Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το θέμα δεν είναι αν μπορούν.Και ντακότες ανασταίνουν.Αν συμφέρει είναι το θέμα.
 
AGV":3u7qle20 said:
Ή με άλλα λόγια, πώς ένα αεροπλάνο μετά από 4 χρόνια (μόνο!!!) απόθεση μετατρέπεται αυτομάτως σε κατσαρόλες!

Σχεδον επτά χρονια open storage. Απο Σεπτέμβριο 2009 ειναι grounded.
 
Nα πεταξουν δεν υπαρχει περιπτωση..Ανταλλακτικα και scrap θα γινουν οπως ειχαν προβλεψει οταν εγιναν storage πριν 7 χρονια...Δεν υπηρχε αγορα γι'αυτα(4κινητηρια) και η μονη λυση που θα μπορουσε τοτε να εχει καποια βιωσιμοτητα και να βγαινουν εστω τα εξοδα τους ηταν να μετατραπουν σε cargo...Αλλα αλλες οι βουλες των κυβερνοντων...τοτε..
 
Εχεις δει πολλα 340 cargo; Εγώ κανένα. Καταδικασμένα ηταν απο την αρχη του grounding.
 
Η αποτυχία της Κρατικής Διαχείρισης σε όλο της το μεγαλείο. Από την πρώτη στιγμή, από την παραγγελία, μέχρι και την αγωνιώδη προσπάθεια πώλησής τους. Σε κανέναν Ιδιωτικό Φορέα δεν θα είχε συμβεί αυτό. Το σχόλιό μου είναι, προφανώς, υπερ-κομματικό. Μπλε, Πράσινες, και πρώτη-φορά-Κόκκινες κυβερνήσεις μοιράζονται τον ίδιο αρνητικό βαθμό για την ικανότητά τους να διαχειριστούν κρατικά 'assets'. Γιατί, πολύ απλά, δεν γίνεται.
 
Γατάκια... Η τιμή ήταν ξεφτίλα, μόνο οι κινητήρες πιάνουν 32 μύρια...
Όπως ανέφερε καλά πληροφορημένη πηγή στο koutipandoras.gr ένα ακόμα χαρακτηριστικό του μικρού ποσού που πήρε το κράτος από την ιστορία αυτή είναι ότι στην παρούσα κατάσταση των αεροπλάνων ο κάθε κινητήρας τους με 10 ώρες λειτουργίας αν αποσυνδεθεί και δοθεί για πούλημα μπορεί να "πιάσει" μέχρι και τα 4 εκατομμύρια ευρώ
 
Λάθος!
Οι κινητήρες για να γίνουν "αξιοπλόιμοι" απαιτούσαν ο καθένας γενική επισκευή, κόστους άνω των 2 εκατομμυρίων το κομμάτι. Συνεπώς είχαν κατσαρολοποιηθεί και αυτοί. Όλα αυτά θα ήταν σωστά την εποχή που τα αεροπλάνα θα μπορούσαν να πουληθούν σαν αεροπλάνα. Τώρα, μπορούσαν να πουληθούν μόνο σαν αλουμίνιο.
Σίγουρα άλλο το κόστος του αεροπλάνου και άλλο του αλουμινίου.
 
Η αποτυχία των 'κρατιστών', η αποτυχία των Συνδικαλιστών, η αποτυχία των Κομμάτων, η αποτυχία μας. Ή, η μη αίσθηση του χαμένου χρόνου. Επειδή κανένας Πολιτικός δεν δούλεψε στην πραγματική οικονομία, κανείς τους δεν αντιλαμβάνεται το κόστος του χρόνου. Για να καταλάβουμε πόσο κοστίζει ο χαμένος χρόνος: Τα 4 Α340, ήταν προς πώληση από το 2010 προς 25 εκ. ευρώ το ένα. 100 εκ. ευρώ και τα 4. Ο πλειοδότης πρόσφερε 95 εκατομμύρια, δηλαδή 23.750.000 το ένα. Μπροστά στον φόβο της κατακραυγής της λαϊκίστικης αριστερο-κεντρο-δεξιάς για 'ξεπούλημα', η κυβέρνηση δεν τα πούλησε. Τα άφησε να σαπίζουν. Το 2012 πούλησε τα δύο για 8 εκ το ένα. Οι συριζαίοι φώναζαν τότε για σκάνδαλο. Ο Χουντής έκανε ερώτηση στην ευρωπαϊκή επιτροπή.
Πόσο πούλησαν οι συριζαίοι τα δύο τελευταία; 4,2 εκατομμύρια δολάρια και τα δύο δηλαδή 1.870.000 ευρώ το ένα. Και καλά έκαναν και τα πούλησαν γιατί μόνο η συντήρησή τους και τα αερολιμανιάτικα ήταν 800.000 ευρώ τον χρόνο.
Πόσα έχασε ο Ελληνικός λαός από την ηλίθια απόφαση (φοβιστική της κυβέρνησης, λαϊκιστική της αντιπολίτευσης) να μην τα δώσει το 2010 γιατί τα 95 εκ. του φάνηκαν λίγα; Για να μην κουβεντιάσουμε πόσα έχασε από την αγορά τους επί αλήστου μνήμης κρατικής Ολυμπιακής και την μη απόσβεση της αξίας τους.

Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε: Είναι ο Κρατισμός-Λαϊκισμός, Ηλίθιε!
 
Γνωρίζουμε η συντήρησή τους σε τι αφορούσε ακριβώς;
 
Γιατί χάνεις την ψυχραιμία σου; Τα έχουμε ξαναπεί. Όλα έγιναν για τη μίζα. Καινούργια αεροπλάνα από το εργοστάσιο δίνουν μεγάλη μίζα. Πολλά τα λεφτά. Δεν το έχεις ξανακούσει; Γιατί πώς αντικαθιστάς τέσσερα τών 395-426 θέσεων πού γεμίζουν (η Αυστραλία είχε 95%πληρότητα) με άλλα τέσσερα πού έχουν 100 θέσεις λιγότερες; ή δεν υπήρχαν μεταχειρισμένα 747 στην αγορά; Αλλά μία κακή αγορά αποδεικνύεται κακή μέχρι το τέλος. Πώς να διαχειριστείς κάτι πού δεν έπρεπε να είχε γίνει; Και να το αποτέλεσμα....
 
Top