Οικονομική Πολιτική της Athens!

  • Thread starter Thread starter flightnumber
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
1.οι μισθοι Σεπτεμβριου ακομα δεν εχουν δοθει
2. οι γκρινιες συχνες
3.καθημερινες αποχωρισεις κοσμου απο την εταιρια
4.ακομα και μεγαλα στελεχη ανοιγουν το στομα τους εναντιον των επιλογων που εχουν γινει
5.Το παιχνιδι με τις αγωνες ειναι χαμενο ΟΑ και Α3 κανουν κουφες προσφορες για αυτες και δεν μπορει να τις κοντραρει
 
:shock: :shock: :shock: όσοι προλάβανε προλάβανε (να φωτογραφηθούν) ή να πετάξουν δλδ;..
 
Χάλι μαύρο η οικονομική της πολιτική...τόσο μάλιστα, που θέλω να ταξιδέψω μαζί της για την εμπειρία,αλλά οι τιμές της είναι απαγορευτικές μπροστά στη μάχη του χαμηλού ναύλου της ΟΑ κ της Α3..για τα δε άγονα, ούτε μια ανακοίνωση δεν έχουν βγάλει..ούτε έχουν προσθέσει κάτι στην ιστοσελίδα..
 
βγήκαν στην ιστοσελίδα της εταιρίας οι τιμές για τους νέους "επιδοτούμενους" προορισμούς όπως η Κάρπαθος και τα Κύθηρα...

Οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές για επιδοτούμενα δρομολόγια ! Αθήνα - Κάρπαθος αλέ ρετούρ 170κάτι ευρώ, ενώ Αθήνα - Κύθηρα 120κάτι ευρώ...

Δηλαδή ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ επιδοτούμενα πόσο θα βάζανε την πενηντάλεπτη πτήση Αθήνα - Κάρπαθος ? 300 ευρώ ??? έλεος !
 
Τις ίδιες τιμές δηλαδή που είχε και η ΟΑ, που είναι το παράξενο; Οποιοσδήποτε βγει με προσφορές του 1 ευρώ σε άγονη θα ήταν βλάκας. Αρπαχτή είναι όπως και να το κάνουμε - εξασφαλίζουν σημαντική κάλυψη του κόστους των δρομολογίων από το κρατικό χρήμα και παίρνουν "προστασία" από άλλους ανταγωνιστές εφόσον δικαιούνται την αποκλειστική εκμετάλλευση. Το κατά πόσο έχει νόημα όλο αυτό είναι άλλο θέμα, αλλά στην τελική αν δεν ήταν έτσι τα πράγματα τα νησιά αυτά ίσως και να έμεναν χωρίς αεροπορική σύνδεση.

Υ.Γ. Οι τιμές είναι ελαφρώς χαμηλότερες (μικρές διαφορές) από της ΟΑ. Συν τοις άλλοις, ο διαγωνισμός προέβλεπε ότι επιλέγεται ο αερομεταφορέας με την οικονομικότερη προσφορά για το ΚΡΑΤΟΣ, όχι για τον καταναλωτή :?
 
IATA":9g9i4tki said:
Υ.Γ. Οι τιμές είναι ελαφρώς χαμηλότερες (μικρές διαφορές) από της ΟΑ. Συν τοις άλλοις, ο διαγωνισμός προέβλεπε ότι επιλέγεται ο αερομεταφορέας με την οικονομικότερη προσφορά για το ΚΡΑΤΟΣ, όχι για τον καταναλωτή

Για αυτα τα 2 που ειπε ο ptiseisA ισχυει:
Αθήνα - Κάρπαθος:170κάτι ευρώ --ΟΑ 164Ευρω
Αθήνα - Κύθηρα 120κάτι ευρώ --ΟΑ 112Ευρω

Δεν ξερω απο που τι ειδε τις τιμες αλλα αν ισχυουν αυτες χαμηλοτερες απο τις ΟΑ δεν ειναι...
 
Φαντάζομαι τις βρήκε στο site της Athens (οι οποίες σημειωτέον περλαμβάνουν το service charge). Παρακάτω μια τιμολόγηση των εν λόγω δρομολογίων από Amadeus (ΧΩΡΙΣ service charge):

01 Y * * 1 * 126.01 *RB *Y

LAST TKT DTE 28NOV09 - DATE OF ORIGIN
------------------------------------------------------------
AL FLGT BK T DATE TIME FARE BASIS NVB NVA BG
ATH
KIT OA Y Y 28NOV Y 20
ATH OA Y Y Y 20

EUR 100.00 28NOV09ATH OA KIT Q7.00 43.00OA ATH Q7.00
43.00EUR100.00END
EUR 8.00YQ
EUR 12.56WP
EUR 5.45WQ
EUR 126.01
PRICED WITH VALIDATING CARRIER OA - REPRICE IF DIFFERENT VC
SUBJ TO CANCELLATION/CHANGE PENALTY

