Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μακάρι να πετάξουν και πάλι σε μακρινούς προορισμούς;

Είναι αυτό εφικτό μετά από τόσο χρόνο ακινησίας;
 
ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ,ΩΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ;

Τα πούλησαν στο 1/3 τής τιμής που πρόσφερε η Cirrus;

Πάλι μυρίζομαι σκάνδαλο,και δή μεγέθους......cumulonimbus.

ΥΓ.Βεβαίως τα εικονιζόμενα στο αρθρίδιο τού badmoney πόρρω απέχουν από τού να είναι 340 και πόρρω απέχουν από τού να είναι τής αείμνηστης.Τόσες φωτογραφίες τών τεσσάρων αεροπλάνων κυκλοφορούν,δέν μπορούσαν να βάλουν μία ώστε να είναι σε συμφωνία με το κείμενό τους;Να μήν μπερδεύεται και ο αδαής κόσμος δηλαδής...
 
Hastaroth":1l69ciuq said:
ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ,ΩΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ;

Τα πούλησαν στο 1/3 τής τιμής που πρόσφερε η Cirrus;

It's official πλέον.

Διευκρινίσεις για την πώληση των Airbus από τη Διυπουργική Αποκρατικοποιήσεων

Είναι μεγάλο, το ζουμί:

Kατά τον πρώτο διεθνή ανοικτό διαγωνισμό που προκηρύχθηκε από την ΔΕΑΑ στο τέλος του 2009, η πλειοδότρια εταιρεία (Cirrus International) που είχε προσφέρει το ποσό των 97 εκατ. δολαρίων απέσυρε το ενδιαφέρον της εξαιτίας αδυναμίας χρηματοδότησης της συναλλαγής.

Μετά από εξέταση των υπολοίπων προσφορών που είχαν υποβληθεί στο πλαίσιο αυτού του πρώτου διαγωνισμού και τις σχετικές εισηγήσεις των χρηματοοικονομικών και νομικών συμβούλων, ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος τον Δεκέμβριο του 2010 και αποφασίστηκε η επαναπροκήρυξή του από τη ΔΕΑΑ.

Από το Σεπτέμβριο του 2009 έως σήμερα, την καθημερινή διαχείριση και επίβλεψη των αεροσκαφών (στάθμευση, ασφάλιση, ελάχιστη συντήρηση κλπ.) ασκεί η υπό εκκαθάριση εταιρία «Ολυμπιακές Αερογραμμές», με βάση σχετική σύμβαση που έχει υπογράψει με το ελληνικό Δημόσιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλη τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα τέσσερα αεροσκάφη βρίσκονταν σε preservation mode (δηλαδή, στην ελάχιστη συντήρηση που επιβάλει η Airbus για αεροσκάφη τα οποία δεν βρίσκονται σε λειτουργία).

Σύμφωνα δε με πρόσφατη εκτίμηση των τεχνικών συμβούλων της Lazard, μόνο το κόστος της επένδυσης που θα απαιτείτο για να καταστούν τα τέσσερα αεροσκάφη πλήρως αξιόπλοα σήμερα θα υπερέβαινε τα 47 εκατ. δολάρια.

O δεύτερος διεθνής ανοικτός διαγωνισμός προκηρύχθηκε από τη ΔΕΑΑ στις αρχές του 2011, πριν την ίδρυση του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας του Δημοσίου, και το στάδιο των τελικών προσφορών έληξε στις 20 Ιουνίου 2011.

Πλειοδότης ανακηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2011 η Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιριών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας.

Οι άλλες τρεις εταιρείες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια).
 
