με ιδιωτικοποίηση και υγιή ανάπτυξη της εταιρείας θα συμβούν- και όχι με κρατικοδίαιτο δανεισμό επ'άπειρον.
 
docORL":1fof780y said:
Αν τελικα η προταση αυτη γινει δεκτη, και δεν βρισκω τον λογο να μην γινει, (εκτος φυσικα αν προκυψουν παλι τα υπογεια ρευματα που δεν θελουν την ΟΑ να αναπτυχθει), η εταιρια θα μεγαλουργησει, και αυτο αφ'ενος θα εχει αμεσο αντικτυπο στον ταξιδιωτη, με καλυτερες υπηρεσιες, αφ'ετερου θα στριμωξει τον ανταγωνισμο παρα πολυ (μιας και η ΟΑ σαν ιδιοκτητη πλεον με εναν πολυ "ματσωμενο" ιδιοκτητη), οποτε ...
Η θα καταπιει τον ανταγωνισμο, αν δεν μοιραστει η πιττα (δεν μπορω να διανοηθω οτι η ΟΑ θα "κατασπαραχθει" απο τον ανταγωνισμο),
ειτε θα υπαρξει συνεργασια μεταξυ των δυο (μοιρασμα της πιττας). Ο καιρος θα το δειξει.

Δηλαδή, το ενδεχόμενο να υπάρχουν δύο υγιείς ιδιωτικές και ανταγωνιστικές εταιρείες δεν το συζητάτε καθόλου στις ΟΑ? Μάλλον αιθεροβατείτε. Καλό θα ήταν καταρχάς σαν εργαζόμενοι να παίρνατε κάποιες επαχθείς αλλά απαραίτητες αποφάσεις για τη μείωση των προνομίων σας, ώστε να έδειχνε κάποιος σοβαρός επενδυτής του εξωτερικού κάποιο ενδιαφέρον, αντί να εξαρτάστε στις ελεημοσύνες και την εθνικοφροσύνη των ελλήνων (με αμφίβολη πάλι κατάληξη). Οπότε, μη μου αγιοποιείς τους χιλιάδες βολεμένους εκεί μέσα, που έχοντας κατοχυρώσει ούτως ή άλλως τη μονιμότητα τους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (με δυσβάσταχτο κόστος για τον τελευταίο) εκ του ασφαλούς κόπτωνται για τον κοινωνικό χαρακτήρα των ΟΑ. Προσωπικά, δεν έχω σχέση με την Αιγαίου, αλλά τη θεωρώ ευλογία για τον τόπο, καθώς μας έδωσε τη δυνατότητα πολιτισμένων πτήσεων, χωρίς άγχος για ακυρώσεις και με σεβασμό στον πελάτη (όχι ειρωνεία, μαγκιά, κλανιά- στο να χέρι το τσιγάρο και στο άλλο το μπεγλέρι.

Όσο για τις μεταφορές ασθενών, βέβαια, δε μας λες ότι το (μεγάλο) οικονομικό κόστος (καύσιμα κλπ) το χρεωνόταν το δημόσιο και δεν έμπαινε από τη (φουλαρισμένη) τσέπη σας. Συμφωνώ με αυτούς που έγραψαν ότι, με τα λεφτά που σπαταλήθηκαν στις ΟΑ (όπως και στους στρατιωτικούς εξοπλισμούς), θα μπορούσαμε να έχουμε ολόκληρα νοσοκομεία και ειδικά ελικόπτερα για αυτά. Βέβαια, τα κριτήρια με τα οποία λαμβάνονται αποφάσεις στη χώρα μας είναι δεδομένα και έχουν λιγότερο να κάνουν με ορθολογισμό και περισσότερο με λαϊκισμό και συναίσθημα. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιοι από μας εκεί έξω που δε μασάμε κουτόχορτο και ξέρουμε τι ρόλο βαρούσε η ΜΕΓΑΛΗ πλειοψηφία των (με βύσμα προσληφθέντων) υπαλλήλων της ΟΑ στη γενικότερη απαξίωσή τους.

Αυτάαααα....

ΥΓ: Θα ήθελα ωστόσο να συνεχίσει να πετάει η ΟΑ, μόνο αν ιδιωτικοποιηθεί 100% χωρίς ΚΑΜΙΑ σχέση με το δημόσιο.
 
Σημερα εγινε η πρωτη συναντηση της MIG, με την επιτροπη αποκρατικοποοισεων.Σε πρωτη φαση η MIG, zητησε τους φακελους με ολα τα data information της Ο.Α. για να τους μελετησει.Στην επομενη συναντηση αν μου ειπαν καλα!! θα λαβει χωρα μαλλον Παρασκευη, θα ειναι για την τελικη τιμη της Ο.Α και θα συζητησουν , το επειχειρισιακο πλανο της MIG για την Ο.Α. Μην ξεχναμε πως ολα γινονται κατω απο ασφικτικο προγραμμα που εχει δωσει η ευρωπαικη ενωση, το πολυ μεχρι τα μεσα του Μαρτη, θα πρεπει να την εχει αναλαβει ο ιδιωτης επενδυτης.Το σιγουρο ειναι πως το προγραμμα για τους εργαζομενους στην Ο.Α. τρεχει κανονικα. Το ασχημο απο την μια και καλο απο την αλλη, στην ολη ιστορια ειναι πως παρα πολλοι λιγοι απο το υπαρχον προσωπικο, θα παραμεινει στην νεα Ο.Α., θα προσλαβει προσωπικο απο την αγορα, ενοοιτε με αεροπορικη προυπηρεσια.Στο μεταξυ, οπως εγραψα και σε παλαιοτερo post μου, εντος της εβδομαδας αναμενεται να κατεβει και ο Σ.Ανδριανοπουλος(ΖF) στις απευθειας διαπραγματευσεις. Ειδωμεν.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top