OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Mας 'λειψαν η αλήθεια νέα για τα στοιχειά. Το ρεζουμέ...
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=771650
Κατεπειγόντως καλείται πλέον να λάβει αποφάσεις για τα δύο Airbus A340-300 της πάλαι ποτέ Ολυμπιακής Αεροπορία το υπουργείο Οικονομικών, τα οποία βρίσκονται καθηλωμένα στο «Ελ. Βενιζέλος» καθώς με την πάροδο του χρόνου, η αξία τους απομειώνεται και, μάλιστα, έχουν εξαιρεθεί πλέον από το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, λόγω νομικών επιπλοκών.
...
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Οικονομικών, κ. Ευκλείδη Τσακαλώτου και του αναπληρωτή υπουργού, κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συστήνεται ομάδα εργασίας, αποτελούμενη από στελέχη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ) και του ΤΑΙΠΕΔ, η οποία θα εξετάσει την τεχνική τους κατςσταση και θα καταλήξει σε πόρισμα εντός διμήνου, «εν όψει της ανάγκης κατεπείγουσας λήψης απόφασης σχετικά με την αξιοποίηση των δύο εν θέματι αεροσκαφών», όπως σημειώνεται.
...
Σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του "Βήματος της Κυριακής", το υπουργείο Οικονομικών μελετά το ενδεχόμενο η νέα διαγωνιστική διαδικασία να παρακάμψει εντελώς το ΤΑΙΠΕΔ (θα συντονίζει ωστόσο το εγχείρημα) προκειμένου να μη χαθεί χρόνος.
Έτσι, προτείνεται είτε τα αεροσκάφη να επιστρέψουν στο Δημόσιο και η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων να προσλάβει συμβούλους άμεσα με κλειστή πρόσκληση - όπως προβλέπει ο νόμος - και να αποφευχθεί το Ελεγκτικό Συνέδριο (υποχρεωτικό για το ΤΑΙΠΕΔ) προκειμένου να επιταχυνθούν οι διαδικασίες είτε το υπουργείο Οικονομικών να αναθέσει στον εκκαθαριστή της Ολυμπιακής, «Εθνική Κεφαλαίου», να προχωρήσει σε διαγωνισμό με όρους αγοράς.
