Ολυμπιακή και MIG

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι, αλλά σιγά σιγά θα συνταξιοδοτηθούν και δε θα χρειαστεί να αντικατασταθούν, οπότε σιγά σιγά οι πλεονάζοντες θα πάψουν να υπάρχουν....
 
Αυτά είναι τα λιγότερα.Τουλάχιστον δε θα πληρώνουμε το leasing αεροσκαφών,καύσιμα για τα αεροπλάνα αλλά και για τα εκατονταδες οχήματα της εταιρίας,τα ακριβά τέλη parking στο Βενιζέλο καθώς και χρήσης άλλων αεροδρομίων ανά τον κόσμο και ένα σωρό άλλες χρεώσεις που δε μπορώ να γνωρίζω...
Όλα καλά.
 
vassdel":2bla2y64 said:
gmmour":2bla2y64 said:
Το αν θα μπορέσει να πουλήσει στην Α3 βέβαια εξαρτάται και από τις αρχές ανταγωνισμού της Ελλάδας και της ΕΕ...
Γιαυτό και έφτιαξαν και μυστικά χρηματοδοτούν την ZF. Έτσι ώστε όταν η MIG πουλήσει την ΟΑ στην Α3, η δεύτερη να μην είναι μονοπώλιο. Παιδιά, οι θεωρίες συνωμοσίας είναι ότι καλύτερο.
Δεν χρειάζεται να το θεωρούμε σενάριο συνωμοσίας, μάλλον για λογικό επακόλουθο φαίνεται. Εάν δεις το Ευρωπαϊκό δίκτυο της Α3 πετάει στις ίδιες πόλεις με την ΟΑ εκτός του Βελιγραδίου. Βιέννη πετούσε η Α3 και το έκοψε μπορεί και για έλλειψη αεροπλάνου. Κωνσταντινούπολη η Α3 αρχίζει τον Σεπτέμβριο. Όλες οι άλλες πόλεις είναι οι ίδιες και μάλιστα σε αρκετές πετούνε περίπου τις ίδιες ώρες (λες και δεν υπάρχουν άλλες ώρες που υπάρχει επιβατική ανάγκη). Μόνο Τελ-Αβιβ, Αλεξάνδρεια και Αραβικό κόσμο δεν έχει αναλάβει η Α3 (εκτός Καΐρου). Η επιλογή των παρόμοιων αεροσκαφών της ΟΑ μπορεί να είναι άλλη μια ένδειξη. Μόνον εάν δούμε την ΟΑ να μπαίνει (έστω και σαν future member ή regional) σε κάποια συνεργασία όπως η One world, θα ήταν μία ένδειξη ότι η ΟΑ θα ανεξαρτητοποιηθεί. Άλλα τα δημοσιεύματα μιλούν για συνεργασία της ΟΑ με Iberia, περίεργο όταν η ΟΑ είχε καλές σχέσεις με την British Airways και οι δύο ευρωπαϊκές εταιρείες είναι στον ίδιο όμιλο. Εμένα μου ακούγεται λογικό η Α3 να απορροφήσει την ΟΑ και να χρησιμοποιεί το ποιο αναγνωρισμένο όνομά της, μιας και δεν πιστεύω ότι η Ελληνική αγορά χωρά δύο μεγάλες εταιρείες και μια loco (ZF).
Εμένα αυτό που με απασχολεί είναι ότι εάν δεν βρεις κάποιο εισιτήριο προσφορά της Α3, τότε πάντα είναι ποιο ακριβή από την ΟΑ. Έχουμε φτάσει σε σημείο να ψάχνουμε στο διαδίκτυο και τις τρεις εταιρείες και στο τέλος να είναι ποιο φτηνό να πηγαίνεις στον προορισμό σου με την μια και να γυρίζεις με την άλλη.
Πόσο πιστεύεται θα διαρκέσει αυτό, Θα υπάρξει έλεγχος αγοράς.
 