Για διαβάστε και εδώ το καλύτερο.
Πραγματικά απίστευτα πράγματα!! :thx: :thx:

<<<Διαστάσεις πολιτικής βόμβας για την κυβέρνηση Λ.Παπαδήμου αποκτά η υπόθεση της πώλησης των τεσσάρων Airbus A340-300 της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας, όχι μόνο για το εξευτελιστικό τίμημα των 31 εκατ. ευρώ (πρόκειται περισσότερο περί δωρεάς, παρά αγοράς), αλλά και για την προέλευση αυτών των χρημάτων και για το ποιοι κρύβονται πίσω από την μυστηριώδη «αμερικανική» εταιρεία, με έδρα … τα νησιά Kέϊμαν, την Apollo Aviation που τα αγόρασε. Κυρίως, όμως, για την προέλευση των χρημάτων, που διατέθηκαν για την αγορά τους.

Πέντε υπουργοί της κυβέρνησης Λ.Παπαδήμου, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος και οι υπουργοί Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοΐδης Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γ. Παπακωνσταντίνου, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μ. Βορίδης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Γ. Κουτρουμάνης, υπέγραψαν για μία πώληση κρατικής περιουσίας που στην καλύτερη περίπτωση μόνο η πολιτική ευθύνη που τους αναλογεί θα έπρεπε να τους προβληματίσει πολύ σοβαρά. Όλα αυτά βέβαια σε μία κανονική χώρα…

Με κορυφαίο υπεύθυνο φυσικά τον πρωθυπουργό Λ.Παπαδήμο, ο οποίος δεν είναι δυνατόν να μην γνώριζε τις λεπτομέρειες για την πρώτη πώληση κρατική περιουσίας.

Ας δούμε από την αρχή την υπόθεση: Κατά την πώληση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ο νέος ιδιοκτήτης Marfin Group δεν ήθελε να κρατήσει αγοράσει τα τέσσερα αεροσκάφη γιατί σκόπευε να περικόψει, όπως και έκανε τις υπερατλαντικές πτήσεις και έτσι τα τέσσερα αεροσκάφη, σχετικά νεότευκτα (παράδοσης 1999) έμειναν στην ιδιοκτησία του κράτους. Η Π.Α. με αρχηγό τον Β.Κλόκοζα είχε ενδιαφερθεί το 2010 για τα αεροσκάφη, προκειμένου να μετατραπούν σε εναέρια τάνκερ, αλλά η η υπόθεση δεν προχώρησε για άγνωστους λόγους.

Μία εταιρεία, η Cirrus το 2009 προσφέρει 97 εκατ. αλλά η υπόθεση δεν προχωρά για επίσης άγνωστους λόγους. Ο δεύτερος διεθνής ανοικτός διαγωνισμός προκηρύχθηκε από τη ΔΕΑΑ στις αρχές του 2011, πριν την ίδρυση του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας του Δημοσίου, και το στάδιο των τελικών προσφορών έληξε στις 20 Ιουνίου 2011.

Πλειοδότης ανακηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2011 η Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιριών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας. Αυτό αναφέρει η σημερινή απάντηση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων. Και εδώ έχουμε μία πρώτη σύγκρουση με την ... λογική: Πλειοδότης η Apollo Aviation Group, αλλά σύμφωνα με προγενέστερη ανακοίνωση στην Διαύγεια, της κυβέρνησης η αποτίμηση της αξίας των Airbus, έγινε στις … 23 Δεκεμβρίου από την εταιρεία SL Εngineering & Services!

Το γράφουν στην Διαύγεια: «Την από 23 Δεκεμβρίου 2011 επιτόπια και ενδελεχή αποτίμηση της αξίας των Αεροσκαφών που διενεργήθηκε από τον ανεξάρτητο σύμβουλο αποτίμησης εταιρία SL ENGINEERING & SERVICES». Άρα αποτιμήθηκαν και πουλήθηκαν τα αεροσκάφη την ίδια μέρα του Δεκεμβρίου, στον πλειοδότη που είχε αναδειχθεί με πλήρη μυστικότητα από τον … Αύγουστο!

Δηλαδή είχαν ανακηρύξει πλειοδότη τέσσερις μήνες πριν την αποτίμηση (!) την οποία έκανε μία εταιρεία ακόμα πιο μυστηριώδης από την Apollo. Μέχρι εδώ και σε σχέση με την τιμή που πουλήθηκαν τα αεροσκάφη θα ήταν ένα απλό, συνηθισμένο … κρατικό σκάνδαλο.

