Νέος πιλότος στα 34

απλα θελω να πω οτι οταν ξεκινησουν ξανα οι εκπαιδευσεις στην Α3 θα παρει μια 2ετια μεχρι να ξαναπαρει εκτος υποτροφιας χειριστες.....
 
Δεν ξέρω τι λένε οι περισσότεροι, σίγουρα θα κλείσουν εταιρίες, όπως ήδη κλείσανε κάποιες, βλέπετε flybe, η BA πάει για ψαλίδια σε προσωπικό, όμως ακούγεται τις τελευταίες μέρες, ανάμεσα σε χειριστές, πως θα υπάρξει μεγάλο, recruitment μετά την έπαρση των γεγονότων.

Μου φάνηκε περίεργο, έως και αστείο αυτό, όμως αν σκεφτούμε, ότι θα υπάρξει μια περίοδος αναγέννησης, όχι μόνον στο aviation αλλά παντού, τότε έχει βάση. Μετά από κάθε κρίση, τα πράγματα ξανά φτιάχνουν, μέχρι να ξανά χαλάσουν πάλι. Αν το όλο θέμα, μέ τις απαγορέψεις, λήξει για παράδειγμα τέλη Μαΐου, θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε, που θα προλάβουν να τους βάλουν όλους; Αυτό φυσικά έχει, συνέχεια, καθώς τα πάντα παγώνουν, μαζεύουν μαζεύουν, και θα σκάσουν, όταν ξανά ισορροπήσουν τα πράγματα, δεν θα μου φανεί περίεργο, η BA σε δυο χρόνια από τώρα, να προσλάβει αν όχι περισσότερους, τουλάχιστον κοντά στον ίδιο αριθμό, όσων ετοιμάζεται να ψαλιδίσει.
 
Παιδιά πως κάνετε τέτοιες εκτιμήσεις χωρίς να ξέρετε:

α) Πόσο θα κρατήσει η απαγόρευση στις αερομεταφορές,
β) Τις πραγματικές απώλειες που θα έχουν οι αεροπορικές,
γ) Τα πακέτα στήριξης που θα λάβουν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις,
δ) Την συμπεριφορά του κόσμου μόλις τελειώσει η πανδημία??

Είναι πολυπαραμετρικό το ζήτημα οπότε καλύτερα ας κρατάμε μικρό καλάθι...

Εγώ πιστεύω ότι μόλις καταλαγιάσει όλο αυτό, οι αεροπορικές θα επαναπροσλάβουν όσους απέλυσαν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Σίγουρα μέχρι να ορθοποδήσουν οι εταιρείες, οι μισθοί θα παραμείνουν μειωμένοι, αλλά πιστεύω σε 2 χρονάκια από τώρα όλο αυτό θα είναι απλά μια άσχημη ανάμνηση...
 
astronautofemotion":2mrsj4x0 said:
Δεν ξέρω τι λένε οι περισσότεροι, σίγουρα θα κλείσουν εταιρίες, όπως ήδη κλείσανε κάποιες, βλέπετε flybe, η BA πάει για ψαλίδια σε προσωπικό, όμως ακούγεται τις τελευταίες μέρες, ανάμεσα σε χειριστές, πως θα υπάρξει μεγάλο, recruitment μετά την έπαρση των γεγονότων.

Μου φάνηκε περίεργο, έως και αστείο αυτό, όμως αν σκεφτούμε, ότι θα υπάρξει μια περίοδος αναγέννησης, όχι μόνον στο aviation αλλά παντού, τότε έχει βάση. Μετά από κάθε κρίση, τα πράγματα ξανά φτιάχνουν, μέχρι να ξανά χαλάσουν πάλι. Αν το όλο θέμα, μέ τις απαγορέψεις, λήξει για παράδειγμα τέλη Μαΐου, θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε, που θα προλάβουν να τους βάλουν όλους; Αυτό φυσικά έχει, συνέχεια, καθώς τα πάντα παγώνουν, μαζεύουν μαζεύουν, και θα σκάσουν, όταν ξανά ισορροπήσουν τα πράγματα, δεν θα μου φανεί περίεργο, η BA σε δυο χρόνια από τώρα, να προσλάβει αν όχι περισσότερους, τουλάχιστον κοντά στον ίδιο αριθμό, όσων ετοιμάζεται να ψαλιδίσει.

