Ολυμπιακή και MIG

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
CaptainChris":3c7fyr1u said:
Παντως Μαδριτη και Μοσχα δεν πρεπει να αφησουν ουτε μια μερα πιστευω, ειναι λαθος που δεν συμπεριλαμβανωνται απο την αρχη. Επισης πιστευω οτι ενα Α330-200 επρεπε να νοικιασουν και να κρατησουν την Νεα Υορκη αλλα αυτοι ξερουν.

Υπάρχει ο όρος στην συμφωνία με την ΕΕ ο οποίος υποχρεώνει τη νέα εταιρεία για κάποιο χρονικό διάστημα στην αρχή (6 ή 18 μήνες, δεν θυμάμαι) να περιοριστεί στο 65% του έργου της παλιάς εταιρείας. Το έργο μετράται σε χιλιομετραΧπροσφερόμενες θέσεις. Αυτό υποχρεώνει τη νέα εταιρεία να περιορίσει τα δρομολόγια ειδικά τα μακρινών αποστάσεων. Αν κρατούσε τη Νέα Υόρκη πχ θα έπρεπε να κόψει 2-3 Ευρωπαϊκούς προορισμούς διότι η απόσταση μετράει στον υπολογισμό.
Οταν περάσει η περίοδος αυτή και η νέα εταιρεία πάει καλά πιστεύω να ξεκινήσουν πάλι αρκετά απο τα μακρινά δρομολόγια.

Γνωρίζει κανείς αν ευσταθούν οι παραπάνω πληροφορίες;
Απ ότι ξέρω πρέπει να είναι σωστές.
 
Δε νομίζω ότι υπάρχει χρονικός περιορισμός για το 65% των δρομολογίων,αλλά είναι σωστό ότι πρέπει να ξεκινήσει με αυτό το ποσοστό.Το ποσοστό του 65% λοιπόν καλύπτεται από το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε.
Τα 734 (4-6 κομμάτια) όντως θα διατηρηθούν αρχικά γιατί πολύ απλά δεν προλαβαίνει να βρει περισσότερα Airbus καθώς και να εκπαιδεύσει χειριστές για αυτά.
Προχθές βγήκαν και αγγελίες στο Flight για χειριστές.Ο docORL έχει δίκιο σε αυτά που γράφει για τους χειριστές της Ο.Α,ότι δηλ. είναι πολύ επιφυλακτικοί στο να πάνε στη MIG λόγω των όρων που περιλαμβάνει η σύμβασή τους.

Η συνέχεια επί της οθόνης...
 
Angel Aviation":i2st751d said:
CaptainChris":i2st751d said:
την Γερμανια δεν μπορουν να την ανταγωνιστουν τωρα με την Α3 και την Λουφτανσα

Γιατι δεν μπορούν να την ανταγωνιστούν? ίσα Ίσα, αρχικά πιστεύω Πάαααρα πολλοί θα πετάξουν με ολυμπιακή'απο ενδιαφέρον, περιέργεια κτλ κτλ, και αν όλα πάνε ρόδινα, θα είναι απλά θέμα τιμής το ποια εταιρία θα επιλέξουν κάθε φορά. οι Μπιζνες μεν, που πετάνε με λουφτυ, οκ, θα παραμείνουν στην ίδια εταιρία, αλλα για τον κοσμάκη δεν έχει διαφορά.


Ακριβώς επειδή είναι θέμα τιμής δεν μπορεί να ανταγωνιστεί, υπάρχει περίπτωση να βγάλει η ΟΑ 99Ε return ή τις προσφορές της Α3? Στις 10 φορές η μία είναι με φτηνότερη η ΟΑ, τουλάχιστον εως τώρα. Και μην ξεχνάς οτί τα περιθώρια κέρδους είναι στα business κ όχι στον "κοσμάκη".
 
eagle1":uvidf69l said:
Προχθές βγήκαν και αγγελίες στο Flight για χειριστές.Ο docORL έχει δίκιο σε αυτά που γράφει για τους χειριστές της Ο.Α,ότι δηλ. είναι πολύ επιφυλακτικοί στο να πάνε στη MIG λόγω των όρων που περιλαμβάνει η σύμβασή τους.