Αλλά ακριβώς ένα χρόνο πριν στα κεντρικά γραφεία της Proton Bank, στις 24 Δεκεμβρίου (κάποιοι φαίνεται έχουν για γούρι να κάνουν χρυσοφόρες μπίζνες παραμονές Χριστουγέννων) εμφανίζεται στα γραφεία της αμαρτωλής Proton Bank του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, ο επενδυτικός όμιλος Sciens του επιχειρηµατία Γ.Ρ., και ζητεί δανειοδότηση 35 εκατ. ευρώ. Τυχαίο; Όχι και τόσο.

Όπως γράφει το πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος για το σκάνδαλο της Proton Bank, η κυρία Βασιλική Αθανάσογλου, εκτός από σύζυγος του τότε διευθύνοντος συµβούλου της Proton κ. Αντώνη Αθανάσογλου, στενού συνεργάτη, για την ακρίβεια υπαλλήλου αφού ήταν μεγαλομέτοχος της Proton Bank, του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη είναι και συνεργαζόμενη δικηγόρος με τον επενδυτικό όμιλο.

Για την ακρίβεια στις 24 Δεκεμβρίου 2010 εμφανίζεται στην Proton Bank και αιτείται δάνειο 35 εκατ. ευρώ για «κτηματομεσιτικές δραστηριότητες» η θυγατρική της Sciens, η Cyprus Properties & Holdings Ltd, η οποία ιδρύθηκε την … Παρασκευή 24 ∆εκεµβρίου 2010 ως offshore εταιρεία µε έδρα τις νήσους Κέιµαν!

Την ίδια ηµέρα, της ίδρυσής της, παραµονή Χριστουγέννων, η Cyprus Properties & Holdings Ltd, κατέθεσε αίτηση στην Proton Bank για δάνειο 35 εκατ. ευρώ, το οποίο εγκρίθηκε την Τετάρτη 29 ∆εκεµβρίου και ... εκταµιεύθηκε αυθηµερόν!

Ωστόσο, όπως σηµειώνουν οι ελεγκτές της ΤτΕ, το επίσηµο εισηγητικό έγινε δύο µήνες µετά, στις 21 Φεβρουαρίου 2011! Σ’ αυτό, προσθέτουν, αναφέρεται ότι «το δάνειο θα χρησιµοποιηθεί για επενδυτική εξαγορά στον χώρο του real estate, χωρίς ωστόσο να δίνονται περαιτέρω διευκρινίσεις, αν και η εκταµίευση είχε ήδη πραγµατοποιηθεί».

Η πώληση των περιουσιακών στοιχείων με τα οποία θα καλύπτονταν το δάνειο της Sciens προέρχεται από την εκτίμηση της ίδιας της εταιρείας και οι δανειακές ροές του fund στηρίζονται στη γενική ρευστότητα του ήδη υπερδανεισμένου ομίλου Sciens, όπως σημειώνει η ΤτΕ. Τελικός δικαιούχος της Cyprus (δικαιοδοσία Κέιμαν) είναι το Fund Sciens.

Μια άλλη εταιρεία του ίδιου συγκροτήματος, η Ζ ΜΑΝ Cyprus (κυπριακή), δίνει μηδενικά μερίσματα τα δύο τελευταία πριν από την δανειοδότησή της χρόνια και δανειοδοτείται από την Ρroton από το 2007, έχοντας ρυθμίσει δύο φορές το δάνειό της κι έχοντας ένα υπόλοιπο χρηματοδότησης, στο τέλος Μαρτίου του 2011, ύψους 8,2 εκατ. ευρώ.