Δεν νομίζω οτι δεν χωράνε εταιρίες στην Ελλάδα. Αυτό που λες, παρόμοια προϊόντα δηλαδή, συμβαίνει παντού. Στην κινητή τηλεφωνία δηλαδή τα προϊόντα ή οι χρεώσεις είναι τόσο διαφορετικά που δικαιολογούν 3 εταιρίες; Και όμως υπάρχουν! Τα περί πώλησης είναι θεωρίες συνομωσίας γιατί δεν είναι λογικό να βάζει δυο επιχειρηματίες τα λεφτά τους για να κάνουν κάτι που είναι δύσκολο όταν θα μπορούσαν να το κάνουν πιο απλά. Αν ήθελε η Α3 μόνο το σήμα θα μπορούσε να το πάρει στην εκκαθάριση της ΟΑ αφού αυτή, θέλαμε δεν θέλαμε, θα έκλεινε έτσι αλλιώς. Γιατί να μπλέξουν με επιτροπές ανταγωνισμού κτλ?
Τι το κακό έχει να ψάχνεις στο διαδίκτυο και να βρίσκεις τις καλύτερες τιμές και αυτές να είναι από διαφορετική εταιρία? Αυτό είναι ανταγωνισμός. Και δίκια σου υποχρέωση πάλι σαν καταναλωτή είναι να επιλεγείς το καλύτερο/φθηνότερο προϊόν. Γιατί να υπάρξει έλεγχος? Υπάρχει κάποια υπονοώ ότι φτιάχνουν τις τιμές? Ποιοι? Μήπως είμαστε ανώριμη αγορά και χρειαζόμαστε προστασία? Αμάν κάναμε να ανοίξει η αγορά όχι να την περιορίσουμε μόνοι μας τώρα, έλεος!

ΥΓ. η ZF LoCo? πρέπει να έχω χάσει επεισόδια, θα άλλαξε business plan φαίνεται.
 
Loco η ZF???????????????????

Μαλλον δε σιαβασα καλα.... :shock:
Μηπως εννοεις μικρη?Γιατι η ZF το εχει ξεκαθαρισει οτι ειναι στο αντιθετο ακρο!

τα ακριβά τέλη parking στο Βενιζέλο
,το ακριβο γιαουρτι και τον ακριβο καφε κατω απο την ακροπολη!Τα "ακριβά τέλη parking στο Βενιζέλο" τι σχεση εχουν με την ΟΑ και την ΥΠΑ???
 
Belavia":25ls120j said:
Δεν χρειάζεται να το θεωρούμε σενάριο συνωμοσίας, μάλλον για λογικό επακόλουθο φαίνεται. Εάν δεις το Ευρωπαϊκό δίκτυο της Α3 πετάει στις ίδιες πόλεις με την ΟΑ εκτός του Βελιγραδίου.(...) Εμένα μου ακούγεται λογικό η Α3 να απορροφήσει την ΟΑ και να χρησιμοποιεί το πιο αναγνωρισμένο όνομά της, μιας και δεν πιστεύω ότι η Ελληνική αγορά χωρά δύο μεγάλες εταιρείες και μια loco (ZF).(...)

Εμένα πάλι μου φαίνεται απίθανο. Το οτί η ΟΑ και η Α3 πετάνε στις ίδιες (πάνω κάτω) πόλεις σημαίνει οτί αναλώνωνται σε άσκοπο ανταγωνισμό; Απλώς σημαίνει οτί σε αυτές τις πόλεις υπάρχει ψωμί. Δηλαδή εσύ τί ήθελες, να πετά π.χ. η ΟΑ σε Λονδίνο-Παρίσι και η Α3 σε Γερμανία-Ιταλία; Εγώ βλέπω οτί η Α3 θα παραμείνει πάνω-κάτω ως έχει, ίσως με κάποιες παραπάνω πτήσεις προς Μέση/Εγγυής Ανατολή και Β. Αφρική. Η ΟΑ θα είναι ουσιαστικά ένα φάντασμα του παλιού της εαυτού και από άποψη μεγέθους δεν θα πλεονεκτεί ή και θα μειονεκτεί σε σχέση με την Α3. Οι Αθηναϊκές Αερογραμμές (που κάθε άλλο παρά χαμηλού κόστους είναι) και η Sky Express θα έχουν βοηθητικό ρόλο, ενώ η HIA, η Astra και η Hellas Jet θα επιβιώνουν από ναυλωμένες πτήσεις. Απλώς η άποψή μου...
 
