Nontas
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/04/2007
- Μηνύματα
- 351
- Likes
- 98
CaptainChris":3c7fyr1u said:Παντως Μαδριτη και Μοσχα δεν πρεπει να αφησουν ουτε μια μερα πιστευω, ειναι λαθος που δεν συμπεριλαμβανωνται απο την αρχη. Επισης πιστευω οτι ενα Α330-200 επρεπε να νοικιασουν και να κρατησουν την Νεα Υορκη αλλα αυτοι ξερουν.
Υπάρχει ο όρος στην συμφωνία με την ΕΕ ο οποίος υποχρεώνει τη νέα εταιρεία για κάποιο χρονικό διάστημα στην αρχή (6 ή 18 μήνες, δεν θυμάμαι) να περιοριστεί στο 65% του έργου της παλιάς εταιρείας. Το έργο μετράται σε χιλιομετραΧπροσφερόμενες θέσεις. Αυτό υποχρεώνει τη νέα εταιρεία να περιορίσει τα δρομολόγια ειδικά τα μακρινών αποστάσεων. Αν κρατούσε τη Νέα Υόρκη πχ θα έπρεπε να κόψει 2-3 Ευρωπαϊκούς προορισμούς διότι η απόσταση μετράει στον υπολογισμό.
Οταν περάσει η περίοδος αυτή και η νέα εταιρεία πάει καλά πιστεύω να ξεκινήσουν πάλι αρκετά απο τα μακρινά δρομολόγια.
Απ ότι ξέρω πρέπει να είναι σωστές.Γνωρίζει κανείς αν ευσταθούν οι παραπάνω πληροφορίες;