Η Sciens Διεθνών Συμμετοχών, που δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει την αποπληρωμή των δανείων της (το ύψος του ενός είναι της τάξης των 70 εκατ. ευρώ) προς την Τράπεζα Πειραιώς, παίρνει βραχυπρόθεσμο δανεισμό 25 εκατομμυρίων ευρώ από την Proton, εκτός από τα 35 της θυγατρικής.

Συνολικά ο όμιλος Sciens Διεθνών Συμμετοχών, παρατηρεί η ΤτΕ, αυξάνει κατά 60 εκατ. ευρώ το 2010 τον δανεισμό του από την Proton, ενώ παράλληλα οι δανειακές του υποχρεώσεις, ύψους 22 εκατ. ευρώ, προς την Τράπεζα Πειραιώς που έληγαν το 2010, μετατίθενται για το 2011 και το 2013...

Εν πάση περιπτώσει η σχέση του fund Sciens με την Proton Bank του Λ.Λαυρεντιάδη μπορεί να περιγραφεί ως πατέρα προς γιου: Όποτε ξεμένει ο γιος ζητάει λεφτά και τα παίρνει την ίδια ημέρα, Μόνο που τα λεφτά του πατέρα είναι τα λεφτά των μετόχων της τράπεζας που τελικά πληρώθηκαν από τους Έλληνες φορολογούμενους με τον πρόσφατο νόμο που έγινε ειδικά για την Proton Bank και πρόκειται για δεκάδες εκατομμύρια ευρώ…

Φαίνεται όμως ότι στα Κέϊμαν, τον παράδεισο των υπεράκτιων εταιρειών η Sciens, έχει ήδη κάνει ενδιαφέρουσες γνωριμίες: Βρίσκει κάποιους ανθρώπους οι οποίοι αγοράζουν αεροσκάφη σε τιμή ευκαιρίας και τα μεταπωλούν είτε ολόκληρα είτε ως ανταλλακτικά. Και αποφασίζει, να μπει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας αυτής. Ποια είναι η νέα επένδυση του fund Sciens; Ο ... νυν αγοραστής των Airbus 340-300. Η Apollo Aviation!

Όπου το 2010 η Sciens, όπως μας πληροφορεί και το site της Apollo (.http://www.apollo.aero/pr/4) η Sciens αναζητεί και άλλους επενδυτές για την εταιρεία ΤΟΥΣ. Πληροφορίες μας λένε, ότι στο fund ανήκει το 50% της Apollo, αλλά αυτό μικρή σημασία έχει.

Πόσο πουλήθηκαν-χαρίστηκαν τα τέσσερα Airbus; 31 εκατ. ευρώ. Πόση ήταν η δανειοδότηση-σκάνδαλο της Sciens, που αναφέρεται στο πόρισμα των ελεγκτών της ΤτΕ; 35 εκατ. ευρώ! Είχε άλλο ρευστό η Sciens; «Όχι» λέει η TτΕ. «Υπερδανεισμένη» την χαρακτηρίζει. Ποιος κρύβεται πίσω από την Apollo Aviation; Η Sciens. Eλληνική, ελληνικότατη. Τόσο ελληνική, όσο και ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης…

Το γνώριζαν οι υπουργοί που υπέγραφαν την πώληση; Το βέβαιο είναι ότι κάποιοι γνώριζαν. Η μεθόδευση δείχνει ότι κάποιοι γνώριζαν…

Τα ερωτήματα είναι πολλά. Πάρα πολλά. Και χρήζουν άμεσης απάντησης. Γιατί υπάρχει στον Ποινικό Κώδικα ένα αδίκημα που λέγεται νομιμοποίηση χρημάτων από παράνομες δραστηριότητες. Και το σκάνδαλο με τις δανειοδοτήσεις της Proton Bank είναι παράνομη δραστηριότητα.