Belavia":2meet16m said:
Πόσο πιστεύεται θα διαρκέσει αυτό, Θα υπάρξει έλεγχος αγοράς.

Ο αγαπητός Belavia προφανώς και δεν είναι οπαδός της ελεύθερης αγοράς.
Ούτε βέβαια υπέρ των πολλαπλών επιλογών.
Τις ίδιες απόψεις εξέφρασε και περίπου πριν μία εβδομάδα στο thread που άνοιξε viewtopic.php?f=16&t=6374
και ενώ απαντήθηκαν από πολλούς τα θέματα που έθεσε δεν έκανε κανένα σχόλιο επ αυτών αλλά συνεχίζει τις ίδιες απόψεις σε αυτό το thread.
Σεβαστές οι απόψεις του καθενός αλλά μην επαναλαμβάνουμε σε όλα τα threads τα ίδια πράγματα............
 
Δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό θέμα αλλά τέλη Οκτώμβρη βρήκα πολύ καλές τιμές να πεταχτώ 3ήμερο Ευρώπη με ξένη αεροπορική εταιρεία και τα εισητήρια του εσωτερικού λέω να τα πάρω με ΟΑ γιατί με βολεύουν οι ώρες αλλά τι θα γίνει?
Θα μείνουν ίδια τα δρομολόγια ή τελευταία στιγμή θα ψάχνω για άλλες ανταποκρίσεις. Μίλησα με το τηλ κέντρο των ΟΑ και μου είπαν πως σε καμία περίπτωση δεν χάνω τα λεφτά μου και οι κρατήσεις θα ισχύουν αλλά μπορεί να υπάρξει αλλάγη στην ώρα και το αεροσκάφος.
Η ΟΑ χάνει πολύ κόσμο με αυτή την αλλαγή. Πρέπει να βγει το χειμερινό πρόγραμμα και άμεσα γιατί η Α3 ήδη το έχει βγάλει..
 
Re: Στόλος της Olympic Air

Hastaroth":3e7tgudv said:
Αν βασιστούμε στο γεγονός οτι έχουν ήδη προσλάβει αρκετούς πρώην "Αιγαίους",υπάρχουν πληρώματα γιά νά τό πετάξουν.Ομως υποθέτω οτι αφού έχει οριστεί ημερομηνία έναρξης της νέας εταιρείας στίς 10 Οκτωβρίου (έτσι θυμάμαι να έχω διαβάσει),δέν μπορεί να πετάη ένα αεροπλάνο τής νέας ΟΑ μαζι μέ αυτά τής παλιάς.

Εν πάσει περιπτώσει,τελικά πόσα αεροπλάνα έχει πλέον συνολικά ο στόλος τής OAir μέχρι τώρα;

Η Πάνθεον υπάρχει και έχει και άδεια πτητικής εκμετάλλευσης και πληρώματα και αεροπλάνα και μπορεί να πετάξει όποτε θέλει ως Πάνθεον. Η 1η Οκτωβρίου είναι η καταλληκτική ημερομηνία που πρέπει να μεταφερθούν οι δραστηριότητες και το σήμα της ΟΑ στην Πάνθεον. Συνεπώς, μέχρι την μεταβίβαση, που η MIG έχει δηλώσει ότι θα γίνει την τελευταία δυνατή ημερομηνία, δηλαδή την 1η Οκτωβρίου, η Πάνθεον μπορεί να πετά ως Πάνθεον και να κάνει wet lease τα αεροπλάνα της στην υπάρχουσα ΟΑ (που είναι και μέτοχος της Πάνθεον κατά 51% μέχρι την 1η Οκτωβρίου) ώστε τα λεφτά του wet lease να πάνε στην Πάνθεον και όχι στις διάφορες εταιρείες ανά την Ευρώπη...
 
