zeppelin
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/03/2009
- Μηνύματα
- 131
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ
καλησπέρα παιδιά. με χαρά διαβάζω τις απαντήσεις σας. Ο τάσσος76 έχει καταλάβει το νόημα της δημοσιοποίησης αυτής.
insurance fraud δνε υπάρχει ούτε έτρεχε windows 98. έμπαινε ακόμα κ σε ebanking τραπεζών γιατί ήταν σε hibernate.
η ΟΑ βρήκε κ έχασε επειδή οι υπάλληλοι της εκεί δεν πρέπει να είναι υπάλληλοι καμιάς εταιρίας.
η ΟΑ στην Αθήνα έκανε ότι μπορούσε για να με καθυστερεί κ να μην μου δώσει καμιά πληροφορία ούτε καν περιγραφή του συμβάντος. Πάλι καλά στην ΑΧΑ κατάλαβαν τι παιζόταν με την μία.
η ΟΑ είναι απαράδεκτη δεν μπόρεσε ούτε ένα χαρτί να γράψει που να λέει ότι εγώ απευθύνθηκα σε αυτούς κ είπα αυτά κ αυτά που κάποιοι υπάλληλοι της τα επιβεβαιώνουν κ κάποιοι άλλοι κάνουν τους χαζούς.
4 μέρες κάνανε να βρουν το τηλέφωνο της Σόφιας. Το είχα πάρει εγώ την πρώτη μέρα από το σάιτ του αεροδρομίου. Γενικά άμα ακούσετε θα στείλουμε σήμα κλπ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ με την ΟΑ.
Όλα αυτά δε συνάδουν με την ΟΑ που ανήκει σε όλους μας κλπ κλπ. Μόνο καλό λόγο έχω να πω για την Μ--λου κ μια υπάλληλο από όλους όσους ενημέρωσα στο τηλ. κέντρο (ξανά κ ξανά) της ΟΑ για το περιστατικό που αφού την παρακάλεσα επιμόνως να καλέσει την Μ--λου το έκανε κ αυτή το επιβεβαίωσε.
Όσο για την Flybe κ τα άλλα παρατράγουδα το έστειλα κ στην MIG κ περιμένω το μέρισμα (αφού ανήκηει σε όλους τους έλληνες η ΟΑ)
ΥΓ. κάνω 20 πτήσεις το χρόνο. αυτή τη Βουλγάρα υπάλληλο της ΟΑ θα την θυμάμαι για πάντα. Τα χειρότερα έλεγαν γι' αυτούς κ στην ΟΑ.. Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι. Ελπίζω να βοηθήσει κάποιον μελλοντικό που θα έχει τα ίδια προβλήματα. Να ξέρει να μην βασίζεται στην ΟΑ σε καμιά περίπτωση δεν παν να του λένε "ναι θα σας τηλεφωνήσουμε εμείς σε λίγες ώρες" γιατί αυτό σημαίνει θα μας πάρετε εσείς τηλέφωνο μετά από 3 μέρες κ θα σας πούμε ότι ναι μόλις τώρα ξανατηλεφωνήσατε σόφια ξαναστείλαστε σήμα κ να περιμένω λίγο ακόμα κλπ κλπ
ΥΓ2. flyer δυο φορές το διάβασες κ δεν κατάλαβες ότι τον βρήκαν οι βούλγαροι κ μου είπαν ότι βρέθηκε εκεί που είχα πει εγώ κ μου ειπαν κ άλλες πληροφορίες που δεν τους είχα πει; για το κομπιουτεράδες κλπ έχω ειδοποιήσει την αντιπροσωπεία εκεί με το SN του φορητού αν κατά τύχη μόνο εμφανιστή σε service να κρατηθεί έτσι για το γαμώτο. επίσης για μέτρα προστασίας υπάρχουν κ τέτοιες λύσεις http://lifehacker.com/5415450/firefound ... sonal-data
ΥΓ3. ΙΑΤΑ/ΤΑΣΟΣ Το handling είναι υπό την αιγίδια της αεροπορικής με την έννοια ότι αυτή επιλέγει με ποιους συνεργάζεται. Επιπλέον μετά από 15 κλήσεις στο αεροδρόμιο κ αφού μίλησα με όλους (οι οποίοι χασκογελούσαν) μου είπαν ότι μόνο μέσω της ΟΑ μπορούν να μου πουν το οτιδήποτε [πχ ποιος ήταν αυτός που ενημέρωσε τον πιλότο, ποιος οδηγούσε το λεωφορείο κλπ]. Γενικώς προσπάθησα να δω σε επίπεδο οργανογράμματος ποιος ευθύνεται κ ποιος μηνύεται για συμπεριφορές στο λεωφορειάκι. Άμα ξέρεις πες μου
καλησπέρα παιδιά. με χαρά διαβάζω τις απαντήσεις σας. Ο τάσσος76 έχει καταλάβει το νόημα της δημοσιοποίησης αυτής.
insurance fraud δνε υπάρχει ούτε έτρεχε windows 98. έμπαινε ακόμα κ σε ebanking τραπεζών γιατί ήταν σε hibernate.