Θα επανέλθουμε με περισσότερα στοιχεία...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr>>>
 
Αρχικα ευχαριστω φλαι χαι για την ενημερωση. Εχω βαρεθει προσωπικα με τοσα σκανδαλα καθημερινα στην ελλαδα και που κανενας δεν τιμωρειται παρα μονο οι φορολογουμενοι τραβανε τα βασανα μετα. Νομιζω οτι ειμαστε αξιοι της μοιρας μας αφου δεν ξεσηκωνομαστε ολοι μαζι, η θα μηδενισουμε και θα ξαναρχισουμε απο την αρχη η θα παραμεινουμε στο πατο. Να αλλαξουμε φανταζει ουτοπικο.
 
Δεν θέλω να μπώ καθόλου στη συζήτηση περί παράκτιων εταιρειών και δανειοδοτήσεων. Είναι πολύ έξω από τα νερά μου. Θέλω να μείνω στο καθαρά αεροπορικό κομμάτι της είδησης.

Αντικειμενικά, τα αεροπλάνα αυτά θεωρούντω ξεγραμμένα. Η αεροπορική αγορά είναι πλήρως βαλτωμένη πολύ μάλλον περισσότερο όταν μιλάμε για long haul αεροσκάφη και ακόμα περισσότερο όταν μιλάμε για 4κινητήρια.

Αυτό που τώρα τα διάφορα ειδησειογραφικά sites και εφημερίδες βλέπουν ώς πιθανό σκάνδαλο, για μένα είναι "παιδί" παλαιότερων σκανδάλων. Και φυσικά μιλάω ΚΑΙ για την επιλογή του συγκεκριμμένου αεροσκάφους ΚΑΙ για τον αριθμό τους (4) αλλά ΚΑΙ για το ότι αγοράστηκαν ΚΑΙ από ποιόν αγοράστηκαν.

Ποτέ δεν κατάλαβα (και νομίζω και κανείς άλλος), το λόγο που επιλέχθηκε αυτό το αεροπλάνο, τη στιγμή που ΑΝΕΤΑ υπήρχαν 2κινητήρια εναλλακτικά αεροσκάφη.

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η ΟΑ χρειαζόταν 4 τέτοια αεροσκάφη. Για να τα βάζει να κάνουν το Λονδίνο και το Παρίσι? Και μήν πεί κανείς "που να το ξέρανε από πρίν ότι δεν θα τα χρειάζονταν όλα?". Βασικά αυτή είναι η δουλειά των διοικούντων. Να βλέπουν και πέρα από τον άλλο μήνα! Γι'αυτό πληρώνονται αδρά. Αλλά και στραβά να πάει η πρόβλεψη, να υπάρχει ευελιξία, που μας οδηγεί στο επόμενο θέμα....

Εκείνη την εποχή, πόσες ευρωπαικές εταιρείες μεγέθους αναλόγου της ΟΑ, ΑΓΟΡΑΖΑΝ αεροπλάνα και ειδικά τέτοιου μεγέθους? Δεν μου έρχεται στο μυαλό καμμία. Βοηθήστε με! Το leasing είναι κανόνας εδώ και πάνω από 15 χρόνια. Στα αεροπλάνα της HOLA το ανακάλυψε η τότε διοιήκηση? Πόσο μάλλον όταν......

Από πού και ως πού και σε ποιά άλλη χώρα, αγόρασε το δημόσιο ΑΠ'ΕΘΥΕΙΑΣ αεροπλάνα, έστω και αν είχε αεροπορική εταιρεία στην κατοχή του? Αφού δεν είχαν σαν εταιρεία τα λεφτά, και δεν τους δάνειζε κανείς, γιατί αντί να κάνουν leasing βάζουν τον κοσμάκη να τα αγοράσει προς μισό δις ευρώ συνολικα, για να πάρει πίσω το 6% της "επένδυσης"? Για να πουλάμε μούρη και να λέμε ότι έχουμε 340? Δεν νομίζω.