Και για του λόγου το αληθές: http://www.flightglobal.com/jobs/job/ca ... 512604.htm

Permanent Contracts παρακαλώ! Και ζητάει τα πάντα όλα. Όλους τους τύπους, Κ1,Κ2 και μηχανικούς. Τι έγινε ρε παιδιά?
 
Το μειζον θεμα, απ'οτι ακουγεται, ειναι οτι ο προσδοκομενος αριθμος χειριστων δεν εχει φτασει ακομα ουτε στο 30%.
Υπαρχει μια "αρνηση" εκ μερους των "ολυμπιακαριων", να πανε στην νεα εταιρια, αν δεν λυθει νομικα το προβλημα του ν.3717.
Τι εννοω?
Απλα, εκτος απο τα προσθετα ενσημα , το εφ'απαξ ειναι φορολογημενο , ενω το βοηθημα κοινωνικης υποστηρηξης δεν ειναι. Και μιλαμε για αρκετα χρηματα.
Δεν ισχυει η ΥΠΑ, ουτε το 6,75, σε περιπτωση απωλησης ΠΡΙΝ την κρισημη ημερομηνια (οταν θα εκδοθει η εντολη εκκαθαρισης, την 30/9).
Ποιος λοιπον, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων (καπου 10 ατομα), θα απεμπολισουν τα δικαιωματα τους που τους εχει προσφερει ο εν λογω νομος?
Επισης οι μισθοι πρεπει να ανεβουν λιγακι ακομα.
Θελω να πιστευω, οτι θα υπαρξει τελικα προσελευση, αφου γινουν καποιες ενεργειες νομικης φυσεως, γιατι αλλοιως κινδυνευει αμεσα ολο αυτο το "οικοδομημα".
Ειναι κριμα ο κοσμος να θελει να παει να πεταξει, και να μην το κανει για αυτους τους λογους.
 
εχει δει κανεις σας το πλανο της MIG? νομιζω οτι ολα τα υπολοιπα ειναι απλα θεωριες....

αν πιστευει οτι η ταδε αγορα δεν της κανει... στα μη πω.... αν θα την κλεισει ή οχι...

το χρωμα του χρηματος σπανια εχει συναισθήματα...και οταν τα εχει ειναι γιατι συμφερει να "τα εχει"

ολα τα υπολοιπα για μενα ειναι ραδιο αρβυλα....
 
Akis":2g71kzqq said:
Από τις 2 Αυγούστου ξεκινούν οι πτήσεις προς και από τα Γιάννενα με τα νέα αεροσκάφη της Ολυμπιακής, η οποία από τον Οκτώβριο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Τα νέα αεροσκάφη που θα αντικαταστήσουν τα γνωστά ελικοφόρα θα είναι τα Q-400...

Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 694999.htm
Γνωρίζει κανείς αν ευσταθούν οι παραπάνω πληροφορίες;

Θα μας κουφάνει το άρθρο..."Τα νέα αεροσκάφη που θα αντικαταστήσουν τα γνωστά ελικοφόρα θα είναι τα Q-400, ογδόντα θέσεων, ολοκαίνουρια, αναπτύσσουν ταχύτητα ίδια με τα airbus....." :shock: :shock: μήπως θα πετάνε και με CFM-5B? :rant: ...

και δε νομίζω να έχουν πάνω από 76 επιβάτες max config. a la Air-Berlin δηλαδή..αλλιώς θα είναι σαρδέλες
το θεωρώ πολύ πιθανό να μπεί σε όλες τις πτήσεις προς την περιφέρεια, ειδικά το χειμώνα που οι πληρότητες πέφτουν...
 