01 Y * * 1 * 178.01 *RB *Y

LAST TKT DTE 28NOV09 - DATE OF ORIGIN
------------------------------------------------------------
AL FLGT BK T DATE TIME FARE BASIS NVB NVA BG
ATH
AOK OA Y Y 28NOV Y 20
ATH OA Y Y Y 20

EUR 152.00 28NOV09ATH OA AOK Q7.00 69.00OA ATH Q7.00
69.00EUR152.00END
EUR 8.00YQ
EUR 12.56WP
EUR 5.45WQ
EUR 178.01
PRICED WITH VALIDATING CARRIER OA - REPRICE IF DIFFERENT VC
SUBJ TO CANCELLATION/CHANGE PENALTY

NFEEFE, ποια είναι η πηγή σου για τις τιμές ΟΑ;

EDIT Sorry δικό μου λάθος. Με operating carrier OP δίνει τις τιμές που είπες. Αλλά αν προσθέσεις το service fee στα ίδια βγαίνουν.

By the way, αν παραπονιόμαστε για 2-3 ευρώ διαφορά, τι πρέπει να πούμε για τη SEH? To Θεσσαλονίκη-Σκύρος-Θεσσαλονίκη το χρεώνει 157,84 ευρώ (ΟΑ: 116 ευρώ)
 
IATA":38g0oe0d said:
Φαντάζομαι τις βρήκε στο site της Athens (οι οποίες σημειωτέον περλαμβάνουν το service charge). Παρακάτω μια τιμολόγηση των εν λόγω δρομολογίων από Amadeus (ΧΩΡΙΣ service charge):


Δεν νομίζω οτι υπάρχει service fee....
 
Το "κατηγορώ" μου δεν ήταν αποκλειστικά στην Athens Airways... Και για την Olympic να μιλούσαμε τα ίδια θα έλεγα...

Ουσιαστικά απευθύνομαι ενάντια στην ΥΠΑ που διενεργεί το διαγωνισμό... δίνει τόσα εκατομμύρια ευρώ για την επιδότηση και δε διασφαλίζει την τελική τιμή στον καταναλωτή ! Γιατί θα πρέπει ο έλληνας φορολογούμενος και ο καταταλαιπωρημένος από τα πλοία κάτοικος της Καρπάθου να δίνει επιδότηση στην κάθε εταιρία και παράλληλα να πρέπει να πληρώνει τόσο ακριβά εισιτήρια ?? Με τέτοιες τιμές το υπερκέρδος των εταιριών δεν αντισταθμίζεται με τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Εξάλλου θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τις πληρότητες αυτών των δρομολογίων...

Δυστυχώς για την Athens θα είναι μια αρπακτή λίγων μηνών... Μετά τα δρομολόγια αυτά θα τα μοιράσουν ανάμεσα σε AEGEAN και OLYMPICAIR....

Ενημερωτικά
ΑΘΗΝΑ-ΚΑΡΠΑΘΟΣ Τελική τιμή εισιτηρίου EUR 177.61
ΑΘΗΝΑ-ΚΥΘΗΡΑ Τελική τιμή εισιτηρίου EUR 122.61
ΑΘΗΝΑ-ΣΚΙΑΘΟΣ Τελική τιμή εισιτηρίου EUR 134.21
ΑΘΗΝΑ - ΙΚΑΡΙΑ Τελική τιμή εισιτηρίου EUR 119.25
 
Οι άγονες γραμμές είναι μια πονεμένη ιστορία...

Σχετικά με το αγαπημένο μου νησί της Σκιάθου...
Η τιμή της ZF είναι όντως 134,21. Δηλαδή αν κάποιος θέλει να πάει για ΠΣΚ θα δώσει 134,21 η οποία είναι flat price και δεν αλλάζει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Αντιθέτως αν θέλει να πάει με πλοίο θα πρέπει να καταβάλει 65 (Αγ. Κωνσταντίνος - Σκιάθος) με την HSW. Άλλά.... η τιμή μπορεί να αλλάξει, θα πρέπει να συνυπολογίσει τα έξοδα για να πάει και να γυρίσει απο τον Αγ. Κωνσταντίνο και επιπλεόν τις ώρες που θα φάει....

Οπότε μάλλον η τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου είναι πιο συμφέρουσα...

Πάντως η επιδότηση (μέγιστη δυνατή) των άγονων γραμμών είναι

Sky Express 632.00 (5 γραμμές)
Athens 1.560.00 (10 γραμμές)
Olympic Air 5.000.000 (9 γραμμές)

Και η αλήθεια είναι οτι η OA πήρε μερικά φιλετάκια... πάντως τώρα το χειμώνα τα πράγματα είναι πεσμένα και για αυτό ίσως στον επόμενο διαγωνισμό δούμε χαμηλότερες τιμές....
 
Top