Και φυσικά, ούτε τα 30 εκ πήρε το δημόσιο πίσω. Αν προσθέσεις τη χασούρα τόσων χρόνων χρησιμοποίησης ενός τέτοιου αεροπλάνου σε κοντινές πτήσεις (ακόμα και αν ήταν πάντα γεμάτο, που δεν ήταν παρά μόνο Χριστούγεννα και Πάσχα), αν προσθέσεις και από πάνω τα τόσα χρόνια που τα σκάει στο Βενιζέλο για στάθμευση, πολύ πάνω από 500 πήγε το μαλλί. Τόσο που το 30άρι ούτε που ακουμπάει.

Με βάση όλα αυτά και για να γυρίσω στο θέμα μας, πάλι καλά που πάιρνει και τα 30. Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται. Τουλάχιστον θα ανοίξει λίγο ο τόπος στον Βενιζέλο, που μοιάζει με τη Βαγδάτη από τα παρατημένα αεροπλάνα. Και αν φάγανε και μερικοί, ο κανόνας θα είναι. Την εξαίρεση να δούμε πότε θα δούμε.

Μου "αρέσει" επίσης και η ευαισθησία που δείχνουμε πλέον για πιθανά σκάνδαλα της 50άρας, αλλά τότε δεν ίδρωνε αυτί όταν πετιόντουσαν τα δις από δώ και από κεί. Είναι τα καλά της κρίσης. Και μένα η γυναίκα μου τώρα ξέρει όλες τις τιμές των προιόντων και τις προσφορές και ψάχνεται. Πρίν 3 χρόνια, δεν είχε ιδεά από τιμές και όταν τις έλεγες για προσφορά σου έλεγε "μπά, ληγμένα θά'ναι!"

Ελπίζω μόνο, μήν αρχίσαμε να ψαχνόμαστε, σαν λαός, αργά!
 
Ως λαλίστατος λαός σκανδαλοθηρομανής, πίσω από κάθε κίνηση ανακαλύπτουμε όλες τις συνομωσίες του αιώνα που σκοπό έχουν να απομυζήσουν το λαό από τα 'φιλέτα' του.

Εγώ θα βασίσω την τοποθέτησή μου σε μια σειρά από ερωτήματα:

1) πόσα Α 340 παραγγέλθηκαν/παραδόθηκαν, καινούργια ή μεταχειρισμένα, τα τελευταία 2 έτη?

2) ποια η μέση τιμή αγοράς τους για αντίστοιχη ηλικία / χρήση?

3) ποια η πιθανότητα να βρίσκαμε αγοραστή με καλύτερη τιμή?

Μάλλον, δυστυχώς, καταλήγουμε στο ότι 'και πάλι καλά'. Ας αφήσουμε τους συνομοσιολόγους στο hobby τους. Απαντήσεις διαφορετικές από τις απαισιόδοξες που έχουμε στα παραπάνω τρία ερωτήματα δεν θα μας δώσει κανείς συνομοσιολόγος, καμία ανακοίνωση κανενός κόμματος, κόκκινου ή μπλέ ή μπλε-κόκκινου ή κοκκινομπλε με πράσινους κόκκους. ΟΚ, κύριοι καθολικώς διαμαρτυρόμενοι, συμφωνώ μαζί σας σε ένα μόνο πράγμα, ότι είναι κρίμα που πουλιούνται για τόσο λίγα χρήματα. Βρέστε εσείς αγοραστή και ευχαρίστως θα δεχθώ τα επιχειρήματά σας! Show me the money!

Και επανερχόμαστε στο μέγα ερώτημα του γιατί το Ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή ο Έλληνας Φορολογούμενος, δηλαδή ο κάθε συνταξιούχος και μισθοδοτούμενος, να επιβαρυνθεί με την αγορά, άστοχη όπως αποδείχθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα, των συγκεκριμένων ΑΦ, για να χρησιμοποιηθούν από μια απαξιωμένη, καταχρεωμένη και υπερ-κακοδιοικούμενη αεροπορική εταιρεία. Φανταστείτε αν σήμερα το -πάντα χρεωμένο- Ελληνικό Δημόσιο αγόραζε, και χάριζε (γιατί αυτό έγινε) στη σημερινή ΟΑ ή στη σημερινή Α3 4 αντίστοιχα ΑΦ. Πόσο παράξενο θα μας φαινόταν. Κι όμως τότε μας φάνηκε τόσο 'φυσιολογικό.' Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί φτάσαμε ως εδώ.
 