Αγάπητε φίλε επίτρεψε μου να διαφωνήσω.

Όλοι μας ευχόμαστε να ήταν τα πράγματα προβλεπόμενα να εξελιχθούν όπως περιγράφεις. Αλλά δυστυχώς το μέλλον της αεροπορίας είναι εξαιρετικά δυσοίωνο.

Οι εταιρείες ακυρώνουν μαζικά παραγγελειες αεροσκαφών γιατί είναι ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος να κρατησουν το ρευστό τους διαθέσιμο. Δεν ξέρεις κάνεις πως θα εξελιχθεί όλο αυτό γιατί απλούστατα δεν το έχει ξαναζήσει κανείς μας πότε πριν.

Οι αναλυτές του χώρου προβλέπουν μεγάλο downsizing στολων και βασεων μετα την μπορα. Γιατι η ανακαμψη θα ειναι μια μεγαλη και μακρα διαδρομη.

Το κλασικο επιχειρημα του οτι μπουχτισαμε μέσα σπιτι και με το που θα φυγει ο ιός θα βγουμε ολοι τρέχοντας στους δρόμους, στις παραλίες και στα πάρκα, δεν ισχύει. Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα μας πουν πάει πέρασε. Θα εμφανιστεί μια ύφεση, και όσο συνεχίζεται σιγά σιγά θα αρχίζει δειλα να ξεμυτιζει ο κόσμος έξω. Σιγά σιγά θα κάνουν νέες κρατήσεις και σιγά σιγά όσο βλέπουν ότι δεν επέρχεται νέα εξάπλωση θα ξεπαρκαρουν τα αεροπλάνα ή θα καλούν τους χειριστές να κάνουν return to work training. Και τα loads θα πηγαινουν αργα αργα απο 30 σε 40% κτλ.

Επίσης τακτική των εταιρειών είναι να κάνουν προσλήψεις χειριστών για τις ανάγκες που θα έχουν σε δυο χρόνια απο τωρα με βάση το expansion plan που εχουν. Μαντεψε τι θα γινει τωρα που τα expansion plans ολων θα πανε περιπατο.

Η αεροπορία έχει δεχτεί ανεπανόρθωτη ζημιά. Αναλυτές του χωρούν υπολογίζουν ότι σε ένα αισιόδοξο σενάριο προσλήψεις χειριστών θα συμβούν ξανά στην Ευρώπη μετά το 2024.
 
Σίγουρα, δεν είναι κάτι, που θα γίνει μέσα σε ένα πρωινό, ο κοσμάκης μετά την λήξη των γεγονότων, θα έχει υιοθετήσει έναν φόβο προς τις αερομεταφορές, ως προς την μετάδοση και τον κίνδυνο. Φυσικά είναι δύσκολο, να καταλάβουν πως είναι ασφαλές, το να πετάει κάποιος μέσα σε ένα Airbus, καθώς ο αέρας, υπολογίζεται πως είναι πιο καθαρός και απο των σπιτιών μας, εδώ δεν μπορούν να ξεχωρίσουν, τον διάδρομο απο τον αεροδιάδρομο, αυτό είναι ένα άλλο θέμα και θα ξεφύγω , απο αυτό που συζητάμε τώρα. Τα τέσσερα χρόνια, για μένα προσωπικά, είναι κάτι το αισιόδοξο, ούτω σι άλλος, τότε περίπου υπολογίζω να τελειώσω. Σαφώς τα πράγματα, στον δικό μας χώρο, την Ελλάδα μας, είναι περιορισμένα, όχι όπως σε άλλες Ηπείρους η χώρες της ΕΕ, εταιρίες που τους τελευταίους μήνες, μας λέγανε, πως είναι σε διαδικασίες απόκτησης, της πτητικής τους άδειας, θεωρώ πως δεν θα ανοίξουν ποτέ και θα βαρέσουν κανόνι, πριν καν δουν, έστω μία απογείωση με τα λογότυπα τους. Αυτό για εμένα, καθώς και όσους άλλους, βρίσκονται στο ίδιο λεωφορείο, είναι ένα θέμα, το οποίο θα μας στοιχίσει σε μορφή καθυστέρησης, ως προς την πρώτη μας απογείωση μετά πληρωμής. Το μόνο σίγουρο, είναι πως τα πράγματα, θα ξανά φτιάξουν, όμως όπως σωστά λες θα πάρει καιρό. Ο Μάιος που ανέφερα εγώ, ήταν ένα υποθετικό παράδειγμα.
 
