Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το επιβεβαιώνω. Έχω γνωριμίες με ανθρώπους του στενού περιβάλλοντος του Hamdi Topçu και της προϊσταμένης πληρωμάτων κυρίας Nurcihan Güzelşekercioğlu.


:with:
 
Συμφωνώ μαζί σου σε αυτά που λες αλλά και πάλι δεν θα ήταν ωραίο τα 340 της παλιάς ΟΑ να κάνουν και παλι τη εμφάνισή τους!!!

Kαι για ποιό λόγο δεν θα ήταν ωραίο να κάνουν και πάλι την εμφάνιση τους;; Και μάλιστα με τρία θαυμαστικά... :with:
 
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της http://www.airporthaber.com, η τουρκική Onur Air, είχε ενδιαφερθεί να αγοράσει τα Α340 της ΟΑ. Το δημοσίευμα περιέχει κάποιες ανακρίβειες αναφορικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς των Α340, ωστόσο θεώρησα σκόπιμο να το αναδημοσιεύσω.

Η Onur Air, συνεχίζει τις προσπάθειές της για να τη δημιουργία στόλου εξ ολοκλήρου από Airbus. Μετά την ένταξη τεσσάρων Α330, αυτή τη φορά η εταιρεία στρέφει τα μάτια της στα τετρακινητήρια Α340.

Η Onur Air είχε προτείνει να αγοράσει τα Α340 των Ολυμπιακών Αερογραμμών, οι οποίες βρίσκονταν αντιμέτωπες με τη χρεωκοπία, ωστόσο λόγω της διαδικασίας και των λόγων της πώλησής τους, η Onur Air παραιτήθηκε από τη διαδικασία και η πώληση δεν ολοκληρώθηκε.

H Onur Air, που απομάκρυνε τα αεροσκάφη της MD από το στόλο της, στρεφόμενη προς την Airbus, επιχειρεί πτήσεις προς την Αραβία με αεροσκάφη Α330 και Α300-600. Στην περίπτωση που τελικά προμηθευτεί τα Α340, αναμένεται πως θα τα χρησιμοποιήσει και αυτά για πτήσεις προς την Αραβία.

Η Onur Air, σκοπεύει να αποσύρει από το στόλο της τα Α300-600, μέχρι τα τέλη του επόμενου έτους και στη θέση τους να ενισχύσει το στόλο με Α330 και Α340.

Στην περίπτωση που η Onur Air εντάξει στον στόλο της Α340, θα γίνει η πρώτη ιδιωτική εταιρεία στην που θα έχει αεροσκάφη του τύπου, μια και μέχρι στιγμής, αυτά χρησιμοποιούνται μόνο από την ΤΗΥ. Να συμειωθεί ότι και η ΤΗΥ είχε διαθέσει ένα Α340 προς πώληση, ωστόσο λόγω του ότι οι προτάσεις που δέχθηκε δεν ήταν οι πλέον συμφέρουσες, η εταιρεία ακύρωσε τη διαδικασία και επανένταξε το αεροσκάφος στα δρομολόγια.

Φημολογείται ότι η Onur Air επεχείρησε να αγοράσει εκείνη το αεροσκάφος της ΤΗΥ, ωστόσο ο Γενικός Διευθυντής Şahanettin Bolukçu δεν επιβεβαίωσε τη συγκεκριμένη πληροφορία.
 
Στο σημερινό πρωτοσέλιδο της "ΕΣΤΙΑΣ", κεντρικό θέμα αποτελεί η πώληση των Α340.
 
όχι ακριβώς η πώληση, αλλά ο παραλογισμός της Ελληνικής κρατικής γραφειοκρατίας, όπως αναδύεται από την μη, μέχρι στιγμής, πώληση των συγκεκριμένων ΑΦ.
 
Δέν θα'πρεπε άραγε να συνυπογράψη και ο υπουργός (εσωτερικών και) Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης;

Αφού τα εν λόγω αεροπλάνα διαθέτουν ηλεκτρονικά συστήματα γιά τον σκοπόν αυτόν (τήν διακυβέρνησή τους δηλαδή....).

Δέν βλέπω όμως τον σοβαρό κύριο πρωθυπουργό να κάνη κάτι επ'αυτού.Εστω,να τούς καλέση στο γραφείο του αυτούς τους πέντε υπουργούς και να τους πή "άν σε ένα μήνα τα αεροπλάνα αυτά δέν μάς έχουν αδειάσει την γωνιά,θέλω τίς παραιτήσεις σας στο γραφείο μου-και μήν σάς δώ να ξανακατεβαίνετε υποψήφιοι σε εκλογές στον αιώνα τον άπαντα"....
 
Κάθε φορά που τα βλέπω πάντως παρατημένα εκεί, λυπάμαι και αυτά και εμάς.
Ας πουληθούν πριν χαθεί κάθε πιθανότητα να υπάρχει ζήτηση.
 
"Ξαναγυαλίζουν" τα Airbus της πρώην Ολυμπιακής!!
Πηγή:www.capital.gr

Τι 'χες Γιάννη τι 'χα πάντα....!
Δημόσιο με τα όλα του..

http://www.capital.gr/News.asp?id=1366873
 
Απ'το πολύ γυάλισμα στο τέλος θα τα κάνουν αόρατα.

Πραγματικά,τέτοια ανικανότητα είναι γιά το Guiness....

Τουλάχιστον,άς είχαν προνοήσει να φέρουν ένα απ'αυτά στο Ελληνικό γιά το μουσείο
καλά,μήν βαράτε,ένα αστείο έκανα...
 
Διαβάζοντας ότι η 'παραμονή' τους και μόνο στο LGAV κοστίζει ετησίως 100,000, αναρωτιέμαι αν θα μπορούσαν να μεταφερθούν στην Τανάγρα, π.χ., αεροδρόμιο, δηλαδή στο οποίο να μπορεί να γίνει και η καθώς πρέπει συντήρησή τους. Περιουσία του κράτους είναι, μπορούν να πάνε σε ένα κρατικό αεροδρόμιο για φύλαξη.
 
Top