ηταν μια εταιρία που ειχε δρομολογια Μπανγκόνγκ σιγκαπούρη σίδνευ γιοχανεσμπεργκ και τορόντο μόντρεαλ και νεα υόρκη και τα πετούσε με 742.Δεν λεω "εμπαινε μέσα" γιατί τα πληρώματα διανυκτέρευαν μπανγκόνγκ μετά ξανάλλαζαν σιδνευ κ.λ.π. μετά 15 μερες ρεπό μην τα ψάχνουμε τώρα.Κάποια στιγμή κοντά στο βρώμικο 89 έπεσε η ιδέα (πρακτικά πίο κοντά απο ιδέα) να αγοράσει 767-200ER Πέσανε όλοι να την φάνε Σκάνδαλο!!! Θα μας κανονίζει η γνωστή αεροσυνοδός τις προμήθειες???Και ω του θαύματος το 1999 φορτώθηκε το υπουργείο Οικονομικών !!!! με 4 Α340.Τι δρομολόγια ειχε το 1999 η ΟΑ Ειχε σίδνευ,Γιοχάνεσμπεργκ και Καναδά εκτός απο το JFK.Γιαυτό πήραν 4 (και ενα STBY)Τώρα μας έμειναν αμανάτι πραγματικά Υπάρχει μια εγγλέζικη παροιμία ότι κάθα αντικέιμενο αξίζει όσο πιάνει στην αγορά.Δεν ειναι ότι έχουμε ανάγκη τα λεφτά.Και κρίση να μην είχαμε ποιός να τα πάρει?Πόσο "πιάνουν"???Τι να σου κάνει η επιτροπή αποκρατικοποιήσεων να βγεί να φωνάζει εδω τα καλά αεροπλάνα?
 
Aγαπητά μέλη, θα ομολογήσω ότι η τιμή είναι ό,τι είχε προαίρεση να δώσει ο καθένας. Αυτά δώσανε, αυτοί θα τα πάρουν. οι νόμοι της αγοράς είναι δεδομένοι και φυσικά άμα θες παίζεις. Εγώ έρχομαι απλά να πω το δικό μου παράπονο, σαφώς πιο απόμακρο από την πεζή πραγματικότητα και σαφώς με το μυαλό ενός enthusiast (ίσως και να μην είμαι ο μόνος;). Με τέτοιες τιμές, δεν θα ήταν μία "όμορφη" σκέψη να κρατηθεί ένα από δαύτα και να πλαισιώσει ίσως και άλλα αεροσκάφη σε μία σωστή και ωραία συλλογή που 'ισως με τον χρόνο φτιαχτεί και ένα $#@%μουσείο :?: Ένα μικρό όραμα βρε αδερφέ από τα κοντόφθαλμα μυαλά που λένε ότι κυβερνάνε κιόλας. Η ανάπτυξη δεν έρχεται μόνο με το να βάλει κάποιος λεφτά. Έρχεται και με το να κρστήσει κάποιος ζωτικά κομμάτια που θα δημιουργήσουν συνθήκες για να βάλει (και πιθανά να βγάλει) κάποιος λεφτά. Βέβαια θα μου πείτε για παραδείγματα σχετικά πρόσφτα με μοτοκρός πάνω σε φτερά αεροσκαφών επί πληρωμή.. Και σωστά θα το πείτε, αλλά πάντα θα υπαρχουν οι φωνές εκείνες που θα προσπαθούν να αλλάξουν λίγο την ελληνική εγκεφαλική λειτουργία. Ας κλείσω εδώ την "μη αναπτυξιακή" και συνάμα ουτοπική σκέψη μου. :(

δικός σας
 
Top