astronautofemotion":typ7qg3a said:
Φυσικά είναι δύσκολο, να καταλάβουν πως είναι ασφαλές, το να πετάει κάποιος μέσα σε ένα Airbus, καθώς ο αέρας, υπολογίζεται πως είναι πιο καθαρός και απο των σπιτιών μας,.

Αυτό το συμπέρασμα πως βγαίνει ; Έχεις ακούσει για το αεροτοξικο σύνδρομο;

Αν δεις τα περιστατικά με fumes ειδικά σε Airbus (avherald), θα καταλάβεις γιατί τα νέα μοντέλα αεροσκαφών δεν χρησιμοποιούν engine bleed για τον αέρα της καμπίνας.

Ακόμη και αν πάρουμε ως δεδομένο ότι τα Φίλτρα σταματάνε τον ιό το ίδιο αποδοτικά με τις ιατρικές μάσκες, δεν πρέπει να γίνει κάποια αναπροσαρμογή όσον αφορά τα διαστήματα συντήρησης η αντικατάστασης αυτών των φίλτρων ; Οι ιατρικές μάσκες δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ολόκληρη τη μέρα και να παραμείνουν αποτελεσματικές από ότι λένε οι ειδικοί.

Τέλος να μην ξεχνάμε ότι το αεροπλάνο είναι μέσο μαζικής μεταφοράς, ακόμη και αν ο αέρας είναι αποδέκτης ποιότητας, 180 άτομα έχουν ακουμπήσει, βήξει, φταρνιστεί στην διάρκεια της πτήσης και ο ιός μένει αρκετές ώρες η και μέρες πάνω σε επιφάνειες.Φυσικα και οι εταιρίες προβαίνουν σε απολυμάνσεις ειδικά αυτήν την περίοδο, όμως δεν νομίζω να συγκρίνει κάνεις τις επιφάνειες του σπιτιού του με αυτές ενός μέσου μαζικής μεταφοράς.

Κάποτε είχε διαβάσει μια έρευνα που ισχυριζόταν ότι οι fréquent flyers έχουν περισσότερα αντισώματα σε σχέση με τον μέσο όρο......
 
kotobloco":wsl8jyjo said:
Αγάπητε φίλε επίτρεψε μου να διαφωνήσω.

Όλοι μας ευχόμαστε να ήταν τα πράγματα προβλεπόμενα να εξελιχθούν όπως περιγράφεις. Αλλά δυστυχώς το μέλλον της αεροπορίας είναι εξαιρετικά δυσοίωνο.

Οι εταιρείες ακυρώνουν μαζικά παραγγελειες αεροσκαφών γιατί είναι ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος να κρατησουν το ρευστό τους διαθέσιμο. Δεν ξέρεις κάνεις πως θα εξελιχθεί όλο αυτό γιατί απλούστατα δεν το έχει ξαναζήσει κανείς μας πότε πριν.

Οι αναλυτές του χώρου προβλέπουν μεγάλο downsizing στολων και βασεων μετα την μπορα. Γιατι η ανακαμψη θα ειναι μια μεγαλη και μακρα διαδρομη.