Μα ακριβώς επειδή πετάνε τις ίδιες ώρες (φιλέτα) και προσπαθούν να κλέψουν επιβάτες η μία από την άλλη (όπως είπε ο Belavia στο άλλο thread που άνοιξε γι'αυτό το θέμα), μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει ανταγωνισμός και όχι συνεννόηση. Και όπως και με τις εταιρείες κινητής, υπάρχει για την ακρίβεια ολιγοπώλιο γι'αυτό οι τιμές είναι πάνω κάτω οι ίδιες, αν και συνήθως στην ZF (για εσωτερικά) και στην ΟΑ (για εξωτερικά) βρίσκεις πιο φθηνά εισιτήρια από την Α3 πιο κοντά στις ημερομηνίες πτήσεων (τα φθηνά της Aegean συμφέρουν αν τα πάρεις πολύ νωρίς, business model εξωτερικού)...

Συνεπώς, αφού υπάρχει ανταγωνισμός, τι ρύθμιση της αγοράς να υπάρξει; Να τους πουν να πετάνε σε ώρες που δεν τους συμφέρει (αφού δεν τις πετάνε έως τώρα) ή να μην πετάνε στα ίδια μέρη; Εκεί είναι που θα ξεφύγουν τελείως στις τιμές! Και η αγορά των ΗΠΑ έχει πολλή κίνηση και πολλές εταιρείες, αλλά και η ελληνική αγορά αναλογικά έχει πολλή κίνηση και σηκώνει τις εταιρείες να πετάνε ίδιες ώρες. Άλλωστε, μάλλον πλέον πρέπει να κοιτάμε την αγορά της Ευρώπης, γιατί όταν είναι να πάμε κάπου μακριά, κοιτάμε και άλλες αεροπορικές και κάνουμε και stop-over αν είναι να γλιτώσουμε χρήματα...

Στο εσωτερικό τώρα, υπάρχουν μερικά "ρυθμισμένα" δρομολόγια, τα λεγόμενα ψευτοάγονα, που εκεί φαίνεται το κακό της ρύθμισης. Π.χ. για να πας Σκιάθο το καλοκαίρι πρέπει να κλείσεις εισιτήριο ένα μήνα πριν... Γιατί κάποιος σκέφτηκε ότι η Σκιάθος είναι άγονο δρομολόγιο (νησί που το φτάνεις σχετικά γρήγορα και με αμάξι από Αγ. Κωνσταντίνο ή Βόλο) και άρα πρέπει να καθορίζει το κράτος τις ώρες και τις τιμές...

Προσωπικά, δεν θα έλεγα όχι να υπάρξει ένα άνοιγμα μίας συνδιασμένης ελληνικής εταιρείας (Α3-ΟΑ) στην ευρωπαϊκή απελευθερωμένη αγορά, ώστε να μπορέσει κάποια στιγμή να αποκτήσει τα κυβικά μιας ευρωπαϊκής εταιρείας και να μην χρειαστεί να εξαγοραστεί ή να ζητήσει τις πλάτες κάποιου ευρωπαϊκού ομίλου. Άλλωστε η χώρα μας είναι σε σημείο που θα βόλευε σαν κόμβος για μετακινήσεις προς Ασία. Ήδη μια φίλη αμερικάνα έρχεται Αθήνα από Αμερική για να πάει Ιορδανία! Θα μπορούσε κάποια στιγμή μία ελληνική εταιρεία να αποκτήσει τα κυβικά της Iberia π.χ. και να κάνει και long-haul έργο σε μία πλήρως απελευθερωμένη Ευρωπαϊκή αγορά! Και για τα τοπικά δρομολόγια, όπως έχει δείξει η ιστορία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν έναν μεγάλο εθνικό αερομεταφορέα (αυτό που ελπίζουμε να γίνει κάποτε η ΟΑ και ίσως να χρειαστεί μαζί και την Α3), δημιουργούνται πολύ εύκολα μικρές τοπικές εταιρείες που ανταγωνίζονται τα τοπικά δρομολόγια. Και ειδικά η χώρα μας που έχει τόσο charter το καλοκαίρι, σηκώνει πολλές μικρές ελληνικές εταιρείες να αναλλάβουν αυτό το έργο από τις διάφορες ξένες που το έχουν έως τώρα!
 
Top