george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
SkyHawk":zqfclnnz said:To etops den exei na kanei me etairia..... den einai AOC i otidipote tetoio. Einai certificate ksexwristo tou kathe aeroplanou. Gia onoma tou theou.... Min mberdevetai ton kosmo an den kserete min milate. To JAR-Ops to leei kathara sto part JAR 25. kai i FAA sto FAR 25 antistoixa. Dld to aeroplano san mixanima prepei na exei ETOPS aproval. (dld na exei merika xaraktiristaka opws ena 3o generator kai alla) P.X i Delta exei polla 757 den einai ola ETOPS omws.
PS sorry gia to offtopic alla milame tha mou pesoun ta mallia wres wres....
Kαι για να μείνουν και σε μας τα μαλλιά, να πληροφορήσουμε το φιλοθέαμον κοινό ότι το ETOPS approval είναι απαραίτητο τόσο για το αεροσκάφος, όσο και για την εταιρεία που το πετά.
Αεροσκάφη με ίδιο ακριβώς τύπος μπορεί να είναι ή να μην είναι ETOPS approved. Παλιά αυτό γινόταν μετά από αρκετές ώρες πτήσεων στις οποίες η εμφάνιση κάποιου γεγονότος, π.χ. in flight engine shutdown, γινόταν με συχνότητα κάτω από ένα όριο (π.χ 0.1%, ειλικρινά δεν ξέρω το ποσοστό). Συχνότερα, και μάλλον από το 777 το ETOPS approval 'κερδιζόταν' από το certification process, για όλα τα ΑΦ παραγωγής, κι έτσι ένα ΑΦ το αγόραζε μια εταιρεία με ETOPS.
Τώρα, ταυτόχρονα, η εταιρεία πρέπει να αποδείξει ότι τηρεί όλους τους κανόνες συντήρησης και λειτουργίας για να είναι κι αυτή ETOPS approved. Είναι μια διαδικασία με κόστος, ακολουθεί αυστηρές διαδικασίες, και πάλι, μπορεί να ...χαθεί αν αρχίσουν τα in flight engine shutdowns να πέφτουν σα το χαλάζι.
Μάλιστα, ακόμα και για απλές επιχειρήσεις, δηλαδή όχι ETOPS, πάλι δεν επιτρέπεται το in flight engine shutdown rate να είναι υψηλό, και μια ΥΠΑ (π.χ. η FAA) μπορεί να αφαιρέσει το δικαίωμα μιας εταιρείας να λειτουργεί (ή να πιάνει σε αεροδρόμια της δικαιοδοσίας της) αν κρίνει ότι δεν πληροί τα standards που η συγκεκριμένη ΥΠΑ έχει θέσει για τις εταιρείες που 'πιάνουν' δικά της αεροδρόμια, ακόμα κι αν τα ΑΦ που σβήνουν δεν είναι ο τύπος που πιάνουν στα δικά της.
Αυτά τα λίγα.