Το κλασικο επιχειρημα του οτι μπουχτισαμε μέσα σπιτι και με το που θα φυγει ο ιός θα βγουμε ολοι τρέχοντας στους δρόμους, στις παραλίες και στα πάρκα, δεν ισχύει. Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα μας πουν πάει πέρασε. Θα εμφανιστεί μια ύφεση, και όσο συνεχίζεται σιγά σιγά θα αρχίζει δειλα να ξεμυτιζει ο κόσμος έξω. Σιγά σιγά θα κάνουν νέες κρατήσεις και σιγά σιγά όσο βλέπουν ότι δεν επέρχεται νέα εξάπλωση θα ξεπαρκαρουν τα αεροπλάνα ή θα καλούν τους χειριστές να κάνουν return to work training. Και τα loads θα πηγαινουν αργα αργα απο 30 σε 40% κτλ.

Επίσης τακτική των εταιρειών είναι να κάνουν προσλήψεις χειριστών για τις ανάγκες που θα έχουν σε δυο χρόνια απο τωρα με βάση το expansion plan που εχουν. Μαντεψε τι θα γινει τωρα που τα expansion plans ολων θα πανε περιπατο.

Η αεροπορία έχει δεχτεί ανεπανόρθωτη ζημιά. Αναλυτές του χωρούν υπολογίζουν ότι σε ένα αισιόδοξο σενάριο προσλήψεις χειριστών θα συμβούν ξανά στην Ευρώπη μετά το 2024.

Είναι τρομακτικό το ποσό όλο και πιο ακριβές φαίνεται το ποστ μου από 25 Μαρτιου.
 
Εγώ πιστεύω ότι είναι καλή περίοδος να αρχίσεις τώρα εκπαίδευση για CPL. Κακή είναι για κάποιον που έχει τελειώσει μόλις τώρα
 
skyboy":guob5yxw said:
Topografos":guob5yxw said:
Δηλαδή τι χρειάζεται για να πάω να δώσω στην ΥΠΑ?
1) Πρέπει να πάω μέσω κάποιας σχολής ή μπορώ και μόνος μου?
2) Τι πρέπει να έχω για να ξεκινήσω να δίνω? Χρειάζεται να έχω περάσει το PPL?
3) Οι εξετάσεις για το PPL μοιάζουν με αυτές του ATPL? Είναι πολύ πιο εύκολες?

1) είναι υποχρεωτικό να πας μέσω κάποιας σχολής. Δε μπορείς μόνος σου. Ωποτε τα λεφτά του distance learning δλδ από 1500 μέχρι 7 η 8 χιλιάρικα (ανάλογα τη σχολή) δε τα γλυτώνεις.
2) για να ξεκινήσεις να δίνεις atpl theory ή πρέπει να είσαι κάτοχος PPL ή μπορείς να ξεκινησεις να δίνεις κατευθείαν από την πρώτη μέρα άμα ξεκινήσεις integrated σε κάποια σχολη. Έχεις δικαίωμα να πας να δώσεις δε 6 session. Το πρώτο με το τελευταίο πρέπει να έχουν μέχρι 18 μήνες διαφορά. Καθε μήνα έχει ένα session και κρατάει 1 βδομάδα. Αν κοπείς 4η φορά στο ίδιο μάθημα τα χάνεις όλα και ξεκινάς από την αρχή.
3)Οι εξετάσεις PPL με atpl είναι παρόμοιες. Στην ουσία τα ίδια μαθήματα σχεδόν. Απλώς η ύλη του PPL είναι 2.000 ερωτήσεις ενώ του atpl 15.000
ηθελα να ρωτησω αν ο παρακατω συνδεσμος που ανηκει στην ιστοσελιδα της υπα ειναι οι ερωτησεις απο την τραπεζα θεματων του ppl http://www.ypa.gr/userfiles/0c07dd55-9a ... 0118_1.pdf
 
Το παραπάνω αποτελεί το ερωτηματολογιο για τα το πτυχίο των υπερελαφρων.Για το ppl δεν υπάρχει βάση επίσημα βέβαια όλες οι σχολές έχουν και σου παρέχουν τη βάση απο την οποία μπαίνουν όλες οι ερωτήσεις.
 
Top