Olympic A300

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
SkyHawk":zqfclnnz said:
To etops den exei na kanei me etairia..... den einai AOC i otidipote tetoio. Einai certificate ksexwristo tou kathe aeroplanou. Gia onoma tou theou.... Min mberdevetai ton kosmo an den kserete min milate. To JAR-Ops to leei kathara sto part JAR 25. kai i FAA sto FAR 25 antistoixa. Dld to aeroplano san mixanima prepei na exei ETOPS aproval. (dld na exei merika xaraktiristaka opws ena 3o generator kai alla) P.X i Delta exei polla 757 den einai ola ETOPS omws.

PS sorry gia to offtopic alla milame tha mou pesoun ta mallia wres wres....

Kαι για να μείνουν και σε μας τα μαλλιά, να πληροφορήσουμε το φιλοθέαμον κοινό ότι το ETOPS approval είναι απαραίτητο τόσο για το αεροσκάφος, όσο και για την εταιρεία που το πετά.

Αεροσκάφη με ίδιο ακριβώς τύπος μπορεί να είναι ή να μην είναι ETOPS approved. Παλιά αυτό γινόταν μετά από αρκετές ώρες πτήσεων στις οποίες η εμφάνιση κάποιου γεγονότος, π.χ. in flight engine shutdown, γινόταν με συχνότητα κάτω από ένα όριο (π.χ 0.1%, ειλικρινά δεν ξέρω το ποσοστό). Συχνότερα, και μάλλον από το 777 το ETOPS approval 'κερδιζόταν' από το certification process, για όλα τα ΑΦ παραγωγής, κι έτσι ένα ΑΦ το αγόραζε μια εταιρεία με ETOPS.

Τώρα, ταυτόχρονα, η εταιρεία πρέπει να αποδείξει ότι τηρεί όλους τους κανόνες συντήρησης και λειτουργίας για να είναι κι αυτή ETOPS approved. Είναι μια διαδικασία με κόστος, ακολουθεί αυστηρές διαδικασίες, και πάλι, μπορεί να ...χαθεί αν αρχίσουν τα in flight engine shutdowns να πέφτουν σα το χαλάζι.

Μάλιστα, ακόμα και για απλές επιχειρήσεις, δηλαδή όχι ETOPS, πάλι δεν επιτρέπεται το in flight engine shutdown rate να είναι υψηλό, και μια ΥΠΑ (π.χ. η FAA) μπορεί να αφαιρέσει το δικαίωμα μιας εταιρείας να λειτουργεί (ή να πιάνει σε αεροδρόμια της δικαιοδοσίας της) αν κρίνει ότι δεν πληροί τα standards που η συγκεκριμένη ΥΠΑ έχει θέσει για τις εταιρείες που 'πιάνουν' δικά της αεροδρόμια, ακόμα κι αν τα ΑΦ που σβήνουν δεν είναι ο τύπος που πιάνουν στα δικά της.

Αυτά τα λίγα.
 
Το Α300 απο 25 Μαρτιου πεταει 5x week CDG πρωι, 7x week LHR την βραδυνη/νυχτερινη.
 
CaptainChris":1424311x said:
Το Α300 απο 25 Μαρτιου πεταει 5x week CDG πρωι, 7x week LHR την βραδυνη/νυχτερινη.

Και από αύριο είναι πάλι στο πρόγραμμα πτήσεων (μετά από αρκετό καιρό απουσίας):

OA201 PARIS (CDG) 0935 A300-600
OA914 THESSALONIKI 1850 A300-600
 
Eχτες ακουσα-αλλα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει- οτι το ΒΕΜ θα ανεβει Θεσσαλονικη και απο εκει θα κανει το Λονδινο...
Και επειδη ειμαι CCM χαιρομαι αφανταστα! οπως και πολλοι συναδελφοι μου, μπορω να σας διαβεβαιωσω!
 
Χαιρετώ όλα τα μέλη του Φόρουμ μιας και είμαι καινούριος στην παρέα! Ξεθάβω αυτό το θέμα καθώς φαίνεται ότι το "ΒΕΜ" "μετράει μέρες". Κατά τον Δεκέμβριο θα χρειαστεί να μπεί για D - Check και δεδομένης της χρονοβόρας διαδικασίας και της έλλειψης προσωπικού που μαστίζει και την Τεχνική Βάση, θα το στείλουν όπως και τα "αδερφάκια" του. Κρίμα! Άλλο ένα πληγμα για τις ΟΑ, άσε που το λατρεύω κιόλας αυτό το αεροπλάνο!
 
Η τελευταία του πτήση βάσει του schedule είναι για τις 30/12 (ΟΑ331 ATH-LCA-ATH).
 
.

Ισχυει οτι τα Α300 τηα φιγουν απο την ΟΑ?
 
Re: .

pan90":2m3mxhfz said:
Ισχυει οτι τα Α300 τηα φιγουν απο την ΟΑ?
Αυτό τι είναι τώρα? Πληθυντικός της μεγαλοπρεπείας? :) Ένα έρμο έχει απομείνει - βλέπε παραπάνω.
 
jerry":1wfxrwm8 said:
Η τελευταία του πτήση βάσει του schedule είναι για τις 30/12 (ΟΑ331 ATH-LCA-ATH).

Kαι αμέσως μετά πηγαίνει στην Federal Express για να μοιράζει πακέτα...
 
To BEM που πετάει σήμερα? γιατί δεν το βλέπω στο πρόγραμμα πουθενά...
 
Top