Angel Aviation":369w6ckn said:
CaptainChris":369w6ckn said:
την Γερμανια δεν μπορουν να την ανταγωνιστουν τωρα με την Α3 και την Λουφτανσα

Γιατι δεν μπορούν να την ανταγωνιστούν? ίσα Ίσα, αρχικά πιστεύω Πάαααρα πολλοί θα πετάξουν με ολυμπιακή'απο ενδιαφέρον, περιέργεια κτλ κτλ, και αν όλα πάνε ρόδινα, θα είναι απλά θέμα τιμής το ποια εταιρία θα επιλέξουν κάθε φορά. οι Μπιζνες μεν, που πετάνε με λουφτυ, οκ, θα παραμείνουν στην ίδια εταιρία, αλλα για τον κοσμάκη δεν έχει διαφορά. Και στη τελική δε ξέρουμε και τι συμφωνίες θα κάνει ο ΟΑ. αν ήδη ξεκινήσει τη λογική των codeshare, με Δελτα, τότε ποιος αποκλείει ενα code share με Air Berlin, τη δεύτερη μεγαλύτερη της γερμανίας. Το DUS μάλιστα θεωρείτε το προπύργιο της Air Berlin, μετά την εξαγορά της LTU. Απο τη στιγμή που τα slots υπάρχουν, κάτι θα γίνουν...
Ας περιμένουμε τις τελικές αποφάσεις,,,


αυτό είχε ανακοινωθεί παλιά.. http://oainfo.olympicairlines.com/gr/pr ... htm#170408


Υ.Γ. για να μην κάνω 2 ποστ, όποιος ξερει ας μου πει πως βάζω σε ένα ποστ 2 ή 3 διαφορετικά quotes από διαφορετικά άτομα γιατι δεν θυμαμαι
 
eagle1":2qrqitgw said:
πάρχει περίπτωση να βγάλει η ΟΑ 99Ε return ή τις προσφορές της Α3? Στις 10 φορές η μία είναι με φτηνότερη η ΟΑ, τουλάχιστον εως τώρα

Εδώ ακριβώς θέλω να σταθώ. Την τιμολογιακή πολιτική της ΟΑ δεν την ξέρουμε ακόμα. Το θέμα βρίσκεται στο πόσος κόσμος υπάρχει σε κάθε προορισό που να θέλει να ταξιδέψει. Αν πχ απο DUS-ATH υπάρχει κόσμος που να γεμίζει ενάμιση αεροπλάνο, ο στόχος είναι να παρέμβεις και να προσπαθείς εσύ να είσαι το ένα, κ ο άλλος το μισό. Για αυτό μου φαίνεται περίεργο, γιατί απότι ξέρω κόσμος ταξιδεύει απο Γερμανία, και μάλιστα ωστε να δικαιολογεί καθημερινές πτήσεις.
99 ευρώ είναι κ αυτή σπάνια τιμή. περισσότερο διαφιμιστική. Επίσης, αυτη τη στιγμή οι ναύλοι Aegean Olympic δεν διαφέρουν τραγικά προ φόρων. Απλά ολυμπιακή έχει φόρους κοντά 60 ευρώ, κάτι που θεωρώ οτι εξαρτάται στα χαμηλά load factors...! Αλλα όπως πολύ σωστά λέει ο KPG, από τη στιγμή που δεν έχουμε δει πλάνο, εικασίες κάνουμε, ουτε καν ράδιο αρβύλα.

@spotterakis χμμμ, αγνωούσα την ύπαρξη της συμφωνίας,,,θενξ :) (πως φαίνεται οτι δεν το διαφημίζουν τόσο όπως η Aegen-lufthansa :)

lets see...
 
Angel Aviation":3w3yj0e4 said:
Επίσης, αυτη τη στιγμή οι ναύλοι Aegean Olympic δεν διαφέρουν τραγικά προ φόρων. Απλά ολυμπιακή έχει φόρους κοντά 60 ευρώ, κάτι που θεωρώ οτι εξαρτάται στα χαμηλά load factors...!
Οι φόροι για όλες τις εταιρίες είναι ίδιοι. Απλά η μια εταιρία ενσωματώνει τον επίναυλο καυσίμου στον ναύλο (Α3) και η άλλη τον προσθέτει στους φόρους (ΟΑ). Έχει συζητηθεί και στο παρελθόν το σχετικό θέμα εδώ.

Όλα αυτά δεν έχουν όμως και μεγάλη σχέση με το θέμα Ολυμπιακή και MIG, οπότε ας επιστρέφουμε σιγά-σιγά στο θέμα μας. ;)
 
Top