η ΟΑ βρήκε κ έχασε επειδή οι υπάλληλοι της εκεί δεν πρέπει να είναι υπάλληλοι καμιάς εταιρίας.
η ΟΑ στην Αθήνα έκανε ότι μπορούσε για να με καθυστερεί κ να μην μου δώσει καμιά πληροφορία ούτε καν περιγραφή του συμβάντος. Πάλι καλά στην ΑΧΑ κατάλαβαν τι παιζόταν με την μία.
η ΟΑ είναι απαράδεκτη δεν μπόρεσε ούτε ένα χαρτί να γράψει που να λέει ότι εγώ απευθύνθηκα σε αυτούς κ είπα αυτά κ αυτά που κάποιοι υπάλληλοι της τα επιβεβαιώνουν κ κάποιοι άλλοι κάνουν τους χαζούς.
4 μέρες κάνανε να βρουν το τηλέφωνο της Σόφιας. Το είχα πάρει εγώ την πρώτη μέρα από το σάιτ του αεροδρομίου. Γενικά άμα ακούσετε θα στείλουμε σήμα κλπ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ με την ΟΑ.
Όλα αυτά δε συνάδουν με την ΟΑ που ανήκει σε όλους μας κλπ κλπ. Μόνο καλό λόγο έχω να πω για την Μ--λου κ μια υπάλληλο από όλους όσους ενημέρωσα στο τηλ. κέντρο (ξανά κ ξανά) της ΟΑ για το περιστατικό που αφού την παρακάλεσα επιμόνως να καλέσει την Μ--λου το έκανε κ αυτή το επιβεβαίωσε.
Όσο για την Flybe κ τα άλλα παρατράγουδα το έστειλα κ στην MIG κ περιμένω το μέρισμα (αφού ανήκηει σε όλους τους έλληνες η ΟΑ)
ΥΓ. κάνω 20 πτήσεις το χρόνο. αυτή τη Βουλγάρα υπάλληλο της ΟΑ θα την θυμάμαι για πάντα. Τα χειρότερα έλεγαν γι' αυτούς κ στην ΟΑ.. Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι. Ελπίζω να βοηθήσει κάποιον μελλοντικό που θα έχει τα ίδια προβλήματα. Να ξέρει να μην βασίζεται στην ΟΑ σε καμιά περίπτωση δεν παν να του λένε "ναι θα σας τηλεφωνήσουμε εμείς σε λίγες ώρες" γιατί αυτό σημαίνει θα μας πάρετε εσείς τηλέφωνο μετά από 3 μέρες κ θα σας πούμε ότι ναι μόλις τώρα ξανατηλεφωνήσατε σόφια ξαναστείλαστε σήμα κ να περιμένω λίγο ακόμα κλπ κλπ
ΥΓ2. flyer δυο φορές το διάβασες κ δεν κατάλαβες ότι τον βρήκαν οι βούλγαροι κ μου είπαν ότι βρέθηκε εκεί που είχα πει εγώ κ μου ειπαν κ άλλες πληροφορίες που δεν τους είχα πει; για το κομπιουτεράδες κλπ έχω ειδοποιήσει την αντιπροσωπεία εκεί με το SN του φορητού αν κατά τύχη μόνο εμφανιστή σε service να κρατηθεί έτσι για το γαμώτο. επίσης για μέτρα προστασίας υπάρχουν κ τέτοιες λύσεις http://lifehacker.com/5415450/firefound ... sonal-data
ΥΓ3. ΙΑΤΑ/ΤΑΣΟΣ Το handling είναι υπό την αιγίδια της αεροπορικής με την έννοια ότι αυτή επιλέγει με ποιους συνεργάζεται. Επιπλέον μετά από 15 κλήσεις στο αεροδρόμιο κ αφού μίλησα με όλους (οι οποίοι χασκογελούσαν) μου είπαν ότι μόνο μέσω της ΟΑ μπορούν να μου πουν το οτιδήποτε [πχ ποιος ήταν αυτός που ενημέρωσε τον πιλότο, ποιος οδηγούσε το λεωφορείο κλπ]. Γενικώς προσπάθησα να δω σε επίπεδο οργανογράμματος ποιος ευθύνεται κ ποιος μηνύεται για συμπεριφορές στο λεωφορειάκι. Άμα ξέρεις πες μου